Opa... Pernai vasarą "Valstybės žiniose" buvo pranešimas, kad Raseinių autobusų parkas skelbia konkursą 10 naujų autobusų pirkti. Bet kažkaip nelabai tikėjosi tuo. O čia pasirodo realybė. Be to 10 autobusų raseiniškiams - tai apie pusė visų jų turimų autobusų.
Naudojasi proga kol ES finansuoja dalį pinigų autobusams pirkti. Tuo tarpu didmiesčiai snaudžia...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai greičiausiai ir bus su ES finansavimu. Daug apie tą programą "Transporto pasaulyje" pernai ir užpernai buvo rašyta. 400 mln. EUR berods Lietuvai buvo skirta. Reikėjo tik teisingai atlikti visus reikiamus formalumus. Kitaip paaiškinti Raseinių autobusų parko pirkinius nelabai eitų. Kokių nors turtingų įmonių ten nėra, savivaldybė irgi ne iš turtingųjų... Tai Jonavai "Achema" naują Irisbus ir porą VW Crafter padovanojo. O didmiesčių savivaldybėse taip ir neatsirado žmonių, kurie galėtų teisingai paduot paraišką finansavimui. Turbūt jiems to nereikia...
Respect Raseiniams.
Gal kas žinote ir galite pateikti informaciją, kokiuose Lietuvos miestuose kursuoja miesto viešasis transportas, kur galima būtų rasti kitų miestų maršrutus ir jų schemas? (Kolkas tokią informaciją lengva gauti apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Panevėžio viešąjį transportą). Iš anksto dėkoju
Gal kas žinote ir galite pateikti informaciją, kokiuose Lietuvos miestuose kursuoja miesto viešasis transportas, kur galima būtų rasti kitų miestų maršrutus ir jų schemas? (Kolkas tokią informaciją lengva gauti apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Panevėžio viešąjį transportą). Iš anksto dėkoju
Pažiūrėk čia - gal ką rasi http://ltautobusai.my1.ru/index/0-4 Tai vienas iš mano asmeninės svetainės puslapių, kur sudėtos nuorodos buvusios Druskininkų AP puslapyje
Idomu, jog visiems autobusu vairuotojams teks laikyti perkvalifikavimo mokymus. Cia staipsnis apie Siaulius, bet manau bus taikoma ir visoje Lietuvoje:
Idomu, jog visiems autobusu vairuotojams teks laikyti perkvalifikavimo mokymus. Cia staipsnis apie Siaulius, bet manau bus taikoma ir visoje Lietuvoje:
Labai idomu ko gi jie gales ismokyti ogu ,kuris jau vairuoja autobusa sakykim eile metu. Ir kas jau bus tas mokytojas,kuris mokes uz mokini kazka daryti dar geriau:-)
Labai idomu ko gi jie gales ismokyti ogu ,kuris jau vairuoja autobusa sakykim eile metu. Ir kas jau bus tas mokytojas,kuris mokes uz mokini kazka daryti dar geriau:-)
Na matai, cia kaip paziuresi, teorine dali visi tikrai gali moketi, bet as manyciau, kad privalomas pasitikrinimas tikrai i gera. O del vairavimo, tai kas is to kad eile metu vairuoji, bet jei nezinai ko gali tiketis pavyzdziui slidziu keliu, arba slapiu. Cia jau tokios subtilybes, kuriu tikrai niekas nezino ir nera bandes. O rytoje yra kazkoks poligonas, kuris uzsiima tokiais mokymais. Pavydziui Svedijoje visi autobusu vairuotojai tikrai privalo isklausyti ir atlikti tam tikrus mokymus. Praktine uzduotis turetu buti kazkas panasaus i: http://www.youtube.com/watch?v=48WGo7fvgIw
Dar gali tarpdury suspaudus pavilkti, arba kontrolieriai invalidu padaryti
Na, viešojo transporto šalininkai galėtų irgi dėti pranešimus apie kiekvieną matytą avariją, priverstinį sustojimą dėl gedimo (jei tai atsitinka troleibusui - tiesiog išlipi ir persėdi į kitą), prie vairo pagautą neblaivų vairuotoją (į temą), eiles degalinėse ir visa tai įvardinti automobilio "privalumais", tik kam to reikia..
Buvo žengtas dar vienas žingsnis. 1997 m. buvo pertvarkyta įlaipinimo ir išlaipinimo tvarka - keleiviai galėjo įlipti tik per priekines duris, o išlipti per likusiais. Tai pagerino pinigų surinkimą. Netgi 1997 metais keleivių vežimas miesto maršrutais tapo pelningu! Bent taip rašė "Alytaus naujienos". Tačiau tai prailgino kelionės laiką 1,5-2 kartus.
Netikėta pamatyti viename sakinyje žodžius "keleivių vežimas" ir "pelningas"! Ypač turint omeny, kad kalbama apie Alytų.
Na matai, cia kaip paziuresi, teorine dali visi tikrai gali moketi, bet as manyciau, kad privalomas pasitikrinimas tikrai i gera. O del vairavimo, tai kas is to kad eile metu vairuoji, bet jei nezinai ko gali tiketis pavyzdziui slidziu keliu, arba slapiu. Cia jau tokios subtilybes, kuriu tikrai niekas nezino ir nera bandes. O rytoje yra kazkoks poligonas, kuris uzsiima tokiais mokymais. Pavydziui Svedijoje visi autobusu vairuotojai tikrai privalo isklausyti ir atlikti tam tikrus mokymus. Praktine uzduotis turetu buti kazkas panasaus i: http://www.youtube.com/watch?v=48WGo7fvgIw
Siaip jau tai nera gero vairuotojo pozymis,jei jis moka apsukti autobusa. Mieste tai bet kokiu atveju reiskia avarija,cia ne ralio trasos.
Siaip jau tai nera gero vairuotojo pozymis,jei jis moka apsukti autobusa. Mieste tai bet kokiu atveju reiskia avarija,cia ne ralio trasos.
Zinoma, sitas video nereiskia, kad reikia daryti tokias "kapeikas". Gal paprasciausia bus kazkokios tai situacijos ir reikes isvengti tokio apsisukimo ir pan.
Sunkmetis ir pabrangusios kelionės miesto autobusais, rodos, nė motais nesąžiningiems keleiviams. Jie sumąstė gudrų ėjimą – panaudotų talonėlių perpardavinėjimą. Panevėžio autobusų parkas jau irgi susigriebė. Su „zuikiais“ ir panaudotų talonėlių perpardavinėtojais jis kovoja rengdamas ant bilietų ne tik datą, bet ir tikslų įsėdimo laiką žyminčius, vienu mygtuko paspaudimu blokuojamus elektroninius komposterius. Bendrovės vadovas Rimantas Petukauskas neatmeta galimybės, jog nesąžiningų keleivių nemažėjant į miesto autobusus važiuojantieji bus įlaipinami tik pro priekines duris.
Viltis – elektroninis bilietas
Panevėžio autobusų parkui, iki šiol tramdžiusiam tik mėgėjus važiuoti už dyką, – naujas nesąžiningų keleivių iššūkis. Nuo šių metų pradžios pabrangus kelionėms viešuoju transportu, parko autobusuose padaugėjo apsukruolių, įlipantiesiems brukančių jau pažymėtus talonėlius arba už juos kaulijančių bent po penkiasdešimt centų. „Tai vyksta ne tik Panevėžyje, bet ir visoje Lietuvoje. Visiškai išgyvendinti tokį dalyką galima tik perėjus prie elektroninių bilietų“, – vakar dienraščiui tvirtino Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.
Kol tokia moderni atsiskaitymo už važiavimą miesto autobusais sistema Panevėžyje nėra įdiegta, bendrovė, pasak jos vadovo, imasi kitų priemonių.
Perpardavinėtojai kenkia ir sau
„Visų pirma tai – elektroniniai komposteriai. Viena, jais keleivio biliete pažymima ne tik data, bet ir tikslus laikas, todėl tokiu talonu autobusui sukant antrąjį maršruto ratą jau nebepasinaudosi. Kitas dalykas – anksčiau kai kurie keleiviai talonus žymėti suskubdavo tik išvydę kontrolierius. Dabar to padaryti neįmanoma, nes tikrintojams įlipus autobuso vairuotojas, paspaudęs mygtuką, elektroninį komposterį kaipmat užblokuoja“, – teigė Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius.
R.Petukausko duomenimis, šiuo metu elektroniniai komposteriai jau yra įrengti apie 80 procentų mieste važiuojančių bendrovės autobusų. Pasak dienraščio pašnekovo, įmonė svarsto ir kitus kovos su „zuikiais“ ar bilietų perpardavinėtojais būdus. „Jei nesąžiningų keleivių nemažės, neatmetame galimybės, jog važiuojantieji bus įlaipinami tik pro priekines autobuso duris ir turės parodyti, kad pasižymėjo bilietą“, – teigė R.Petukauskas.
Panevėžio autobusų parko vadovo įsitikinimu, panaudotus talonėlius kitiems žmonėms peršantys panevėžiečiai dedasi geradariais, tačiau iš tikrųjų kenkia ir sau, ir visiems kitiems miestiečiams. „Didindami bendrovės nuostolius šie keleiviai prisideda prie kelionių kainų augimo“, – pareiškė R.Petukauskas.
Valdžios politika – žalinga
Paklaustas, ar pabranginus autobusų bilietus nesumažėjo jų pardavimas spaudos kioskuose, Panevėžio autobusų parko vadovas atsakė tikslius duomenis galėsiąs pateikti maždaug po mėnesio, mat sausį ir dalį vasario mažesnėmis nei šiuo metu kainomis keleivius vežė privatūs vežėjai.
„Viena aišku – brangstant bilietams, keleivių mažėja. O kainos kyla tikrai ne dėl to, kad mes nemokėtume dirbti. Dėl žalingo visuomenei Vyriausybės sprendimo viešojo transporto paslaugoms vietoj penkių taikyti 19 procentų pridėtinės vertės mokestį mūsų įmonei per metus valstybei teks sumokėti 3 milijonus litų. Lengvatinis mokesčio tarifas, skatinant žmones dažniau naudotis viešuoju transportu, galioja visoje Europoje, o pas mus šiuo požiūriu vykdoma dusinimo politika“, – piktinosi Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius R.Petukauskas.
Comment