Variklis tame autobuse viduryje yra. Tada autobusas sugedo ir vairuotojas atsidaręs priekyje atsuko kamštelį ir išsiveržė tepalas... A, bet prisiminiau, kad ten atsuko ne tepalo pylimo bakelį suklydau. Ten buvo gedimas. Į aušinimo skystį pateko tepalas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAutobusų vairuotojų darbo grafikai yra maždaug tokie: 4 dienas dirba, 2 ilsisi arba 5 piko metu dirba 2 dienas ilsisi. Kiek Lietuvoje tokie grafikai paplitę - nežinau, bet Rusijoje, Baltarusijoje yra panašiai. Beje yra toks autobusas Karosa B741 nr. 365, tai jis dirba darbo dienomis (ar piko metu ar kasdinen - nežinau) ir šeštadieniais 19 maršrutu 1 dieninę pamainą (~ 9-16 val.)
Na tie kurie dirba piko valandomis,tai pastoviai pazeidzia darbo ir poilsio rezima. Kaip matau nors ir esame EU ,bet situ istatymu laikosi tik vilkiku vairuotojai,kai isvaziuoja is lietuvos i kitas salis:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa tie kurie dirba piko valandomis,tai pastoviai pazeidzia darbo ir poilsio rezima. Kaip matau nors ir esame EU ,bet situ istatymu laikosi tik vilkiku vairuotojai,kai isvaziuoja is lietuvos i kitas salis:-)Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.13, 11:58.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBe to, kaip sakė sleader, aš sunkiai įsivaizduoju autobusą, kurio visokius skysčius reikėtų pilti iš salono. Tai jau būtų konstrukcijos trūkumas. Išimtis galbūt durys, prie kurių nėra priėjimo iš lauko, bet ir ten greičiausiai tik tepalus pakesti reikia (kaip sakiau - galius klysti, nes čia nenusimanau, Wanderer arba Lincas tikrai žino geriau).
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNa jei tepalus keistumeme duru cilindre, tai savaime aisku,jog ziema duris darinetumete patys, t.y. keleiviai Siaip ten jokie tepalai nesipila, duris darineja oro cilindrai, taip kad ten jokiu skysciu negali buti. O dalys,kurios turi buti tepamos,tai jos sutepamos is bendros sistemos, paprasciausiai yra suvedzioti vamzdeliai kuriais teka tepalas.
Comment
-
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTą ir turėjau omeyje . Bent tai, kad durys uždaromos oru, esančiu balionuose, žinau . Kartais durys mėgsta "pakvailioti" ir atsidaro automatiškai jas vos uždarius (Volvo 7700A), arba neužsidaro (Man SL202)(ir rankomis jų neuždarysi - pats bandžiau ). Tada belieka vairuotojui nuleisti orą, uždaryti duris avarinio atidarymo rankenėle, nusikeikti, kai vėl durys atsidaro, išsitraukti raktus, pasukti rankenėlę, prispausti koja duris ir jas užrakinti. Keleivius laipinti per priekines ir priekaboje esančias duris. Arba 5 kartus spaudyti durų uždarymo mygtuką, bandyti uždaryti rankomis 3 žmonėms, vėl spaudyti 10 kartų mygtuką, kol "sukibs" kontaktas ir durys užsidarys
senuose autobusuose pavyzdziui karosa durys jei jau suspaude keleivi,tai ir laiko suspaudusios.Naujuose autobusuose jau kitokia sistema,jei durys prispaudzia keleivi ir padideja pasipriesinimas ju uzsidarymui,jos automatiskai vel atsidaro. Kai sitos sistemos nesugeba sureguliuoti,tai ir buna taip,kad 10 kartu duris uzdarineja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBilietu automatas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTą ir turėjau omeyje . Bent tai, kad durys uždaromos oru, esančiu balionuose, žinau . Kartais durys mėgsta "pakvailioti" ir atsidaro automatiškai jas vos uždarius (Volvo 7700A), arba neužsidaro (Man SL202)(ir rankomis jų neuždarysi - pats bandžiau ). Tada belieka vairuotojui nuleisti orą, uždaryti duris avarinio atidarymo rankenėle, nusikeikti, kai vėl durys atsidaro, išsitraukti raktus, pasukti rankenėlę, prispausti koja duris ir jas užrakinti. Keleivius laipinti per priekines ir priekaboje esančias duris. Arba 5 kartus spaudyti durų uždarymo mygtuką, bandyti uždaryti rankomis 3 žmonėms, vėl spaudyti 10 kartų mygtuką, kol "sukibs" kontaktas ir durys užsidarys
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąZinant kaip Svedai diegia naujausias apsaugos priemones, tai kad durys atsidarineja pacios tai naturalu. Man zinomos yra dvi apsaugos priemones, tai lazerine ir dar viena, t.y. judesio (jei neklystu). Paprasciausiai visi autobusai nera pritaikyti vaziuoti sausakimsi. Svedijoje keleiviu nebuna tiek, kad autobusas plystu, o sios sistemos neleidzia uzsidaryti durims. Todel jos ir atsidarineja,bet daznai nervuoja vairuotojus si sistema ir savo, bei mechaniku pagalba ja apeina (nupjaudami laidus) ir tada ziuri ar viskas graziai uzsidarineja be jokiu priekaistu, aisku jei tik koks valdymo blokas nesudega Bet kaip bebutu, apsauga nuo prispaudimo veikia nepaisant judesio ar lazerines sistemos atjungimo. Sios sistemos daugiausiai budingos Volvo bei Scania autobusuose.
Parašė Norbert Rodyti pranešimą2009-01-11 10 val. autobuso nr 499 Girdejau ir mačiau kad sena moteris klausė vairuotojo kada dirbs 2 vairuotojas. O jis pasake kad dirba vienas visą dieną. Keista kažkaip.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąZinant kaip Svedai diegia naujausias apsaugos priemones, tai kad durys atsidarineja pacios tai naturalu. Man zinomos yra dvi apsaugos priemones, tai lazerine ir dar viena, t.y. judesio (jei neklystu). Paprasciausiai visi autobusai nera pritaikyti vaziuoti sausakimsi. Svedijoje keleiviu nebuna tiek, kad autobusas plystu, o sios sistemos neleidzia uzsidaryti durims. Todel jos ir atsidarineja,bet daznai nervuoja vairuotojus si sistema ir savo, bei mechaniku pagalba ja apeina (nupjaudami laidus) ir tada ziuri ar viskas graziai uzsidarineja be jokiu priekaistu, aisku jei tik koks valdymo blokas nesudega Bet kaip bebutu, apsauga nuo prispaudimo veikia nepaisant judesio ar lazerines sistemos atjungimo. Sios sistemos daugiausiai budingos Volvo bei Scania autobusuose.
Nedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNenori netikek. Cia jau tavo reikalas. O jei atsidarytum el. skyriu, tikrai mazai nepasirodytu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątaip,ten tikrai nemazai elektronikos, tik jokiu lazeriu ir judesio davikliu deja nera.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNedarykit is autobuso kosminio laivo su ateiviu technologijomis. nera ten jokiu nei nei lazeriniu,nei judesio davikliu. durys paprasciausiai reaguoja i padidejusi pasipriesinima uzsidarymui( padidejusi oro slegi). gali buti ant grindu prisalusio purvo ar dar ko nors ir durys reaguos panasiai: yra pasipriesinimas ir jos vel atsidaro.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKai kuriuose Volvo autobusuose, kuriuos turi ir "Kauno autobusai" iš autobuso vidaus prie pirmojo laiptelio yra lazeris, kuris reaguoja ar nėra kliūčių uždaryti duris. Jis reikalingas, nes aukštos sėdynės užstoja ir nesimato kaip sakykim žemas žmogus bando išlipti iš autobuso. Vairuotojas per veidrodėlį nežino kada uždaryti duris.
Vilniaus autobusu parke nauji volvo ir jokiu ten lazeriu nera. Kaip gi vaziuotu tuomet sausakimsas autobusas ,kai ant laipteliu stovi zmones?:-))) jis niekada negaletu uzdaryti duru. ar apie tai pagalvojai? kazka tu ten aiskiai maisai su savo tais lazeriais:-)
Comment
Comment