Yra keletą k. tekę važiuoti karosa, pas kurią jau nei velnio tas užraktas nebeveikia. Vieną k. yra tekę matyti kaip posūkyje žmogus gerokai išsigando kai jam būnant atsirėmus į duris, pastarosios sau pradėjo atsidarinėti. Iki iškritimo toloka buvo, bet koks senyvo amžiaus žmogus taip gali ir iškristi kada nors nesunkiai...
karosu jei nelaiko uzraktas,tai durys prilaikomos tik tiek kiek jas laiko oro slegis sistemoje. stipriai stumiant galima jas atidaryti. o volvo autobusuose ,kol durys neuzdarytos,elektronika neleidzia autobusui nei per centimetra pajudeti is vietos. todel jei kada sakysite,kad tokiame autobuse vairuotojas pradejo vaziuoti pilnai neuzdares duru-is karto matysis,kad tai melas:-)
karosu jei nelaiko uzraktas,tai durys prilaikomos tik tiek kiek jas laiko oro slegis sistemoje. stipriai stumiant galima jas atidaryti. o volvo autobusuose ,kol durys neuzdarytos,elektronika neleidzia autobusui nei per centimetra pajudeti is vietos. todel jei kada sakysite,kad tokiame autobuse vairuotojas pradejo vaziuoti pilnai neuzdares duru-is karto matysis,kad tai melas:-)
O aš pastebėjau, kad Volvo 7700 gali pajudėti iš vietos pilnai neuždaręs durų, tik tada pas vairuotoją atsiranda perspėjantis apie tai signalas. O štai Solaris Trollino 15AC tai tikrai negali pajudėti iš vietos pilnai neuždaręs durų.
O aš pastebėjau, kad Volvo 7700 gali pajudėti iš vietos pilnai neuždaręs durų, tik tada pas vairuotoją atsiranda perspėjantis apie tai signalas. O štai Solaris Trollino 15AC tai tikrai negali pajudėti iš vietos pilnai neuždaręs durų.
P.S. Visiems linkiu laimingų Naujujų Metų!
Negali volvo 7700 vaziuoti su atidarytomis durimis . Bet kaireje vairuotojo puseje ,prie lango yra jungiklis ,kuris isjungia ta blokatoriu. Jis skirtas tiems atvejams,kai sakykim sugenda durys ir kad autobusas galetu pats parvaziuoti i parka. tada isjungi ta blokatoriu ir gali vaziuoti su atidarytomis durimis,bet rekia zumeris ir sviecia raudonas ispejamasis signalas paneleje. Paprastai tie jungikliai buna uzplombuoti,bet....
karosu jei nelaiko uzraktas,tai durys prilaikomos tik tiek kiek jas laiko oro slegis sistemoje. stipriai stumiant galima jas atidaryti. o volvo autobusuose ,kol durys neuzdarytos,elektronika neleidzia autobusui nei per centimetra pajudeti is vietos. todel jei kada sakysite,kad tokiame autobuse vairuotojas pradejo vaziuoti pilnai neuzdares duru-is karto matysis,kad tai melas:-)
Viena rele isimti reikia ir viskas.Gali vaziuot kiek tik nori su atidarytomis durimis.
P.s. Linkejimai visiems autobusu megejams ir ne tik su artejanciais Naujaisiais 2009 Metais. Linkiu padaryti dar daugiau graziu ir informatyviu fotonuotrauku.
Comment