O stovejimo stabdis, kaip zinia, liaudiskai vadinamas rankiniu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.29, 21:01.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
[QUOTE=laSSas_;302290]
Tačiau jau gerokai vėliau teko važinėti 18 maršruto autobusu Vilniuje - ši sistema veikdavo (gal tebeveikia iki šiol).
Siandien vilniuje niekur nera tokiu dalyku.Taip pat ir 18 marsrute. tiesa nuo gruodzio 1d vilniuje naktiniu autobusu bilietai bus 3 litai ,o ne 2,5. nezinau kaip jie spres sita problema. gal naktiniuose vel taip prades ileidineti ar kazkaip kitaip kontroliuos.
Comment
-
[QUOTE=Wycka;302487]Labai tikiuosi, kad tai neišsipildys, tačiau... Jeigu valstybė ekonominio pakilimo laikais neįstengė atsiskaityti su viešojo transporto vežėjais,
supraskit paprasta tiesa.kai zus buvp vilniaus valdzioje jis neatsiskaitinejo su parkais ,o rupinosi savo kisene ir dalyvavo sprendziant finansavima visokioms gugrnheimo muziejaus studijoms, kur buvo galimi visokie otkatai. matykit tikraji esancios situacijos kaltininka,o ne kibkit prie kuro kainu ir pan. zuokas vykde kenkejiska veikla ir dabar jus jauciate jos rezultatus.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąAr tai galima pavadint rankiniu stabdžiu, sunku pasakyt, gal greičiau automatinis, atidarius duris automatiškai užblokuojami stabdžiai, mašina negali pajudėti, kol jos neuždarytos. Kalbėjau apie rankinį stabdį , kuris įjungiamas iš vairuotojo kabinos mechaniškai su rankenėle.
Škoda troleibusų vairuotojai mėgsta ir rankinius užtraukti. Girdisi garsus "nusišnypštimas".
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąSolaris autobusose ir troleibuose įmontuota tokia sistema, kad mašinai sustojus, dešinės pusės oro pagalvėse sumažinamas oro slėgis, tokiu būdu kėbulas "pasvyra" , nusileidžia žemiau.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąAs turiu dar popierinius nuolatinius bilietus
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąVisos transporto priemonės, kurių bendroji masė didesnė nei 3,5t turi pneumatines stabdžių sistemas. Rankinis stabdis stotelėje nenaudojamas, šiam procesui sugaištama per daug laiko, jis įjungiamas tik sustojus ilgesniam laikui, galinėje stotelėje, ar ilgiau stovint prie šviesoforo.
Kas sušnypščia sustojus, troleibuso pakaba taip pat reguliuojama pneumatine sistema, oro pagalvėmis kėbulas iškaikomas vienodame aukštyje, nepriklausomai nuo mašinos masės. Šį reguliavimo procesą atlieka automatika. Solaris autobusose ir troleibuose įmontuota tokia sistema, kad mašinai sustojus, dešinės pusės oro pagalvėse sumažinamas oro slėgis, tokiu būdu kėbulas "pasvyra" , nusileidžia žemiau. Taip palengvinamas įlipimas žmonėms, nereikia kelt aukštai kojos, kai mašinos slenkstis beveik sutampa su bordiūro aukščiu, ypač aktualu vaikams ir senukams, mažesnis nuolydis įvažiuojant naujagimio ar invalido vežimėliais. Uždarius duris, slėgis oro pagalvėse normalizuojamas.
Girdimas šnypštimas yra iš oro pagalvių per vožtuvą išeinantis oras.
amiko, hidraulika - mokslas apie skysčių judėjimą, pneumatika - suslėgto oro (dujų).
1. Tai naujutelaitis IKARUS Nabi pagamintas JAV rinkai, kuri bandeme Siauliuose. Tai sustojus sustojime vairuotojas privalo ijungti STOVEJIMO STABDI (liaudiskai rankini) ir dar plius po stabdzio ijungimo isjungti pavaru dezes jungikli i neautralia padeti. Siuos visus atvejus ivykdzius tik tada galima atidaryti duris.
2. Variantas tai buvo KAROSA Irisbus jei atmintis nemeluoja. Tai ten taip pat privalejo vairutojas ijungti stabdi, taciau ten buvo ne stovejimo, o kitas stabdis kuris mano supratimu atstoja stabdziu blokiruote Scania ar Volvo autobusuose is skandinavijos. Kai ijungdavo vairuotojas si stabdi, tada vairuotojas galedavo atidaryti.
O oro ivairus snypstimai - tai gali buti daug ivairiu variantu kaip netvarkinga pneumo sistema, taip pat kaip ir minejo autobuso pneumo pakaba isleidzia ileidzia ora i oro pagalves. O del to, kad durys neatsidaro kol nesustoja ir snypscia oras, tikrai drisciau suabejoti.Paskutinis taisė Lincas; 2008.11.30, 11:41.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAčiū už įdomų paaiškinimą. Prisikabinsiu prie detalės: jei pakaba vien tik pneumatinė be jokių lingių, tai slėgis oro pagalvėj priklauso tik nuo autobuso svorio dalies, tenkančios tai pagalvei. Vadinasi, išleidžia šiek tiek oro, bet slėgis lieka toks pat. Ar klystu?Paskutinis taisė Lincas; 2008.12.01, 12:17.
Comment
-
Parašė Norbert Rodyti pranešimąKa glatumet gerbemiji miestai.lt lankytojai pasakyti apie vilniaus viesojo transporto biletukus, kurie nuo gruodzio pirmos kainuos lengvatinis 1.80lt o paprastas kuris buvo 1.40 dabar bus 2.50lt
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąNors as ir ne is Vilniaus, bet man atrodo tu cia kazka maisai. 2.5 Lt bus pilnas perkant pas vairuotoja, o 1.8 Lt kioskelyje. Lengvatiniu kainos tikrai nezinau. Tikrai kad ne 1.8 Lt.
Comment
-
/\
Jau padaryta .
Beje, dėl terminuotų bilietų prasitęsimo internetu tai vis tik visišką nesąmonę padarė. Anksčiau suspaudžiodavai mygtukus, pasirinkdavai kokio bilieto reikia ir galų gale reikėdavo pasirinkti banką, pasirinkus banką nukreipdavo į e-bankininkystės sistemą, kur tiesiog suvesdavai slaptažodžius ir vuolia, bilietas papildytas. Greita ir paprasta.
Tuo tarpu dabar, užsiregistruoji, priskiri turimus bilietus, gali viską pažiūrėt ir taip toliau, viskas atrodo gražu ir patogu iki esminio dalyko - papildymo. Pastarasis iš pradžių kaip ir anksčiau pasirenki reikiamą bilietą ir pan. kol galų gale apmokėjimas, kuris iš visiškai automatinio pasidarė tiesiog sąskaitos numerio davimas ir po to jau daryk ką nori. Duoda sąskaitos numerį, parašo tavo identifikacinį kodą ir pirmyn, eik daryti pavedima, kaip jau tau patinka. Jokių paaiškinimų nieko, neva gauni instrukcijas kaip tai padaryti į savo el. paštą, nors realiai ten visiškai jokios informacijos apart to pačio sąskaitos numerio ir daugybės blevyzgų nėra. Beje, vakar kai bandžiau pildytis, tai apskritai jokio laiško negavau, šiandien pabandžius jau gavau. Tada šiaip ne taip susirankioji iš visur reikiamus duomenis ir pervedi pinigus pats. Nesuprantu kas čia sugalvojo šitaip nuostabiai "patobulinti" internetinį pildymą. Apskritai net neesu tikras kada tas mano bilietas pratęstas bus, neva turėčiau gauti laišką, kai tas bus padaryta, rašo, kad per 24h tai turėtų būti.
Vienu žodžiu, visiškai nesuprantu kokio velnio jie tokią nesąmonę padarė, neabejoju, kad daugybė žmonių nei velnio nesupras kaip tą bilietą pasipildyt ten, arba galų gale liks taip ir nesupratę pavyko jiems tai padaryti ar ne. Tikiuosi kitam mėnesiui jau bus sugrąžinti buvusi automatinė sistema.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAčiū už įdomų paaiškinimą. Prisikabinsiu prie detalės: jei pakaba vien tik pneumatinė be jokių lingių, tai slėgis oro pagalvėj priklauso tik nuo autobuso svorio dalies, tenkančios tai pagalvei. Vadinasi, išleidžia šiek tiek oro, bet slėgis lieka toks pat. Ar klystu?
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Beje, dėl terminuotų bilietų prasitęsimo internetu tai vis tik visišką nesąmonę padarė.
Pats mėnesinio nepildžiau nei internetu, nei kioske. Apskaičiavau, kad gruodį važinėsiu mažiau, tad labiau apsimoka prisipirkti dar nepabrangusių vienkartinių.
Beje, naujoj papildymo sistemoj pastebėjau dar vieną atliekamą dalyką. Kam jiems vardas pavardė? Ar niko neužtektų?
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Jau padaryta .
Beje, dėl terminuotų bilietų prasitęsimo internetu tai vis tik visišką nesąmonę padarė. Anksčiau suspaudžiodavai mygtukus, pasirinkdavai kokio bilieto reikia ir galų gale reikėdavo pasirinkti banką, pasirinkus banką nukreipdavo į e-bankininkystės sistemą, kur tiesiog suvesdavai slaptažodžius ir vuolia, bilietas papildytas. Greita ir paprasta.
Tuo tarpu dabar, užsiregistruoji, priskiri turimus bilietus, gali viską pažiūrėt ir taip toliau, viskas atrodo gražu ir patogu iki esminio dalyko - papildymo. Pastarasis iš pradžių kaip ir anksčiau pasirenki reikiamą bilietą ir pan. kol galų gale apmokėjimas, kuris iš visiškai automatinio pasidarė tiesiog sąskaitos numerio davimas ir po to jau daryk ką nori. Duoda sąskaitos numerį, parašo tavo identifikacinį kodą ir pirmyn, eik daryti pavedima, kaip jau tau patinka. Jokių paaiškinimų nieko, neva gauni instrukcijas kaip tai padaryti į savo el. paštą, nors realiai ten visiškai jokios informacijos apart to pačio sąskaitos numerio ir daugybės blevyzgų nėra. Beje, vakar kai bandžiau pildytis, tai apskritai jokio laiško negavau, šiandien pabandžius jau gavau. Tada šiaip ne taip susirankioji iš visur reikiamus duomenis ir pervedi pinigus pats. Nesuprantu kas čia sugalvojo šitaip nuostabiai "patobulinti" internetinį pildymą. Apskritai net neesu tikras kada tas mano bilietas pratęstas bus, neva turėčiau gauti laišką, kai tas bus padaryta, rašo, kad per 24h tai turėtų būti.
Vienu žodžiu, visiškai nesuprantu kokio velnio jie tokią nesąmonę padarė, neabejoju, kad daugybė žmonių nei velnio nesupras kaip tą bilietą pasipildyt ten, arba galų gale liks taip ir nesupratę pavyko jiems tai padaryti ar ne. Tikiuosi kitam mėnesiui jau bus sugrąžinti buvusi automatinė sistema.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąTai nelabai ir supratau - pavyko pasipildyti, ar ne? O jei taip, ar nuskaitė už internetinės bankininkystės naudojimą įprastinį mokestį (pvz. hanzoj 1,20 lt), ar visgi ne, ir visiškai ta pati kaina išėjo?
Pats mėnesinio nepildžiau nei internetu, nei kioske. Apskaičiavau, kad gruodį važinėsiu mažiau, tad labiau apsimoka prisipirkti dar nepabrangusių vienkartinių.
Beje, naujoj papildymo sistemoj pastebėjau dar vieną atliekamą dalyką. Kam jiems vardas pavardė? Ar niko neužtektų?
Parašė vtomux Rodyti pranešimąManau, kad tai buvo "laikini" technininiai nesklandumai. Pildžiau bilietą prieš 2 dienas, viskas vyko automatiškai, kaip ir anksčiau.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąPasipildyti pavyko. Vakar vakare gavau laišką į pašto dėžutę, kad viskas sėkmingai pavyko. Jokių mokesčių nenuskaitė, tačiau man ir taip nieko nekainuoja pavedimai į Lietuvos bankus, tai nežinau ar šiaip būtų reikėję mokėt ar ne .
Tikiuosi tu teisus ir daugiau taip pildyt nebereikės .
Comment
-
Gal jau skaitėte šios dienos "Lietuvos ryto" priedą "Sostinė"?
Vežėjus gelbsti taupūs žmonės
Pigesnius, bet dar gruodį galiosiančius bilietus vilniečiai pirko pluoštais.
Pusė milijono litų. Maždaug už tokią sumą vienkartinių bilietų praėjusį mėnesį nupirkta daugiau nei įprastais mėnesiais. Kad nepritrūktų, lapkričio paskutinėmis dienomis savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ į prekybos vietas papildomai išvežė 200 tūkstančių vienkartinių bilietų. Vilniečių siekis sutaupyti pradžiugino vežėjus. Mat jiems tai – papildomos apyvartos lėšos.
„Nors tai nėra dideli pinigai, bet jie mums padės išgyventi sunkiausias dienas. Bankai nebesuteikia paskolų, todėl lėšos, surinktos iš papildomai išpirktų vienkartinių bilietų, leis grąžinti einamąsias skolas“, – džiūgavo bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius.
Jam antrino ir bendrovės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis: „Keli šimtai tūkstančių litų į įmonės kasą atkeliaus anksčiau. Padidės pinigų srautas. Tačiau gali būti, kad dėl to gruodį vilniečiai vienkartinių bilietų pirks mažiau“.
Pasak savivaldybės Viešojo transporto poskyrio vedėjo Kastyčio Lubio, prieš pabrangimą pirkdami daugiau vienkartinių bilietų vilniečiai padidino vežėjų apyvartos lėšas ir taip jiems pagelbėjo.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment