Atpigus kurui, ir brangstant transporto bilietams, skirtumas tarp keliones islaidu viesuoju transportu ir nuosavu automobiliu vis mazeja ne viesojo transporto naudai. Kai kurios keliones automobiliu (priklausomai nuo kuro rusies ir suvartojamo jo kiekio) jau dabar yra pigesnes net vienam keleiviui nei vaziuojant viesuoju transportu. Kuras nuo kitu metu brangs del akcizo didinimo ir PVM didinimo 2 proc. Tuo tarpu viesojo transporto bilietai tikrai turetu brangti, jei bus panaikintas lengvatinis PVM tarifas, kas beveik garantuotai ir bus padaryta. Kaina turetu kilti apie 15 proc. Tai neisvengiamai bus padaryta, ypac miesto transporte, nes jis skendi skolose visuose miestuose. Tarpmiestiniu ir kai kuriu priemiestiniu autobusu bilietai neturetu labai brangti, nes kainos ispustos, o marsrutai dazniausiai pelningi. Kainu augima galbut siek tiek pristabdys pingantis kuras (jei naftos kaina ir toliau mazes). Taciau elektra brangs, o tai atsilieps troleibusu parkams ir gelezinkeliams. Todel keione i Kauna el. traukiniu turbut irgi brangs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Jau daugokai laiko Kaune važinėja naujieji Solaris troleibusai, bet tik dabar man iškilo klausimas - kodėl troleibusui stabdant, variklyje girdisi šnypštimo garsas? Esu tai pastebėjęs jau pirmais važiavimais, bet tik dabar tai taip parūpowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
As turiu dar popierinius nuolatinius bilietusViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJau daugokai laiko Kaune važinėja naujieji Solaris troleibusai, bet tik dabar man iškilo klausimas - kodėl troleibusui stabdant, variklyje girdisi šnypštimo garsas? Esu tai pastebėjęs jau pirmais važiavimais, bet tik dabar tai taip parūpo
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJau daugokai laiko Kaune važinėja naujieji Solaris troleibusai, bet tik dabar man iškilo klausimas - kodėl troleibusui stabdant, variklyje girdisi šnypštimo garsas? Esu tai pastebėjęs jau pirmais važiavimais, bet tik dabar tai taip parūpoParašė Vytautas_LTMan visuomet rūpėjo, kodėl Solaris troleibusui sustojus virš visų durų sušnypščia. Nors durų nė nesiruošia atidaryt.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO mes jums panašūs į Soliarių mechanikus?
Comment
-
Stabdydamas šnypščia, nes, matyt, toks stabdymo mechanizmas. Vilniuje Solaris troleibusuose nešnypščia kai stabdo, vadinasi, ten šiek tiek kitoks mechanizmas. O sušnypščia tik sustojus, prieš atidarant duris, tai greičiausiai dėl to, kad išleidžia susikaupusį slėgį, nors tuo šiek tiek abejoju. Jis taip pat trumpai sušnypščia tik uždaręs duris prieš pat pajudant - čia dėl to, kad išjungiamas rankinis stabdis, kuris troleibusuose ir autobusuose būna hidraulinis (su oru).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąStabdydamas šnypščia, nes, matyt, toks stabdymo mechanizmas. Vilniuje Solaris troleibusuose nešnypščia kai stabdo, vadinasi, ten šiek tiek kitoks mechanizmas. O sušnypščia tik sustojus, prieš atidarant duris, tai greičiausiai dėl to, kad išleidžia susikaupusį slėgį, nors tuo šiek tiek abejoju. Jis taip pat trumpai sušnypščia tik uždaręs duris prieš pat pajudant - čia dėl to, kad išjungiamas rankinis stabdis, kuris troleibusuose ir autobusuose būna hidraulinis (su oru).
Comment
-
Man tas nieko nesako maniau pneumatika ir hidraulika tas pats kuo tai skiriasi?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMan tas nieko nesako maniau pneumatika ir hidraulika tas pats kuo tai skiriasi?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąmergina sakė, kad jau suplojo 20 litukų už gruodžio mėnesio elektroninio papildymą... daugokai...
Comment
-
Kai pripranta prie mažos kainos, staiga pakilusios tampa lyg kosminės ypač studentams!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKai pripranta prie mažos kainos, staiga pakilusios tampa lyg kosminės ypač studentams!
Comment
-
Visos transporto priemonės, kurių bendroji masė didesnė nei 3,5t turi pneumatines stabdžių sistemas. Rankinis stabdis stotelėje nenaudojamas, šiam procesui sugaištama per daug laiko, jis įjungiamas tik sustojus ilgesniam laikui, galinėje stotelėje, ar ilgiau stovint prie šviesoforo.
Kas sušnypščia sustojus, troleibuso pakaba taip pat reguliuojama pneumatine sistema, oro pagalvėmis kėbulas iškaikomas vienodame aukštyje, nepriklausomai nuo mašinos masės. Šį reguliavimo procesą atlieka automatika. Solaris autobusose ir troleibuose įmontuota tokia sistema, kad mašinai sustojus, dešinės pusės oro pagalvėse sumažinamas oro slėgis, tokiu būdu kėbulas "pasvyra" , nusileidžia žemiau. Taip palengvinamas įlipimas žmonėms, nereikia kelt aukštai kojos, kai mašinos slenkstis beveik sutampa su bordiūro aukščiu, ypač aktualu vaikams ir senukams, mažesnis nuolydis įvažiuojant naujagimio ar invalido vežimėliais. Uždarius duris, slėgis oro pagalvėse normalizuojamas.
Girdimas šnypštimas yra iš oro pagalvių per vožtuvą išeinantis oras.
amiko, hidraulika - mokslas apie skysčių judėjimą, pneumatika - suslėgto oro (dujų).Paskutinis taisė Raivo; 2008.11.29, 02:54.
Comment
-
O aš manau, kad rankinis stabdis vis tik naudojamas sustojus stotelėse. Solaris autobusuose ir troleibusuose jis automatiškai įsijungia atidarius duris ir išsijungia jas uždarius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąAr tai galima pavadint rankiniu stabdžiu, sunku pasakyt, gal greičiau automatinis, atidarius duris automatiškai užblokuojami stabdžiai, mašina negali pajudėti, kol jos neuždarytos. Kalbėjau apie rankinį stabdį , kuris įjungiamas iš vairuotojo kabinos mechaniškai su rankenėle.
Comment
Comment