Parašė furtivete
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVietoj 8 Lt ir 12 Lt mėnesinio bilieto kainos tegul įveda 30 Lt kainą. Vieni mokinukai su studentais važinėja autobusais.
Taip išeina, kad arba:
pakėlus kainą moksleiviams ir studentams, kažkodėl turėtų į autobusus lipti daugiau pilną kainą mokančių žmonių, kuriems kaina nepakito (kodėl jie tai turėtų daryt?);
arba
pakėlus kainą moksleiviams ir studentams, jie turėtų mažiau važinėt viešuoju transportu, ir šitaip procentiškai jame padaugėtų pilną kainą mokančių žmonių (moksleiviams turbūt į pamokas pėstute? Ar išvis neit? Studentams irgi? Turtingiems studentams galutinai apsispręst važinėt mašinom ir kelt kamščius?).
Parašė rat Rodyti pranešimąKita vertus, jeigu mokinukams tėvai gali mobilųjį telefoną apmokėti, iPodus šmaipodus nupirkt, tai nieko neatsitiks jei lengvata bus 50%. O studentai mažiau alaus išgers - ot bėda.
Kiek tekę matyt, kai nepažymi fyfačkos bilietukų. Tai tegul baudą įkala 70 litų ir norma bus. Kai tokius antstoliai užtampys po teismus, iškart 24 milijonai į pliusą bus.
Tas pats ir su studentais. Ne visi studentai yra turtingi, ir ne visi geria alų. Didesnė dalis studijuojančių yra merginos. Šios tikrai ne visos alų geria kibirais. Taipogi nemaži kiekiai studentų yra atvykę iš provincijos, kur pragyvenimo lygis kitas, ir tarp 12 ir 30 Lt (o pagal netrukus būsiančias kainas turbūt tarp 20 ir 50 Lt) tikrai jų tėvam gali būti skirtumas. O mašinom išgalinčius važinėti studentus ypač pigus viešasis transportas+parkavimo galimybių nebuvimas skatina irgi atsigręžti į viešąjį.
Ką reiškia "nepažymi fyfačkos bilietukų"? Man mintyse iškyla tokia loginė seka: fyfačka=jauna=greičiausiai studentė/moksleivė=turbūt važinėja su nuolatiniu, kurio žymėti nereikia.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąKokio velnio moksleiviai ir dieninio skyriaus studentai turi tokią privilegiją į 80% lengvatą? Vietoj 8 Lt ir 12 Lt mėnesinio bilieto kainos tegul įveda 30 Lt kainą. Vieni mokinukai su studentais važinėja autobusais.
Arba bus kaip rase furtivete, tiesiog dalis jų persės į nuosavą transportą ir dar labiau kimš gatves.
Comment
-
Nepykstu ir nepavydžiu. Negi pats sau pavydėsiu, nes irgi naudojuosi ta nuolaida Na gal pasikarščiavau su tais 30 Lt Bet kodėl nuolaida 80% kodėl ne 75% ar 70%? Gerai, tegul kainuoja bilietas ne 30 Lt, bet ir ne 12. Tarp 12 ir tarkim 15 litų ne toks ir didelis skirtumas. Vėliau tarp 15 ir 18 litų bus nedidelis skirtumas.
Važinėtų visi kaip važinėję. O studentai privalo galėti susimokėti - mokslas kol kas nemokamas, be to dirba nemažai jų. Kai reiks visą kainą mokėt irgi verks? Nemokėsim nemokėsim?
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąNepykstu ir nepavydžiu. Negi pats sau pavydėsiu, nes irgi naudojuosi ta nuolaida Na gal pasikarščiavau su tais 30 Lt Bet kodėl nuolaida 80% kodėl ne 75% ar 70%? Gerai, tegul kainuoja bilietas ne 30 Lt, bet ir ne 12. Tarp 12 ir tarkim 15 litų ne toks ir didelis skirtumas. Vėliau tarp 15 ir 18 litų bus nedidelis skirtumas.
Važinėtų visi kaip važinėję. O studentai privalo galėti susimokėti - mokslas kol kas nemokamas, be to dirba nemažai jų. Kai reiks visą kainą mokėt irgi verks? Nemokėsim nemokėsim?
Aš pasakysiu, kad didelė dalis dieninio skyriaus žemesnių kursų studentų nedirba, tiesiog grafikas tam neleidžia. Kas dirba - nevaikšto į paskaitas, ir neretai turi skolų, tad už mokslą kažkiek moka (o dabar mokės daug daugiau). O ir dirbantys studentai kažin ar uždirba tiek, kad galėtų per mėnesį be problemų mokslam numest 500 Lt (jei neklystu, maždaug iki tiek turėtų išaugt naujos kainos).
Dėl pilnos kainos. Nemažai dirbančių studentų dirba nepilnu etatu, arba kokį nepelningą darbą. Kai baigs mokslus, gaus diplomą ir turės mokėti pilną transporto kainą, galės pradėti dirbti pilnu etatu/pelningesnį darbą. O ir važinėti galbūt reikės mažiau - be užsukimų į mokslo įstaigą. Be to, bus pripratinti važinėti viešuoju transportu, ir, jau ir turėdami pinigų, mažiau links pirkti mašinas. Ne toks baisus tas viešasis, kaip jį mėgsta piešti mašina važiuojantys. Nėra jis pergrūstas bomžais ir pritvinkęs kvapais, o ir naujų A juostų dėka jis kartais gali konkuruoti su mašina ir greičiu.
Comment
-
Pats studentas, nėr blogai viešasis, bet aš jo vengiu. Pavažinėjau ne pilną pirmą kursą, užteko. Su mašina ir patogiau ir šilčiau ir daug greičiau (čia Kaune). Į viešą nelabai norėčiau lipti. Dabar jau 4 kurse, pats mokausi dieniniam ir tikrai didelė dalis dirba nuo 2 kurso, o mano fakultete, tai kiek pažįstu 80% su mašinom.
Comment
-
Tikrai kvaila mintis apie nuolaidos sumažinimą moksleiviams ir studentams. Yra ir daug jaunimo, kuriam nereikia važiuoti į mokslus, tačiau tiesiog yra įprasta turėti E-bilietą. Jei kaina išaugs iki 30lt/mėn, manau, dauguma jaunimo jau nepildytų to bilieto.
Be to, ne visi tėveliai perka Ipodus ir panašiai, kai kuriom šeimom(tarkim trijų vaikų), tai jau apie 100lt/mėn, kai galima išleisti tuos pinigus pvz būreliams ar pan.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąKodėl būtent 80% - nežinau
Aš pasakysiu, kad didelė dalis dieninio skyriaus žemesnių kursų studentų nedirba, tiesiog grafikas tam neleidžia. Kas dirba - nevaikšto į paskaitas, ir neretai turi skolų, tad už mokslą kažkiek moka (o dabar mokės daug daugiau). O ir dirbantys studentai kažin ar uždirba tiek, kad galėtų per mėnesį be problemų mokslam numest 500 Lt (jei neklystu, maždaug iki tiek turėtų išaugt naujos kainos).
Dėl pilnos kainos. Nemažai dirbančių studentų dirba nepilnu etatu, arba kokį nepelningą darbą. Kai baigs mokslus, gaus diplomą ir turės mokėti pilną transporto kainą, galės pradėti dirbti pilnu etatu/pelningesnį darbą. O ir važinėti galbūt reikės mažiau - be užsukimų į mokslo įstaigą. Be to, bus pripratinti važinėti viešuoju transportu, ir, jau ir turėdami pinigų, mažiau links pirkti mašinas. Ne toks baisus tas viešasis, kaip jį mėgsta piešti mašina važiuojantys. Nėra jis pergrūstas bomžais ir pritvinkęs kvapais, o ir naujų A juostų dėka jis kartais gali konkuruoti su mašina ir greičiu.
Kas dabar važinėja viešuoju transportu, tai mažai tokių, kuriems tai patiktų. Tai daugiausia iš taupumo. Pats labai stebėjausi pirmam kurse, kad daug atvažiuoja į paskaitas su nuosavom mašinom. Ir kuo toliau - tuo tokių daugiau. Bėda yra tame, jog jeigu žmogus turi mašiną, tai negali su ja nevažinėti, jis važiuos su ja net ir į parduotuvę kitoj pusėj gatvės.
Taip, viešasis visiškai nebaisus, sutinku. Ir naudojuosi juo, nes man visiškai patinka, ne ką lėčiau nei su mašina gaunasi. Pats tuo įsitikinau - su viešuoju gaunasi šiek tiek lėčiau, nes reikia nueiti pėsti iki stotelės ir porą minučių palaukti, bet važiavimo greitis labai panašus. Bet kiek gi tokių žmonių, kurie laiko mašiną po langais, bet važinėja autobusais/troleibusais? Sutikite, jog nėra labai daug, kitaip kamščiai būtų išties mažesni. Ir mintis apie pripratinimą važinėti viešuoju ir kad ateityje mažiau links pirkti mašinas, man atrodo kažkas nerealaus šiuolaikinėje visuomenėje.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.02, 13:21.
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąPats studentas, nėr blogai viešasis, bet aš jo vengiu. Pavažinėjau ne pilną pirmą kursą, užteko. Su mašina ir patogiau ir šilčiau ir daug greičiau (čia Kaune). Į viešą nelabai norėčiau lipti. Dabar jau 4 kurse, pats mokausi dieniniam ir tikrai didelė dalis dirba nuo 2 kurso, o mano fakultete, tai kiek pažįstu 80% su mašinom.
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBėda yra tame, jog jeigu žmogus turi mašiną, tai negali su ja nevažinėti, jis važiuos su ja net ir į parduotuvę kitoj pusėj gatvės.
<...> Bet kiek gi tokių žmonių, kurie laiko mašiną po langais, bet važinėja autobusais/troleibusais? Sutikite, jog nėra labai daug, kitaip kamščiai būtų išties mažesni. Ir mintis apie pripratinimą važinėti viešuoju ir kad ateityje mažiau links pirkti mašinas, man atrodo kažkas nerealaus šiuolaikinėje visuomenėje.
Tie, kurie įsigiję mašiną - jau praktiškai žlugęs reikalas. Tačiau mažų viešojo transporto kainų tikslinė auditorija - ir tie, kurie pajėgtų įsigyti ir išlaikyti mašiną, bet dėl vienų ar kitų priežasčių (gal turi taupymo maniją, gal neturi laiko eit laikytis teisių, gal tiesiog tingi prisiimti vargą, kuris atsiranda įsigijus mašiną, gal juos veikia vairuojančiųjų dejonės apie kamščius ir parkavimo keblumus) to dar nedaro. Šit jei pakelsim kainas, surizikuosim, kad dalis tokių prisidėtų prie kamščių formavimų. O to, sakyčiau, labiausiai ir reikėtų vengt. Aš už pilnesnį viešąjį transportą ir tuštesnes gatves.
Pats kaip tik esu iš tos mažumos, kuri laiko mašiną po langais, bet važinėja viešuoju. Mašina - savaitgaliams ir kelionėms į užmiestį ir pan. O darbo dienomis - viešasis transportas bei kuo daugiau vaikščiojimo pėsčiom. Suprantu, kad ne visi gali taip daryt, vieni gyvena taip toli, kad joks viešasis transportas nesiekia, kitų darbo pobūdis toks, kad važinėti iš taško į tašką reikia nuolat. Tačiau piko metu gali pasirodyti, kad beveik vien tokie Vilniuj ir tedirba. Netikiu, kad taip būtų.Paskutinis taisė furtivete; 2008.11.02, 15:20.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąPats kaip tik esu iš tos mažumos, kuri laiko mašiną po langais, bet važinėja viešuoju. Mašina - savaitgaliams ir kelionėms į užmiestį ir pan. O darbo dienomis - viešasis transportas bei kuo daugiau vaikščiojimo pėsčiom. Suprantu, kad ne visi gali taip daryt, vieni gyvena taip toli, kad joks viešasis transportas nesiekia, kitų darbo pobūdis toks, kad važinėti iš taško į tašką reikia nuolat. Tačiau piko metu gali pasirodyti, kad beveik vien tokie Vilniuj ir tedirba. Netikiu, kad taip būtų.
Beje, kas neišvengiama naudojantis viešuoju transportu - vaikščiojimas pėsti. Daugelis pasakys, kad vaikščioti sveika.
Comment
-
pamaciau sitas latvijas, ir prisiminiau, kad neseniai buvau atrades wikipedijoj straipsni apie "marshrutkas", kurios budungos pagrinde rytu europos, ir ypac buvusioms CCCP salims:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marshrutka
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąBūtų labai nekas. Ar Lietuvoj yra buvę tokių atvejų? Berods Alytuj privatus transportas atlieka viešojo funkcijas?
Comment
-
Alytuje apie 1989 metus irgi atsirado marsrutiniai taksi. Tai buvo autobusu parko PAZ'ai. Jei neklystu, buvo trys marsrutai 7, 8 ir berods 10 autobusu trasomis. Kelione kainavo 20 kapeiku. Taciau marsrutinia taksi nepasiteisino, nes gretai liko tik vienas marsrutas - 7 autobuso trasa. Jei neklystu, jis buvo viena stotele trumpesnis - iki mesos kombinato (autobusai vaziavo iki sviesto gamyklos - taip tada ji vadinosi). Sis marsrutas gyvavo iki mazdaug 1994 ar 1995 metu. Aptarnavo ji vienas PAZ'as, o veliau - apie 1990-91 metus isigytas naujas KAVZ'as.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune apie 92-95 m. buvo Kauno autobusu parko taksobusai i Urma. Kiek teko vaziuoti, tai marsrutus aptarnavo labai seni Ikarus 260 - su baltais tureklais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune apie 92-95 m. buvo Kauno autobusu parko taksobusai i Urma. Kiek teko vaziuoti, tai marsrutus aptarnavo labai seni Ikarus 260 - su baltais tureklais.
Comment
-
Pastebėjau, kad diskusija apie autobusų/troleibusų modelius, spalvas, valstybinius nr. ir visa kita išsivystė per dvi temas: Viešąjį trasportą, ir Viešojo transporto fotogaleriją.
Tai gal galų gale nuspręskit ir viską rašykit į vieną bendrą temą, o ne mėtykitės po visą forumą.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Matytas Rodyti pranešimąGerai, kad čia yra žinančių apie Klaipėdos autobusus, laikas jau naują temą Klaipėdai kurti.
Kita vertus, berašinėdami čia krūvas numerių, galime būti "išspirti" iš "Infrastruktūros" skilties į "Prospektą", kaip kad atsitiko su tvarkaraščių kūrėjais
Comment
Comment