Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr kas čia per autobuso valstybinis numeris? Panašu, kad Olandijos... Bet kodėl dar ne lietuviškas?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąEsu 100% įsitikinęs, kad čekiškas...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai kad kiek pamenu čekiški (kaip ir prancūziški) numeriai - geltoni, taip kaip dabar pas mus taxi numeriai...
Išvada: ant autobuso čekiški numeriai, nes atitinka raidžių bei skaičių skaičius, taip pat spalva ir visa kita, be to pats autobusas čekiškas .
Comment
-
A sitas autikas kiek ilgai vazines?Ir tik ant 56 marsruto?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Denis_Simonov, kaip jau sakiau:Parašė Mettal Rodyti pranešimąDešinėje vairuotojas, iš kurio sužinojau, jog dar visą mėnesį pas mus važinės šis Tedom.
Atvaizdas
Greičiausiai tik 56, bet gal ir 26, nes jie paprastai būdavo "bandomieji" maršrutai. T.y. MB Citaro 26-u, E bilietas ir raudonos spalvos švieslentės Karosa B732 ir Man NL202autobusuose tik 56 maršrutu (eksperimento pagaigoje mačiau vieną Karosą 33-u su maršrutų lentelėmis).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO štai tie Mersedesai su laikinais numeriais: P008108 ir P008109. Dar gali būti ir P008107 arba P008110.
"Paskutinieji du užraše esantys skaitmenys, atitinka numerio ženklo galiojimo metų paskutiniuosius du skaitmenis." (Iš www.regitra.lt)
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNeteisingas spėjimas
"Paskutinieji du užraše esantys skaitmenys, atitinka numerio ženklo galiojimo metų paskutiniuosius du skaitmenis." (Iš www.regitra.lt)
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTie patys
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJei nesnausti, tai Lietuvoje yra galimybė surinkti įspūdingą muziejinę autobusų kolekciją.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNesuprantu, o kur tas variklis turetu buti, kad cia visi tokie nustebe? Pas mus gi puikiai pazistamose Ikarus'uose po keleivio kojom stovi..
Comment
-
Panevėžio autobusų parkui – 50
Rugsėjo 19-ąją UAB Panevėžio autobusų parkas šventė pusamžio jubiliejų. Ta proga pasveikinti panevėžiškių susirinko apskrities ir miesto vadovai, kolegos iš kitų šalies autobusų parkų.
1958-aisiais vietoje buvusios autotransporto kolonos įkurtame Panevėžio autobusų-taksomotorų ūkyje buvo 59 autobusai, 10 lengvųjų bei keturi krovininiai automobiliai. Visi autobusai – sovietinių markių, daugiausia – GAZ 03-30, KAG-3 ir kt. Panevėžiečių autobusai vežė keleivius maršrutais po Lietuvą bei aptarnavo Panevėžio miesto gyventojus. 1969-aisiais įmonė persikėlė į naujai pastatytą bazę su tuo metu moderniomis remonto dirbtuvėmis. Lietuvai atkūrus nepriklausomybę, parkas reorganizuotas ir 1995-aisiais įmonė įregistruota kaip uždaroji akcinė bendrovė Panevėžio autobusų parkas.
Šiuo metu bendrovė veža keleivius penkiolika miesto, 18 priemiesčio, 36 tolimojo susisiekimo maršrutais. Patogūs vakarietiškų markių autobusai siunčiami ir į užsakomuosius reisus. Transporto priemonių parkas nuolat atnaujinamas: šiuo metu važinėti mieste perkami ne senesni kaip dešimties metų autobusai. Per metus UAB Panevėžio autobusų parkas iš viso veža apie 12 mln. keleivių. Tai – didžiausias vežėjas mieste, vežantis apie 70 proc. miestiečių. Panevėžio autobusų maršrutai mieste sudaryti taip, kad nepersėdant iš vieno autobuso į kitą galima nuvykti į bet kurį miesto rajoną. Iš viso 44 autobusais aptarnaujama penkiolika miesto maršrutų, jų tinklas sudaro 135,0 km. Patogiais panevėžiečių autobusais galima nuvažiuoti beveik į visus didesnius Lietuvos miestus bei rajono centrus, kurortus. Bendras užmiesčio maršrutų tinklas sudaro 5 830 km. Per metus nuvažiuojama 4,7 mln. km, vežama daugiau kaip 1,2 mln. keleivių. Metinė įmonės apyvarta – per 20 mln. Lt.
Nors šalies keleivių vežėjai išgyvena ne geriausius laikus, Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus Rimanto Petukausko teigimu, situacija Panevėžyje gerėja: miesto savivaldybė nuo šių metų pradėjo dotuoti nuostolingus, bet visuomenei būtinus maršrutus. Tai leidžia įsigyti naujesnių transporto priemonių, didinti darbo užmokestį. Darbuotojų algos per pastaruosius metus didėjo po 30 proc., labiausiai išaugo vairuotojų darbo užmokestis. „Šiuo metu vairuotojų trūkumu jau nesiskundžiame – tai leidžia pasirinkti tinkamus žmones, tuo pačiu pagerinti keleivių aptarnavimo kultūrą. Miestiečiai patenkinti ir atnaujintais autobusais”, – sakė parko vadovas. Tačiau labiausiai parko darbuotojai džiaugiasi pagaliau iš mirties taško pajudėjusiais naujos autobusų stoties bei parko statybos reikalais: šiuo metu rengiamas detalusis planas ir tikimasi pavasarį pradėti statybas. „Kai darbai bus baigti, miestiečiai ne tik turės naują, modernią autobusų stotį – kartu įsirengsime ir šiandienos reikalavimus atitinkančią gamybos bazę: remonto dirbtuves, dažyklą, degalinę ir pan. Darbuotojai galės dirbti šiltai ir patogiai, labai pagerės jų darbo sąlygos,“ – apie ateities planus kalbėjo R. Petukauskas.
Lina JAKUBAUSKIENĖ
Transporto pasauliswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
MAZ autobusas – Hanoveryje
Šiais metais pirmą sykį Hanoveryje vykstančioje IAA parodoje pristatyta Minsko automobilių gamyklos produkcija. Parodos lankytojai galėjo apžiūrėti antrosios kartos autobusus MAZ 203, kuriuose montuojami Euro 4 ar Euro 5 standartus atitinkantys varikliai.
Pasak gamintojų, žemagrindžiai autobusai atitinka griežčiausius ES reikalavimus, jie skirti vežti keleivius miesto maršrutais. MAZ 203 įdiegta nemažai techninių naujovių: informacinė sistema, įranga, skirta žmonėms su negale vežti.
Praeitais metais Minsko autobusų gamintojai pirmą kartą dalyvavo „Busworld Europo 2007“ parodoje Kortrijke, Belgijoje.
Transporto pasaulis
MAZ 203:
Wikipedia apie MAZPaskutinis taisė Ametistas; 2008.10.20, 23:21.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMAZ autobusas – Hanoveryje
Pasak gamintojų, žemagrindžiai autobusai atitinka griežčiausius ES reikalavimus, jie skirti vežti keleivius miesto maršrutais. MAZ 203 įdiegta nemažai techninių naujovių: informacinė sistema, įranga, skirta žmonėms su negale vežti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPanevėžio autobusų parkui – 50
Nors šalies keleivių vežėjai išgyvena ne geriausius laikus, Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus Rimanto Petukausko teigimu, situacija Panevėžyje gerėja: miesto savivaldybė nuo šių metų pradėjo dotuoti nuostolingus, bet visuomenei būtinus maršrutus. Tai leidžia įsigyti naujesnių transporto priemonių, didinti darbo užmokestį. Darbuotojų algos per pastaruosius metus didėjo po 30 proc., labiausiai išaugo vairuotojų darbo užmokestis. „Šiuo metu vairuotojų trūkumu jau nesiskundžiame – tai leidžia pasirinkti tinkamus žmones, tuo pačiu pagerinti keleivių aptarnavimo kultūrą. Miestiečiai patenkinti ir atnaujintais autobusais”, – sakė parko vadovas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Man maz 203 is isores priekio panasus i Iveco miesto autobusa (ypac lempos). Grazu, kad priekinis stiklas vientisas, aisku jam duzus, pakeist butu brangiau. O maz vidus labai panasus i Solariu, bet pastebejau, kad dabar daugumoj nauju autobusu vidus panasus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Troleibusai važiuos ir iki Santariškių
Po kelerių metų vilniečiai troleibusu galės pasiekti ir toli nuo miesto centro esančius rajonus. Planuojama, kad troleibusai važinės iki Santariškių.
Kad troleibusai galėtų važinėti iki naujų gyvenamųjų rajonų, kalbama jau ne vienerius metus. Tačiau įgyvendinti tokius planus vis trūkdavo lėšų.
„Jei būtų plėtoję troleibusų tinklą prieš dešimtmetį, šis projektas būtų kainavęs apie 40 milijonų litų. Anuomet tai atrodė didžiulė ir neįkandama pinigų suma.
Dabar tas pats projektas kainuos apie 60 milijonų, tačiau ši suma dabar normali.
Galime gauti paskolą iš bankų ar pritraukti lėšų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų“, – teigė bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Vaidotas Antanavičius.
Jei miesto valdžia pritars troleibusų tinklo plėtrai, troleibusų trasa prasitęstų iki Santariškių. Šis projektas būtų įgyvendintas per 2,5-3 metus keliais etapais.
Pirmajame šio projekto etape ketinama pratęsti troleibusų, važiuojančių Kalvarijų gatve, maršrutą iki Santariškių.
Tikriausiai būtų pailgintas 5-ojo troleibuso maršrutas. Jis tęstųsi iki Santariškių žiedo.
Antrojo etapo metu būtų koreguojamas troleibusų, važiuojančių iš autobusų ir geležinkelio stočių į Lazdynus, maršrutas. Šie troleibusai taip pat važiuotų iki Santariškių.
Taip pat atsirastų naujas maršrutas Santariškės-Laisvės pr.- Karoliniškės. Šio maršruto troleibusai važiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities gatvėmis, Laisvės prospektu ir L.Asanavičiūtės gatve.
Trečiojo etapo metu troleibusų linija atsirastų Naugarduko gatvėje.
Įgyvendinus šį projektą, būtų panaikintas 26 autobusų maršrutas, o 33-iojo autobuso maršrutą ketinama sutrumpinti.
Plečiant troleibusų tinklą teks papildyti ir troleibusų parką. Kad vilniečiai galėtų važinėti iki Santariškių, papildomai bendrovė „Vilniaus troleibusai“ turės įsigyti dar apie 25 troleibusus. Tam reikėtų apie 32 mln. litų.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
Comment