Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    wanderer:Cia yra sita sistema?
    Atvaizdas
    taip sita sistema,tik sitas mechanizmas turi but uzdengtas plastmasiniu dangteliu

    Comment


      wanderer : Bet cia buvo be sito dangtelio,cia Karosa B741 118 atrodo
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Aš daug kur mačiau be dangtelių. Ar mechanikai juos "pametė", ar "netyčia" nuspyrė kas..?

        Comment


          Manau kad nuspyre kas.
          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Mettal, tavo idėjos tokios radikalios (tai jokiu būdu nereiškia, kad jos blogos), kad sunku tikėtis jas kada nors virsiant realybe. Autobuso reisas iki sb Berželis pasiteisintų tik vasarą ir tai ne pirmus, o geriausiu atveju antrą ar trečią vasarą, kada žmonės įpras dažniau lankytis ar net gyventi šiuose soduose (net ir ankstyvą pavasarį ar vėlyvą rudenį). O kas traukinio stotelės, tai berods dar nenumirė kokio tai Vilniaus tarybos nario svajonė (įtraukiant ir Imbrasą) Pupinės kaime statyti gyvenamus namus (vietoj suplanuotų gamyklų). Pupinės kaimas yra visai netoli nuo būsimos (galimos) Salininkų geležinkelio stotelės. Jeigu tai būtų gamyklos, tai pritrauktų didesnius žmonių kiekius, bet ir gyvenamų namų savininkai ne visada namo savo automobiliu keliaus. Žinoma, kol kas tai tik ant alksnio obuoliai.
            Na, dėl radikalumo tai nesiginčysiu - iš šono viskas matosi žymiai geriau ir objektyviau. Šiaip aš turiu sodą netoli "Berželio" (t.y. "Lietuvos ryšininkas"), tai beveik visi mano kaimynai nuo vaikystės pardavė savo namus ir ten išdygo privatūs "svajonių namai". O tai reiškia, kad išties autobusas reikalingas tik vasarą ir kelis reisus mokiniams į mokyklą nuvežti. Bet vėl gi statybos dar vyksta, o pagrindinis kelias (Kelmjos sodų 22-oji g.) nuo sunkvežimių baigia subyrėti. Čia įprotis naudotis autobusu atsirastų gana greitai, priešingai nei į Tarandę, kur dėl mažo keleivių srauto 52-ajam A beveik perpus sutrumpino darbo laiką (vietoje 6-22h yra 7-16h).
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Aš daug kur mačiau be dangtelių. Ar mechanikai juos "pametė", ar "netyčia" nuspyrė kas..?
              nepamirskite musu keleiviu"kulturos"lygio

              Comment


                Jų daug kur nėr, dėl jų neitikėtino tvirtumo (netvirtumo). O juk taip patogu uzkelus koja ant tos briaunos palei kraštą, atremt ją į tą dangtį. Taip jie ir nulužinėja.

                Dar vienas pastebėjimas, tai dėl tų nuotraukoj matomu lipdukų, su instrukcijom kaip naudotis avariniu durų atidarymu. Karosose jie puikiausiai tinka, nes juose ir aprašoma kaip atidaryti tokias duris. Tačiau esu matęs ir kitokiuose autobusuose, kuriuose sistema kitokia, tai prireikus ir vadovaujantis tomis instrukcijomis nelabai ir pavyktu atsidaryti durų.

                Ir gal kas žinos, kokia proga maždaug prieš savaite troleibusuose atsirado nauji plaktukėliai skirti avariniam langų išdaužimui, nors aišku dabar jau didžiają dali kažkas negrąžinamai "pasiskolino". Gal čia kokie priešgaisriniai ar techninės apžiūros reikalavimai privertė juos sukabint ?

                Comment


                  kažkada rašiau, bet įsitikinau, kad ne tokiu būdu reikia lįsti į akis... geriausia yra dirbti pačiam arba turėti besiklausančių dėdžių, deja, neturiu gal teks rašyt piktą laišką... gal tam ir reikalinga didesnė savivaldos decentralizacija, kad kiek geriau būtų girdimas silpnas eilinis balselis
                  beje to santariškės - gel vilkas - naugarduko neskubėtų įgyvendint ir dėl kai kurių objektyvesnių problemų, pvz pietario g nėra stotelės, o ten jos reikėtų. ir sudėtingiausia autobusui parinkti tinkamiausią trasą tarp ateities ir didlaukio stotelių.

                  o apie tą autobusą, kur po sodus ir iki gelžkelio važinėja... šiaip nėra toks nerealus planas. Pažiūrėkit, turim 76, kuris, kad ir keista, po vasaros nesutrumpino maršruto. sėkmingai ten berods mažas vanhool ar koks važinėja. teko matyti, kaip naujaneriuose išlipa visi keleiviai (ir ne tiek mažai, žinant, kad kai kurie 36 dalį trasos sudubliuoja), ir lygiai 0 važiuoja iki europos parko... bet nemanau, kad visada būna tuščias, ir gal ne pats nuostolingiausias (išskyrus važiavimą nuo autobusų parko...)

                  Comment


                    sleader:Troleibuse jau senai atsirado sitie plaktukeliai,nuo Rugsejo pirmos atrodo,bet dabai liko mazai situ plaktukeliu...
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Nuo Spalio 9d. jau trumpins 76 maršrutą.
                      Taigi labai labai mažai tetrūko, kad pranešimas būtų teisingas - likimo ironija
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        [QUOTE=praeivis;290456]
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        pabandyk prisiminti ar pats daznai praleidi troleibusa isvaziuojanti is stoteles ,jei yra kamstis? ar leidi is stoteles isvaziuoti troleibusui ,jei pats judi 1 juosta,o antra laisva? juk nepersirikiuoji i antra juosta,o troleibusas laukia kol tu ponas pravaziuosi. taip pat ir visur kitur trukdo labiau kitas transportas ,o ne sudaryti grafikai.
                        Vakare ir poilsio diena mazesni automobiliu srautai. Ir kamsciu nera. Tai kodel autobusai ir troleibusai nuo vieno marsruto galo i kita vaziuoja tiek pat laiko (+-kelios minutes)??? Velkasi, nors gatve tuscia, sustoja ties zaliu sviesoforu ir laukia raudono...
                        Taip, nepraleidziantys isvaziuot is stoteliu apsunkina ir uzgaisina, bet as manau,akd ne cia problema. Kaune troleibusai zymiai greiciau ir ekspresyviau vazineja. Nors nekulturingu vairuotoju ir ten pakanka, o spusciu taip pat buna.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Dabar jau nebe tarybiniai laikai. Ar vis dar..?
                          Taciau viesasis transportas ne kazin kiek pazenge i prieki. Tada detaliu truko, bet pinigu (finansavimas) buvo tikrai geras. Ir reguliarus atsinaujinimas vyko, nors ir ne pakankamas, nes transporto poreikis nuolat augo. Tikrai niekur neeksploatuodavo 15-20 m. ar net senesniu autobusu.
                          O dabar atvirksciai - autobusu, detaliu ir kt. yra pakankamai, bet viesojo transporto finansine-ekonomine-technine bukle yra blogense nei tuomet. Isimtis gal tik Lietuvos didmiesciuose. Rajonuose gi daugumoje situacija apgailetina.

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov
                            MAN NG 272 870 CNG Vilnius
                            FOTO
                            Gal čia aš kažko nesuprantu, bet gali būti, kad kažkas nežino kaip reikia registruoti autobusus Duomenys iš Regitros pagal šio Man ng272 CNG numerį:
                            Valstybinis numeris: DHZ576
                            Markė: MAN
                            Modelis: NL 202
                            Spalva: BALTA
                            Pagaminimo arba pirmosios registracijos metai: 1996
                            Kategorija, klasė: Autobusas virš 5t. (Miesto sujungtinis žemagrindis vienaaukš)
                            Būsena: Registruota
                            Apribojimai registravimo operacijoms: NĖRA
                            Paskutinis taisė Mettal; 2008.10.09, 17:32.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Gal čia aš kažko nesuprantu, bet gali būti, kad kažkas nežino kaip reikia registruoti autobusus Duomenys iš Regitros pagal šio Man ng272 CNG numerį:
                              Valstybinis numeris: DHZ576
                              Markė: MAN
                              Modelis: NL 202
                              Spalva: BALTA
                              Pagaminimo arba pirmosios registracijos metai: 1996
                              Kategorija, klasė: Autobusas virš 5t. (Miesto sujungtinis žemagrindis vienaaukš)
                              Būsena: Registruota
                              Apribojimai registravimo operacijoms: NĖRA
                              Mettal noriu tave pataisyti, cia Man Ng272 o ne Man NL202

                              Comment


                                /\Tai va tame ir yra esmė, kad aš parašiau Man ng272 nr. 870 valstybinį numerį ir man išmetė, kad čia yra nl202.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  [QUOTE=wanderer;290514]
                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  deja deja,tamsta,matau silpnai zinai KAROSA duru uzraktus....,kiekvienos durys turi po du sverttinius uzraktus,tad jeigu ir oras iseitu is sistemos,kol mechaniskai ju(usklendziu)nepakeltum,is autobuso neislipsi

                                  tu ne taip supratai. kas is to ,kad jos turi 2 uzraktus,jei kiekvienas ju skirtas po 1 kiekvienai duru pusei. as kalbejau apie tuos daznus atvejus,kai oro sistemoje yra (kitaip vairuotojas is karto pastebetu problemas su stabdziais) , durys uzsidaro,bet nesuveikia tie uzraktai ,kurie turetu laikyti tas duris mechaniskai. ir durys buna prilaikomos tik oro slegio sistemoje.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Aš daug kur mačiau be dangtelių. Ar mechanikai juos "pametė", ar "netyčia" nuspyrė kas..?
                                    sitie uzraktai daznai genda ir nepritraukia ir neuzfiksuoja duru. daznai reikia juos reguliuoti keisti ir pan. ,kol patys mechanikai ismeta velniop tuos dangtelius:-))

                                    Comment


                                      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                      Mettal noriu tave pataisyti, cia Man Ng272 o ne Man NL202
                                      Pasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Pasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?
                                        Kebulas Castrosua, o vaziuokle, tiltai ir variklis MB.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Pasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?
                                          Tas pats ir su jau nurašytais dvigubais MB O305g, kurie žymėti kaip trumpi O305 arba vis tie patys O405g žymimi kaip O405. Dar vienas pvz. - 3 Mersedesai O405 su Hess kėbulu žymimi "standartiniu" O405.
                                          P.s. kam įdomu, tai greitai bus baigta lietuviška Vilniaus autobusų sąrašo versija su papildymais.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X