Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Rijikas;289578] Ir svarbiausia, nebūtų tokių stebuklų, kai 3 skirtingi autobusai važiuoja vienas paskui kitą, po to 20 min - nė vieno.


    taip atsitinka todel,kad A juostos nera istisines ir ten kur jos pasibaigia autobusai isiremia i bendra kamsti. taip jie r susigrupuoja po kelis.pvz tavo minetas 26 marsrutas is jeruzales link baltupiu dar vaziuos atskira juosta ,o apacioje nuo baltupiu stoteles A juostos jau nebelieka.ir stovi jis bendrame kamstyje.taip susigrupuos bent keliu marsrutu autobusai vaziuojantys is tos puses. bet jus juk patys nenorite ,kad butu daugiau A juostu,tai tuomet nereikia ir dejuoti. arba is vis naikinkite tas juostas,tada autobusai vaziuos visa laika bendruose kamsciuose ir taip pat nesusigrupuos:-)))

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Juokinga, bet kai tiek daug skeptikų prieštarauja metro ar tramvajui, dar jo reikės laukti labai ilgai...
      ,

      aisku kad priestarauja ,nes tramvajus tai jau pasenusi transporto sistema ir tikrai mums nereikalinga.ir siaip tramvajus kitose salyse budavo reikalingas tik ten kur budavo labai dideli keleiviu srautai.o tokiam kaip vilnius,jei tramvajus butu 2-3 vagonu,tai ir vazinetu visa laika pustustis. vilniuje tik .trumpas' autobusas kartais atrodo per mazas,o tu prailgintu jau pilnai uztenka ir retai,kada jie buna pilni.o jei autob butu dar didesni,tai irgi vazinetu pustusciai ,kad yra labai neekonomiska.

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        ,

        aisku kad priestarauja ,nes tramvajus tai jau pasenusi transporto sistema ir tikrai mums nereikalinga.ir siaip tramvajus kitose salyse budavo reikalingas tik ten kur budavo labai dideli keleiviu srautai.o tokiam kaip vilnius,jei tramvajus butu 2-3 vagonu,tai ir vazinetu visa laika pustustis. vilniuje tik .trumpas' autobusas kartais atrodo per mazas,o tu prailgintu jau pilnai uztenka ir retai,kada jie buna pilni.o jei autob butu dar didesni,tai irgi vazinetu pustusciai ,kad yra labai neekonomiska.
        Mano patirtis kiek kitokia. Kiek tenka piko metu važinėt skirtingų maršrutų transportu, tai jis ar trumpas, ar prailgintas, bet nuo kažkurios maršruto vietos jau būna visiškai užpildytas.

        Comment


          Ten CNG, pasirodo, galvojau kad kondicionierius... Mačiau tą 870 netoli stoties penktadienį...

          Įsivaizduodavau, kad CNG sistema dedama tik ant vienos prailginto autobuso dalies.

          Comment


            Dėl to kartono tai neabejoju, kad paprasčiausiai laikinai uždengė, kad važiuot galėtų tą dieną, be vėjo ir lietaus viduje, o netrukus bus normaliai sutvarkyta. Iš nieko čia problemas darot, žmonės .

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Mano patirtis kiek kitokia. Kiek tenka piko metu važinėt skirtingų maršrutų transportu, tai jis ar trumpas, ar prailgintas, bet nuo kažkurios maršruto vietos jau būna visiškai užpildytas.
              Na dabar bus mažas lyrinis nukrypimas nuo temos. Kodėl Vilniuje tiek daug transporto problemų, kurių nėra nei Kaune, nei Klaipėdoje ar kitame mieste? Aišku, dalis problemų išsispręs kai bus atidarytas pietinis ir vakarinis apvažiavimai, viadukai virš Savanorių-Laisvės žiedo ir virš Žalgirio-Geležinio vilko gatvių sankryžos. Bet ar visos? Toli gražu ne. Vilnius (bent jau man) kažkiek primena Polinezijos salyną - daug tankiai apgyvendintų kvartalų supamų negyvenamų parkų, miškų, ežerų, pievų ir pan. - didžiausias apgyvendintas plotas apima Senamiestį, Naujamiestį, Naujininkus ir Užupį viename Neries krante ir Šnipiškes, Žvėryną, Žirmūnus kitame krante. Labiausiai nutolę rajonai yra Naujoji Vilnia, Pilaitė, Saulėtekis, Kryžiokai, Naujaneriai, Balsiai, Pagiriai, Salininkai, Aukštieji Paneriai - patekti į juos ar iš jų viešuoju transportu nėra lengva, todėl šių mikrorajonų gyventojai kone priversti naudotis nuosavais automobiliais bei sudaryti vis didėjančius kamščius miesto gatvėse. Tai kaip išspręsti šią problemą? Architektai jau seniai pasakė (tik ne visi juos išgirdo) - miesto tankinimas. Palyginau Vilnių su Ryga (nes abu miestai sostinės, nors galima būtų lyginti su Kaunu, tai situacija Vilniui būtų dar tragiškesnė), ir štai: VLN gyventojų tankumas 1354žm/km2, Rygoje - 2358žm/km2, bet Rygos plotas 307km2, o Vilniaus - net 401km2. Taigi teoriškai paskaičiavus, jeigu Vilniuje būtų pasiektas toks pats tankumas kaip Rygoje, tada LT sostinėje gyventų arti milijono gyventojų. Dar prijungus Lentvarį (apie tai dar nuo mero Zuoko laikų kalbama), gautume didžiausią Baltijos valstybių miestą, kuriame reikėtų ir apsimokėtų įrenginėti jau nebe tramvajų, o metro (Ryga jau 1986m. pradėjo metro statybas). Žvelkime į ateitį - metro statyba užtruktų nuo 10 iki 15 metų, gal net dar ilgiau. Po tiek laiko turėsime dar brangesnę naftą, dar didesnį Vilnių, bet užtat jau naują savo IAE. Šalia ekologinio faktoriaus, turėtume ir mažesnę priklausomybę nuo rusiškos naftos (tikiuosi, nauja AE bus pritaikyta naudoti ne tik rusišką uraną).
              2018m. minėsime Lietuvos valstybės šimtmetį. Atvyks daug pasaulio lietuvių, svečių, turistų, kitų valstybių politikų ir diplomatų. Ar mokėsime pristatyti Lietuvą ir jos sostinę Vilnių kaip šiuolaikišką bei pažangią valstybę ir miestą? Tikiuosi, kad taip.
              P.S.: Visa tai tik teoriniai pasvarstymai, nereikalaujantys įrodymų. Visi reikalingi duomenys paimti iš Wikipedijos.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O kas del konkurencijos - tai JAV is viso beveik nera jokios miestu viesojo transporto konkurencijos. Ten beveik visuose miestuose visas viesojo transporto rusis eksploatuoja viena bendrove.
                Pietų Kalifornijoje stebėjausi matydamas keliuose miestuose tuos pačius užrašus ant autobusų, tramvajų... Dažnai būdavo "Metro Rapid" ar "Metro Bus". Netgi keleivinio geležinkelio kompanija pietų Kalifornijoje vadinasi "Metrolink".
                Galima nusipirkti bilietą iš tam tikros vieno miesto vietos į kitą miestą ir važiuoti įvairiu transportu.
                Taip pat, nusipirkęs lėktuvo bilietą, gali priduoti bagažą Metrolinko stotyje ir su juo nuvažiuoti iki oro uosto.

                San Franciske visas viešojo transporto rūšis (o jų yra daug: autobusai, troleibusai, tramvajai, kabeliniai vagonai, miesto traukiniai) valdo viena bendrovė "Muni" (SF MUNIcipal transport).
                Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.05, 13:07.

                Comment


                  [QUOTE=Wycka;289971][COLOR="Da Tai kaip išspręsti šią problemą? Architektai jau seniai pasakė (tik ne visi juos išgirdo) - miesto tankinimas.


                  gal tankinti nereiketu,turekime nors kiek erdves ir dziaukimes kai musu miesta vadina zaliu. yra kitas sprendimo budas ,kuris naudojamas vakaru europos didmiesciuose. ten miestai israizyti tokiu magistraliu kaip vilniuje ukmerges plentas,bet panaikintos visos sankryzos ,palikti tik nuvaziavimai. ta pati galima butu padaryti ir cia su ukmerges plentu.miesta persoktum per 10 minuciu.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    ...gal tankinti nereiketu,turekime nors kiek erdves ir dziaukimes kai musu miesta vadina zaliu. yra kitas sprendimo budas ,kuris naudojamas vakaru europos didmiesciuose. ten miestai israizyti tokiu magistraliu kaip vilniuje ukmerges plentas,bet panaikintos visos sankryzos ,palikti tik nuvaziavimai. ta pati galima butu padaryti ir cia su ukmerges plentu.miesta persoktum per 10 minuciu.
                    Neblogas variantas, tik reikia neapsiriboti tik Ukmergės gatve. Tą patį padaryti su Geležinio vilko gatve Savanorių prospektu nuo žiedo iki Maxima Bazės.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      bet jus juk patys nenorite ,kad butu daugiau A juostu,tai tuomet nereikia ir dejuoti. arba is vis naikinkite tas juostas,tada autobusai vaziuos visa laika bendruose kamsciuose ir taip pat nesusigrupuos:-)))
                      jei ką, aš visom keturiom už A juostas ir kur tai įmanoma bet be mano tokio optimistinio vaizdo yra ir piktieji asmenys, nenorintys prarasti savo vietos kelyje arba naglai lendantys į A juostas ir visais kitais būdais jas užkemšantys. Beje, būdamas labai nemandagus keleivis, dažnai pasiklausau ką žmonės aplink kalba, ypač kai autobusas būna prie siemens; o žmonės sako, kad nemato reikalo važiuoti (ir stovėti ilgame kamštyje) nuosavu automobiliu, kai autobusu galima ta A juosta greitai prasilėkti. Vadinasi, viešojo transporto plėtra nėra pasmerkta, ir neturėtų būti išmesta iš politinės darbotvarkės. Dabartinė situacija, švelniai tariant, šūdina, ir radikalių pokyčių nematau, net ir po to, kai papaišė keletą juostų mieste. Pats radikaliausias ir geriausias sprendimas - pavogti VISOJE kalvarijų gatvėje juostas viešajam transportui - va čia tai prioritetas
                      beje rekordą mačiau kažkurią vasaros pradžios dieną, gal apie 14:45-14:50 val, kai centro pusėn nuo baltupių st nuvažiavo 6 skirtingų maršrutų autobusai

                      Comment


                        Beje, kaip manot, ar balsas iš šio forumo nueina kur nors aukščiau [į savivaldybę]? turiu vilties, kad taip. Ir bet kokiu atveju...
                        Turiu ir savo pasiūlymą, mat iki šiol geležiniu vilku nevažiuoja nė vienas autobusas (aš ne apie 24), bet vis tiek mane stebina, koks srautas būna per rytinį piką nuosavo transporto geležiniame vilke. tad negi neatsiras tokių, kuriems tas maršrutas bus tikrai pakeliui? Santariškės - Ateities - Geležinio vilko - Pietario - Žemaitės - Naugarduko tas žiedas, kur troleibusai sustoja.

                        Kas be ko, viena iš stotelių būtų kažkur tarp "ozo" ir šėtoniškojo akropolio, kita netoli (kas turi kojas) nuo "panoramos" - vis šioks toks jungiantis dalykėlis. O ir iki krasn... ty. RA, t.y. savanorių prospekto būtų galima nusigauti nepersėdus

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          beje rekordą mačiau kažkurią vasaros pradžios dieną, gal apie 14:45-14:50 val, kai centro pusėn nuo baltupių st nuvažiavo 6 skirtingų maršrutų autobusai
                          todel,kad iki baltupiu stoteles paprastai dar nebuna kamsciu,o uz jos jau nebera A juostos
                          , autobusai isiremis i kamsti ir pradeda grupuotis. ties siemens arena vel atsiranda A juosta ir autobusai pradeda lenkti visa kamsti ,bet jei toliau buna raudona sviesa ,tai ir sustoja taip vienas po kito. A juostos padeda tik tada ,kai jos yra istisai nuo vienos sankryzos iki kitos. jei jos kazkur buna nutraukiamos-tuomet netenka jokios prasmes. arba reikia daryti istisines A juostas i abi puses,o kadangi tuomet mazai vietos belieka kitam transportui-turi buti tik vienpusis eismas,panasiai kaip pylimo gatvej: i viena puse A ir bendra juosta,i kita puse tik A juosta.

                          Comment


                            Mettal:Ten buvo kitoks Manas,ten durys buvo kaip pas 429 o cia paprastos
                            Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2008.10.05, 17:19.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Su ta A juosta Kalvarijų gatvėje kažkokia mistika yra. Nuo sankryžos su Didlaukio gatve centro link tos juostos nėra, ji vėl atsiranda tik iškart už J.Kazlausko stotelės. Mano manymu, ši juosta sėkmingai galėtų būti nuo pat Baltupių Maximos iki Siemens arenos, ypač rytais ji būtų neįkainojama. Tam nereikia "vogti" eismo juostų nuo bendrojo transporto, nes Kalvarijų gatvę dar YRA KUR PLATINTI, t.y. į vakarų pusę. Keista, kad prieš kelis metus, renovuojant gatvę, apie tai nebuvo pagalvota. Dabar nuo Norfos iki arenos palei gatvę eina dviračių takas, o šį nuo gatvės dar skiria gana plati žalia juosta. Nemanau, kad Kalvarijų gatvės ši atkarpa greitai bus platinama, nes toje žalioje juostoje jau prigijo medeliai. Taigi reziumė - platinimo nėra, tramvajaus ar troleibuso (juo labiau metro) nėra, nauji gyvenami ir komerciniai pastatai statomi, privačių automobilių Vilniaus gatvėse pastoviai daugėja. Ilgalaikių sprendimų irgi nėra. Nagi, kas nors paprieštaraukite man, gal ko nors teigiamo nepaminėjau?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                [QUOTE=Wycka;290013]Su ta A juosta Kalvarijų gatvėje kažkokia mistika yra. Nuo sankryžos su Didlaukio gatve centro link tos juostos nėra, ji vėl atsiranda tik iškart už J.Kazlausko stotelės. Mano manymu, ši juosta sėkmingai galėtų būti nuo pat Baltupių Maximos iki Siemens arenos, ypač rytais ji būtų neįkainojama.

                                labai teisingai pastebeta,nes kitaip ta juosta beveik netenka prasmes. cia matyt baiminamasi buvo to,kad padarius A juosta tarp didlaukio g. ir kazlausko stoteles,kitam eismui beliktu tik 1 juosta ir kamsciai butu dar didesni. bet sakyciau arba reikejo ta juosta daryti istisine ir zmones matytu,kad geriau vaziuoti autobusu nei su nuosava masina,arba nedaryti jos is viso,nes ji dabar truputeli pagreitina autobusu eisma,bet ir juos sugrupuoja i grupes ,kas labai stebina keleivius:-)

                                Comment


                                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                  Jus cia kalbate apie siaurine Vilniaus dali. Tai as irgi tureciau pasiulyti toki autobuso marsruta. Kadangi susisiekimas tarp stoties ir Sauletikio yra nelabai patogus. Zinant kiek daug zmoniu is Antakalnio ar kiek studentu vaziuoja i stoti, o dauguma butent ten ir vaziuoja, o ne i senamiesti. Tai pro Olandu gatve ir naujaji pietini senamiescio aplinkeli nuvaziuoti si atstuma butu zymiai greiciau ir kamsciu ten nera.. tik gal prie olandu ziedo.

                                  Taigi marsutas butu toks:
                                  Na tarkim Nr. 83 Sauletekis - Antakalnis - Olandu g. - Senamiescio aplinkkelis - Stotis
                                  Autobusas stotu visuose pagrindinese Antakalnio ir sauletekio stoteles, o Olandu gatvej sustotu tik Vasaros st. .. toliau Audejas ir sekanti Stotis
                                  Marsrutas butu iveiktas per 30 min (piko metu)
                                  Dabar tai uzima 40-50 min.

                                  Na ir vazinetu sis autobusas darbo dienom ir tik piko metu. O vasara tik iki Antakalnio vazinetu.

                                  Atvaizdas

                                  Troleibusai visada vazineja ir vazines dazniau nei autobusai. Studentai vaziuoja daugiausiai iki centro - i VU Centrinius rumus ir fakultetus i VGTU Pylimo g. ir pan. Tikrai piko metu is stoti vaziuojanciu studentu nera daug.
                                  Antakalnio gatve centro link uzsikemsa iki Petro ir Povilo baznycios. Tiek 2 trioleibusas, tiek tavo siulomas autobusas stoves tame paciame kamstyje. Toliau - Olandu gatves kamstis. Dar buna kamstukas Subaciaus gatveje kartais. Jokio tokio autobuso marsruto privalumo nematau pries troleibusa. Galbut reiketu daugiau troleibusu paleisti, kad nebutu tokie pilni ryte ir maziau zmoniu stovetu.
                                  Siaip tai man labai keista, kodel Vilniuje neperkami dvigubi troleibusai. Tikrai reikia, ypac siuose marsrutuose: 2, 5, 7, 16, 19. Dabar gi turimos 4 Skodos 15Tr dirba 16 marsrute. Kazkada buvo dar ir penktoji, bet ji, jei neklystu sudege, kaip ir Kaune. Anksciau sie dvigubi troleibusai po viena dirbo 5 ir 11 marsrute. O like - 16. Jau po nepriklausomybes atgavimo buvo dar nupirkti 2 padeveti dvigubi Graf & Stift troleibusai is Zalcburgo. Padirbo apie pora-trejeta metu 4 marsrute ir buvo nurasyti.




                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Na dabar bus mažas lyrinis nukrypimas nuo temos. Kodėl Vilniuje tiek daug transporto problemų, kurių nėra nei Kaune, nei Klaipėdoje ar kitame mieste? Aišku, dalis problemų išsispręs kai bus atidarytas pietinis ir vakarinis apvažiavimai, viadukai virš Savanorių-Laisvės žiedo ir virš Žalgirio-Geležinio vilko gatvių sankryžos. Bet ar visos? Toli gražu ne. Vilnius (bent jau man) kažkiek primena Polinezijos salyną - daug tankiai apgyvendintų kvartalų supamų negyvenamų parkų, miškų, ežerų, pievų ir pan. - didžiausias apgyvendintas plotas apima Senamiestį, Naujamiestį, Naujininkus ir Užupį viename Neries krante ir Šnipiškes, Žvėryną, Žirmūnus kitame krante. Labiausiai nutolę rajonai yra Naujoji Vilnia, Pilaitė, Saulėtekis, Kryžiokai, Naujaneriai, Balsiai, Pagiriai, Salininkai, Aukštieji Paneriai - patekti į juos ar iš jų viešuoju transportu nėra lengva, todėl šių mikrorajonų gyventojai kone priversti naudotis nuosavais automobiliais bei sudaryti vis didėjančius kamščius miesto gatvėse. Tai kaip išspręsti šią problemą? Architektai jau seniai pasakė (tik ne visi juos išgirdo) - miesto tankinimas. Palyginau Vilnių su Ryga (nes abu miestai sostinės, nors galima būtų lyginti su Kaunu, tai situacija Vilniui būtų dar tragiškesnė), ir štai: VLN gyventojų tankumas 1354žm/km2, Rygoje - 2358žm/km2, bet Rygos plotas 307km2, o Vilniaus - net 401km2. Taigi teoriškai paskaičiavus, jeigu Vilniuje būtų pasiektas toks pats tankumas kaip Rygoje, tada LT sostinėje gyventų arti milijono gyventojų. Dar prijungus Lentvarį (apie tai dar nuo mero Zuoko laikų kalbama), gautume didžiausią Baltijos valstybių miestą, kuriame reikėtų ir apsimokėtų įrenginėti jau nebe tramvajų, o metro (Ryga jau 1986m. pradėjo metro statybas). Žvelkime į ateitį - metro statyba užtruktų nuo 10 iki 15 metų, gal net dar ilgiau. Po tiek laiko turėsime dar brangesnę naftą, dar didesnį Vilnių, bet užtat jau naują savo IAE. Šalia ekologinio faktoriaus, turėtume ir mažesnę priklausomybę nuo rusiškos naftos (tikiuosi, nauja AE bus pritaikyta naudoti ne tik rusišką uraną).
                                  2018m. minėsime Lietuvos valstybės šimtmetį. Atvyks daug pasaulio lietuvių, svečių, turistų, kitų valstybių politikų ir diplomatų. Ar mokėsime pristatyti Lietuvą ir jos sostinę Vilnių kaip šiuolaikišką bei pažangią valstybę ir miestą? Tikiuosi, kad taip.
                                  P.S.: Visa tai tik teoriniai pasvarstymai, nereikalaujantys įrodymų. Visi reikalingi duomenys paimti iš Wikipedijos.
                                  Is tiesu labai daug transporto problemu mieste sudaro chaotiska miesto pletra i pakrascius - individualiu namu statybos ne tik miesto pakrasciuose bet ir Vilniaus rajono teritorijose, besiribojanciose su miestu. Paziurekime, kas dedasi Vaziuojant Ukmerges g. ir toliau magistrale? Kas dedasi Moletu pl. vaziuojant? Ir beveik visi ten gyvenantys naujakuriai dirba Vilniuje, o i miesta vaziuoja automobliais. Autobusu marsrutu tinklas ten prastai isvystytas. O ir mentalitetas daznai neleidzia vaziuoti viesuoju transportu kartu su liumpenais ir kaimieciais. Bet is kitos puses jie is tiesu neturi padorios alternatyvos. Taigi dali kamsciu ir parkavimo porblemu sudaro butent tu priemiesciu gyventojai, atvykstantys i miesta automobiliais. O kur dar is rajono (tiek Vilniaus, tiek ir Traku, Sirvintu, Salcininku, Svencioniu) kasdien atvykstantys i Vilniu nuosavu automobiliu. Nes velgi, priemiestinis viesasis transportas neisvystytas.
                                  As manau, kad bent jau Vilniaus, Kauno ir Klaipedos metropolijose priemiestinio viesojo tranpsorto pletra yra butina lygiaigreciai sprendziant miesto transporto problemas. Ir integruoti reikia i miesto bendrojo transporto sistema. + gelezinkeliai.
                                  Panasiai tranpsorto problemos sprendziamos yra Prancuzijoje, kur kelios viena salia kitos esancios savivaldybes, kuriu viena yra stambaus miesto (metropolio), integruotai sprendzia viesojo transporto pletra.

                                  O miesto tankinimui as nepritariu. Taciau chaotiskai pletrai i pakrascius - taip pat nepritariu. Visgi Vilniuje nebus milijono gyventoju, nes Lietuvoje demografine situacija nekokia ir ilgalaikeje perspektyvoje gyventoju tik mazes (UNESCO ir kt. rimtu organizaciju prognozemis remiantis). Todel ir Vilniuje nebus is kur imtis gyventojams. Visi i Vilniu nesuvaziuos. O milijona gyventoju pasiektume, jei prijungtume prie Vilniaus vos ne visa Vilniaus rajona, Lentvari, Trakus, dali Sirvintu rajono, Salcininku rajono. Bet tuo as irgi netikiu

                                  [QUOTE=praeivis;289980]
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  [COLOR="Da Tai kaip išspręsti šią problemą? Architektai jau seniai pasakė (tik ne visi juos išgirdo) - miesto tankinimas.


                                  gal tankinti nereiketu,turekime nors kiek erdves ir dziaukimes kai musu miesta vadina zaliu. yra kitas sprendimo budas ,kuris naudojamas vakaru europos didmiesciuose. ten miestai israizyti tokiu magistraliu kaip vilniuje ukmerges plentas,bet panaikintos visos sankryzos ,palikti tik nuvaziavimai. ta pati galima butu padaryti ir cia su ukmerges plentu.miesta persoktum per 10 minuciu.
                                  Ukmerges gatve sugadino prekybos centrai. Stai ka reiskia buki valdininkai, kurie nemasto apie perspektyva ir tik kysius ima.
                                  Visgi tavo minimo magistrales ne tranzitiniam transportui per miesta vaziuoti reiklaingos. Tam turi buti aplinkkeliai.
                                  Magistrales imanomos tik naujuose rajonuose. Vakaru Europoje po karo atstatant miestus buvo pravestos magistrales ir per centrus. Taip pat sestame, septintame ir astuntame XX a. desimtmeciuose ten buvo barbariskai kai kuriuose miestuose iskirstos magistrales per centrus, senamiescius ar kitus rajonus. Siais laikais taip jau niekas tikrai nebedarys nei ten, nei pas mus.

                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  jei ką, aš visom keturiom už A juostas ir kur tai įmanoma bet be mano tokio optimistinio vaizdo yra ir piktieji asmenys, nenorintys prarasti savo vietos kelyje arba naglai lendantys į A juostas ir visais kitais būdais jas užkemšantys. Beje, būdamas labai nemandagus keleivis, dažnai pasiklausau ką žmonės aplink kalba, ypač kai autobusas būna prie siemens; o žmonės sako, kad nemato reikalo važiuoti (ir stovėti ilgame kamštyje) nuosavu automobiliu, kai autobusu galima ta A juosta greitai prasilėkti. Vadinasi, viešojo transporto plėtra nėra pasmerkta, ir neturėtų būti išmesta iš politinės darbotvarkės. Dabartinė situacija, švelniai tariant, šūdina, ir radikalių pokyčių nematau, net ir po to, kai papaišė keletą juostų mieste. Pats radikaliausias ir geriausias sprendimas - pavogti VISOJE kalvarijų gatvėje juostas viešajam transportui - va čia tai prioritetas
                                  beje rekordą mačiau kažkurią vasaros pradžios dieną, gal apie 14:45-14:50 val, kai centro pusėn nuo baltupių st nuvažiavo 6 skirtingų maršrutų autobusai
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Su ta A juosta Kalvarijų gatvėje kažkokia mistika yra. Nuo sankryžos su Didlaukio gatve centro link tos juostos nėra, ji vėl atsiranda tik iškart už J.Kazlausko stotelės. Mano manymu, ši juosta sėkmingai galėtų būti nuo pat Baltupių Maximos iki Siemens arenos, ypač rytais ji būtų neįkainojama. Tam nereikia "vogti" eismo juostų nuo bendrojo transporto, nes Kalvarijų gatvę dar YRA KUR PLATINTI, t.y. į vakarų pusę. Keista, kad prieš kelis metus, renovuojant gatvę, apie tai nebuvo pagalvota. Dabar nuo Norfos iki arenos palei gatvę eina dviračių takas, o šį nuo gatvės dar skiria gana plati žalia juosta. Nemanau, kad Kalvarijų gatvės ši atkarpa greitai bus platinama, nes toje žalioje juostoje jau prigijo medeliai. Taigi reziumė - platinimo nėra, tramvajaus ar troleibuso (juo labiau metro) nėra, nauji gyvenami ir komerciniai pastatai statomi, privačių automobilių Vilniaus gatvėse pastoviai daugėja. Ilgalaikių sprendimų irgi nėra. Nagi, kas nors paprieštaraukite man, gal ko nors teigiamo nepaminėjau?

                                  As tai is viso nesuprantu dabartines gatviu statybu strategijos Vilniuje. Tarybiniais laikais buvo nutiestos tokios gatves kaip Laisves pr., Ukmerges g., Gelezinio Vilko, Savanoriu pr. ir kt., kurios tais laikais buvo tikrai nereiklaingos tokio plocio ir su tokia infrastruktuta - viadukais ir pan. Bet buvo mastoma apie ateiti. Dabar gi vel - visos gatves, aplinkkeliai tiesiami maksimum 4 juostu. Tik vietomis atsiranda po papildoma juosta posukiui ar ivaziavimui. Naujuose daugiabuciu kvartaluose irgi tragiska situacija. Gatves dvieju juostu, ir dar uzstatytos, kartais is abieju pusiu...
                                  Kodel egzistuoja tokie kvaili standartai? Kodel Vilniuje naujos gatves netiesaimos kaip minimum 6 ar net 8 juostu, o privaziuojamosios gatves - 4 juostu?

                                  Comment


                                    [QUOTE=Al1;290033]
                                    Ukmerges gatve sugadino prekybos centrai. Stai ka reiskia buki valdininkai, kurie nemasto apie perspektyva ir tik kysius ima.
                                    Visgi tavo minimo magistrales ne tranzitiniam transportui per miesta vaziuoti reiklaingos.



                                    reikia uzdaryti ivaziavimus ir isvaziavimus i tuos centrus ,jei reikia sukti i kaire ir trukdyti eismui. palikti tik pasukimus i desine. jei prekybos centrai tuo butu nepatenkinti del nepatogumo klientams ir sumazejusio ju srauto,tuomet tegul stato viadukus ir kitaip tvarko sankryzas uz savo lesas. o ne taip kaip dabar : atidaro savo prekybos centra ir pareikalauja sankryzos ties juo su pasukimais i visas puses. dabar galima jiems palikti tik tuos ivaz-isvaz su posukiu i desine ir viskas.

                                    Comment


                                      /\ Yra dar vienas būdas, kurį taiko Vakarų Europa (berods ir JAV bei Japonija): virš greitkelio ant estakadų tiesiamas dar vienas greitkelis, savotiškas "antrasis aukštas". Žinau, kad Lietuvoje tai dar ilgai dėl lėšų stygiaus tai bus "kosmosas", bet pagalvoti juk nekainuoja.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Troleibusai visada vazineja ir vazines dazniau nei autobusai. Studentai vaziuoja daugiausiai iki centro - i VU Centrinius rumus ir fakultetus i VGTU Pylimo g. ir pan. Tikrai piko metu is stoti vaziuojanciu studentu nera daug.
                                        Antakalnio gatve centro link uzsikemsa iki Petro ir Povilo baznycios. Tiek 2 trioleibusas, tiek tavo siulomas autobusas stoves tame paciame kamstyje. Toliau - Olandu gatves kamstis. Dar buna kamstukas Subaciaus gatveje kartais. Jokio tokio autobuso marsruto privalumo nematau pries troleibusa. Galbut reiketu daugiau troleibusu paleisti, kad nebutu tokie pilni ryte ir maziau zmoniu stovetu.
                                        Privalumu pries troleibusa tikrai yra. Vienas privalumu - greitis. Atstumas iveikiamas greiciau. Kamsciai Antakalnio gatve nera dideli (tas pats 2 trulas tame kamsty stovi), Olandu kamstis irgi greitai iveikiamas. Na siaip pagalvojus tai sutinku, kad studentu srautas piko metu i stoti yra nedidelis. O is stoties i Sauleteki yra gan didelis srautas sekmadienio vakara. Pvz siandien buvo toks. Taigi autobusas toks nepakenktu ir siek tiek isskirstytu keleviu srautus.

                                        Na as netik apie studentus snekejau. Susisiekimas su stotim (autobusu ir gelezinkelio) yra svarbus visiems gyventojams.

                                        Na galima dar butu taip pakoreguoti si marsruta - pratesti iki ziedo prie Hyper RIMI arba iki Spartos st.



                                        Ir sis autobusas pradzioje butu eksperimentinis, kaip 40g. Vaziuotu kiekviena diena. Piko metu kas 15-20 min.
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          Beje, kaip manot, ar balsas iš šio forumo nueina kur nors aukščiau [į savivaldybę]? turiu vilties, kad taip. Ir bet kokiu atveju...
                                          Turiu ir savo pasiūlymą, mat iki šiol geležiniu vilku nevažiuoja nė vienas autobusas (aš ne apie 24), bet vis tiek mane stebina, koks srautas būna per rytinį piką nuosavo transporto geležiniame vilke. tad negi neatsiras tokių, kuriems tas maršrutas bus tikrai pakeliui? Santariškės - Ateities - Geležinio vilko - Pietario - Žemaitės - Naugarduko tas žiedas, kur troleibusai sustoja.
                                          Atvaizdas

                                          Kas be ko, viena iš stotelių būtų kažkur tarp "ozo" ir šėtoniškojo akropolio, kita netoli (kas turi kojas) nuo "panoramos" - vis šioks toks jungiantis dalykėlis. O ir iki krasn... ty. RA, t.y. savanorių prospekto būtų galima nusigauti nepersėdus
                                          Manau sis marsrutas irgi pasiteisintu. Savanoriu, Baltupiu, Santariskiu gyventojai gales pasiekt centra (Gedimino prospekta) greiciau ir patogiau.
                                          Na va, jau 84 marsruta turime kuris sekantis?
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X