Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ar bandei darbo diena mazdaug po 20 val nuvaziuoti, pzvyzdziui, nuo Zaliojo tilto iki Santariskiu autobusu? Autobusu parko autobusai vaziuoja retokai, o privatus autobusai Nr 05 nevaziuoja visai. Mikroautobusai irgi mazdaug nuo 20 val. is daugumos marsrutu nusiplauna. Ilgiausiai, iki 22-23 val. vaziuoja tik "Transrevio" (tarybiniais laikais buvusi ATĮ-7, ji tuo metu eksploatavo visus buvusius mikroautobusu marsrutus) mikroautobusai - is stoties i Santariskes, Fabijoniskes, Seskine, Perkunkiemi, is oro uosto i Santariskes, taip pat i Salininkus.
    Dar vaziuoja iki 22 val. 16 mikroautobusai. Si marsruta aptarnauja kita imone. Dar gal keli marsrutai...
    Oi, žinau, šššššššš paskutinis... Beje, "Transrevio" mikriukai sąžiningai iki 23 valandos važiuoja. Bet ne kartą buvo situacija, kad darbo dienos vakare reikia skubiai iš Baltupių į centrą, ir virš 20 minučių nei autobuso, nei mikroautobuso, nors balsu verk. Taksi irgi kartais užplaukia - sako "neturim šiam rajone mašinų" arba važiuoja tas pačias 20 minučių. Nežinau ar tai bus į naudą, bet reikia Baltupiams, Jeruzalei ir Santariškiams bent troliebuso, jeigu nebus tramvajaus ar metro. Pirkčiau automobilį, bet kas gyvena Baltupiuose supras, kaip "lengva ir paprasta" vakarais rasti parkavimosi vietą (o jeigu nuskils rasti, tai ryte rasi užstatytą).
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Nebus ten troleibuso, nes dabar snekama apie metro ar tramvaju, kuriu pirmasis marsrutas kaip tik sutampa su Kalvariju, Jeruzales gatve ir Santariskemis... Vilniuje troleibusu liniju pletros artimiausiu metu neverta tiketis. Realiausiai, kas gali buti padaryta, tai pratesta 16 ir 19 marsrutu linija iki Fabijoniskiu i kita Ukmerges pr. puse, kai baigs Ukmerges ir Laisves pr. sankirtos rekonstrukcija.

      Nebent dar paleis koki 21 ar 22 marsrutus esamais tinklais.
      Paskutinis taisė Al1; 2008.10.02, 19:00.

      Comment


        /\ Su tais metro/tramvajais gali viskas labai jau lietuviškai gautis. Iš pradžių pagal projektą reikės x mln eurų, bestatant paaiškės kad jau reikia 2x+2 mln eurų, o kai viskas dvigubai ilgiau užsitęsę pasibaigs, bus bėgiai, laidai, kils skandalas perkant metro/tramvajaus riedmenis, tada "staiga" apsižiūrės kad niekas Lietuvoje realiai nemoka valdyt tokios transporto priemonės (kaip dabar dviaukščių traukinių), bus paskubom organizuojami kursai, Lietuvos sąlygomis bandomi riedmenys, o tada paaiškės, kad visa infrastruktūra (kaip dabar Valdovų rūmai) įrengta nelegaliai - t.y. be popieriuko. Ir taip toliau...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Juokinga, bet kai tiek daug skeptikų prieštarauja metro ar tramvajui, dar jo reikės laukti labai ilgai...

          Comment


            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
            Pas mus tokia problema labai greitai ir graziai isprendzia. Palieka rodyti marsruto numeri, o visa likusi uzrasa, jei jis nereikalingas ar pan uzklijuoja stikla lipnia plevele ir ant jos imones pavadinima-logotipa.
            Vilniuj mačiau tik VanHool autobusuose palieka maršruto numerį, o maršruto pavadinimo iš viso nerodo.
            Galbūt todėl, kad ten švieslentės matomai yra iš dviejų dalių: viena - numeriui, o kita - pavadinimui.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Vilniuj mačiau tik VanHool autobusuose palieka maršruto numerį, o maršruto pavadinimo iš viso nerodo.
              Galbūt todėl, kad ten švieslentės matomai yra iš dviejų dalių: viena - numeriui, o kita - pavadinimui.
              Taip, ta svieslente gali buti sudaryta is dvieju daliu, t.y. kaip tu sakei vieta numeriui ir sone uzrasas, arba gali buti vien tik uzrasas be jokiu skaiciu. Taip pat ar uzrasas yra ar nera priklauso ir nuo uzprogramuoto kompiuterio,vienur galima atskirai jungineti uzrasa paliekant ta pati skaiciu, kitaip programuojant to padaryti negalima. Gali buti, jog tas pultelis VanHool'e gali buti perprogramuotas kai parsiveze autobusus?
              www.autobusas.4l.lt +
              www.facebook.com/Autobusas4l

              Comment


                Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                Gali buti, jog tas pultelis VanHool'e gali buti perprogramuotas kai parsiveze autobusus?
                Nemanau, nes tik keli yra su veikiančiom švieslentėm. Mažųjų VanHool nė vieno nemačiau su veikiančiom.

                Beje, į MB O405N kartais būna įdėtos BUSE firmos švieslentės. Ir garsinė informavimo sistema.

                Prailginti Neoplanai taip pat su veikiančiom.

                Beje, kiek teko matyti Klaipėdoje, ten MAN'ai ir MB važinėja su originaliom švieslentėm (sprendžiu iš spalvos), kurios VEIKIA. Ar ten klaipėdiškiai auksarankiai perprogramavo?

                Comment


                  „Kautra“ įsigijo penkis naujus autobusus
                  2008-10-02, 14:40 Dainoras Lukas "Vilniaus diena"

                  Comment


                    Troleibuso maršrutas iš stoties į Santariškes būtų visai gera idėja, bet tai tėra utopija dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Nors pasvajoti niekas nedraudžia :
                    26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
                    Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
                    numerius)
                    Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
                      Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
                      numerius)
                      Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
                      uuu, įdomi tema, nes šiaip ar taip irgi toj miesto daly gyventi kiek bjauru visuomeninio transporto atžvilgiu. Na jei dar mikriukus ir privačius išskaičiuotume, o tai kai kam prabangos prekė…
                      Šiaip suabejočiau greitojo ir kartu lėtojo 26 idėja – vėl gautume košę, kai vienoje stotelėje sustotų ir greitasis, ir lėtasis. Gal geriau vietoj gausybės turimų maršrutų pasilikti per visą kalvarijų gatvę vieną vienintelį ir jam skirti atskirą juostą, padaryti normalų dažnumą?

                      Aš matau tokią bėdą, kad autobusai iš principo negali važiuoti reguliariau bei nesugeba susiderinti – jų yra tiesiog per daug: 10, 26, 26A, 33, 34, 35, 36, 49, 50 <- juk klaiku… man dėl tokios košės ypač patraukiai kadaise atrodė (gal ir tebeatrodo) tramvajus, kuris turėtų sunaikint didžiojoje dalyje ruožų šitą nesąmonę. Ir svarbiausia, nebūtų tokių stebuklų, kai 3 skirtingi autobusai važiuoja vienas paskui kitą, po to 20 min - nė vieno. Jei važiuotų vienintelis tramvajus, tai juk tik periodiškai. Ir susisiekimas būtų auksinis. Deja rentinys turi kitų planų ir po jų planų visa šiaurinė miesto dalis lieka kapstytis tokiame pačiame mėšlyne kaip ir iki šiol

                      Beje iš tų tolimųjų planų, ir ypač jei atsirastų tramvajus, gal prasminga nuo kaimelio žiedo fabuose iki kalvarijų/ jeruzalės sankryžos pritempti troleibusus? Yra parkingas šalia bažnyčios, kurį kaip tik proga būtų sutvarkyti, padidinti ir pan. O gal net iškart iki santariškių…

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Troleibuso maršrutas iš stoties į Santariškes būtų visai gera idėja, bet tai tėra utopija dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Nors pasvajoti niekas nedraudžia :
                        26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
                        Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
                        numerius)
                        Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
                        Jei troleibusas butu pratestas iki santariskiu, tai greiciausiai butu 16 marsrutas pro Pasilaicius. Visgi tam Ateities g. pritaikyti stulpai ir t.t

                        Comment


                          Ateities gatve pries kokius 8 metus kaip ir planuota troleibuso linija. Net stulpai pastatyti darant gatves rekonstrukcija.

                          Comment


                            o CNG aparatura kur montavo?

                            Comment


                              x21:Ant stogo atrodo
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                as matau kad ant stogo, bet idomu kas tai padare?

                                Comment


                                  Na, šiaip aš turėjau omenyje 26 troleibusą ir jį beveik dubliuojantis 26-greitasis autobusas. Jis skirtas ligoninių darbuotojams.
                                  Dėl Ateities g. pritaikymo troleibusams jau seniai žinau, bet vieninteliai žiedai yra Kaimelio ir Santariškių. Pastarasis ir taip gana apkrautas dabartiniu metu.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Buvo tarybiniais laikais deficitas ir Ikarusu galiniai ismusti langai taip pat laikinai uzdengineti kartonu... O autobusai veziodavo zmones.

                                    Comment


                                      Jus cia kalbate apie siaurine Vilniaus dali. Tai as irgi tureciau pasiulyti toki autobuso marsruta. Kadangi susisiekimas tarp stoties ir Sauletikio yra nelabai patogus. Zinant kiek daug zmoniu is Antakalnio ar kiek studentu vaziuoja i stoti, o dauguma butent ten ir vaziuoja, o ne i senamiesti. Tai pro Olandu gatve ir naujaji pietini senamiescio aplinkeli nuvaziuoti si atstuma butu zymiai greiciau ir kamsciu ten nera.. tik gal prie olandu ziedo.

                                      Taigi marsutas butu toks:
                                      Na tarkim Nr. 83 Sauletekis - Antakalnis - Olandu g. - Senamiescio aplinkkelis - Stotis
                                      Autobusas stotu visuose pagrindinese Antakalnio ir sauletekio stoteles, o Olandu gatvej sustotu tik Vasaros st. .. toliau Audejas ir sekanti Stotis
                                      Marsrutas butu iveiktas per 30 min (piko metu)
                                      Dabar tai uzima 40-50 min.

                                      Na ir vazinetu sis autobusas darbo dienom ir tik piko metu. O vasara tik iki Antakalnio vazinetu.

                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        as matau kad ant stogo, bet idomu kas tai padare?
                                        Negaliu tvirtinti tiksliai kas montavo, bet esu matęs pernai kažkokį Man autobusą dar neperdažytą į mūsų spalvas ir be garažinio numerio. Vėliau jis dingo, o pavasarį atsirado jau šitas - su CNG aparatūra ant stogo ir perdažytas. Taigi gali būti, kad Vilniuje, bet gali būti, kad kažkur kitur, nes tas Man galėjo būti nupirktas vien dėl atsarginių dalių.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Ooo tikrai geras pasiūlymas. Tik Olandų g. kamščiuose vis gi tektų pastovėti kone nuo sankryžos su Filaretų g. iki Petro ir Povilo bažnyčios. (čia vakare, kaip ryte būna nežinau)
                                          Beje siūlyti galima ne tik apie šiaurinę dalį ir nebūtinai viskas turi suktis apie Vilnių .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X