Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Nebus ten troleibuso, nes dabar snekama apie metro ar tramvaju, kuriu pirmasis marsrutas kaip tik sutampa su Kalvariju, Jeruzales gatve ir Santariskemis... Vilniuje troleibusu liniju pletros artimiausiu metu neverta tiketis. Realiausiai, kas gali buti padaryta, tai pratesta 16 ir 19 marsrutu linija iki Fabijoniskiu i kita Ukmerges pr. puse, kai baigs Ukmerges ir Laisves pr. sankirtos rekonstrukcija.
Nebent dar paleis koki 21 ar 22 marsrutus esamais tinklais.Paskutinis taisė Al1; 2008.10.02, 19:00.
Comment
-
/\ Su tais metro/tramvajais gali viskas labai jau lietuviškai gautis. Iš pradžių pagal projektą reikės x mln eurų, bestatant paaiškės kad jau reikia 2x+2 mln eurų, o kai viskas dvigubai ilgiau užsitęsę pasibaigs, bus bėgiai, laidai, kils skandalas perkant metro/tramvajaus riedmenis, tada "staiga" apsižiūrės kad niekas Lietuvoje realiai nemoka valdyt tokios transporto priemonės (kaip dabar dviaukščių traukinių), bus paskubom organizuojami kursai, Lietuvos sąlygomis bandomi riedmenys, o tada paaiškės, kad visa infrastruktūra (kaip dabar Valdovų rūmai) įrengta nelegaliai - t.y. be popieriuko. Ir taip toliau...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąPas mus tokia problema labai greitai ir graziai isprendzia. Palieka rodyti marsruto numeri, o visa likusi uzrasa, jei jis nereikalingas ar pan uzklijuoja stikla lipnia plevele ir ant jos imones pavadinima-logotipa.
Galbūt todėl, kad ten švieslentės matomai yra iš dviejų dalių: viena - numeriui, o kita - pavadinimui.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVilniuj mačiau tik VanHool autobusuose palieka maršruto numerį, o maršruto pavadinimo iš viso nerodo.
Galbūt todėl, kad ten švieslentės matomai yra iš dviejų dalių: viena - numeriui, o kita - pavadinimui.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąGali buti, jog tas pultelis VanHool'e gali buti perprogramuotas kai parsiveze autobusus?
Beje, į MB O405N kartais būna įdėtos BUSE firmos švieslentės. Ir garsinė informavimo sistema.
Prailginti Neoplanai taip pat su veikiančiom.
Beje, kiek teko matyti Klaipėdoje, ten MAN'ai ir MB važinėja su originaliom švieslentėm (sprendžiu iš spalvos), kurios VEIKIA. Ar ten klaipėdiškiai auksarankiai perprogramavo?
Comment
-
Troleibuso maršrutas iš stoties į Santariškes būtų visai gera idėja, bet tai tėra utopija dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Nors pasvajoti niekas nedraudžia :
26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
numerius)
Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
numerius)
Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
Šiaip suabejočiau greitojo ir kartu lėtojo 26 idėja – vėl gautume košę, kai vienoje stotelėje sustotų ir greitasis, ir lėtasis. Gal geriau vietoj gausybės turimų maršrutų pasilikti per visą kalvarijų gatvę vieną vienintelį ir jam skirti atskirą juostą, padaryti normalų dažnumą?
Aš matau tokią bėdą, kad autobusai iš principo negali važiuoti reguliariau bei nesugeba susiderinti – jų yra tiesiog per daug: 10, 26, 26A, 33, 34, 35, 36, 49, 50 <- juk klaiku… man dėl tokios košės ypač patraukiai kadaise atrodė (gal ir tebeatrodo) tramvajus, kuris turėtų sunaikint didžiojoje dalyje ruožų šitą nesąmonę. Ir svarbiausia, nebūtų tokių stebuklų, kai 3 skirtingi autobusai važiuoja vienas paskui kitą, po to 20 min - nė vieno. Jei važiuotų vienintelis tramvajus, tai juk tik periodiškai. Ir susisiekimas būtų auksinis. Deja rentinys turi kitų planų ir po jų planų visa šiaurinė miesto dalis lieka kapstytis tokiame pačiame mėšlyne kaip ir iki šiol
Beje iš tų tolimųjų planų, ir ypač jei atsirastų tramvajus, gal prasminga nuo kaimelio žiedo fabuose iki kalvarijų/ jeruzalės sankryžos pritempti troleibusus? Yra parkingas šalia bažnyčios, kurį kaip tik proga būtų sutvarkyti, padidinti ir pan. O gal net iškart iki santariškių…
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTroleibuso maršrutas iš stoties į Santariškes būtų visai gera idėja, bet tai tėra utopija dėl aukščiau išvardintų priežasčių. Nors pasvajoti niekas nedraudžia :
26 autobuso maršrutas pervedamas į greitojo režimą - t.y. stoja tik pačiose pagrindinėse stotelėse (pvz. Stotis, Vilniaus, Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, Žalgirio, Pramogų arena, Baltupiai, Jeruzalė, Žaliųjų ežerų, Santariškės, Vaikų ligoninė)
Kad gyventojams nekiltų didelės painiavos - troleibusai važiuoja ta pačia trasa, kaip ir 26 autobusas (iki naujo Santariškių žiedo) su 26 numeriu (praleidžiant [21-25]
numerius)
Gal kas dar turi kokių įdomių, bet nebūtinai įgyvendinamų, pasiūlymų?
Comment
-
x21:Ant stogo atrodoViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Jus cia kalbate apie siaurine Vilniaus dali. Tai as irgi tureciau pasiulyti toki autobuso marsruta. Kadangi susisiekimas tarp stoties ir Sauletikio yra nelabai patogus. Zinant kiek daug zmoniu is Antakalnio ar kiek studentu vaziuoja i stoti, o dauguma butent ten ir vaziuoja, o ne i senamiesti. Tai pro Olandu gatve ir naujaji pietini senamiescio aplinkeli nuvaziuoti si atstuma butu zymiai greiciau ir kamsciu ten nera.. tik gal prie olandu ziedo.
Taigi marsutas butu toks:
Na tarkim Nr. 83 Sauletekis - Antakalnis - Olandu g. - Senamiescio aplinkkelis - Stotis
Autobusas stotu visuose pagrindinese Antakalnio ir sauletekio stoteles, o Olandu gatvej sustotu tik Vasaros st. .. toliau Audejas ir sekanti Stotis
Marsrutas butu iveiktas per 30 min (piko metu)
Dabar tai uzima 40-50 min.
Na ir vazinetu sis autobusas darbo dienom ir tik piko metu. O vasara tik iki Antakalnio vazinetu.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąas matau kad ant stogo, bet idomu kas tai padare?
Comment
Comment