Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikėtų padaryti kaip Dubline - į autobusus ir troleibusus įmontuoti racijas vairuotojas. Jomis vairuotojai naudojasi, kviesdami policiją, arba norėdami sužinoti, kur yra to paties maršruto autobusai/troleibusai, kad nevažiuotų kartu.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Dar Kieve bus Solarisai su VAP'o spalvomis
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
        Dar Kieve bus Solarisai su VAP'o spalvomis
        Na ukrainiečiams tokia šlykšti dažymo schema atleistina, vis tik valstybinės vėliavos spalvos
        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
          Na ukrainiečiams tokia šlykšti dažymo schema atleistina, vis tik valstybinės vėliavos spalvos
          Kodėl šlykštus? Visai gerai, bet VAP'ui reikia keletos išskirtinių detalių. Tarkim kad ir taip:


          Čia tik pavyzdys, ko riekia. Galima keleta juostu sone ar koki nors simboli su VAP'o asociacija

          Comment


            Šiaip man tos spalvos irgi ne pačios gražiausios. Tik man idomus kitas dalykas, kodel nauji autobusai buvo užsakyti pilkos spalvos, o visi kiti (seniau turimi ir perkami devėti) dažomi tuo melynos-getonos spalvų deriniu ? Aš manau butu tikslinga ir devėtus žemagrindžius nudažyt ta pilka spalva, nes tuomet atsirastu galimybė nesunkiai atskirt žemagrindžiuos nuo kitu.

            Comment


              Rengiama Panevėžio viešojo transporto plėtros strategija



              AINA
              2008.09.18

              Keliones internetu su TopTravel
              Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Stasio Karčinsko sudaryta darbo grupė Panevėžio miesto viešojo transporto plėtros strategijai parengti.

              „Šiemet baigiasi Savivaldybės ir maršrutinių taksi vežėjų sudarytos sutartys paslaugoms teikti. Kadangi iš 40 vežėjų liko tik 22, kai kurie miesto maršrutai (Molainių-Senamiesčio g., Savitiškio g.-Geležinkelio stotis ir kt.) liko neaptarnaujami. Be to, mieste atsirado naujų traukos centrų, dėl kurių gali būti koreguojami maršrutai ar atsirasti naujų. Taigi turime nemažai priežasčių koreguoti maršrutų tinklą“, - sako Miesto ūkio skyriaus vyr. specialistė Ina Urbonavičienė.

              Iki spalio 15 dienos darbo grupė planuoja išanalizuoti esamą situaciją ir pasiūlyti naujų autobusų ir maršrutinių taksi maršrutų. Maršrutų korekcija bus atliekama atsižvelgiant į miesto bendruomenės nuomonę.

              Iki spalio 6 dienos interneto svetainėje www.panevezys.lt vyks apklausa. Ja bus siekiama išsiaiškinti, kokios transporto struktūros – maksimaliai ar minimaliai dubliuojantis autobusų ir privačių vežėjų maršrutams – pageidaujama mieste. Savo pasiūlymus gyventojai galės teikti ir miesto ūkio skyriui tel. 50 44 62 arba el. paštu i.urbonaviciene@panevezys.lt .

              Kartu darbo grupė planuoja teikti siūlymus dėl naujų transporto tarifų mieste.

              http://aina.lt/index.php?article=55441

              Comment


                Kelionės Panevėžio autobusais neišvengiamai brangs

                Sekundė
                2008.09.16


                Panevėžio autobusų parkas per pirmus aštuonis šių metų mėnesius patyrė apie 1,5 mln. Lt nuostolį. Nuostolingi buvo miesto vietinio susisiekimo maršrutai. Nuostoliai dengiami iš Savivaldybės biudžeto. Dėl gerokai padidėjusių kuro kainų, darbuotojų atlyginimų, išaugusios infliacijos autobusų bilietai turėtų kainuoti 40–50 proc. daugiau nei dabar.

                Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas tvirtino, kad ateityje kelionės autobusų neišvengiamai brangs, bet kada tai bus, nenurodė.

                Pastarąjį kartą bilietų kainos Panevėžyje padidintos praėjusių metų rugpjūčio 1-ąją.

                „Esame pelno siekianti įmonė, bet mūsų veiklą koordinuoja Savivaldybė. Ji yra įsipareigojusi užtikrinti keleivių vežimą ir privalo teikti viešojo transporto paslaugas. Viską lemia Savivaldybės skiriamos dotacijos – jei pritrūktų lėšų, galima tikėtis bilietų kainų pakėlimo. Niekas to nenori, bet realiai jos turėtų būti panašios kaip Šiauliuose – 1,40 Lt, jei bilietas būtų perkamas iš spaudos kiosko, ir 1,60 Lt, jei jis būtų įsigyjamas iš autobuso vairuotojo“, – „Sekundei“ teigė R.Petukauskas.

                Jis nurodė, kad teisę didinti autobusų bilietų kainas turi miesto Taryba. Direktoriaus teigimu, nors kiekvienas Tarybos narys gali inicijuoti pakelti autobusų bilietų kainas, dažniausiai šį pasiūlymą teikia pati Panevėžio autobusų parko bendrovė.

                R.Petukauskas, paklaustas, kada už kelionę teks mokėti daugiau, atsakė nežinantis ir negalintis prognozuoti, bet kol kas miesto autobusų bilietų kainos nebus didinamos. Panevėžio miesto savivaldybės Finansų ir biudžeto skyriaus vedėja Ona Chomentauskienė teigė, kad Panevėžio autobusų parkui numatyta 1,3 mln. suma nuostoliui padengti.

                „Reikalinga analizė nustatyti, kaip atsirado tie 1,5 mln. Lt nuostolio. Jei pinigų nuostoliams padengti nepakaktų, iškilusią problemą turėtų spręsti miesto Taryba“, − sakė O.Chomentauskienė.

                http://aina.lt/index.php?article=55231

                Comment


                  Manau, kad is viso yra ydinga praktika, kai mikroautobusu marsrutai dubliuoja autobusu marsrutus.
                  Konkurencija yra gerai, bet Vakaruose niekur nera taip, kad skirtingos miesto viesojo transporto rusys viena kita dubliuotu. Arba skirtingi vezejai veztu tuo paciu marsrutu ir dar konkuruotu. Aplamai, viesajame transporte konkurencija turi buti uztikrinama per konkursus vezejams, o ne tiesiogiai, gatveje, marsrute. Jos cia neturetu buti. O visi vezejai turetu ne lenktyniauti (dazniausiai pazeidiant KET ir rizikuojant keleiviu saugumu), kuris greiciau surinks keleivius, o laikytis nustatytu tvarkaraciu bei marsruto trasos.

                  Comment


                    Kai tam tikrame marsrute autobusai daznai nevazineja, manau, labai gerai, kai tarp autobusu reisu isiterpia marsrutiniu taksi reisai. Jie vienas kito nedubliuoja, nes vaziuoja skirtingu laiku. Taigi pakaktu tik suderinti tvarkarascius. Be to, minimalus marsrutu dubliavimasis labai naudingas keleiviams, sakykime, nespejusiems i reikiama autobusa. Vietoj to, kad jiems tektu kito autobuso laukti apie 20-30min, pakaktu per 10-15min sulaukti marsrutinio taksi.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Kai tam tikrame marsrute autobusai daznai nevazineja, manau, labai gerai, kai tarp autobusu reisu isiterpia marsrutiniu taksi reisai. Jie vienas kito nedubliuoja, nes vaziuoja skirtingu laiku. Taigi pakaktu tik suderinti tvarkarascius. Be to, minimalus marsrutu dubliavimasis labai naudingas keleiviams, sakykime, nespejusiems i reikiama autobusa. Vietoj to, kad jiems tektu kito autobuso laukti apie 20-30min, pakaktu per 10-15min sulaukti marsrutinio taksi.

                      Jei marsrutas dubliuojasi, tai ir dubliuoja, nesvarbu, kad vaziuoja siek tiek skirtingu laiku. Taciau, jei autobusu intervalas yra didokas, tai mikroautobusai daznai nesilaiko grafiko. Ir susirenka keleivius pries pat autobusa - 2-3 min. iki autobuso vaziavimo.
                      Visa tai yra prasto autobusu tinklo isvystymo pasekme. Nemanau, kad normalu, jog autobusai vaziuoja kas 20-30 min., bet dar vaziuoja ir mikroautobusai. Vadinasi, yra keleiviu, kad autobusai galetu vazineti ir tankiau.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Jei marsrutas dubliuojasi, tai ir dubliuoja, nesvarbu, kad vaziuoja siek tiek skirtingu laiku. Taciau, jei autobusu intervalas yra didokas, tai mikroautobusai daznai nesilaiko grafiko. Ir susirenka keleivius pries pat autobusa - 2-3 min. iki autobuso vaziavimo.
                        Visa tai yra prasto autobusu tinklo isvystymo pasekme. Nemanau, kad normalu, jog autobusai vaziuoja kas 20-30 min., bet dar vaziuoja ir mikroautobusai. Vadinasi, yra keleiviu, kad autobusai galetu vazineti ir tankiau.
                        Yra keleivių, kurie tikslą nori pasiekti greičiau - tam ir skirti maršrutiniai taksi. O maršrutinių taksi važinėjimas ne pagal grafiką ir noras surinkti keleivius iš autobusų yra per silpno maršrutinių taksi kontroliavimo ir grafikų nesuderinimo pasekmė.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Yra keleivių, kurie tikslą nori pasiekti greičiau - tam ir skirti maršrutiniai taksi. O maršrutinių taksi važinėjimas ne pagal grafiką ir noras surinkti keleivius iš autobusų yra per silpno maršrutinių taksi kontroliavimo ir grafikų nesuderinimo pasekmė.
                          Marsrutiniai taksi yra tarybinis anachronizmas. Ne daugiau.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Marsrutiniai taksi yra tarybinis anachronizmas. Ne daugiau.
                            Visiškai pritariu. Niekur daugiau kaip Rytų šalyse jų matyti neteko. Žinoma, turėtų dažniau važinėti autobusai ir troleibusai, o labai skubantys važiuotų taksi. Bent jau piko metu, palyginus autobusą ir mikriuką, nuvykimo į tikslą laikas skiriasi gal iki 5 minučių. Bent jau kur yra kitos transporto priemonės, mikriukus reikėtų išguiti. Jie tikrai nesilaiko grafikų, važiuoja tik tada, kai jiems naudingiausia. Pabandykit sulaukti mikriuko vėlesnį vakarą, nors grafike nurodytas dar ne vienas reisas. Gal tik užmiesčio reisuose, kur jie važiuoja iš autobusų stočių autobusų teisėmis tvarka kiek geresnė, ten grafiko laikosi. Kita vertus, mikriukai sukuria pakankamai chaotiško miesto įvaizdį. Taip ir įsivaizduoju: mikriukai, turgūs, turgovkės, šiukšlynai. Gal tai ir klaidingas įsivaizdavimas.

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Bent jau piko metu, palyginus autobusą ir mikriuką, nuvykimo į tikslą laikas skiriasi gal iki 5 minučių.
                              Habudabu žinok. Kažkada labai labai skubėjau į miestą, tai nuo kalniečių sankryžos iki centro važiavau su mikriuku. 4 troleibusas išvažiavo kartu su mikriuku. ir ką tu sau manai - išlipu iš mikro - po pusės minutės pravažiuoja tas pats troleibusas.
                              Mikriukas nėra taksas, jis gali būti stabdomas labai dažnai.
                              Mikriuką apsimoka stabdyti nebent tada, kai jis važiuos pro daug mažai apgyvendintų vietovių, bet, kaip žinia, įmonės stengiasi tokių maršrutų nedaryti

                              Comment


                                Rusijos miestas Kolomna nupirks 200 Volvo 7700A autobusus
                                Todel kad tik volva gali per trumpa laika pagaminti 200 autobusu
                                Pirmas jau atkeliavo
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Rusijos miestas Kolomna nupirks 200 Volvo 7700A autobusus
                                  Todel kad tik volvo gali per trumpa laika pagaminti 200 autobusu
                                  Pirmas jau atkeliavo
                                  /\Gal nuotrauka ne Kolomnoje, o Maskvoje daryta? Sprendžiu iš užrašo ant autobuso...
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Cia Maskvos apskritis
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Panevėžyje ketinama branginti maršrutinių taksi bilietus

                                      Remigijus Mačiulis, "Sekundė"
                                      2008 rugsėjo mėn. 21 d. 21:17



                                      Šiemet baigiasi trejus metus trukusios Savivaldybės ir maršrutinių taksi vežėjų sudarytos sutartys paslaugoms teikti. Taip pat planuojama teikti siūlymus dėl naujų transporto tarifų mieste − numatoma, kad kelionės Panevėžio autobusais turėtų brangti.

                                      Žadama diferencijuoti maršrutinių taksi ir autobusų bilietų kainas – vykti maršrutiniais taksi turėtų kainuoti daugiau nei kelionės autobusu. Privatūs vežėjai protestuoja prieš tokį siūlymą.



                                      Bus peržiūrimi maršrutai


                                      Miesto savivaldybėje sudaryta darbo grupė iki spalio 15-osios planuoja išanalizuoti esamą situaciją ir pasiūlyti naujų autobusų ir maršrutinių taksi transporto strategiją. Privatūs vežėjai įžvelgia diskriminaciją. Anot jų, tai, kad maršrutinių mikroautobusų bilietai gali būti brangesni nei Autobuso parkui priklausančiuose miesto maršrutais keleivius vežiojančiuose autobusuose, pažeidžia lygios konkurencijos principus.

                                      Autobusiukų savininkai įsitikinę, jog jie neturi kentėti dėl Panevėžio autobusų parko prasto administravimo ir patiriamų milijoninių nuostolių. Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas privačius vežėjus vadina vagimis, kurie neturi moralinės teisės kalbėti apie lygias galimybes, o bilietų kainų diferencijavimą laiko normaliu dalyku.

                                      Pasak miesto Savivaldybės Transporto poskyrio vyriausiosios specialistės Inos Urbonavičienės, iš 40 vežėjų įmonių teliko 22, taip pat gerokai sumažėjo maršrutinių taksi buvo 76, dabar yra tik 48. Specialistės teigimu, kai kurie miesto maršrutai (Molainių –Senamiesčio g., Savitiškio g.–geležinkelio stotis, Molainių –Prekybos g.) liko neaptarnaujami, o mieste sunykus seniems ir atsiradus naujiems traukos centrams viešojo transporto maršrutai turi būti koreguojami.

                                      „Imtis peržiūrėti maršrutus paskatino tai, kad į vienas vietas važiuoja daug autobusų, o kitur neliko nė vieno. Maršrutų trasos turėtų priklausyti nuo poreikio, žmonių lūkesčių. Mieste atsirado nauji traukos centrai – tokie kaip Panevėžio arena ar „Impuls“. Reikia atsižvelgti ir į tai, kad bankrutavo „Ekrano“ ir „Lino“ bendrovės – šia kryptimi maršrutų poreikis sumažėjo“, − teigė I.Urbonavičienė.

                                      Siūlys didinti kainas

                                      Darbo grupė ne tik peržiūrės miesto viešojo transporto maršrutų trasas, bet ir teiks siūlymus dėl naujų transporto tarifų mieste. Pasak I.Urbonavičienės, maršrutiniuose taksi bilietai turėtų būti brangesni nei autobusuose. Specialistė tvirtino, kad inicijuoti siūlymą didinti bilietų kainas paskatino Panevėžio autobusų parko patiriami milijoniniai nuostoliai, išaugę atlyginimai ir kuro sąnaudos.

                                      Kiek konkrečiai bus siūloma didinti bilietų kainas, specialistė nenurodė. Ji teigė, kad skaičiavimus turi atlikti finansininkas, to paties bus prašoma ir Panevėžio autobusų parko.

                                      „Stengsimės, kad Autobusų parkas bent jau nepatirtų nuostolių. Normalu, kad maršrutinių autobusiukų bilietai turėtų kainuoti daugiau – juk vis dėlto tai taksi. Jie gali visur sustoti. Be to, mes vis kovojame, kad negalima vežti stovinčių žmonių. Skelbsime konkursą, kad maršrutiniai taksi pradėtų kursuoti į tas miesto vietas, kuriuose, sumažėjus vežėjų, maršrutų nebeliko.

                                      Turbūt tos vietos buvo nepelningos, bet mes vis dėlto sieksime maršrutus paskirstyti tolygiai. Priversti vežėjus pasirinkti vieną ar kitą maršrutą negalime, tad patys svarstome, ar sulauksime norinčiųjų dalyvauti konkurse“, − mintimis dalijosi I.Urbonavičienė.

                                      Paklausta, ar kainų diferencijavimas nepažeidžia konkurencijos ir vienodų galimybių principo, specialistė atsakė: „Kur jūs pastebite nelygybę. Važiuoti naršrutiniu taksi turi kainuoti daugiau, o žmonėms turi būti suteikiama kokybiška transporto paslauga.“ I.Urbonavičienė tvirtino: nors akivaizdžiai sumažėjo vežėjų, o dėl kainų diferencijavimo jų gali būti dar mažiau, bet užtat žmonės gaus kokybišką paslaugą.

                                      Siūlymas prieštarauja įstatymui

                                      Pasak Laimo Valavičiaus, maršrutinio taksi paslaugas teikiančios įmonės savininko, dėl Panevėžio autobusų parko patiriamų nuostolių neturi kentėti privatininkai. Pašnekovo teigimu, Panevėžio autobusų parko darbas nuostolingas dėl netikslingų grafikų, o kainų diferencijavimas yra neleistinas – tai prieštarauja Konkurencijos įstatymui.

                                      „Teisminė praktika įrodo, kad bilietų kainos turi būti didinamos proporcingai, vienodomis sąlygomis. Privatininkus stengiamasi pašalinti, o Autobusų parkui norima suteikti monopilį. Vežti stovinčius keleivius esame priversti dėl to, kad neišduodami leidimai didesniam skaičiui maršrutinių taksi“, − „Sekundei“ teigė L.Valavičius.

                                      Pašnekovas nurodė, kad Savivaldybės atstovais sunku rasti bendrą kalbą. Anot jo, per trejus metus nebuvo suorganizuotas susitikimas su vežėjais, o apie dabartinius siūlymus sužinoma ne tiesiogiai, o iš žiniasklaidos.

                                      Privatūs vežėjai – vagys

                                      Pasak Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus R.Petukausko, transporto plėtra turi būti vykdoma sistemingai, kaip to reikalauja įstatymai. Jo teigimu, siūlymas diferencijuoti maršrutinių taksi ir autobusų bilietų kainas – suprantamas dalykas, transporto srityje vadovaujamasi „ribota“ konkurencija.

                                      „Šalies miestuose tokia praktika taikoma – bilietų kainos diferencijuojamos. Privatūs vežėjai neturi moralinės teisės kalbėti, kad Autobusų parkas prastai dirba. Jie patys yra vagys: pasižiūrėkite, ar vairuotojas maršrutiniame taksi jums visada duoda bilietą?

                                      Jei neduodamas, vadinasi, vagiama iš valstybės – ji negauna PVM mokesčio. Privatūs vežėjai dirba „po čiornum“ – nesuprantu, kuo užsiima Mokesčių inspekcija. Pasižiūrėkite, kokie maršrutinių taksi grafikai – jie važiuoja per patį piką, kai daugiausia žmonių.

                                      Iki kelintos valandos jie dirba? Ar 22, 23 val. pamatysite autobusiuką? Turbūt ne, o žmones kam nors vežti vis dėlto reikia – tai tenka daryti Panevėžio autobusų parkui. Taigi apie kokią lygybę ir sąžiningą konkurenciją gali būti kalbama?“ − tvirtino R.Petukauskas.

                                      Situaciją reikia nagrinėti

                                      Pasak Konkurencijos tarybos Paslaugų skyriaus specialistės Lauros Petroškaitės, pats faktas, kad maršrutinių taksi ir autobusų kainos gali būti diferencijuojamos, yra įmanomas. Jos teigimu, galima remtis Vilniaus pavyzdžiu – šiame mieste mašrutinių taksi ir Autobusų parko visuomeninio transporto bilietų kainos skiriasi.

                                      „Negaliu atsakyti į klausimą, ar pažeidžiamas Konkurencijos įstatymas. Reikia susipažinti su Savivaldybės nuostatomis, teisės aktais, aplinkybėmis, įvertinti rinką“, − teigė L.Petroškaitė.

                                      Pašnekovė nurodė, kad situacija gali būti pradėta analizuoti sulaukus suinteresuotos pusės parašymo arba Konkurencijos taryba savo iniciatyva gali imtis nagrinėti, bet reikia gauti signalą.
                                      http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18613349

                                      Comment


                                        Prasideda CNG era

                                        Dienrastis Klaipeda

                                        Comment


                                          Kazkur pries 30 metu su CNG jau vazinejo pas mus sunkvezimiai ir miesto autobusai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X