Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Va būtent ką ir sakau, kad tvarkaraštis, o ne vairuotojai kalti. Tvarkaraščiai tokie sudaromi, nes bijo, kad vairuotojai per skubėjimą nepridarytų avarijų, staigiai nestabdytų, kad nesusižalotų žmonės. O užsienyje daroma kitaip - autobusas kursuoja greitai, o keleiviai, jei jie pajėgūs išsilaikyti, gali stovėti, bet jie už save atsako patys.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Va būtent ką ir sakau, kad tvarkaraštis, o ne vairuotojai kalti. Tvarkaraščiai tokie sudaromi, nes bijo, kad vairuotojai per skubėjimą nepridarytų avarijų, staigiai nestabdytų, kad nesusižalotų žmonės. O užsienyje daroma kitaip - autobusas kursuoja greitai, o keleiviai, jei jie pajėgūs išsilaikyti, gali stovėti, bet jie už save atsako patys.

      Del tos atsakomybes tai nera visai taip Vakaruose, kaip rasai. Jei ten ant kavos aparato neparasyta, jog ji karsta, o zmogenas apsidegina liezuvi ir paduoda i teisma kavos aparatus ekploatuojancia fima ir... prisiteisia nemenka kompensacija... Tai su tokia teisine sistema menki juokai. Uzteis uz menknieki negyvai... O jei kas autobuse parvirs, issipurvins rubus (as jau nekalbu, jei kakta prasimus ar rankasusilauzys)...

      Comment


        Parašė rat Rodyti pranešimą
        Ne lietuviams tie mygtukai, kaip ir stiklinės stotelės ar plastikinės šiukšlių dėžės. Važiuoju vasarą 45 autobusu link Akropolio, žmonių pilna, karšta - langų aišku niekas nepasivargina atidaryti. Prie Licėjaus prisigrūda tuntas vaikų su ledais ir pradeda tuos mygtukus spaudinėt. Vairuotojas neiškenčia ir piktu balsu grasina: "Nustokit spaudinėt mygtukus, nes užsiblokuos stabdžiai ir niekur nevažiuosim!".
        Panašiai kaip seniau išpjaustydavo minkštas sėdynes, arba dabar aprašinėja ar nudegina su žiebtuvėliais plastmasines, arba apsivemia, arba į kelnes privaro. Runkelija kažkokia.
        Tai jei jie būtu naudojami pagal paskirti, kažin ar vaikai dažnai juos spaudinėtu. Kuomet dabar jie yra, bet niekam nereikalingi, tai ir kyla pagunda paspaudinet. Nemanau jog kitose šalyse vaikai nesumano papokštaut ir paspaudinėt tų mygtukų.
        Toks vairuotojo pagrasinimas tai bent man sukeltu juoką. Gal vaikams įbauginti tokia nesamone kaip nuo mygtukų užsiblokuojantys stabdžiai ir tinka.
        Sedynes ir patį autobusų salona niokoja netik musų kraštų gyventojai. Pvz. Vilniuje važinejantys tie Castrosua (ar pan.) autobusai, tai beveik visi jau atvažiavę su suniokotom, aprašinėtom galinėm sedynėm. Kažkurie kiti naudoti autobusai, kai tik buvo nupirkti, matėsi jog ir jų sedynių galinės pusės uždažytos dažais, tiem dažams apsilaupius irgi išlindo visokie užrašai. Taigi čia išskirti lietuvių kaip didelių nesusipratėlių ir chamų manau neimanoma, nes autobusai niokojami daugelyję šalių.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Del tos atsakomybes tai nera visai taip Vakaruose, kaip rasai. Jei ten ant kavos aparato neparasyta, jog ji karsta, o zmogenas apsidegina liezuvi ir paduoda i teisma kavos aparatus ekploatuojancia fima ir... prisiteisia nemenka kompensacija... Tai su tokia teisine sistema menki juokai. Uzteis uz menknieki negyvai... O jei kas autobuse parvirs, issipurvins rubus (as jau nekalbu, jei kakta prasimus ar rankasusilauzys)...
          cia ne vakaruose taip buna, o Ameikoj (ten viešojo transporto beveik nėra).

          mane taip pat siutina, kai Jasinskio gatvėj per stebuklą nėra kamsčio, tačiau troleibusas važiuoja kamsčio rėžimu. Dar nuo Liubarto st. pradeda stabdyti, taip dirbtinai apsunkindamas eismą Liubarto tiltu. Prie šviesoforo taip sulėtina greitį, kad reiktu stabtelti prie raudonos šviesos, nors aiškiai spėtų pravažiuoti kol dar dega žialia ir kokios penkios mašinos dar pravažiuotų. Na, o jei visvien tikslas nepasiektas, Pamėnkalnio st. stovi kokias tris minutes.

          Tad kai laisva gatve esi priverstas judėti kamščio greičiu, taip ir norisi prakeikti šį transportą ir rinkitis alterantyvą. Tad jokios kalbos apie žmonių persodinimą iš mašinų į troleibusus būt ir negali.

          O kaip išspręsti tvarkaraščio problemą, sunku pasakyti. Gal visdėlto tvarkaraštis turėtų būti tik išvažiavimui iš pradinės st. ir troleibuso vairuotojui nereikėtų jų laikytis kelionės metu. Nes niekada laukdamas troleibuso, aš nežiūriu kelintą minutę jis atvažiuos. Tiesiog jie pakankamai dažnai važiuoja. Su autobusais, aišku, taip neišdegtų...
          Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.08.24, 18:53.

          Comment


            Dubline butent taip ir yra, ten net jei ir autobusas kas valanda tame marsrute kursuoja, tai internete pateikti isvykimai tik is galo ir dar keliu tarpiniu stoteliu ir tai su 5 min paklaida, o piko metu jie gali veluot ir 15min. Bet kiekvienam autobuse yra racijos, jos dirbant marsrute, kuriame kursuojama tankiai, gyvybiskai svarbios, kad nevaziuotu keli to pacio marsruto autobusai vienu metu.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
              O kaip išspręsti tvarkaraščio problemą, sunku pasakyti. Gal visdėlto tvarkaraštis turėtų būti tik išvažiavimui iš pradinės st. ir troleibuso vairuotojui nereikėtų jų laikytis kelionės metu. Nes niekada laukdamas troleibuso, aš nežiūriu kelintą minutę jis atvažiuos. Tiesiog jie pakankamai dažnai važiuoja. Su autobusais, aišku, taip neišdegtų...
              Sprendimas yra daryti tvarkaraščius kaip ir vakaruose. Autobusas/troleibusas važiuoja ne tam tikrais laikais, o kas 5, 10, 15 ar 20 min. Bet tuomet darosi sunkiau planuoti kokiu laiku gali kur nors nuvažiuoti.
              Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Dubline butent taip ir yra, ten net jei ir autobusas kas valanda tame marsrute kursuoja, tai internete pateikti isvykimai tik is galo ir dar keliu tarpiniu stoteliu ir tai su 5 min paklaida, o piko metu jie gali veluot ir 15min. Bet kiekvienam autobuse yra racijos, jos dirbant marsrute, kuriame kursuojama tankiai, gyvybiskai svarbios, kad nevaziuotu keli to pacio marsruto autobusai vienu metu.
                Beveik tokiu principu pas mus dirba mikroautobusai.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Sedynes ir patį autobusų salona niokoja netik musų kraštų gyventojai. Pvz. Vilniuje važinejantys tie Castrosua (ar pan.) autobusai, tai beveik visi jau atvažiavę su suniokotom, aprašinėtom galinėm sedynėm. Kažkurie kiti naudoti autobusai, kai tik buvo nupirkti, matėsi jog ir jų sedynių galinės pusės uždažytos dažais, tiem dažams apsilaupius irgi išlindo visokie užrašai. Taigi čia išskirti lietuvių kaip didelių nesusipratėlių ir chamų manau neimanoma, nes autobusai niokojami daugelyję šalių.
                  Teisingai. Ir stoteles atsparias vandalizmui, tokias, kokias dabar Vilniuj stato, tikrai ne specialiai mums lietuviams sukūrė. Visur tas egzistuoja tik mastas skiriasi, galbūt, bet nebūtinai mūsų nenaudai.

                  Comment


                    Parašė Prodigal Stranger
                    Nebūkim naivūs.

                    jis teisingai parase,vairuotojai laikosi grafiko,kodel tu saipaisi. as pats vairuoju autobusa ir galiu tau pasakyti,kad jei mus kontrole pagaus atvaziavus3-5 minutem anksciau-neteksime dalies atlyginimo. veluoti galime ,nes buna kamsciai ir pan. todel jei autobusas ir nesustojo tusciose stotelese,tai jis siaip letai vilksis , ar jei leke,tai sustojes stves stoteleje,pajudes is jos tik tada ,kai matys kad priekyje uzsidege raudonas sviesoforas ir reikes palaukti. Bet kokiu atvejiu tavo kelione turetu uzimti tiek pat laiko,nepriklausomai nuo to yra stotelese zmoniu ar ne.

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      Teisingai. Ir stoteles atsparias vandalizmui, tokias, kokias dabar Vilniuj stato, tikrai ne specialiai mums lietuviams sukūrė. Visur tas egzistuoja tik mastas skiriasi, galbūt, bet nebūtinai mūsų nenaudai.
                      visiskai teisingai. stai pavyzdziui danijoje pacioje kopenhagoje per nakti irgi buna pridauzyta daugybe stoteliu stiklu. skirtumas tik tas tarp musu,kad ten labai greitai vel istiklina ir zmones vykdami ryte i darba jau nebemato tu duzenu,o pas mus sudauzytos stovi kelias dienas.

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        Atsimenu, kaip kaip Kaune buvo gauti skandinaviski labdariniai autobusai, tai tas STOP spaudinejimas buvo atrakcija. Uzsidegdavo raudona lempute ir pasigirsdavo toks "zvangt". Tuomet vairuotojas pardedavo putotis, kad jo autobusa stabdo ir budavo visai linksma, sukeldavo mums daug juoko

                        ot jums juoko,dar duris pabandykite palaikyti,kad neuzsidarytu:-))) irgi bus juoko. is karto galiu jums pasakyti,kad naujesni autobusai (su automatinemis greicio dezemis) negali pajudeti ,kol neuzdarytos durys. palaikykite duris,o bus juoko ,kai vairuotojas ateis su lauztuvu:-))

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          ot jums juoko,dar duris pabandykite palaikyti,kad neuzsidarytu:-))) irgi bus juoko. is karto galiu jums pasakyti,kad naujesni autobusai (su automatinemis greicio dezemis) negali pajudeti ,kol neuzdarytos durys. palaikykite duris,o bus juoko ,kai vairuotojas ateis su lauztuvu:-))
                          Bet juk kai prie durų stovi keleiviai, kurie išlipti nenori - gauname tą patį rezultatą. Autobusas sustoja, kai to nereikia

                          Comment


                            Parašė Prodigal Stranger
                            Na ką JŪS, ką JŪS... Juk niekas nesišaipo. Apgailestauju, kad JUMS taip pasirodė. Atleiskit dar kartą. Tiesa, autobuso vairuotojas čia ne tik JŪS. Yra ir daugiau. Sėkmės!
                            Jeigu nori ką pasakyt, tai ir sakyk tiesiai, dabar rašai nesuprantamas keverzones.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Manau tokie tvarkaraščiai tvarkaraščių kūrėjų kuriami ne specialiai, bet dėl tam tikrų priežasčių, pvz., jei bus skiriama trasai pravažiuoti mažiau laiko, vairuotojai labiau skubės, daugiau padarys avarijų, staigiau stabdys, ne taip atsakingai paims visus stotelėje laikiančius ir į transportą vėluojančius. Tačiau ieškoti kompromiso būtina, dabar keleivinis transportas juda per lėtai. Ne piko metu Kaune reikėtų trasos pravažiavimo laiką sumažinti 5-15 min., piko metu 5-10 min. arba visai nesumažinti. Troleibusams sumažinti gal tik keliomis minutėmis, nes jie ir taip piko metu dažnai vėluoja, tik ne piko atvyksta anksčiau.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Gerai. Kaune maziau kamsciu. Bet miestas didelis, marsrutu ilgiai irgi nenusileidzia Vilniaus. Bet as drasiai teigiu, kad Kaune autobusai ir troleibusai vaziuoja geiciau. Nors gyvenu Vilniuje, bet daznai tenka buti Kaune ir vaziuoti tiek autobusais, tiek troleibusais. Tikrai, kaip keleivis sakau, kad Kaune vidutinis judejimo greitis yra didesnis. Tuo tarpu Vilniuje is savo kaip keleivio praktikos galiu pasakyti, kad tvarkarascius sudarineja neismaneliai.

                                Comment


                                  Ir aš tą esu pastebėjęs. Ir nepamenu, tu ar dar kažkas kitas, šiame forume kažkada tą patį yra sakęs.
                                  Įdiegus visas norimas el. bilieto funkcijas, ir duomenų bazei gaunant visus duomenis, apie kiekvieno maršruto transporte važiuojančių keleivių skaičių, manau situacija šiek tiek pagerės. Žinant keleilių srautus ir kiekius, bus galima koreguoti tvarkaraščius pagal tai ir žinoma, atsižvelgti į transporto greitį pagal keleivių skaičių, esantį jame. Kuo daugiau keleivių važiuoja, tuo lėčiau reikia važiuoti, tuo ilgiau užtrunkama stotelėse įlaipinant ir išlaipinant žmones.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Tai kad as.

                                    Comment


                                      Su Kauno transportu viskas ok. Juda zymiai greiciau nei sostineje. Veluot beveik niekada nevuoluja ar pikas ar ne. Kamsciu praktiskai nera, nebent kokia avarija. Troleibusai dazniausiai atvaziuoja 5 minutem greiciau ir lekia, kad maza nepasirodo. Vairuotojam svarbu neveluoti ir laiku isvaziuoti is galines stoteles. Kazko geriau ir nesugalvosi..

                                      Comment


                                        Klaipedoj tai nelabai suorganizuotas viesasis transportas, buna kartais lauki 8 autobuso (manau jis populiariausias), laiku nesulauki, o kai atvaziuoja, atvaziuoja 2 is kart, arba 1, o po minutes dar du

                                        Comment


                                          Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                          Klaipedoj tai nelabai suorganizuotas viesasis transportas, buna kartais lauki 8 autobuso (manau jis populiariausias), laiku nesulauki, o kai atvaziuoja, atvaziuoja 2 is kart, arba 1, o po minutes dar du
                                          Tas pats ir Vilniuje su 16-u troleibuso maršrutu - pagal tvarkaraštį važiuoja kas 5 min. piko metu, o iš tikrųjų dėl kamščių po 2-3 kas 10-15 min.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X