Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Greičiausiai nedavė, nes autobusų parkai net nesiteikė keleiviams paaiškinti kaip jais naudotis - kada juos reikia spausti ir t.t. , o tai bobutės ant kiekvieno kampo spaudinėtų kur joms patogu išlipti.
    Tai tegu ir spaudineja ant tu kampu kur joms patogu islipt, bet vistiek autobusas sustos artimiausioje stoteleje Siaip diena vistiek praktiskai visose stotelese yra ilipanciu/islipanciu keleiviu, tokia sistema tikrai naudos duotu vakarais ir ankstyvais rytais, beigi naktiniuose autobusuose

    Comment


      Nereikia jokiu mygtuku, bent kolkas.. Pastoviai vazineju visuomeniniu ir pats matau, kad jei nera keleiviu prie duru ar stotele tuscia, joje paprasciausiai nestoja ir pravaziuoja. Atsimenu, kaip kaip Kaune buvo gauti skandinaviski labdariniai autobusai, tai tas STOP spaudinejimas buvo atrakcija. Uzsidegdavo raudona lempute ir pasigirsdavo toks "zvangt". Tuomet vairuotojas pardedavo putotis, kad jo autobusa stabdo ir budavo visai linksma, sukeldavo mums daug juoko

      Comment


        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
        Greičiausiai nedavė, nes autobusų parkai net nesiteikė keleiviams paaiškinti kaip jais naudotis - kada juos reikia spausti ir t.t. , o tai bobutės ant kiekvieno kampo spaudinėtų kur joms patogu išlipti.
        apie 1994m-buvo bandyta aiskinti-tuo metu kai pasirode"MB 305G"autobusai...deja viskas nuejo perniek

        Comment


          Parašė wanderer Rodyti pranešimą
          apie 1994m-buvo bandyta aiskinti-tuo metu kai pasirode"MB 305G"autobusai...deja viskas nuejo perniek
          Matyt buvo bandoma aiškinti taip kaip įprasta pas mus, kažkas kažkur pasakė, poto pakabino viena lapelį nepastebimoj vietoj ir tuom viskas baigėsi, nes esą žmonės nesupranta.
          Man tokia sustojimo su mygtuko paspaudimu sistemą, jos veikimo principą suprast ir perprast užteko vienos pusvalandžio trukmės kelionės viešuoju Liuksemburgo transportu. Tai manau pakankamais kiekiais informacijos nebūtų ypač sunku pripratint ir mūsų kraštiečius.

          Comment


            Autobusai su sustojimo informavimo sistema pasirodė Vilniuje dar anksčiau - 1990 m. buvo gauta paskutinė ilgų Ikarusų siunta su tokia sistema, tačiau dirbantys vairuotojai patys neapsikentė su be reikalo spaudomais mygtukais ir jų iniciatyva, šios informavimo sistemos buvo dalinai demontuotos (išimti mygtukai, buvę virš kiekvienų durų). Patys vairuotojai sakė, kad tokios sistemos ne mūsų publikai. O daugiausia problemų dėl iškildavo važiuojant bet kuriuo maršrutu į Skaidiškes ar Salininkus.

            Comment


              Tačiau skirtumų tarp naujos sistemos ir senosios yra gana nemažai. Kiek yra tekę matyti, senesniuose autobusuose (Karosose irgi yra tokiu mygtuku) kaskart spustelėjus mygtuką vairuotojo kabinoje suskamba signalas, naujuosiuose tarp stoteliu spustelėjus mygtuką tik vieną kart suskamba signalas ir užsidega perspejančioji lempute, taigi tolesnis spaudinėjimas tikrai netrugdo vairuotojui, skirtingai nei senuosiuose. Taigi būtu galima pilnai gražinti šią sistemą, bei pripratinti keleivius ir vairuotojus.

              Comment


                Ikarusuose mygtukai buvo virs duru, sumontuoti plastikiniame dangtyje, dengianciame duru atidarymo mechanizma. O Karosose - lubose. Kaip pasiekti vaikui ar senam zmogui?
                Taigi - sistemos parodija.

                Comment


                  Tai būtų galima įrengt tokius mygtukus ir patogesnėse vietose, jei butu siekiama plėtot tokią sistemą.
                  Tačiau pirmiausia reiktu labiau suderint grafikus, ypač ne piko metu važiuojančio transporto. Nes labai keista kuomet važiuoji vakare tuščiomis gatvemis autobusu, o jis vos velkasi, siekdamas pataikyt i grafiką. Arba laukt naktinio autobuso galinėje stotelėje 10 min ilgiau nei nurodo tvarkaraštis, kadangi poto vairuotojas ir neskubėdamas važiuos greičiau nei jam reikia ir dar vienoj kurioj stotelėj stovės 5-10min, kad vėl pataikyt į grafiką.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Tai būtų galima įrengt tokius mygtukus ir patogesnėse vietose, jei butu siekiama plėtot tokią sistemą.
                    Tačiau pirmiausia reiktu labiau suderint grafikus, ypač ne piko metu važiuojančio transporto. Nes labai keista kuomet važiuoji vakare tuščiomis gatvemis autobusu, o jis vos velkasi, siekdamas pataikyt i grafiką. Arba laukt naktinio autobuso galinėje stotelėje 10 min ilgiau nei nurodo tvarkaraštis, kadangi poto vairuotojas ir neskubėdamas važiuos greičiau nei jam reikia ir dar vienoj kurioj stotelėj stovės 5-10min, kad vėl pataikyt į grafiką.
                    Cia tai tiesa. Nes paanalizavus tvarkarascius matyti, kad piko metu ir ne piko metu ar poilisio dienomis tvarkarastyje nuo tasko A iki tasko B transoporto priemone vyksta beveik tiek pat minuciu. Realiai gi vakare galima vos ne dvigubai greiciau iveikti to paties marsruto trasa, nei piko metu.
                    Paciam tuo teko ne karta isitikinti. Pavyzdziui, is Sauletekio man tenka vaziuoti piko metu 50 min. O vakare as kartais atvaziuoju per 25 min. Bet tik tada, kai del kazkokiu man nezinomu priezasciu troleibusi vairuotojas spaudzia ir nestoja, jei nera keleiviu...

                    Comment


                      Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                      Autobusai su sustojimo informavimo sistema pasirodė Vilniuje dar anksčiau - 1990 m. buvo gauta paskutinė ilgų Ikarusų siunta su tokia sistema, tačiau dirbantys vairuotojai patys neapsikentė su be reikalo spaudomais mygtukais ir jų iniciatyva, šios informavimo sistemos buvo dalinai demontuotos (išimti mygtukai, buvę virš kiekvienų durų). Patys vairuotojai sakė, kad tokios sistemos ne mūsų publikai. O daugiausia problemų dėl iškildavo važiuojant bet kuriuo maršrutu į Skaidiškes ar Salininkus.
                      Paskutiniai "Ikarus"Buvo gauti 1989m.O mygtuku sistema keleiviams pageidaujant islipti jau buvo sumontuota ir "Ikarus 180"modeliuose t.y. apie 1974m.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Matyt buvo bandoma aiškinti taip kaip įprasta pas mus, kažkas kažkur pasakė, poto pakabino viena lapelį nepastebimoj vietoj ir tuom viskas baigėsi, nes esą žmonės nesupranta.
                        Man tokia sustojimo su mygtuko paspaudimu sistemą, jos veikimo principą suprast ir perprast užteko vienos pusvalandžio trukmės kelionės viešuoju Liuksemburgo transportu. Tai manau pakankamais kiekiais informacijos nebūtų ypač sunku pripratint ir mūsų kraštiečius.
                        Tamsta esate,neteisus-informacijos buvo pajankama,nes lapeliai buvo klijuojami prie kiekvienu duru,bet esant musu"labai kulturingiems"keleiviams sie lapeliai buvo nudraskyti jau po savaites....

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Tačiau skirtumų tarp naujos sistemos ir senosios yra gana nemažai. Kiek yra tekę matyti, senesniuose autobusuose (Karosose irgi yra tokiu mygtuku) kaskart spustelėjus mygtuką vairuotojo kabinoje suskamba signalas, naujuosiuose tarp stoteliu spustelėjus mygtuką tik vieną kart suskamba signalas ir užsidega perspejančioji lempute, taigi tolesnis spaudinėjimas tikrai netrugdo vairuotojui, skirtingai nei senuosiuose. Taigi būtu galima pilnai gražinti šią sistemą, bei pripratinti keleivius ir vairuotojus.
                          Naujesniuose autobusuose si sistema yra surista su duru valdymu-ju atidarimu ir uzdarymu:Kada duru valdymo sistema buvo perdaryta(norint kiekvienas duris valdyti atskiru mygtuku),keleiviu pageidavimo islipt mygtukai buvo atjungti,(nes jie yra ijungti i bendra duru valdymo sistema)

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Tai būtų galima įrengt tokius mygtukus ir patogesnėse vietose, jei butu siekiama plėtot tokią sistemą.
                            Tačiau pirmiausia reiktu labiau suderint grafikus, ypač ne piko metu važiuojančio transporto. Nes labai keista kuomet važiuoji vakare tuščiomis gatvemis autobusu, o jis vos velkasi, siekdamas pataikyt i grafiką. Arba laukt naktinio autobuso galinėje stotelėje 10 min ilgiau nei nurodo tvarkaraštis, kadangi poto vairuotojas ir neskubėdamas važiuos greičiau nei jam reikia ir dar vienoj kurioj stotelėj stovės 5-10min, kad vėl pataikyt į grafiką.
                            irengimas papildomu mygtuku pareikalautu papildomu islaidu,o tai yra finansiskai nenaudinga.....

                            Comment


                              Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                              irengimas papildomu mygtuku pareikalautu papildomu islaidu,o tai yra finansiskai nenaudinga.....
                              Elektroninio bilieto irengimas irgi reikalauja daug islaidu, o kokia didzioji nauda is jo ? Pacia kortele reik pirkt, bilietai ne kiek nepigesni, savivaldybe turi leisti lesas reklamuojant-supazindinant su paslauga. Tai gal ir toliau musinejam talonelius mechaniniais komposteriais ir vargo nematom.

                              Comment


                                El. blileto nauda greitai paaiskes kaip bus ivesti valandiniai biletai.. O sumontavus mygtukus,bus ismesta kruva pinigu, bus beprasmis spaudinejimas ir t.t. Vairuojotojai juk ir dabar pasiziuri ar yra keleiviu ir bereikalo nestoja..

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  El. blileto nauda greitai paaiskes kaip bus ivesti valandiniai biletai.. O sumontavus mygtukus,bus ismesta kruva pinigu, bus beprasmis spaudinejimas ir t.t. Vairuojotojai juk ir dabar pasiziuri ar yra keleiviu ir bereikalo nestoja..
                                  Šiaip ne tiek jau daug tų autobusų, kuriuose nėra tų mygtukų... Esmė, kad mygtukai ne visada dirba (apie troleibusus nešneku, ten kita situacija - bet nemanau, kad brangu)
                                  O naudos gali būti. Anksti ryte tenka važiuoti į žaliųjų ežerų pusę, ir yra tokia ežerėlių stotelė, kurią galima praleisti, tačiau dėdės vairuotojai bijo, kad kokio meškeriotojo neišleis ir bus blogai, todėl bereikalingai sustabdo autobusą. Kartą teko važiuoti autobuse vienam nuo santariškių žiedo ir gal tik ežerėlių stotelėje vairuotojas nesustojo Kam to reikia? Na greitis gal buvo šiaip neblogas tada bent jau... Ai ir nesuprantu vairuotojų, kurie velkasi ir dar stabdo už savęs eismą
                                  Apskritai mygtukai padėtų, jei koks pensininkas nespėja išlipti, o vairuotojai skuba uždaryt duris. Beje jei londonas gali gyventi tokiu būdu, tai kodėl ir mes negalime stabdyti autobusų stotelėse? Laiko susitaupo

                                  Comment


                                    Vairuotojai velkasi ir už savęs stabdo eismą ne savavališkai, jie paprasčiausiai laikosi jiems skirto tvarkaraščio.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Ne lietuviams tie mygtukai, kaip ir stiklinės stotelės ar plastikinės šiukšlių dėžės. Važiuoju vasarą 45 autobusu link Akropolio, žmonių pilna, karšta - langų aišku niekas nepasivargina atidaryti. Prie Licėjaus prisigrūda tuntas vaikų su ledais ir pradeda tuos mygtukus spaudinėt. Vairuotojas neiškenčia ir piktu balsu grasina: "Nustokit spaudinėt mygtukus, nes užsiblokuos stabdžiai ir niekur nevažiuosim!".
                                      Panašiai kaip seniau išpjaustydavo minkštas sėdynes, arba dabar aprašinėja ar nudegina su žiebtuvėliais plastmasines, arba apsivemia, arba į kelnes privaro. Runkelija kažkokia.

                                      Comment


                                        Parašė Prodigal Stranger
                                        Nebūkim naivūs.
                                        Tai sakai, specialiai jie velkasi?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Velkasi, nes blogai sudaromi tvarkarsciai. Taip, piko metu vairuotojai nespeja "tilpti i tvarkarasti". Taciau yra tikrai daug marsrutu, kuriu trasose net ir piko metu beveik nebuna kamsciu. Pavyzdziui, Vilniuje, Nr. 28 Z. Paneriai - Grigiskes. Esimas tik Savanoriu pr., niekada nebuna rimtesniu kamsciu, nebent avarija. Kamsciai tik leidziantis nuo kalno i Z. Panerius ir Grigiskese, kai reikia pasukti i kaire ties Grigiskiu stotele piko metu. Taciau autobusas visame marsrute velkasi (neskaitant kilimo i kalna, nuo Vaduvos st.) tik kokia 40-50 km/h, kai ten leidziamas greitis autobusams - 70 km/h. Bet net tarpmiestiniai spaudzia 80-100 km/h. Aisku, as nesiulau pazeidineti KET.

                                          Faktas, kad autobusu ar troleibusu tvarkarasciais piko metu ir ne piko metu ar darbo d. ir poilsio d. beveik nesiskiria, t.y. nuo vieno marsruto galo iki kito vykstama beveik tiek pat minuciu, skirtumas - vos kelios minutes. Ar tai telpa i elementarios logikos remus? Taciau tiems, kas juos sudarineja - tai yra logiska. Matyt jie patys jau labai seniai vaziavo viesuoju transportu.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2008.08.24, 17:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X