Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stabdyti veikla. Tai tolygu imones "mirciai", kaip pervezimo imonei. Gal tik dali marsrutu perduos privatininkams. Negi tarpmiestiniai marsrutai (nors dauguma priemiestiniai) bet yra tokie jau nuostolingi.

    Siap tai yra gera rusiskas zodis зажрались. Ispindejo musu liaudis. Be automobilio puses kilometro negali nueiti (pasak nesenos apklausos rezultatu).

    Is kitos puses, per visa nepriklausomos Lietuvos laikotarpi taip ir nera vykdoma jokios valstybines viesojo transporto politikos. Viskas palikta savivaldybiu valiai. O sios nenori ir negali normaliai pletoti viesojo transporto. Apsiriboja tik priemiestiniu marsrutu ir miesto marsrutu leidimu isdavimu. Net pagal istatymus priklausancias kompensacijas vezejams uz lengvatininkus vangiai apmoka, motyvuodamos lesu stygiumi. Arba atiduoda pelningiausius marsrutus privatininkams (savai chebrai), savivaldybiu AP lieka su nuostoligais marsrutais... Pavyzdziui, Svencionyse, pries mazdaug desimtmeti atidave dali paciu pelningiausiu marsrutu i Vilniu ir dar kelis kitus pelningus privaciai bendrovei "Svirka", kuri turejo rysiu su savivaldybe (berods Svirkos savininkas buvo ar tai tarybos narys, ar tai kazkas is jo geru draugu ar giminiu). AP liko su mazai pelningu marsrutu, kiti nuostolingi buvo. Galiausiai AP buvo parduotas "Svirkai", galima sakyti perimtas "Svirkos".
    Paskutinis taisė Al1; 2008.07.19, 12:24.

    Comment


      Vilniuje kuro neparduosi. Degalų bakai yra užanstapauduoti mėlynomis juostelėmis. Užtat ratlankius gal ir galima parduoti. Pats mačiau, kaip vieno Volvo vairuotojas galinėje stotelėje išėmė iš savo kabinos ratlankius ir atidavė juos kažkokiam vyrui atvažiavusiam su mašina. (numerio ir maršruto nesakysiu) O dėl Ikarus pasakysiu štai ką - šito ir galima buvo tikėtis, nes VA "sutrumpino" beveik visus maršrutus, t.y. išleidžia tik trumpas mašinas, kurių jau ima trūkti... Čia sąrašas tų maršrutų (paryškinti numeriai - dar neatsimenu, kad taip kažkada buvo išdrįsę padaryt) : 3, 12, 12 greitasis, 16 (2-3 mašinos), 19 (buvo 2 mašinos, dabar jau vėl ilgi), 34, 37, 42, 46, 47, 48, 53 (!)(porą kartų mačiau 1 mašiną), 54, 56, 73 (nuo praeito trečiadienio), 74, 78
      P.S. 3, 12, 12grt, 19,74 kažkada labai (ar nelabai) seniai būdavo trumpi, o štai 73 (tik darbo d.), 42(visom dienom) ir 78 pirmą kartą savo istorijoje sutrumpėjo.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        ta prasme ratlankius parduot? o kaip pats autobusas tada vaziuotu gal siaip - laiko veltui neleido ir savo reikalus tvarkes...

        Comment


          Ka tu turi omeny sakydamas apie ratlankius? O del kuro tai prajuokino, nera neiveikiamu apsaugos priemoniu

          Comment


            Na, bet nesuka jie to vairo nuo 4 ryto iki 23 vakaro gi. Šiaip, manau, kad Vilniuj turėtų būti kažkokia kontrolės priemonė prieš kuro vagystę.
            N N N

            Comment


              Užtat gamtinių dujų idiegimas absoliuciai visuose autobusuose butu puiki iseitis ir vagysciu neliktu.
              Nes suslegtu gamtiniu duju daugiau niekam nereikia.
              Aisku, tai nepatiks vairuotojams, nes negales vogti. Idomu, kaip jie reaguos, kai Vilniuje prades vazineti dujomis varomi autobusai. Gali buti taip, kad ir taip trukstant vairuotoju, dalis vairuotoju (dujiniu autobusu) iseis is darbo, nes oficialios algos nepakaks "normaliam" ju manymu pragyvenimui.

              Bet perdarymas - tai milziniskos lesos. Ir dar nera nei vieno didmiesciomiescio pasaulyje, kuriame gamtines dujos varytu 100 proc. miesto autobusu. O galetu Vilnius buti pirmas. Deja, nera tam, pirma, politines valios ir, anta, aisku, pinigu.

              Comment


                Bet gi Vilniuje jau vazinejo miesto autobusai su gamtiniu duju aparatura... kazkodel tas ekperimentas/eksploatacija buvo nutraukta...

                Comment


                  O kiek jų buvo?
                  MIX diskusijų forumas

                  Comment


                    Na tiksliai nežinau kaip pavadinti... nelabai šioje srityje nusimanau... gal labiau tada tiktų diskai? Čia diskai yra, o čia jų jau nėra.
                    O dėl degalų tai vairuotojai jų niekada netaupo - galinėse stotelėse labai dažnai neišjungia variklio. Net tada, kai stovi 10min.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2008.07.20, 09:46.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Iš praktikos dyzeliniai varikliai laisvoje eigoje vartoja tikrai nedaug kuro, taigi manyčiau nedaug jie kažko sutaupytu jei vis gesintu variklius

                      Comment


                        Vasarą tai dauguma gesina variklius, o žiemą netaupo visiškai. Bent taip yra Klaipėdoj, kadangi pažystu vairuotojus kelis. Žiemą jiems šalta, tai palieka motorus įjungtus ir dar šildymo įrenginius. O vasarą nėra prasmės jiems palikti įjungtus motorus, kai ilgiau stovi. Gi autobusas šyla. Nueikit į autobuso galą ir palieskit grindis - pamatysit, kokios šiltos arba karštos
                        MIX diskusijų forumas

                        Comment


                          Žiema tas netaupymas gali labai lengvai virsti taupymu. Dyzeliniai varikliai iki darbines temperatūros šyla ilgai, taigi varikliui esant žemesnės temperatūros kuro sanaudos yra didesnės ir dinamika prastesnė. O beto leidus atšalti varikliui tektu ilgai laukti kol įšils salonas, taigi geriau prarast pora litrų kuro negesinant variklio nei šalti arba "smaugti" atšalusi varikli.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Na tiksliai nežinau kaip pavadinti... nelabai šioje srityje nusimanau... gal labiau tada tiktų diskai? Čia diskai yra, o čia jų jau nėra.
                            O dėl degalų tai vairuotojai jų niekada netaupo - galinėse stotelėse labai dažnai neišjungia variklio. Net tada, kai stovi 10min.

                            Gaubtai,dar populiariai vadinami "kalpokai"

                            Comment


                              aisku, gal asmeniskai vairuotojams ne itin tas rupi, bet jei ne kura, tai pati varikli taupo, ir labai toks dalykas taupo... Siaip, dabar nepasakysiu kur, teko skaityt, kad salto variklio uzvedimas ziema varikliui kaip keliasdesimt kilometru vaziavimo pagal susidevejima

                              Comment


                                o tai nuo kada prades tie dujiniai vazinet - kad jau sakai kad paskutines ju dienos. Kiek pamenu, buvo sakyta, kad nupirkus 90 volvo isgyvendins ikarusu - o dabar dar nupirkus panasiai panaudotu mercedesu jie vis islenda...

                                Comment


                                  Gerai, kad Vilniaus troleibusu parkas nesugadino senosios Skoda 9TR, uz Kauno ale "restauravima" norisi per nagus duot..

                                  Comment


                                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                    Gerai, kad Vilniaus troleibusu parkas nesugadino senosios Skoda 9TR, uz Kauno ale "restauravima" norisi per nagus duot..
                                    Tai jau taip. Kicas kazkoks.
                                    Nors Kaune "Skodos" 9Tr ir dar tarybiniais laikais neteko daugelio originaliu daliu: galiniai ir priekiniai zibintai, soniniai posukiai sudeti nuo 14Tr, uzvirinti skarda marsrutu numeriu langeliai priekyje ir gale (kaip ir pas dauguma 14Tr), uzvirinti galiniai soniniai langeliai. Duraliuminio moldingai ne toje vietoje arba is viso ju nera, ratu arku apdaila duraliuminio profiliu - irgi nera...
                                    Taciau islaike kai kurias smulkmenas, kuriu Vilniuje nebeliko apie 97-98 m.: originaliu galiniu duru stiklas buvo didesnis nei viduriniu ar priekiniu. Kaune daugumoje troleibusu toks jis ir isliko, o Vilniuje galines duris perdare...
                                    Taip pat priekiniu stiklu sildytuvai Kaune isliko iki pat galo (nors ne visu troleibusu). Ir vairuotojo kabinos stiklas uz vairuotojo nugaros nebuvo uzdengtas kartonu, kaip kad Vilniuje...

                                    Comment


                                      Rokiskio autobusu stotis.

                                      Comment


                                        Iš transportobilietas.lt

                                        "Šio internetinio portalo paslaugos yra apmokestinamos aptarnavimo mokesčiais. Priklausomai nuo Jūsų pasirinkto (-ų) e-bilieto papildymo (-ų) rūšies (-ių) ir mokėjimo būdo, aptarnavimo mokestis svyruoja nuo 1 iki 3 litų už kiekvieną papildymą atskirai. Elektroniniams bilietų papildymams, kurių vertė neviršija 19 Lt, taikomas 1 lito aptarnavimo mokestis, kurie neviršija 40 Lt, taikomas 2 litų aptarnavimo mokestis ir kurių vertė 41 Lt ir daugiau – 3 litų aptarnavimo mokestis. Pastaba. Bankų paslaugų mokesčiai už pinigų pervedimą internetu neįtraukti į interneto portalo aptarnavimo mokesčius. "

                                        "Kodėl papildomai įskaičiuojamas aptarnavimo mokestis?
                                        Šis portalas yra papildoma paslauga keleiviams, norintiems įsigyti transporto bilietus internetu patogiau ir greičiau (pvz.: nereikia stovėti eilėse lietui lyjant, nereikia ieškoti bilietų platinimo vietų ir pan.). Aptarnavimo mokesčiai skirti padengti aptarnavimo, valdymo, priežiūros ir elektroninės bankininkystės paslaugų išlaidas. "

                                        Kažkaip visam pasaulyj internetinis aptarnavimas kainuoja pigiau nei gyvas, o su bilietais kažkodėl atvirkščiai - pas tetulę kioske nemokamai, o čia 1-3 Lt + pavedimas. Turiu nuojautą kad su tokia kainodara projektas pasmerktas, nes jeigu važinėju visuomeniniu tai ne problema platinimo vietą rasti...
                                        Paskutinis taisė Qbazzz; 2008.07.29, 09:10.

                                        Comment


                                          O viskas labai paprasta, matyt savivaldybės Transporto skyrius gavo gerą kyšį ir nusprendė, kad tas tinklapis turės teisę imti mokesčius. Čia geras bizniukas, nes išlaidos labai menkos.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X