Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal bus vienu nepasisekusiu autobusu mažiau...
O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodel neapsisekusiu? Ne stebuklas, bet vis delto autobusas. Uz LAZ'a geriau.
O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodel neapsisekusiu? Ne stebuklas, bet vis delto autobusas. Uz LAZ'a geriau.
O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.
Karosose labai aukštai salonas ir aukšti laipteliai, nepatogus įlipimas, vibracija, šaltis žiemą, vietoj liukų tie pasukami "bliūdai" ir t.t.
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąVilniuje siūloma branginti autobusų ir troleibusų bilietus
Vilniaus miesto savivaldybėje svarstoma galimybė branginti vietinio susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietus. Sprendimo projektą inicijuoja opozicija. Meras Juozas Imbrasas įžvelgia rinkiminį triuką, tačiau sutinka, kad bilietai privalo brangti: paskutinį kartą jų kainos mieste buvo peržiūrėtos 2005 m., nuo to laiko skola vežėjams išaugo dvigubai.
Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,10 Lt, vardiniai mėnesiniai bilietai autobusui arba troleibusui - 40 Lt, mėnesiniai bilietai abiem transporto priemonėms – 60 Lt.
Tarybai siūloma vienkartinius bilietus branginti iki 1,80 Lt, mėnesinius - iki 70 Lt.
Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuotų 100 Lt.
Toks sprendimo projektas opozicinių frakcijų atstovų iniciatyva trečiadienį buvo įtrauktas į tarybos posėdžio darbotvarkę. Posėdį nusprendus pratęsti kitą dieną, jis turėtų būti svarstomas penktadienį.
Valdantieji dvejoja bilietus branginti prieš artėjančius Seimo rinkimus. Jų manymu, tai geriausiai būtų padaryti nuo naujų metų, kai bus suformuotas naujas savivaldybės biudžetas.
„Niekas neginčija, kad bilietų kainas reikia peržiūrėti, tačiau jie (opozicija – DELFI) paskui pateiks taip, kad štai J. Imbrasas pakėlė kainas, nors patys inicijuoja”, - aiškino sostinės meras.
Savivaldybės duomenimis, nuo 2005 m. dėl pasikeitusios šalies ekonominės situacijos savivaldybės įsiskolinimas vežėjams išaugo nuo 35 mln. litų iki 66 mln. litų.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17757395
Ar jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.31, 16:17.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAr jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąviešasis transportas dažniausiai dirba nuostolingai...
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAr jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?
Somi, deja, realybe visai kitokia...
Miesto viosojo transporto bilietu piginimas, ar net nemokamas transportas tikrai neprivers zmoniu, kurie vazineja automobiliais masiskai persesti i visuomenini transporta. Nemokamo transporto eksperimentu pasaulyje buta ne karta, deja, nepsiteisino tai. Taip, vaziuojanciu zmoniu padaugeja, bet daugiausiai ne is ratuotuju tarpo. Tie, kas ir taip vazineja viusuomeniniu transportu, tie ima daugiau juo naudotis. O is automobili turinciu jei keli procentai ir persestu (nors ir ne kasdien), tai neisprestu spusciu, parkavimo problemu.
Pavyzdziui, JAV, Renselerio instituto studentai ir destytojai pateike specialu pazymejima gali naudotis nemokamai visuomeniniu miesto transportu. O realiai juo naudojasi gal tik keli procentai.
Norint, kad zmones persestu i visuoemnini transporta, reikia i ji savivaldybei ir valstybei daug investuoti ir dar labiau priartinti prie keleivio. O bilieto kaina cia ne pagrindini vaidmeni atlieka. Net ir pagerinus viesaji transporta tiketis didesnio automobili turinciu zmoniu persedimo i viesaji transporta neverta.
Tik dideli mokesciai uz parkavima, dideli ekologiniai mokesciai uz automobili ir pan. priemones priverstu persesti didesni kieki zmoniu is automobilio i visuomenini transporta.
O biblietu kainos ir taip Lietuvoje nera dideles. Pavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt). Bet juk autobusu ir troleibusu parkai dirba nuostolingai. Dotaciju valdzia nenori duoti tiek, kiek reikia. Reikia pagalvoti ir apie tai, kad gali ivykti vezeju bankrotas. Vat tada tai bus tragedija visam miestui. Tai pajus visi, net ir tie, kurie vazineja automobiliais. Jokie mikroautobusai neisgelbes. O jei bankroto atveju autobusu ar troleibusu parka perimtu privatininkas, tai jis kainas iskeltu iki realiu - 4 ar 5 Lt uz vienkartini bilieta. Kas tada???
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSomi, deja, realybe visai kitokia...
O biblietu kainos ir taip Lietuvoje nera dideles. Pavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt). Bet juk autobusu ir troleibusu parkai dirba nuostolingai. Dotaciju valdzia nenori duoti tiek, kiek reikia. Reikia pagalvoti ir apie tai, kad gali ivykti vezeju bankrotas. Vat tada tai bus tragedija visam miestui. Tai pajus visi, net ir tie, kurie vazineja automobiliais. Jokie mikroautobusai neisgelbes. O jei bankroto atveju autobusu ar troleibusu parka perimtu privatininkas, tai jis kainas iskeltu iki realiu - 4 ar 5 Lt uz vienkartini bilieta. Kas tada???
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt).kaip?
Comment
-
6 didžiausių Lietuvos miestų visuomeninio transporto vienkartinių bilietų kainos be nuolaidų (nuo brangiausio iki pigiausio):
Klaipėda: perkant transporto įmonės patalpose 1,42 Lt, kioske 1,50 Lt, transporte 2,00 Lt.
Šiauliai: perkant kioske 1,40 Lt, transporte 1,60 Lt.
Alytus (autobusų nėra, juos atstoja mikroautobusai): perkant mikroautobuse 1,30 Lt, nuo rugsėjo - 1,5 Lt.
Kaunas: perkant kioske 1,20 Lt, transporte 1,50 Lt.
Vilnius: perkant kioske 1,10 Lt, transporte 1,40 Lt.
Panevėžys: perkant kioske 1,00 Lt, transporte 1,30 Lt (bet teko skaityt, kad norima brangint).
Taigi, visur, išskyrus Panevėžį, yra brangiau, nei Vilniuje. Tačiau ir Panevėžyje brangesnis mėnesinis bilietas (64 Lt), nei Vilniuje (60 Lt).
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGal reiktų lyginti teisingai ir nurodyti, kur bilietas už įlipimą į autobusą (Lietuvoje), o kur už nuvažiavimą kur tau reikia (ir su kiek reikia persėdimų).
Comment
-
P. S.
Viesojo transporto imoniu bankrotu Lietuvoje jau buta.
Bent as zinau du atvejus:
1. Anyksciu AP, bankrotas ivyko, tiksliai nepamenu, 1998-2001 m.??? Imone uz skolas sudraskyta i gabalus.
2. Alytaus AP. Bankroto procedura paskelbta 2003 m. Sanavo "Daisotra", kol pati neatsidure ant bankroto ribos (bet ne del Alytaus AP sanavimo), po to sanavo viena is "Maximos LT" gruopes imoniu. AP isgelbejo, bet uz tai galima sakyti pasieme apie 1,5 ha sklypa paciame centre, kuriame buvo autobusu stotis. O nauja stoti pastate (kartu su Maxima PC) pakrastyje miesto, nepatogioje keleiviams vietoje. Pernai metu gale AP pardave "Kautrai".
Gal kas zinote ir kitu autobusu parku (savivaldybems priklausiusiu) bankroto atveju?
Comment
-
Kiek žinau, Radviliškio AP prastoj padėty. Jei neklystu, valdžia priėmė sprendimą keleriems metams stabdyt veiklą, o maršrutus privatiems vežėjams parduot (ar išnuomoti - nežinau dėl statuso tiksliai). Ten situacija prasta jau seniai, mažai maršrutų, dėl ko ir tais retais mažai kas važiuoja, nes, kaip kažkas minėjo, dingo įprotis kaimo žmonėms važiuoti autobusais.N N N
Comment
-
O kaip su biodegalais? Neseniai Švedijoj lankiausi, tai ten patiko man autobusai, biodegalus naudojantys.
Čia dar tokia mintis... Kiek teko matyt (Vokietijos, Italijos, Švedijos didmiesčiuose) autobusai lyg ir tokie patys, kaip ir Vilniuje (aišku, ne specialistas aš ), bet pas mus autobusai juda tarsi vėžliai net ir nesant kliūčių gatvėse. Ar čia maršrutai (grafikai) kalti, ar autobusai pas mus prastesni? Pavyzdžiui, VIlniaus VOLVO ar MBN N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kaip su biodegalais? Neseniai Švedijoj lankiausi, tai ten patiko man autobusai, biodegalus naudojantys.
Čia dar tokia mintis... Kiek teko matyt (Vokietijos, Italijos, Švedijos didmiesčiuose) autobusai lyg ir tokie patys, kaip ir Vilniuje (aišku, ne specialistas aš ), bet pas mus autobusai juda tarsi vėžliai net ir nesant kliūčių gatvėse. Ar čia maršrutai (grafikai) kalti, ar autobusai pas mus prastesni? Pavyzdžiui, VIlniaus VOLVO ar MB
Tvarkarascius sudarineja
Matyt Vilniaus tvarkarasciu sudarytojams ar diena, ar vakaras, vis tiek tas pat. Ir todel anksti ryte ar vakare, kai nera daug automobiliu gatveje autobusai ir troleibusai marsruta pagal grafika turi iveikti per ta pati laika (na gal 2-3 min. trumpesni), kaip ir dienos metu...
Tai galima patikrinti vilniustransport.lt paanalizavus tvarkarascius.
Kaune tiek autobusai, tiek toleibusai vazineja zymiai greiciau, nors ir kamsciai buna. Paciam teko ne karta tuo isitikinti.
Comment
Comment