Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar vienas "nepasisekęs"... Karosa B741 nr. 206, 43 maršrutu ketvirtadienį liepos 3d. Kažkas iš lauko išdaužė galinį langą.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Gal bus vienu nepasisekusiu autobusu mažiau...
      Kodel neapsisekusiu? Ne stebuklas, bet vis delto autobusas. Uz LAZ'a geriau.

      O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kodel neapsisekusiu? Ne stebuklas, bet vis delto autobusas. Uz LAZ'a geriau.

        O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.
        Tos dvi trumpos karosos jau seniai nurasytos.Jas, kaip ir labdara ir Svedijos gautas Scanias pakeite is vokietijos nupirkti Manai ir Mersai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kodel neapsisekusiu? Ne stebuklas, bet vis delto autobusas. Uz LAZ'a geriau.

          O kur dingo Klaipedos Karosos? Tik viena dviguba maciau. Juk berods ju 1997 m. po kelis buvo isdalinta stambesniu miestu (iskyrus Vilniu) autobusu parkams.
          Už LAZ'a gal ir geriau, bet jei lyginti su kitais tokio amžiaus autobusais? 10-15 metų senesni MAN ar MB padoriau padaryti.
          Karosose labai aukštai salonas ir aukšti laipteliai, nepatogus įlipimas, vibracija, šaltis žiemą, vietoj liukų tie pasukami "bliūdai" ir t.t.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Be to man ilgoje Karose keblu vaziuoti, nes jos gana zemos lubos, todel Man reikia nemazai susilenkti, nes galva kliuna uz tureklu ir lempu.

            Comment


              Jo sumaisiau, turejau omeny Volvo.

              Comment


                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                Vilniuje siūloma branginti autobusų ir troleibusų bilietus

                Vilniaus miesto savivaldybėje svarstoma galimybė branginti vietinio susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietus. Sprendimo projektą inicijuoja opozicija. Meras Juozas Imbrasas įžvelgia rinkiminį triuką, tačiau sutinka, kad bilietai privalo brangti: paskutinį kartą jų kainos mieste buvo peržiūrėtos 2005 m., nuo to laiko skola vežėjams išaugo dvigubai.

                Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,10 Lt, vardiniai mėnesiniai bilietai autobusui arba troleibusui - 40 Lt, mėnesiniai bilietai abiem transporto priemonėms – 60 Lt.

                Tarybai siūloma vienkartinius bilietus branginti iki 1,80 Lt, mėnesinius - iki 70 Lt.

                Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuotų 100 Lt.


                Toks sprendimo projektas opozicinių frakcijų atstovų iniciatyva trečiadienį buvo įtrauktas į tarybos posėdžio darbotvarkę. Posėdį nusprendus pratęsti kitą dieną, jis turėtų būti svarstomas penktadienį.

                Valdantieji dvejoja bilietus branginti prieš artėjančius Seimo rinkimus. Jų manymu, tai geriausiai būtų padaryti nuo naujų metų, kai bus suformuotas naujas savivaldybės biudžetas.


                „Niekas neginčija, kad bilietų kainas reikia peržiūrėti, tačiau jie (opozicija – DELFI) paskui pateiks taip, kad štai J. Imbrasas pakėlė kainas, nors patys inicijuoja”, - aiškino sostinės meras.

                Savivaldybės duomenimis, nuo 2005 m. dėl pasikeitusios šalies ekonominės situacijos savivaldybės įsiskolinimas vežėjams išaugo nuo 35 mln. litų iki 66 mln. litų.

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17757395

                Ar jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?
                Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.31, 16:17.

                Comment


                  Parašė somis Rodyti pranešimą
                  Ar jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?
                  Mazesne blogybe, nes dabar autobusu ir truliku parkai Vilniuje sedi juodam minuse..

                  Comment


                    viešasis transportas dažniausiai dirba nuostolingai ir nieko čia nepadarysi (turbūt beveik).
                    beje, gal kur Vilniuj koncentruotai prekyba nenaujais dviračiais vyksta?
                    N N N

                    Comment


                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                      viešasis transportas dažniausiai dirba nuostolingai...
                      Miesto transportas kaip taisykle - taip, bet premiestinis, tarpmiestinis, tarptautinis, kaip taisykle pelningas ir daznai islaiko miesto transporta...

                      Comment


                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                        Ar jie tikrai nesupranta, ar tik primeta, kad nesupranta, kad jei bilietus pabrangins, tai daugiau žmonių liks prie nuosavų automobilių?

                        Somi, deja, realybe visai kitokia...

                        Miesto viosojo transporto bilietu piginimas, ar net nemokamas transportas tikrai neprivers zmoniu, kurie vazineja automobiliais masiskai persesti i visuomenini transporta. Nemokamo transporto eksperimentu pasaulyje buta ne karta, deja, nepsiteisino tai. Taip, vaziuojanciu zmoniu padaugeja, bet daugiausiai ne is ratuotuju tarpo. Tie, kas ir taip vazineja viusuomeniniu transportu, tie ima daugiau juo naudotis. O is automobili turinciu jei keli procentai ir persestu (nors ir ne kasdien), tai neisprestu spusciu, parkavimo problemu.
                        Pavyzdziui, JAV, Renselerio instituto studentai ir destytojai pateike specialu pazymejima gali naudotis nemokamai visuomeniniu miesto transportu. O realiai juo naudojasi gal tik keli procentai.

                        Norint, kad zmones persestu i visuoemnini transporta, reikia i ji savivaldybei ir valstybei daug investuoti ir dar labiau priartinti prie keleivio. O bilieto kaina cia ne pagrindini vaidmeni atlieka. Net ir pagerinus viesaji transporta tiketis didesnio automobili turinciu zmoniu persedimo i viesaji transporta neverta.
                        Tik dideli mokesciai uz parkavima, dideli ekologiniai mokesciai uz automobili ir pan. priemones priverstu persesti didesni kieki zmoniu is automobilio i visuomenini transporta.

                        O biblietu kainos ir taip Lietuvoje nera dideles. Pavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
                        O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt). Bet juk autobusu ir troleibusu parkai dirba nuostolingai. Dotaciju valdzia nenori duoti tiek, kiek reikia. Reikia pagalvoti ir apie tai, kad gali ivykti vezeju bankrotas. Vat tada tai bus tragedija visam miestui. Tai pajus visi, net ir tie, kurie vazineja automobiliais. Jokie mikroautobusai neisgelbes. O jei bankroto atveju autobusu ar troleibusu parka perimtu privatininkas, tai jis kainas iskeltu iki realiu - 4 ar 5 Lt uz vienkartini bilieta. Kas tada???

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Somi, deja, realybe visai kitokia...

                          O biblietu kainos ir taip Lietuvoje nera dideles. Pavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
                          O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt). Bet juk autobusu ir troleibusu parkai dirba nuostolingai. Dotaciju valdzia nenori duoti tiek, kiek reikia. Reikia pagalvoti ir apie tai, kad gali ivykti vezeju bankrotas. Vat tada tai bus tragedija visam miestui. Tai pajus visi, net ir tie, kurie vazineja automobiliais. Jokie mikroautobusai neisgelbes. O jei bankroto atveju autobusu ar troleibusu parka perimtu privatininkas, tai jis kainas iskeltu iki realiu - 4 ar 5 Lt uz vienkartini bilieta. Kas tada???
                          Sioks toks pataisymas: Siauliuose kioske 1.40lt, o pas vairuotoja 1.60Lt. Ir kaip tik Taline pries savaite buvau ir teko naudotis autobusu paslaugomis, tai perkant pas vairuotoja bilietas kainuoja apie 4.40Lt (t.y. 20 EEK), o kioske apie 2.90Lt (t.y. 13 EEK)
                          www.autobusas.4l.lt +
                          www.facebook.com/Autobusas4l

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Pavyzdziui, Varsuvoje pravaziavimas kainuoja apie 1,8 Lt (pernai buvo), Rygoje - virs 2 Lt, Taline is viso brangus - virs 3 Lt, net Maskvoje kanuoja apie 1,7 Lt.
                            O Vilniuje is didziuju Lietuvos miestu - maziausios (Kaune 1,4 Lt, Klaipedoje 1,5 Lt, Siauliuose, berods 1,3 Lt).
                            Gal reiktų lyginti teisingai ir nurodyti, kur bilietas už įlipimą į autobusą (Lietuvoje), o kur už nuvažiavimą kur tau reikia (ir su kiek reikia persėdimų).
                            kaip?

                            Comment


                              Kaune kioske 1,2 lt, pas vairuotoja 1,5.

                              Comment


                                6 didžiausių Lietuvos miestų visuomeninio transporto vienkartinių bilietų kainos be nuolaidų (nuo brangiausio iki pigiausio):

                                Klaipėda: perkant transporto įmonės patalpose 1,42 Lt, kioske 1,50 Lt, transporte 2,00 Lt.
                                Šiauliai: perkant kioske 1,40 Lt, transporte 1,60 Lt.
                                Alytus (autobusų nėra, juos atstoja mikroautobusai): perkant mikroautobuse 1,30 Lt, nuo rugsėjo - 1,5 Lt.
                                Kaunas: perkant kioske 1,20 Lt, transporte 1,50 Lt.
                                Vilnius: perkant kioske 1,10 Lt, transporte 1,40 Lt.
                                Panevėžys: perkant kioske 1,00 Lt, transporte 1,30 Lt (bet teko skaityt, kad norima brangint).

                                Taigi, visur, išskyrus Panevėžį, yra brangiau, nei Vilniuje. Tačiau ir Panevėžyje brangesnis mėnesinis bilietas (64 Lt), nei Vilniuje (60 Lt).
                                Paskutinis taisė furtivete; 2008.07.18, 22:04. Priežastis: informacijos papildymas

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Gal reiktų lyginti teisingai ir nurodyti, kur bilietas už įlipimą į autobusą (Lietuvoje), o kur už nuvažiavimą kur tau reikia (ir su kiek reikia persėdimų).
                                  Nei viename is nurodytu miestu nera apmokejimo uz atstuma. Yra vieningas tarifas nepriklausomai nuo nuvaziuoto atstumo. Skiriasi tik pas vairuotoja perkamu ir kioske ar kitokioje platinimo vietoje perkamu bilietu kainos.

                                  Comment


                                    P. S.

                                    Viesojo transporto imoniu bankrotu Lietuvoje jau buta.
                                    Bent as zinau du atvejus:
                                    1. Anyksciu AP, bankrotas ivyko, tiksliai nepamenu, 1998-2001 m.??? Imone uz skolas sudraskyta i gabalus.
                                    2. Alytaus AP. Bankroto procedura paskelbta 2003 m. Sanavo "Daisotra", kol pati neatsidure ant bankroto ribos (bet ne del Alytaus AP sanavimo), po to sanavo viena is "Maximos LT" gruopes imoniu. AP isgelbejo, bet uz tai galima sakyti pasieme apie 1,5 ha sklypa paciame centre, kuriame buvo autobusu stotis. O nauja stoti pastate (kartu su Maxima PC) pakrastyje miesto, nepatogioje keleiviams vietoje. Pernai metu gale AP pardave "Kautrai".

                                    Gal kas zinote ir kitu autobusu parku (savivaldybems priklausiusiu) bankroto atveju?

                                    Comment


                                      Kiek žinau, Radviliškio AP prastoj padėty. Jei neklystu, valdžia priėmė sprendimą keleriems metams stabdyt veiklą, o maršrutus privatiems vežėjams parduot (ar išnuomoti - nežinau dėl statuso tiksliai). Ten situacija prasta jau seniai, mažai maršrutų, dėl ko ir tais retais mažai kas važiuoja, nes, kaip kažkas minėjo, dingo įprotis kaimo žmonėms važiuoti autobusais.
                                      N N N

                                      Comment


                                        O kaip su biodegalais? Neseniai Švedijoj lankiausi, tai ten patiko man autobusai, biodegalus naudojantys.
                                        Čia dar tokia mintis... Kiek teko matyt (Vokietijos, Italijos, Švedijos didmiesčiuose) autobusai lyg ir tokie patys, kaip ir Vilniuje (aišku, ne specialistas aš ), bet pas mus autobusai juda tarsi vėžliai net ir nesant kliūčių gatvėse. Ar čia maršrutai (grafikai) kalti, ar autobusai pas mus prastesni? Pavyzdžiui, VIlniaus VOLVO ar MB
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                          O kaip su biodegalais? Neseniai Švedijoj lankiausi, tai ten patiko man autobusai, biodegalus naudojantys.
                                          Čia dar tokia mintis... Kiek teko matyt (Vokietijos, Italijos, Švedijos didmiesčiuose) autobusai lyg ir tokie patys, kaip ir Vilniuje (aišku, ne specialistas aš ), bet pas mus autobusai juda tarsi vėžliai net ir nesant kliūčių gatvėse. Ar čia maršrutai (grafikai) kalti, ar autobusai pas mus prastesni? Pavyzdžiui, VIlniaus VOLVO ar MB

                                          Tvarkarascius sudarineja
                                          Matyt Vilniaus tvarkarasciu sudarytojams ar diena, ar vakaras, vis tiek tas pat. Ir todel anksti ryte ar vakare, kai nera daug automobiliu gatveje autobusai ir troleibusai marsruta pagal grafika turi iveikti per ta pati laika (na gal 2-3 min. trumpesni), kaip ir dienos metu...

                                          Tai galima patikrinti vilniustransport.lt paanalizavus tvarkarascius.


                                          Kaune tiek autobusai, tiek toleibusai vazineja zymiai greiciau, nors ir kamsciai buna. Paciam teko ne karta tuo isitikinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X