Tuomet Vilniuj neliks, o Kaune mano minetas variantas bus. Kaune bus galima isigyt pas vairuotoja. Tavo minetas nera vienintelis oficialus e.bilieto tinklapis, tai tik Vilniaus e.bilieto tinklapis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąIs tikruju man patiko Londono bilietu sistema. Dienini bilieta isigyji ir visa diena vazineji. I nera taip brangu. Reiktu kazko panasaus pas mus.
http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53
Terminuotieji bilietai, skirti važiuoti autobusu ir troleibusu
1 paros (24 val.) 6 Lt
3 parų (72 val.) 14 Lt
10 parų (240 val.) 27 Lt
PASTABA: įsigyti terminuotuosius bilietus galima paviljone „Vilniaus miesto transporto bilietai“, esančiame prie Geležinkelio stoties, „Lietuvos spaudos“ kioskuose Nr. 122 prie Spaudos rūmų bei Nr. 48 prie Katedros ir Autobusų stotyje. Bilietai parduodant pažymimi, todėl vėliau nereikia rūpintis jų žymėjimu. Jie galioja nuo pirkimo momento pirmoje bilieto pusėje nurodytą valandų skaičių.
Comment
-
Negerai, kad galioja nuo pirkimo momentowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Brangs ir tarpmiestinių autobusų bilietai
Keleivių autobusais vežėjai priversti kelti tarifus, tačiau baiminasi, kad klientai mieliau rinksis traukinius. Kas savaitę nesustabdomai kylančios degalų kainos varo į neviltį ne tiktai automobilių savininkus.
Keleivių vežimo bendrovės rengia nemalonią staigmeną: brangs kelionės tarpmiestiniais maršrutais, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Niekada negalime kainų didinti drastiškai: juk konkuruojame ne tik tarpusavyje, bet ir su „Lietuvos geležinkeliais“. Bet palikti tokias kainas, kokios yra dabar, nematau jokios galimybės. Juk degalai brangsta kone kas dieną ir šios tendencijos pabaigos kol kas nematyti“, – sakė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Ši viena didžiausių šalies keleivių vežimo kompanijų netrukus bilietus pabrangins keliais procentais. Pavyzdžiui, kelionė populiariausiu maršrutu Vilnius-Kaunas kainuos nebe 19, o 20 litų.
Sostinės įmonės „Toks“ vadovai dar nenustatė, kiek padidės bilietų kainos, tačiau dėl to apsispręsti ketina ateinančią savaitę.
Iš didžiųjų keleivių vežimo kompanijų kainų šuolio kol kas nežada tik „Busturas“.
Mat kelionės šios įmonės autobusais keletu procentų pabrango dar prieš Velykas.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16748418www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Netikėti rūpesčiai dėl elektroninio bilieto Kaune
Dėl jau beveik metus Kaune veikiančios elektroninio bilieto sistemos klaidų viešuoju transportu besinaudojantys keleiviai patiria nemalonių rūpesčių. Praėjusios savaitės pabaigoje kaunietis Raimundas nupirko rūbelių savo neseniai gimusiam naujagimiui ir planavo juos nuvežti Kauno medicinos universiteto klinikose gulinčiai žmonai.
Greta Kauno pilies esančioje stotelėje 39 metų vyras įlipo į troleibusą, tačiau jau kitoje stotelėje Raimundo kelionę nutraukė keleivių bilietus tikrinantys kontrolieriai. „Į troleibusą įlipusiam kontrolieriui padaviau savo elektroninį bilietą, tačiau jis man pasakė, kad kažkas yra negerai. Paaiškėjo, jog mano bilietas papildytas neteisingai ir galios tik gegužės mėnesį, - pasakojo vyriškis. - Gerai, kad su savimi turėjau kasos čekį, įrodantį, jog mėnesinį bilietą 46 litais pildžiau paskutinįjį kovo savaitgalį.“
Viešojo transporto kontrolieriai Raimundą pasikvietė į savo mikroautobusą, kur užpildė protokolą, pažymintį, jog kaunietis važiavo su neteisingai papildytu mėnesiniu bilietu. Vyras, nešinas jam įteiktu dokumentu, vakar buvo nuvykęs į AB „Autrolis“ būstinę, tačiau, anot Raimundo, jokio racionalaus paaiškinimo ten negavo.
„Maža to, kad buvau išlaipintas iš troleibuso ir kontrolierių mikroautobuse praleidau kone pusvalandį, kelionei į AB „Autrolis“ ir aiškinimuisi ten sugaišau dar pusę dienos, - skundėsi kaunietis. - Čia juk ne mano problema, kad įsivėlė kažkokia klaida. Įtariu, jei nebūčiau turėjęs kasos čekio, būčiau turėjęs susimokėti baudą.“
Viešojo transporto keleivių kontrolę vykdančios saugos tarnybos „Argus” Kauno skyriaus vadovo pavaduotojas Eugenijus Gavenka patvirtino, jog problemų su elektroniniu bilietu kartais kyla, tačiau plačiau apie jas papasakoti nesutiko.
„Nesklandumų su elektroniniu bilietu būna, tačiau nedažnai. „Autrolis“ mus informuoja, jei kyla kokių nesklandumų ir, kiek įmanoma, mes į juos atsižvelgiame“, - sakė E.Gavenka.
AB „Autrolis“ komercijos direktorius Mindaugas Kučinovas, atsakingas už elektroninio bilieto sistemos priežiūrą, atskleidė, jog dėl visų nesklandumų kaltas paskutinįjį kovo savaitgalį į priekį pasuktas laikas. „Tą savaitgalį, kai buvo persukami laikrodžiai, sistemoje įsivėlė klaida, dėl kurios nuolatinis bilietas buvo papildytas ne balandžio, o gegužės mėnesiui, - pasakojo M.Kučinovas. - Tokių problemų kilo tik spaudos kioskuose bilietus pildžiusiems žmonėms, nes kituose platinimo taškuose sistema veikė be priekaištų.“
M.Kučinovo teigimu, visame Kaune buvo tik vienas neteisingo bilieto papildymo atvejis. Tačiau dėl šios klaidos nukentėjęs Raimundas tvirtino ką kita. „Praeitos savaitės pabaigoje tvarkiau reikalus ir belaukdamas įsikalbėjau su viena moterimi, kuri, pasirodo, taip pat turėjo elektroninį bilietą, kuris buvo papildytas kovo pabaigoje, tačiau galiojo tik gegužės mėnesį, - teigė vyras. - Be to, mane tikrinę kontrolieriai minėjo, jog aš nesu pirmasis keleivis, kuris susidūrė su šia problema“.
Anot M.Kučinovo, nuo praėjusių metų rugpjūčio pradžios veikianti elektroninio bilieto sistema dar neveikia taip sklandžiai, kaip norėtųsi. „Klaidų vis pasitaiko. Tačiau tai natūralu, nes sistema dar pakankamai nauja. Labai apgailestaujame ir stengiamės kuo mažiau sutrukdyti žmones, susiduriančius su tokių klaidų pasekmėmis“, - aiškino bendrovės komercijos direktorius.
Iki šiol Kaune parduota apie 45 tūkst. elektroninių bilietų, iš jų apie 40 tūkst. yra pildomi kas mėnesį. Tuo tarpu senojo pavyzdžio popierinių mėnesinių bilietų per mėnesį parduodama apie 30 tūkst. AB „Autrolis“ atstovai žada, jog jau artimiausiu metu viešuoju transportu besinaudojantys kauniečiai turės galimybę elektroninį bilietą papildyti internetu. „Be to, vasaros pabaigoje planuojame aktyvuoti kortelėse esančias mikroschemas, kurios dabar nėra naudojamos. Nuo tada elektroninį bilietą bus galima naudoti ir kaip moksleivio pažymėjimą, ir kaip mokėjimo kortelę bei kitais tikslais“, - žadėjo M.Kučinovas.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16771568www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mane tai patikrina į mėn. bent 3-4 kartus, nes dažnai važinėju. Čekį su savimi visada turiu, problemų dar neikart nekilo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kas yra nesamone tam biliete, kad galioja nuo pirmos menesios dienos iki paskutines. Padarytu, kad nuo papildymo dienos menesi galiotu, nebutu jokiu problemu. Neseniai del sito dalyko ir gavau bauda. Kai pasakiau "Kontroles skyriuje" , kad toks pildymas yra nesamone, jei tarkim as pildau bilieta savaite po pirmos menesio dienos, ir moku ta pacia suma, kaip kitas papildes pirma diena, bet vazineju mazesni dienu skaiciu. Tai pasake, kad pas tave ir taip su 80% nuolaida, ko tu dar nori. Bet tas pat dalykas ir uz 46 litus.Paskutinis taisė Mjso; 2008.04.22, 14:26.
Comment
-
Na taip, nesąmonė, bet tokia jau sistema. Tik dabar nepamenu, ją žadama keisti į tavo minėtą, ar ne... O šiaip tai beprasmiška murmėti, kad tokia sistema netinka ar nepatinka, nes techniškai kol kas to pakeisti negali. Todėl geriau džiaukimės ką turim, o ne ką galėtume turėti...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Atsisakoma vienkartinių bilietų
2008-04-22 10:50:00
Informacinių technologijų bendrovė „Empirija" Kaune baigia diegti elektroninio bilieto sistemą, pagerinsiančią keleivių aptarnavimą. Naujai diegiami sistemos moduliai leis vežėjams visiškai atsisakyti popierinių vienkartinių bilietų.
„Keleiviai betarpiškai pajus naujovių naudą, o visuomeninio transporto įmonės dirbs gerokai šiuolaikiškiau nei iki šiol", - neabejoja UAB „Empirija" direktorius Henrikas Matulionis.
Kauno įmonės ir lenkų kompanijos R&G konsorciumas 2007 metais Kaune laimėjo Europos Sąjungos finansuojamą konkursą e-bilietui įdiegti.
Vietoje įprastinių popierinių troleibuso ar autobuso mėnesinių bilietų Kauno gyventojai jau naudojasi moderniomis elektroninėmis kortelėmis. Šiuo metu Kaune e-bilietu naudojasi apie 40 proc. keleivių, nes parduota per 50 tūkst. mėnesinių kortelių. Visiškai atsisakyti popierinių bilietų pavyks tada, kai e-bilietu naudosis apie 70 proc. gyventojų.
„Visi kiti sistemos darbai irgi atliekami sparčiau, todėl jau rugsėjį kauniečiai galės pasigirti šiuolaikiškiausiu Lietuvoje keleivių aptarnavimu", - sakė „Empirijos" vadovas H.Matulionis.
Jis akcentavo, kad jau rugsėjį pagrindinėse stotelėse bus įrengtos švieslentės, rodančios realų laiką, likusį iki troleibuso arba autobuso atvykimo į šią stotelę.
Pagrindinis elektroninio bilieto pranašumas prieš popierinį - juo paprasčiau naudotis. Elektroninio bilieto galiojimo laikas technologiškai neribotas todėl pakaks įsigyti vieną kortelę ir prireikus ją papildyti. Visiškai perėjus prie e-bilietų bus galima lėšas, šiuo metu skiriamas popieriniams bilietams spausdinti, platinti, sandėliuoti ir apskaityti, bus galma panaudoti keleivių aptarnavimo kokybei gerinti.
„Duomenų bazėje bus saugomi duomenys apie naudojimąsi elektroniniu bilietu. Taip bus galima tiksliai nustatyti maršrutų svarbą, optimizuoti tvarkaraščius", - sistemos privalumus akcentavo ir AB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Projektas „Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" įgyvendinamas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
„Tai pirmasis tokio pobūdžio projektas Europos Sąjungos valstybėje, kuris įgyvendinamas trejuose miestuose, - sakė Kauno miesto savivaldybės Plėtros programų valdymo skyriaus vedėjas Vygintas Grinis.
UAB ,,Empirija " jau beveik dešimt metų aptarnauja visuomeninio transporto sistemas.
2008-04-22, 10:50:00
Comment
-
Jis akcentavo, kad jau rugsėjį pagrindinėse stotelėse bus įrengtos švieslentės, rodančios realų laiką, likusį iki troleibuso arba autobuso atvykimo į šią stotelę.
Neteko girdėti, ar panašūs dalykai Vilniuje numatomi?Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt
Comment
-
Eziukas:
tik realiu laiku. Meras sakė, kad naujuose autobusuose (gal ir troleibusuose) yra GPS davikliai. Taigi tereikės įmontuoti keletą daviklių į senuosius, ir walla.bet čia, aišku, programuotojų rūpestis,kaip apskaičiuoti vidutinį troleibuso greitį. Juk,kaip suprantu, ta aparatūra nerodys, ar autobusas stovi kur Birštono gatvės kamštyje, ar lekia Jonavos gatve..
Comment
-
Vilniaus troleibusuose irgi mačiau kažkokias dėžutes įmontuotas šalia vairuotojo.
Įdomu, tai GPS'ai, ar kompiuteriukai, skirti e-bilieto nuskaitymo įrenginiams. o gal both?Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt
Comment
-
Parašė EziukasSuKedais Rodyti pranešimąVilniaus troleibusuose irgi mačiau kažkokias dėžutes įmontuotas šalia vairuotojo.
Įdomu, tai GPS'ai, ar kompiuteriukai, skirti e-bilieto nuskaitymo įrenginiams. o gal both?
Comment
-
Kaip Kaune, taip ir Vilniuje, centre bus svieslentes su realiu atvykimo laiku. Visuose tr. priemonese bus gps sekimo sistema. Vienos ''juodos dezutes'', tai kasos aparatai, kitos - su zaliai apsviestu ekraneliu (Kaune), skirtos matyti vairuotojui kurioj kitoj stotelej jam reikia sustoti, kada joje buti, kiek atsilieka ar veluoja. Jei neklystu, tas daiktas vadinamas bortokompiuteriu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąMeras sakė, kad naujuose autobusuose (gal ir troleibusuose) yra GPS davikliai. T
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąTuriu Stokholmo pavyzdi:
tokie monitoriukai sumontuoti kiekviename autobuse, jo pagalba perduodama informacija ir i GPS ir pats varuotojas mato kiek laiko jis skuba, kiek veluoja, koks atstumas iki stoteles, kada turi isvykti is kt ir pan.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment