Parašė Lincas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.20, 23:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Lincas:
na, Kaune visai kitaip viskas. Studentai turėjo gerus du mėnesius merą įkalbinėti, rinkti studentų parašus ir pan, kad būtų padarytas naktinis reisas.
O jei koks maršrutas būna seniūnijos kokios paprašomas, bet po mėnesio įvertinamas kaip nuostolingas, tai tas maršrutas neužsibūna ilgiau.
O per naktį dirbantys fabrikai tai prisitaiko pamainą keisti, tarkime, 6:00 ryte, kai pirmieji autobusai horizonte pasirodo
Comment
-
Kitaip tariant, Kaune ne viešasis transportas derinasi prie keleivio, o keleivis prie viešojo transporto... Šiaip ekonomiškiausiai suorganizuoti yra Klaipėdos viešojo transporto maršrutai, tačiau tam didelę įtaką daro miesto išsidėstymas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąLincas:
na, Kaune visai kitaip viskas. Studentai turėjo gerus du mėnesius merą įkalbinėti, rinkti studentų parašus ir pan, kad būtų padarytas naktinis reisas.
O jei koks maršrutas būna seniūnijos kokios paprašomas, bet po mėnesio įvertinamas kaip nuostolingas, tai tas maršrutas neužsibūna ilgiau.
O per naktį dirbantys fabrikai tai prisitaiko pamainą keisti, tarkime, 6:00 ryte, kai pirmieji autobusai horizonte pasirodo
Comment
-
Šiauliečiams brangs autobusų bilietai
Kelionė miesto transportu Šiaulių gyventojams brangsta 40 proc. Paskutinį kartą važiavimas miesto transportu brango prieš dvejus metus. Kaip nusprendė Šiaulių miesto taryba, nuo balandžio 8 dienos miesto autobusų bilietai brangs nuo 1 Lt iki 1,4 Lt. Perkant autobuse – iki 1,6 Lt.
Mėnesinio bilieto kaina pašoka nuo 62 Lt iki 85 Lt.
Kadangi bilietai turi brangti proporcingai, kelionė mikroautobusu nuo 1,3 Lt brangsta 50 centų.
Pasak keleivių pervežimu mikroautobusais užsiimančios bendrovės direktorės Rimutės Aleknavičienės, privatūs vežėjai didinti kainų neprašė. Tačiau jie nebūtų prieštaravę, kad bilietai pabrangtų iki 1,5 Lt.
Bilietus pabranginus iki 1,8 Lt, direktorė neabejoja, kad keleivių sumažės.
Savivaldybei pavaldžios bendrovės „Busturas“ direktorius Vilius Laužikas sako, kad padidėjus kainoms šiauliečiai neturėtų tikėtis geresnių paslaugų – naujos kainos leis šiauliečiams paslaugų nebent nepabloginti.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16469154www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei ta įmonė būtų mano rankose ir visuomenė ne tokia išpaikus (kad autobusai važinėtų dažnai ir nuo aušros iki sutemų), tai aš greit ten tvarką įvesčiau
Viešuoju transportu daugiausia naudojasi mažesnes pajamas turintys asmenys, kurių vidutinė alga "į rankas" maždaug 700Lt (turint omeny, kad tai Šiauliai), taigi 1,4*6d.*4sav.*2kartai per dieną=67,2Lt. Šešias dienas per savaitę dirbančiam asmeniui dešimtadalis algos už kelionę, manau, pats tas. O jei dar būtų didesnės nuolaidos nuolatiniams mėnesiniams bilietams, tada autobusai daugiau pririnktų nuolatinių keleivių...
Antai Kaune, manyčiau, vienkartinis bilietas kioske šiandien turėtų kainuoti 1,7Lt - 1,8Lt. Dėl ko tokie skaičiai? Ogi tam, kad nebemerdėtų mūsų viešojo transporto parkai. Mikriukai, manyčiau, turėtų važiuoti trimis tarifais:
1. Maršrutai, esantys vietoj itin nuostolingų autobusų maršrutų - 2Lt.
2. Maršrutai, kurie dubliojasi su autobusų ar troleibusų maršrutais (kursuotų tik piko metu) - 3Lt.
3. Maršrutai - ekspresai - pagelbėtų piko valandomis. Kaina - 3-4Lt.
Ir žūtbūt reikėtų vyriausybei spręsti klausimą dėl galimybių teikti nuolaidas maršrutinių taksi keleiviams.
Finansinė padėtis šiek tiek pagerėtų. Autobusų parkai atsigautų, o privatininkai būtų priversti atsisakyti didesnio pelno. Kitaip tariant - išsilygintų autobusų ir mikroautobusų įmonių finansinė padėtis.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 00:40.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
amiko:
dėl bilietų kainų Kaune tai drįsčiau paprieštarauti. Yra riba, kai žmogus, įvertinęs kainą, renkasi arba kelionę pėsčiomis, arba kelionę rečiau arba kelionę viešuoju transportu.
Taigi parko vadovybė turi įvertinti, už kurią kainą bus daugiausiai keleivių, bet dar tiek, kad autobusai ir troleibusai pajėgtų sutalpinti
Comment
-
Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąTai jeigu brangina bilietus privalo ir keisti parką, greitai manau Lietuvaičiai persės ant dviračių, tik čia vėl kita problema su dviračių takais.....
Parašė daktaras Rodyti pranešimąžiūrėkit, kauniečiai, kas galit pasakyti, kiek senesniuose autobuosuose ir troleibusuose jau yra įrengta tų naujoviškų švieslenčių su stotelių pavadinimais ir data? vis daugiau ir daugiau aš jų pastebiu čia planas įrengti tokias naujoves visuose autikuose ir trūluose, ar kaip pasiseks?Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 10:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Klaipėdoje bus daugiau autobusų stotelių
Klaipėdoje kai kurias autobusų stoteles vieną nuo kitos skiria kone dvigubai didesni atstumai nei reikėtų. Todėl buvo pasiūlyta mieste, ypač centrinėje dalyje, jų įrengti daugiau. Vienas iš pasiūlymų – nauja stotelė Turgaus gatvėje. Taip pat siūlyta įrengti papildomą stotelę Liepų gatvėje. Pastarasis pasiūlymas buvo sėkmingai įgyvendintas.
Įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ pernai rudenį užsakė tyrimus, kad pavyktų sužinoti, kaip pasiskirstę keleivių srautai ir kaip klaipėdiečiai vertina viešąjį miesto transportą.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad rečiausiai autobusais naudojasi senamiesčio gyventojai. Tyrėjai nusprendė, kad čia gyvenantys žmonės rečiau naudojasi miesto autobusais, nes šioje miesto dalyje netinkamai suorganizuota eismo schema – trūksta stotelių.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis aiškino, kad pagal reglamentus autobusų stotelės miestuose turėtų būti įrengtos kas 300–600 metrų. Tačiau Atgimimo ir Turgaus stoteles skiria 1100 metrų.
Todėl pasiūlyta šiame ruože netoli prekybos centro „Kiras“ įrengti dar vieną autobusų stotelę. Per „Klaipėdos keleivinio transporto“ surengtą apklausą dauguma klaipėdiečių pritarė šiai idėjai. Tačiau, nepaisant gyventojų nuomonės, pasiūlymą atmetė Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos nariai. Komisijos nuomone, Tiltų gatvė – per siaura, kad čia galėtų atsirasti stotelė viešajam transportui. Be to, ten, kur dažnai stotų autobusai, greičiau nusidėvėtų grindinys.
Didesnis negu turėtų – 850 metrų – atstumas yra ir tarp ties Atgimimo aikšte bei Skulptūrų parku esančių stotelių. Todėl pasiūlyta įrengti dar vieną stotelę ties Klaipėdos universiteto Menų fakultetu.
G.Neniškis džiaugėsi, kad ši stotelė pasiteisino ir ja mielai naudojasi keleiviai.
Klaipėdoje yra ir daugiau stotelių, kurias skiria didesni nei reikėtų atstumai. Pavyzdžiui, Šiaurės prospekte tarpai tarp stotelių siekia po 800 metrų. Didesni atstumai yra ir tarp esančių Giruliuose.
Tačiau kol kas neskubama įrenginėti papildomų stotelių, nes keleivių srautai čia per maži.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16474974www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiauliečiams brangs autobusų bilietai
Comment
-
Parašė Cholerikas Rodyti pranešimąwww.vilniustransport.lt
Vilniaus vežikas. 1874
Pagrindinis 19 a. miesto transportas — vežikai ir konkė. Vilnius. 1885 — 1915 m.
Georgijaus prospektas (dabar Gedimino pr.) /1905/
Vilniaus keleivinis transportas — automobiliai, vairuotojai, konduktoriai. Vilnius, /1935/.
Keleivinis autobusas Gedimino gatvėje (dab. Gedimino pr.). Vilnius. 1946
Vienas pirmųjų troleibusų Komjaunimo (dab. Pylimo) ir Partizanų (dab. Naugarduko) gatvių sankryžoje. 1955
Naujojo dvyliktojo maršruto (Žirmūnai — Žemieji Paneriai) troleibusas Žirmūnų gatvėje
Naujieji čekoslovakiški troleibusai. Vilnius, 1983.
Naujasis dvigubas čekoslovakiškas troleibusas Laisvės prospekte. Vilnius. 1991.
Comment
-
Kam dabar grūdate čia tas nuotraukas? Juk yra tema "Viešojo transporto fotogalerija"www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąMano manynu viskas yra logiska, kad pakeliamos kainos. Viskas visur brangsta ir niekas nesako nieko, o jei ir paburba sau palei nosi ir tiek. Kodel AP turi vezti zmones su nuostoliais is savo kisenes, jei net savivaldybe nesirupina savo imones islaikymu, turiu omenyje dotavimu. Cia jau pasireiskia ne AP vadovybes nemoksiskumu, o savivaldybes nariu nemokejimu paskirstytu biudzeto. Kalbant apie autobusiu bukle ir pan, tai kazkas kaip minejo, job Busturo autobusu bukle prastesne nei Kauno, tai cia jau visiska nesamone, juk Siauliuose nebera Ikarusu, man atrodo sioks toks skirtumas yra? Jei placiai delfi nuskambejo, juk Kauno Ikarusai neivaziuoja i kalna, tai kokia gali buti technine bukle. O jei ir rezervinis buvo, tai ta rezervini reikia remonto dirbtuvese laikyti, o ne linijoje. Apie mikroautobusus galiu pasakyt tik tiek, kad nei vienoje issivysciusioje ES salyje nera tokio dalyko kaip mikroautobusai. Cia ismislas, yra mirkoautobusai tu paciu imoniu, kurie vazineja ne tokiais apkrautais marsrutais.دائما الليتوانيه
Comment
-
Bet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąBet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąBet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikrai kad jis yra ir tikriausiai bus be pabaigos. Zinoma nereiktu pamirst ir tai, kad Kauno savivaldybe dotuoja AP, ko nepadaro Klaipedos ir Siauliu savivaldybes. Pagal ideja, jei jau duotoja, tai vidurkis autobusu galetu buti net didesnis. Jei Siauliai be dotaciju subega po mazu atsinaujinti uki, tai manau, kad imones valdzia gan normliai sukasi. Nu bet cia jau ne man sprest. Man atrodo viska issakiau realiai, kad bilietus pabrangino logiskai.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąTikrai kad jis yra ir tikriausiai bus be pabaigos. Zinoma nereiktu pamirst ir tai, kad Kauno savivaldybe dotuoja AP, ko nepadaro Klaipedos ir Siauliu savivaldybes. Pagal ideja, jei jau duotoja, tai vidurkis autobusu galetu buti net didesnis. Jei Siauliai be dotaciju subega po mazu atsinaujinti uki, tai manau, kad imones valdzia gan normliai sukasi. Nu bet cia jau ne man sprest. Man atrodo viska issakiau realiai, kad bilietus pabrangino logiskai.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 14:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment