Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Visi marsrutai, kuriuos tu nurodei, vaziuoja pro gamybinius rajonus. Imones ten dirba 3 pamainomis. Taigi reikia darbuotojams kazkaip pasiekti darbo viena, o kitiems vaziuoti namo. Tu galvoji, jog visi tie grafikai padarytu siaip sau? Tikrai ne, jei paziuretum i 16, 4.49 tai jis taipogi vaziuoja pro Siauliu televizoriu gamykla, kuri taip pat dirba keliomis pamainomis. Taigi be reikalo autobusai nevazineja. O jei nutraukia, koki reisa, tai viena ar dvi bobulkos paraso didziausia rasta savivaldybei, tada ji ant kilimo Bustura ir liepia jiems padaryti reisa tokiu ar anokiu laiku.
    Keistai... Kaune labiausiai gamyklos susitelkusios Raudondvario pl. (Kaniūkai), Kalantos ir Masiulio g. (Petrašiūnuose), Draugystės g., Technikos g., tačiau ten taip vėlai nelabai kas važinėja... Ir transportas nevažinėja taip dažnai... (žiūrint proporcingai)
    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.20, 23:31.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Lincas:
      na, Kaune visai kitaip viskas. Studentai turėjo gerus du mėnesius merą įkalbinėti, rinkti studentų parašus ir pan, kad būtų padarytas naktinis reisas.
      O jei koks maršrutas būna seniūnijos kokios paprašomas, bet po mėnesio įvertinamas kaip nuostolingas, tai tas maršrutas neužsibūna ilgiau.
      O per naktį dirbantys fabrikai tai prisitaiko pamainą keisti, tarkime, 6:00 ryte, kai pirmieji autobusai horizonte pasirodo

      Comment


        Kitaip tariant, Kaune ne viešasis transportas derinasi prie keleivio, o keleivis prie viešojo transporto... Šiaip ekonomiškiausiai suorganizuoti yra Klaipėdos viešojo transporto maršrutai, tačiau tam didelę įtaką daro miesto išsidėstymas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė somis Rodyti pranešimą
          Lincas:
          na, Kaune visai kitaip viskas. Studentai turėjo gerus du mėnesius merą įkalbinėti, rinkti studentų parašus ir pan, kad būtų padarytas naktinis reisas.
          O jei koks maršrutas būna seniūnijos kokios paprašomas, bet po mėnesio įvertinamas kaip nuostolingas, tai tas maršrutas neužsibūna ilgiau.
          O per naktį dirbantys fabrikai tai prisitaiko pamainą keisti, tarkime, 6:00 ryte, kai pirmieji autobusai horizonte pasirodo
          Va cia jau yra visiskai kitas dalykas, kad zmones praso, pabando ir jei napasiteisina uzdaro. Pas mus pvz yra 22a, niekam nereikalingas marsrutas, taciau kazkokia ponia uzsimane, kad pro jos langus 3kartus per diena pravaziuotu to marsruto autobusas. Savivaldybe: ok. Nu tai kur logika, o kai Busturas sako, kad reikia uzdaryt, tada i jokias kalbas savivaldybe neina, reikia ir viskas. Kur logika? O imones taip pat raso rastus savivaldybei, kadangi ten sedi velniai zino kokie specialistai, jie tyngi gilinitis i viska, tai duoda pritarima ir valio, o Busturas vaziuoja nuo pacio ryto. Kai reikia dotuot, tada jau valdzia tepa slides i krumus, ieskokit vidiniu rezervu. Net juokas ima O Kaune manau yra geriau todel, kad turite ir autobusus, ir troleibusus, lengviau paskirstyti kur reikia ir jie pasidengia vienas kita.
          www.autobusas.4l.lt +
          www.facebook.com/Autobusas4l

          Comment


            Šiauliečiams brangs autobusų bilietai

            Kelionė miesto transportu Šiaulių gyventojams brangsta 40 proc. Paskutinį kartą važiavimas miesto transportu brango prieš dvejus metus. Kaip nusprendė Šiaulių miesto taryba, nuo balandžio 8 dienos miesto autobusų bilietai brangs nuo 1 Lt iki 1,4 Lt. Perkant autobuse – iki 1,6 Lt.

            Mėnesinio bilieto kaina pašoka nuo 62 Lt iki 85 Lt.

            Kadangi bilietai turi brangti proporcingai, kelionė mikroautobusu nuo 1,3 Lt brangsta 50 centų.

            Pasak keleivių pervežimu mikroautobusais užsiimančios bendrovės direktorės Rimutės Aleknavičienės, privatūs vežėjai didinti kainų neprašė. Tačiau jie nebūtų prieštaravę, kad bilietai pabrangtų iki 1,5 Lt.

            Bilietus pabranginus iki 1,8 Lt, direktorė neabejoja, kad keleivių sumažės.

            Savivaldybei pavaldžios bendrovės „Busturas“ direktorius Vilius Laužikas sako, kad padidėjus kainoms šiauliečiai neturėtų tikėtis geresnių paslaugų – naujos kainos leis šiauliečiams paslaugų nebent nepabloginti.

            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16469154
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              /\ žiauru - technika prastesnė nei Kaune, bet bilietai brangesni...

              Comment


                Jei ta įmonė būtų mano rankose ir visuomenė ne tokia išpaikus (kad autobusai važinėtų dažnai ir nuo aušros iki sutemų), tai aš greit ten tvarką įvesčiau

                Viešuoju transportu daugiausia naudojasi mažesnes pajamas turintys asmenys, kurių vidutinė alga "į rankas" maždaug 700Lt (turint omeny, kad tai Šiauliai), taigi 1,4*6d.*4sav.*2kartai per dieną=67,2Lt. Šešias dienas per savaitę dirbančiam asmeniui dešimtadalis algos už kelionę, manau, pats tas. O jei dar būtų didesnės nuolaidos nuolatiniams mėnesiniams bilietams, tada autobusai daugiau pririnktų nuolatinių keleivių...

                Antai Kaune, manyčiau, vienkartinis bilietas kioske šiandien turėtų kainuoti 1,7Lt - 1,8Lt. Dėl ko tokie skaičiai? Ogi tam, kad nebemerdėtų mūsų viešojo transporto parkai. Mikriukai, manyčiau, turėtų važiuoti trimis tarifais:
                1. Maršrutai, esantys vietoj itin nuostolingų autobusų maršrutų - 2Lt.
                2. Maršrutai, kurie dubliojasi su autobusų ar troleibusų maršrutais (kursuotų tik piko metu) - 3Lt.
                3. Maršrutai - ekspresai - pagelbėtų piko valandomis. Kaina - 3-4Lt.
                Ir žūtbūt reikėtų vyriausybei spręsti klausimą dėl galimybių teikti nuolaidas maršrutinių taksi keleiviams.

                Finansinė padėtis šiek tiek pagerėtų. Autobusų parkai atsigautų, o privatininkai būtų priversti atsisakyti didesnio pelno. Kitaip tariant - išsilygintų autobusų ir mikroautobusų įmonių finansinė padėtis.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 00:40.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  amiko:
                  dėl bilietų kainų Kaune tai drįsčiau paprieštarauti. Yra riba, kai žmogus, įvertinęs kainą, renkasi arba kelionę pėsčiomis, arba kelionę rečiau arba kelionę viešuoju transportu.
                  Taigi parko vadovybė turi įvertinti, už kurią kainą bus daugiausiai keleivių, bet dar tiek, kad autobusai ir troleibusai pajėgtų sutalpinti

                  Comment


                    Tai jeigu brangina bilietus privalo ir keisti parką, greitai manau Lietuvaičiai persės ant dviračių, tik čia vėl kita problema su dviračių takais.....

                    Comment


                      Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                      Tai jeigu brangina bilietus privalo ir keisti parką, greitai manau Lietuvaičiai persės ant dviračių, tik čia vėl kita problema su dviračių takais.....
                      Na ir logika... Juk brangina ne šiaip, o dėl pabdrangusio kuro ir didinamų atlyginimų vairuotojams, o jei nori, kad būtų atnaujinamas dar ir parkas, reikėtų kainą kelti drąstiškiau. Dabar, bent man asmeniškai, mokėti 1,2Lt už nuvažiavimą, sakykime, nuo Petrašiūnų iki 2-os ligoninės (per visą miestą) yra tikrai juokinga kaina, turint omeny kiek kartų autobusas turi sustoti ir pajudėti iš vietos.
                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      žiūrėkit, kauniečiai, kas galit pasakyti, kiek senesniuose autobuosuose ir troleibusuose jau yra įrengta tų naujoviškų švieslenčių su stotelių pavadinimais ir data? vis daugiau ir daugiau aš jų pastebiu čia planas įrengti tokias naujoves visuose autikuose ir trūluose, ar kaip pasiseks?
                      Pats negalėčiau pasakyti kiek jų yra įrengta, tačiau mačiau keliose Škodose (trol.) ir daugumoje naujesnių, neseniai įsigytų Volvo, Volvo Vanhool, Scania autobusų salonuose.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 10:24.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Klaipėdoje bus daugiau autobusų stotelių

                        Klaipėdoje kai kurias autobusų stoteles vieną nuo kitos skiria kone dvigubai didesni atstumai nei reikėtų. Todėl buvo pasiūlyta mieste, ypač centrinėje dalyje, jų įrengti daugiau. Vienas iš pasiūlymų – nauja stotelė Turgaus gatvėje. Taip pat siūlyta įrengti papildomą stotelę Liepų gatvėje. Pastarasis pasiūlymas buvo sėkmingai įgyvendintas.

                        Įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ pernai rudenį užsakė tyrimus, kad pavyktų sužinoti, kaip pasiskirstę keleivių srautai ir kaip klaipėdiečiai vertina viešąjį miesto transportą.

                        Tyrimo metu paaiškėjo, kad rečiausiai autobusais naudojasi senamiesčio gyventojai. Tyrėjai nusprendė, kad čia gyvenantys žmonės rečiau naudojasi miesto autobusais, nes šioje miesto dalyje netinkamai suorganizuota eismo schema – trūksta stotelių.

                        „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis aiškino, kad pagal reglamentus autobusų stotelės miestuose turėtų būti įrengtos kas 300–600 metrų. Tačiau Atgimimo ir Turgaus stoteles skiria 1100 metrų.

                        Todėl pasiūlyta šiame ruože netoli prekybos centro „Kiras“ įrengti dar vieną autobusų stotelę. Per „Klaipėdos keleivinio transporto“ surengtą apklausą dauguma klaipėdiečių pritarė šiai idėjai. Tačiau, nepaisant gyventojų nuomonės, pasiūlymą atmetė Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos nariai. Komisijos nuomone, Tiltų gatvė – per siaura, kad čia galėtų atsirasti stotelė viešajam transportui. Be to, ten, kur dažnai stotų autobusai, greičiau nusidėvėtų grindinys.

                        Didesnis negu turėtų – 850 metrų – atstumas yra ir tarp ties Atgimimo aikšte bei Skulptūrų parku esančių stotelių. Todėl pasiūlyta įrengti dar vieną stotelę ties Klaipėdos universiteto Menų fakultetu.

                        G.Neniškis džiaugėsi, kad ši stotelė pasiteisino ir ja mielai naudojasi keleiviai.

                        Klaipėdoje yra ir daugiau stotelių, kurias skiria didesni nei reikėtų atstumai. Pavyzdžiui, Šiaurės prospekte tarpai tarp stotelių siekia po 800 metrų. Didesni atstumai yra ir tarp esančių Giruliuose.

                        Tačiau kol kas neskubama įrenginėti papildomų stotelių, nes keleivių srautai čia per maži.

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16474974
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Šiauliečiams brangs autobusų bilietai
                          Mano manynu viskas yra logiska, kad pakeliamos kainos. Viskas visur brangsta ir niekas nesako nieko, o jei ir paburba sau palei nosi ir tiek. Kodel AP turi vezti zmones su nuostoliais is savo kisenes, jei net savivaldybe nesirupina savo imones islaikymu, turiu omenyje dotavimu. Cia jau pasireiskia ne AP vadovybes nemoksiskumu, o savivaldybes nariu nemokejimu paskirstytu biudzeto. Kalbant apie autobusiu bukle ir pan, tai kazkas kaip minejo, job Busturo autobusu bukle prastesne nei Kauno, tai cia jau visiska nesamone, juk Siauliuose nebera Ikarusu, man atrodo sioks toks skirtumas yra? Jei placiai delfi nuskambejo, juk Kauno Ikarusai neivaziuoja i kalna, tai kokia gali buti technine bukle. O jei ir rezervinis buvo, tai ta rezervini reikia remonto dirbtuvese laikyti, o ne linijoje. Apie mikroautobusus galiu pasakyt tik tiek, kad nei vienoje issivysciusioje ES salyje nera tokio dalyko kaip mikroautobusai. Cia ismislas, yra mirkoautobusai tu paciu imoniu, kurie vazineja ne tokiais apkrautais marsrutais.
                          www.autobusas.4l.lt +
                          www.facebook.com/Autobusas4l

                          Comment


                            Parašė Cholerikas Rodyti pranešimą
                            www.vilniustransport.lt

                            Vilniaus vežikas. 1874


                            Pagrindinis 19 a. miesto transportas — vežikai ir konkė. Vilnius. 1885 — 1915 m.


                            Georgijaus prospektas (dabar Gedimino pr.) /1905/


                            Vilniaus keleivinis transportas — automobiliai, vairuotojai, konduktoriai. Vilnius, /1935/.




                            Keleivinis autobusas Gedimino gatvėje (dab. Gedimino pr.). Vilnius. 1946


                            Vienas pirmųjų troleibusų Komjaunimo (dab. Pylimo) ir Partizanų (dab. Naugarduko) gatvių sankryžoje. 1955


                            Naujojo dvyliktojo maršruto (Žirmūnai — Žemieji Paneriai) troleibusas Žirmūnų gatvėje


                            Naujieji čekoslovakiški troleibusai. Vilnius, 1983.


                            Naujasis dvigubas čekoslovakiškas troleibusas Laisvės prospekte. Vilnius. 1991.
                            "Vilniaus keleivinis transportas — automobiliai, vairuotojai, konduktoriai. Vilnius, /1935/."Cia kur yra sios prieskarines nuotraukos yra datos klaida,nes 1935 metais Vilniuje registruoti automobiliai turejo kitokius valstybinius numerius,o tokie numeriai,koki matome pirmoje nuotraukoje isigaliojo nuo 1937m.sausio 1d.

                            Comment


                              Kam dabar grūdate čia tas nuotraukas? Juk yra tema "Viešojo transporto fotogalerija"
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                Mano manynu viskas yra logiska, kad pakeliamos kainos. Viskas visur brangsta ir niekas nesako nieko, o jei ir paburba sau palei nosi ir tiek. Kodel AP turi vezti zmones su nuostoliais is savo kisenes, jei net savivaldybe nesirupina savo imones islaikymu, turiu omenyje dotavimu. Cia jau pasireiskia ne AP vadovybes nemoksiskumu, o savivaldybes nariu nemokejimu paskirstytu biudzeto. Kalbant apie autobusiu bukle ir pan, tai kazkas kaip minejo, job Busturo autobusu bukle prastesne nei Kauno, tai cia jau visiska nesamone, juk Siauliuose nebera Ikarusu, man atrodo sioks toks skirtumas yra? Jei placiai delfi nuskambejo, juk Kauno Ikarusai neivaziuoja i kalna, tai kokia gali buti technine bukle. O jei ir rezervinis buvo, tai ta rezervini reikia remonto dirbtuvese laikyti, o ne linijoje. Apie mikroautobusus galiu pasakyt tik tiek, kad nei vienoje issivysciusioje ES salyje nera tokio dalyko kaip mikroautobusai. Cia ismislas, yra mirkoautobusai tu paciu imoniu, kurie vazineja ne tokiais apkrautais marsrutais.
                                Na ir sulyginai. Palygink, ką lengviau atnaujinti, Šiaulių autobusų parką ar Kauno autobusų parką. Jei Kaune būtų tiek autobusų, kiek Šiauliuose, visi jie būtų Solaris ar kitokie nauji. Net Vilniuj dar yra Ikarusų, bet tikrai viešasis transportas nėra apgailėtinos būklės. O dėl to kalno, tai čia jau buvo aptariama ši problema. Tai nepriklauso nuo autobuso markės, čia žurnaliūgų kabinėjimąsis prie sovietinio palikimo. Aš jau minėjau kad ir nauji pilni autobusai kartais neįvažiuoja į tą kalną. Didelę reikšmę tam turi oro sąlygos, autobuso apkrova ir t.t., nes kalnas yra ganėtinai status.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment



                                  Bet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Bet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.
                                    Tas kalnas tikrai netoks status kaip Parodos.

                                    Comment


                                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                      Bet tu irgi pamastyk, kiek Siauliai keleiviu perveza, o kiek Kaunas, automatiskai yra visiskai kitos sumos. Cia nera pagrindine esme autobusu skaicius, pagrindas kiek surenka pinigu uz bilietelius ir kiek ju skira autoukio atnaujinimui. Ir siaip, nezinau, kaip tu gali lyginti ar jis yra apgailetinas ir pan? Reikia pavazinet daugiau nei karta ar daugiau per metus, o gal is viso nevaziuot ir sakyti kad jis prastesnis nei Kauno ar kt miesto. O Siauliuose taip pat yra didelis kalnas t.y. Vilniaus gatveje tik ivaziavus i Siaulius nuo Panevezio puses, tai dar nesu girdejes ar mates, kad koks pilnas autobusas nebutu ivaziaves.
                                      Ginčas be pabaigos. Kaune keleivių daugiau, todėl daugiau ir autobusų, reikėtų čia skaičiuoti proporciją, tik tada galėtume lyginti... Bet algos Kaune turi būti vairuotojams didesnės (kaip ir visame pasaulyje - kuo didesnis miestas, tuo didesnės algos), be to, nepamiršk, kad Kaune daug keleivių, kurie su 1,2 Lt bilietu važiuoja per pusę miesto ir tai neneša pelno. Dėl autobusų senumo nesiginčysiu, faktas, kad Kaune autobusų metų vidurkis aukštesnis, nes jį kelia naujieji Solaris ir neseniai įsigyti keliolika 6-10 m. senumo Volvo ir Vanhool
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Tikrai kad jis yra ir tikriausiai bus be pabaigos. Zinoma nereiktu pamirst ir tai, kad Kauno savivaldybe dotuoja AP, ko nepadaro Klaipedos ir Siauliu savivaldybes. Pagal ideja, jei jau duotoja, tai vidurkis autobusu galetu buti net didesnis. Jei Siauliai be dotaciju subega po mazu atsinaujinti uki, tai manau, kad imones valdzia gan normliai sukasi. Nu bet cia jau ne man sprest. Man atrodo viska issakiau realiai, kad bilietus pabrangino logiskai.
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                          Tikrai kad jis yra ir tikriausiai bus be pabaigos. Zinoma nereiktu pamirst ir tai, kad Kauno savivaldybe dotuoja AP, ko nepadaro Klaipedos ir Siauliu savivaldybes. Pagal ideja, jei jau duotoja, tai vidurkis autobusu galetu buti net didesnis. Jei Siauliai be dotaciju subega po mazu atsinaujinti uki, tai manau, kad imones valdzia gan normliai sukasi. Nu bet cia jau ne man sprest. Man atrodo viska issakiau realiai, kad bilietus pabrangino logiskai.
                                          Klaipėdai ir Šiauliams dotuoja, bet tik iš dalies. Kaunas taip pat negauna visų priklausančių dotacijų. Šiauliuose kuro sąnaudos mažesnės, nes mažesni kamščiai, mažiau šviesoforų. Kaune didesnis parkas, todėl net ir didesnis keleivių skaičius nėra paguoda, nes daugiau autobusų - daugiau mechanikų.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.28, 14:38.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X