Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Dėl Kontrolės bilieto teisėtumo ir ydingos praktikos kreipiausi į savivaldybes. Apsigynė cituodamos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymo Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo taisyklių patvirtinimo“ 15 punktą: „Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo maršrutuose gali nustatyti kitą bilietų įsigijimo ir pateikimo kontrolei tvarką.“
Panevėžio savivaldybė į atsakymą įtraukė ir šiek tiek statistikos: „Panevėžio mieste per 2024 m. kontrolės bilietą įsigijo 214 keleivių, o 1173 keleiviai buvo nubausti pagal ANK nuostatas.“
Aš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą. Va tokia statistika:
2024-02 1 kartas
2024-03 1 kartas
2024-04 1 kartas
2024-05 2 kartai
2024-06 1 kartas
2024-07 1 kartas
2024-08 1 kartas
2024-09 nė karto
2024-10 1 kartas
2024-11 3 kartai
2024-12 4 kartai
2025-01 1 kartas
2025-02 1 kartasPaskutinis taisė dvaliusis; 2025.02.08, 18:55.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pabandom įsivaizduoti didžiulę parduotuvę, kur kasininkų nėra, o apsauga užsuka kartą į mėnesį. Kokios bus jos pajamos?
Comment
-
Parašė dvaliusis Rodyti pranešimąDėl Kontrolės bilieto teisėtumo ir ydingos praktikos kreipiausi į savivaldybes. Apsigynė cituodamos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymo Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo taisyklių patvirtinimo“ 15 punktą: „Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo maršrutuose gali nustatyti kitą bilietų įsigijimo ir pateikimo kontrolei tvarką.“
Panevėžio savivaldybė į atsakymą įtraukė ir šiek tiek statistikos: „Panevėžio mieste per 2024 m. kontrolės bilietą įsigijo 214 keleivių, o 1173 keleiviai buvo nubausti pagal ANK nuostatas.“
Aš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą. Va tokia statistika:
2024-02 1 kartas
2024-03 1 kartas
2024-04 1 kartas
2024-05 2 kartai
2024-06 1 kartas
2024-07 1 kartas
2024-08 1 kartas
2024-09 nė karto
2024-10 1 kartas
2024-11 3 kartai
2024-12 4 kartai
2024-01 1 kartas
2024-02 1 kartas
Būtų bauda 30 EUR, pirktų žmogus mėnesinį.
Kontrolės bilietas padarė taip, kad dabar normalaus bilieto pirkti paprasčiausiai neapsimoka.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dvaliusis Rodyti pranešimąAš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Mes neskatiname asocialaus elgesio.
Bet kokiu atveju tai, kad tu neskatini, nereiškia, kad žmonės nemoka skaičiuoti ir nebus išnaudojančių šitos kvailystės.
Loophole tiesiog.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kontrolės bilietas (ne bauda) skamba kaip legalus bilietas, nesvarbu, jei piariniame straipsnyje parašyta kažkas kito.
Bet kokiu atveju tai, kad tu neskatini, nereiškia, kad žmonės nemoka skaičiuoti ir nebus išnaudojančių šitos kvailystės.
Loophole tiesiog.
Nepatogus jis gali būti pvz todėl, kad jis vardinis ir parduodams tik kontrolierių autobusėlyje. Nes Tokios Taisyklės.
O asmens duomenis savivaldybė ir jos įmonės tvarko socialinės politikos įgyvendindinimo tikslais. Įsigijai tris kartus per metus kontrolės bilietą - socialinių išmokų teks palaukti kokį pusmetį ar daugiau.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.08, 21:57.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kontrolės bilietas turi tapti Dažnas ir Nepatogus.
Nepatogus jis gali būti pvz todėl, kad jis vardinis ir parduodams tik kontrolierių autobusėlyje. Nes Tokios Taisyklės.
O asmens duomenis savivaldybė ir jos įmonės tvarko socialinės politikos įgyvendindinimo tikslais. Įsigijai tris kartus per metus kontrolės bilietą - socialinių išmokų teks palaukti kokį pusmetį ar daugiau.
Esmė kaip pats matai - kontrolės dažnume.
Ir vis tiek prie to paties kontrolės dažnumo mažiau zuikių bus prie 20-30 EUR baudos nei prie 8 EUR kontrolės biliet.
Ps: O baudos nepatogumas ir buvo prarastas su kontrolės bilietu.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą
https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240
"yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."
Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.
Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:
Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą
https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240
"yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."
Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.
Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
Alytuje irgi yra keleivių kontrolė, kartą pats buvau tikrinamas. Turi ir pilką automobilį. Nemanau, kad yra daug važiuojančių zuikiu, nes būtų sunku prasmukti pro vairuotoją nenuskenavus kortelės. Va straipsnis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.
- 1 patinka
Comment
Comment