Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Lyginame abu atvejus prie vienodo kontrolės įlipimo dažnio.
    Jei lyginsim, kad pirmu atveju kontrolė įlipa tau kartą per mėnesį, o kitu atveju 5 kartus per mėnesį tai aišku, kad nusveria. Bet nusveria ne kontrolės bilieto atsiradimas, o kontrolės dažnumas.
    O dabar pabandom įsivaizduoti didžiulę parduotuvę, kur kasininkų nėra, o apsauga užsuka kartą į mėnesį. Kokios bus jos pajamos?

    Comment


      Dėl Kontrolės bilieto teisėtumo ir ydingos praktikos kreipiausi į savivaldybes. Apsigynė cituodamos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymo Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo taisyklių patvirtinimo“ 15 punktą: „Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo maršrutuose gali nustatyti kitą bilietų įsigijimo ir pateikimo kontrolei tvarką.“

      Panevėžio savivaldybė į atsakymą įtraukė ir šiek tiek statistikos: „Panevėžio mieste per 2024 m. kontrolės bilietą įsigijo 214 keleivių, o 1173 keleiviai buvo nubausti pagal ANK nuostatas.“

      Aš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą. Va tokia statistika:
      2024-02 1 kartas
      2024-03 1 kartas
      2024-04 1 kartas
      2024-05 2 kartai
      2024-06 1 kartas
      2024-07 1 kartas
      2024-08 1 kartas
      2024-09 nė karto
      2024-10 1 kartas
      2024-11 3 kartai
      2024-12 4 kartai
      2025-01 1 kartas
      2025-02 1 kartas
      Paskutinis taisė dvaliusis; 2025.02.08, 18:55.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        O dabar pabandom įsivaizduoti didžiulę parduotuvę, kur kasininkų nėra, o apsauga užsuka kartą į mėnesį. Kokios bus jos pajamos?
        Nesuoratau minties, nes pagal šitą pranešimą panašu, kad mes sutinkame, o ne prieštaraujam

        Comment


          Parašė dvaliusis Rodyti pranešimą
          Dėl Kontrolės bilieto teisėtumo ir ydingos praktikos kreipiausi į savivaldybes. Apsigynė cituodamos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymo Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo taisyklių patvirtinimo“ 15 punktą: „Savivaldybių institucijos arba jų įgaliotos įstaigos vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo maršrutuose gali nustatyti kitą bilietų įsigijimo ir pateikimo kontrolei tvarką.“

          Panevėžio savivaldybė į atsakymą įtraukė ir šiek tiek statistikos: „Panevėžio mieste per 2024 m. kontrolės bilietą įsigijo 214 keleivių, o 1173 keleiviai buvo nubausti pagal ANK nuostatas.“

          Aš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą. Va tokia statistika:

          2024-02 1 kartas
          2024-03 1 kartas
          2024-04 1 kartas
          2024-05 2 kartai
          2024-06 1 kartas
          2024-07 1 kartas
          2024-08 1 kartas
          2024-09 nė karto
          2024-10 1 kartas
          2024-11 3 kartai
          2024-12 4 kartai
          2024-01 1 kartas
          2024-02 1 kartas
          Puiki iliustracija ką kalbėjau, kad kontrolės bilietas yra idiotizmas, kuris mažina VT pajamas.
          Būtų bauda 30 EUR, pirktų žmogus mėnesinį.
          Kontrolės bilietas padarė taip, kad dabar normalaus bilieto pirkti paprasčiausiai neapsimoka.

          Comment


            Parašė dvaliusis Rodyti pranešimą
            Aš jau ketverius metus į darbą iš Markučių į Aukštuosius Panerius važinėju tik viešuoju transportu. Pirkdavau 30 dienų bilietą, pastaruosius metus iš principo tik Kontrolės bilietą.
            Mes neskatiname asocialaus elgesio.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Mes neskatiname asocialaus elgesio.
              Kontrolės bilietas (ne bauda) skamba kaip legalus bilietas, nesvarbu, jei piariniame straipsnyje parašyta kažkas kito.
              Bet kokiu atveju tai, kad tu neskatini, nereiškia, kad žmonės nemoka skaičiuoti ir nebus išnaudojančių šitos kvailystės.
              Loophole tiesiog.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Kontrolės bilietas (ne bauda) skamba kaip legalus bilietas, nesvarbu, jei piariniame straipsnyje parašyta kažkas kito.
                Bet kokiu atveju tai, kad tu neskatini, nereiškia, kad žmonės nemoka skaičiuoti ir nebus išnaudojančių šitos kvailystės.
                Loophole tiesiog.
                Kontrolės bilietas turi tapti Dažnas ir Nepatogus.
                Nepatogus jis gali būti pvz todėl, kad jis vardinis ir parduodams tik kontrolierių autobusėlyje. Nes Tokios Taisyklės.
                O asmens duomenis savivaldybė ir jos įmonės tvarko socialinės politikos įgyvendindinimo tikslais. Įsigijai tris kartus per metus kontrolės bilietą - socialinių išmokų teks palaukti kokį pusmetį ar daugiau.
                Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.08, 21:57.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Kontrolės bilietas turi tapti Dažnas ir Nepatogus.
                  Nepatogus jis gali būti pvz todėl, kad jis vardinis ir parduodams tik kontrolierių autobusėlyje. Nes Tokios Taisyklės.
                  O asmens duomenis savivaldybė ir jos įmonės tvarko socialinės politikos įgyvendindinimo tikslais. Įsigijai tris kartus per metus kontrolės bilietą - socialinių išmokų teks palaukti kokį pusmetį ar daugiau.
                  Tai tas pats gali būti ir prie įprastos baudos.
                  Esmė kaip pats matai - kontrolės dažnume.
                  Ir vis tiek prie to paties kontrolės dažnumo mažiau zuikių bus prie 20-30 EUR baudos nei prie 8 EUR kontrolės biliet.
                  Ps: O baudos nepatogumas ir buvo prarastas su kontrolės bilietu.

                  Comment


                    Kontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
                    Jeigu pažeidimas padarytas pirmą kartą per metus, keleivis turi galimybę mokėti pusę minimalios baudos, t. y. 8 eurus. Tokia galimybė atsirado nuo 2022 m. rugpjūčio 1 dienos, Vilniaus miesto Tarybos sprendimu.

                    Comment


                      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                      Kontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
                      Čia ne apie kontrolės bilietą, o apie administracinį nusižengimą. Tik suma vienoda.

                      Comment


                        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                        Kontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
                        O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?
                          Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.

                          Comment


                            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                            Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.
                            Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

                            Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

                              Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
                              Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:

                              Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą

                              https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240

                              "yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."

                              Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.

                              Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

                                Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
                                Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.
                                  Bet tapatybė tikriausiai visada fiksuojama, žmogus įtraukiamas į kažkokį sąrašą, o tada jau yra ir galimybė sumuoti ar didinti baudas. Kontrolės bilieto atveju tai iš principo neįmanoma ir pakartotinas asocialus elgesys tęsiasi.

                                  ​​​

                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                  Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:

                                  Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą

                                  https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240

                                  "yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."

                                  Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.

                                  Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
                                  Ačiū už info. Tik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.

                                  Alytuje irgi yra keleivių kontrolė, kartą pats buvau tikrinamas. Turi ir pilką automobilį. Nemanau, kad yra daug važiuojančių zuikiu, nes būtų sunku prasmukti pro vairuotoją nenuskenavus kortelės. Va straipsnis.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Tik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.
                                    Žmonės neprivalo su savimi turėti asmens dokumento. Tai vienus fiksuos, kitų ne? Vagystė šiaip yra visai kitokios kategorijos veiksmas, ten ir abejonių, kad „netyčia“, „pamiršo“, etc. dažniausiai nėra.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X