Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
    Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.
      O tai tie Trolza troleibusai, pasakykit neišmanančiam, labai jau blogi?

      Comment


        Bet kas iš maskolyno yra labai blogai.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Greičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
          Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.

          Comment


            Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)

            Comment


              Parašė Nikas Rodyti pranešimą

              Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.
              Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.
                Galimas dar ir toks variantas, apie tuos nežinančius. Londono centrinėje dalyje irgi niekas tramvajaus nematė. Tas kurį Londone matė, tai čia toks elektrinis traukinys tarp Vilniaus ir Lentvario, kuris ir taip važinėja. O dėl metro, tai čia tokių miestų, kaip Londonas transportas. Vilnius pagal juos lyginant su Londonu kaimas, o kam kaime metro?

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                  Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
                  Kalnėnai - turčių geras. Heh, lol.

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                    Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
                    Sakyčiau, kad viena didžiausių problemų (galimai ir pati didžiausia) yra ir vietiniai 'transportininkai' VMS ir visoje Lietuvoje. Transporto organizacijos yra visiškos pralaidumo didintojų irštvos, kurioms VT yra paskutinėje vietoje o supratimas apie tai, kaip jis turi veikti yra nulinis. Tačiau net ir (nominaliai) VT palaikantys žmonės tose organizacijose čia yra kažkokie keistuoliai. Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro). Taip pat jie mėgsta kartoti netiesas apie neva egzistuojantį jų apsileidimą pateisinantį principą, kad pirma reikia surinkti kažkokius jų pačių išgalvotus skaičius autobusais ir tik tada tiesti tramvajaus bėgius, nors bėgiai Europos miestuose yra tiesiami ir į naujus rajonus, kur srautai yra nuliniai. Neretai jie kartoja ir tą sovietinį 'milijono žmonių' reikalavimą. Apskritai, ambicijų tie žmonės neturi nei trupučio, daugiau autobusų jie nežino - tačiau ko galima tikėtis iš miesto, kuris net paprasčiausių A juostų tinklo centre nesugeba pabaigti? Jei Baltijos šalių sostines aplankytų džinas ir vietiniams transportininkams bei transporto entuziastams pasiūlytų išpildyti vieną norą, Ryga ir Talinas turėtų automatinį light metro, Vilnius turėtų autobusus su naujomis padangomis.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro).
                      Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.
                        Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?
                          Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą

                            Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja
                            Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.
                              Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.
                                Jie paskaičiuoja, kad neapsimoka. O statyti neapsimokantį objektą gali ir politikai. Stadionas neapsimoka, bet stato. Metro beveik visur neapsimoka, bet stato. Realybę atspindintis įvertinimas, kad neapsimoka, jums yra numušinėjimas. Privačių namų kvartalai Riešėje ir VT iki miesto centro niekada neapsimokės. Nuo to ir reiktų pradėti.
                                Paskutinis taisė ifl; 2024.03.17, 11:25.

                                Comment


                                  Stokholmo VT infografikas, kuriame skaičiuojamos laiko sąnaudos kelionei įvairiomis transporto priemonėmis tarp Centralen / T-centralen ir atskirų stotelių visame Stokholmo lėne (metro area). Toks fun dalykėlis.

                                  2-Centralen: time to Stockholm city center by public transport

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.
                                    Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                      Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.
                                      Seną postą jūs čia prikėlėt, bet mano mintis buvo tokia: planuotojai politikams turi siūlyti tai, ko reikia miestui, nesvarbu kiek tai kainuos

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                        Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.
                                        Policija apsimoka, nes surenka baudas, be to jei jos nebūtų, šitos ar bet kokios valdžios irgi nebūtų... O be viso kito galima ir apsieiti, kaip mano dauguma politikanų. Kam tas miesto parkas. Apie jį prisimenama, jei numatoma jo atnaujinimas ir iš to galima "uždirbti" tiek politinių taškų, tiek, kas svarbiau, nubyrės į kišenę... VT irgi lygiai tas pats. Kam ką daryti, jei galima publikai sušerti rutininį parkų atnaujinimą kaip VT plėtrą ir kokybės gerinimą daugiau praktiškai nieko nedarant... Irgi ne be otkato...

                                        Comment


                                          Candela debiutavo Stokholmo viešojo transporto sistemos vandens transporto priemonių sektoriuje.

                                          Paskutinis taisė Silber418; 2024.11.11, 05:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X