Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aha. Visgi mes lyginami su Londonu ir Berlynu:
    VILNIAUS ANTIREKORDAI: LENKIAME NET BERLYNĄ IR LONDONĄ
    2023-05-31 https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...ondona-1127223

    Vilniuje 1000-čiui gyventojų tenka po daugiau nei 400 automobilių. Ir tai didesni skaičiai nei Europos didmiesčiuose – Berlyne ar Londone. <...> Daugiausiai automobilių – maždaug trečdalis – įvažiuoja iš gretimų rajonų. Čia gyventojai naudojasi sostinės paslaugomis ir dirba Vilniuje. Tačiau ekspertai nemano, kad automobilių skaičių pavyks sumažinti.
    P. S. 3-ias komentaras smagus ir apie VT.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Aha. Visgi mes lyginami su Londonu ir Berlynu:
      VILNIAUS ANTIREKORDAI: LENKIAME NET BERLYNĄ IR LONDONĄ
      2023-05-31 https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...ondona-1127223



      P. S. 3-ias komentaras smagus ir apie VT.
      Čia, matyt, kažkas iš šito forumo VT nemėgėjų pasireiškė

      Comment


        Ta strategija yra, tad tikimės, kad ji iki 2030 metų padės suvaldyti chaosą ir atrasti balansą mieste, kelionėse.
        Man visada buvo įdomu, ar šitie savivaldybės žmogeliai yra (a) tikrai tiek sukišę galvas į smėlį, kad iš tikro galvoja, kad tie iki 2030 numatyti (ir pagrinde ignoruojami) kosmetiniai darbeliai pakeis situaciją su kamščiais iš esmės, ar (b) ciniškai meluoja, žinodami tikrąją situaciją, nes yra automarozai kaip ir visas likęs miestas. Kauno dydžio Cluj Rumunijoje iki 2031 paleis 9km. visiškai naują light metro liniją, investuos ir į tramvajaus tinklo plėtrą, riedmenis ir prioriteto didinimą. Ir jie su kamščiais, greičiausiai, susitvarkys tik dalinai. Čia gauja nesusipratėlių turtingesniame, didesniame ir sostinės statusą turinčiame mieste A juostų centre nesugeba nupiešti, o šneka apie balanso pasiekimą, nes ‘galima vaikščioti daugiau’. Tragikomedija. Su dabartine ‘strategija’, situacija mieste 2030-aisiais bus dar blogesnė nei yra šiandien, tai - daugiau nei akivaizdu.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Man visada buvo įdomu, ar šitie savivaldybės žmogeliai yra (a) tikrai tiek sukišę galvas į smėlį, kad iš tikro galvoja, kad tie iki 2030 numatyti (ir pagrinde ignoruojami) kosmetiniai darbeliai pakeis situaciją su kamščiais iš esmės, ar (b) ciniškai meluoja, žinodami tikrąją situaciją, nes yra automarozai kaip ir visas likęs miestas. Kauno dydžio Cluj Rumunijoje iki 2031 paleis 9km. visiškai naują light metro liniją, investuos ir į tramvajaus tinklo plėtrą, riedmenis ir prioriteto didinimą. Ir jie su kamščiais, greičiausiai, susitvarkys tik dalinai. Čia gauja nesusipratėlių turtingesniame, didesniame ir sostinės statusą turinčiame mieste A juostų centre nesugeba nupiešti, o šneka apie balanso pasiekimą, nes ‘galima vaikščioti daugiau’. Tragikomedija. Su dabartine ‘strategija’, situacija mieste 2030-aisiais bus dar blogesnė nei yra šiandien, tai - daugiau nei akivaizdu.
          Occam's razor: jiems dzin, svarbu, kad alga mokama. Yra sakoma tai, ką kiti nori girdėti ir tiek.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Man visada buvo įdomu, ar šitie savivaldybės žmogeliai yra (a) tikrai tiek sukišę galvas į smėlį, kad iš tikro galvoja, kad tie iki 2030 numatyti (ir pagrinde ignoruojami) kosmetiniai darbeliai pakeis situaciją su kamščiais iš esmės, ar (b) ciniškai meluoja, žinodami tikrąją situaciją, nes yra automarozai kaip ir visas likęs miestas. Kauno dydžio Cluj Rumunijoje iki 2031 paleis 9km. visiškai naują light metro liniją, investuos ir į tramvajaus tinklo plėtrą, riedmenis ir prioriteto didinimą. Ir jie su kamščiais, greičiausiai, susitvarkys tik dalinai. Čia gauja nesusipratėlių turtingesniame, didesniame ir sostinės statusą turinčiame mieste A juostų centre nesugeba nupiešti, o šneka apie balanso pasiekimą, nes ‘galima vaikščioti daugiau’. Tragikomedija. Su dabartine ‘strategija’, situacija mieste 2030-aisiais bus dar blogesnė nei yra šiandien, tai - daugiau nei akivaizdu.
            Tik pažiūrėkite kas valdo miestą:
            • Zuoko laikais Lietuva buvo turbūt dar per mažai turtinga ir pažengusi įgyvendinti tokius projektus, o jo taksi, oro linijos ir nepamatuoti svaičiojimai apie metro kuriam laikui atbaidė visuomenę ir politikus;
            • Šimašiaus pirmos kadencijos tikslas buvo "ištraukti Vilnių iš skolų" ir kaip įmanoma labiau mažinti išlaidas, antroje kadencijoje infrastruktūros srityje daug dėmesio dvirtakiams ir humanizacijai, tuo metu gatvių būklė ir VT kokybė degradavo;
            • Benkunskas kadenciją pradėjo nuo lengvų politinių taškų remontuojant gatves (ir to tikrai reikėjo, tik ne taip bukai kaip dabar daroma), bet, bent jau iš retorikos, jis ir vėliau turi mažai ambicijų nuveikti kažką daugiau nei einamieji miesto higienos darbai.
            Galima valdininkus kaltinti kiek norime, bet ne jie kalti kad VT situacija tokia tragiška: kryptį užduoda politikai, kurie arba a) patiria pakankamai spaudimo iš visuomenės; b) yra lyderiai ir, matydami problemas, iniciatyvos imasi patys. Bet kol kas neturime nei visuomenės spaudimo, nei politinių lyderių.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Tai tada ir VT turėtų nemažai kainuot. Ir elektra. Raukiam industrinę revoliuciją. Tik malkom šildomą krosnį irgi reiks atitinkamai apmokestinti.
              Tai industrinė revoliuzcija jau kurį laiką užraukta, dabar judame prie industry 4.0 ir žalios ekonomikos. Malkomis šildantis yra didžiuliai dalelių kiekiai šiaip.

              Kai autobusas sukeliantis taršos kaip 2 autombiliai ir pervežantis 50+ kartų tiek gynvetojų, tai ką geriau jūsų manimu propaguoti?
              Parašė ifl Rodyti pranešimą
              Bollards and ‘superblocks’: how Europe’s cities are turning on the car | Cities | The Guardian

              Due in part to her policies and those of her predecessor, Bertrand Delanoë, driving within Paris city limits has fallen by about 45% since the early 1990s, while public transport use has risen by 30% and cycle use by about 1,000%.
              Tai bloginant salygas būtent vairtuotojams pasiekiami rezultatai?
              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Man visada buvo įdomu, ar šitie savivaldybės žmogeliai yra (a) tikrai tiek sukišę galvas į smėlį, kad iš tikro galvoja, kad tie iki 2030 numatyti (ir pagrinde ignoruojami) kosmetiniai darbeliai pakeis situaciją su kamščiais iš esmės, ar (b) ciniškai meluoja, žinodami tikrąją situaciją, nes yra automarozai kaip ir visas likęs miestas. Kauno dydžio Cluj Rumunijoje iki 2031 paleis 9km. visiškai naują light metro liniją, investuos ir į tramvajaus tinklo plėtrą, riedmenis ir prioriteto didinimą. Ir jie su kamščiais, greičiausiai, susitvarkys tik dalinai. Čia gauja nesusipratėlių turtingesniame, didesniame ir sostinės statusą turinčiame mieste A juostų centre nesugeba nupiešti, o šneka apie balanso pasiekimą, nes ‘galima vaikščioti daugiau’. Tragikomedija. Su dabartine ‘strategija’, situacija mieste 2030-aisiais bus dar blogesnė nei yra šiandien, tai - daugiau nei akivaizdu.
              Atsakymas yra b), nes strategija yra iki 2025 m., o ne iki 2030m., bet sakyti kad iki 25 bus tvarka jau nebegalim - kitos valdžios išrinkimu negalėsi apkaltinti.

              Comment


                Apie autobusų privatizaciją... ne Lietuvoje, o UK Na bent man paaiškėjo, iš kur laisvosios rinkos institutas (ir konkrečios personos, pvz Vilniaus exmeras) pasiėmė idėjų, kurias per atitinkamas politines partijas padovanojo Lietuvai

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Man visada buvo įdomu, ar šitie savivaldybės žmogeliai yra (a) tikrai tiek sukišę galvas į smėlį, kad iš tikro galvoja, kad tie iki 2030 numatyti (ir pagrinde ignoruojami) kosmetiniai darbeliai pakeis situaciją su kamščiais iš esmės, ar (b) ciniškai meluoja, žinodami tikrąją situaciją, nes yra automarozai kaip ir visas likęs miestas. Kauno dydžio Cluj Rumunijoje iki 2031 paleis 9km. visiškai naują light metro liniją, investuos ir į tramvajaus tinklo plėtrą, riedmenis ir prioriteto didinimą. Ir jie su kamščiais, greičiausiai, susitvarkys tik dalinai. Čia gauja nesusipratėlių turtingesniame, didesniame ir sostinės statusą turinčiame mieste A juostų centre nesugeba nupiešti, o šneka apie balanso pasiekimą, nes ‘galima vaikščioti daugiau’. Tragikomedija. Su dabartine ‘strategija’, situacija mieste 2030-aisiais bus dar blogesnė nei yra šiandien, tai - daugiau nei akivaizdu.
                  Viskas priklauso nuo politikų, kokią kryptį jie mato ir kiek jie "įrankių" suteiks. Patys darbuotojai iš to ką gali turėti bando padaryti geriausia. Vistiek darbas yra įdomus, nes nors ir pokyčiai žaisliniai, bet kažką bandai išspausti max. O būsimus rezultatus puikiai realistiškai supranta, bet yra kaip yra. Pasiguoti kompanijoje kaip čia forume ir varai toliau.

                  Comment


                    Po beveik 20 metų pertraukos iš Vilniaus į Rygą išvykus pirmajam traukiniui, Seimo narys Tomas Tomilinas sako negalįs tuo pilnavertiškai džiaugtis, nes kasmet regionuose mažėja traukinių maršrutų ir reisų skaičius.
                    „Nuo 2018 iki 2023 metų per pusę sumažėjo tolimojo keleivių vežimo reisų skaičius ir buvo panaikinta trečdalis maršrutų. Iki COVID-19 pandemijos turėjome 364 maršrutus ir daugiau nei 1200 reisų. Nuo šių metų liepos 1 d. maršrutų skaičius sumažėjo iki 230, o reisų – iki 615“, – sako T. Tomilinas.

                    Pasak jo, autobusų maršrutai ir reisai regionuose miršta tyliai, bet nesustabdomai, o drauge su jais dingsta ir gyventojų galimybė pasiekti gydymo įstaigas, valstybės institucijas regionų centruose, keliauti į darbą ar į popamokinius užsiėmimus.
                    Seimo nario T. Tomilino nuomone, viešojo transporto atgaivinimas ir susisiekimo gerinimas turėtų būti plataus politinio susitarimo tema, nes esama situacija stumia į atskirtį regionų gyventojus, mažina žmonių mobilumą ir apsunkina galimybę gauti būtiniausias paslaugas
                    https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...ampana-1154475
                    Paskutinis taisė Gator; 2023.12.29, 11:53.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą

                      Viskas priklauso nuo politikų, kokią kryptį jie mato ir kiek jie "įrankių" suteiks. Patys darbuotojai iš to ką gali turėti bando padaryti geriausia. Vistiek darbas yra įdomus, nes nors ir pokyčiai žaisliniai, bet kažką bandai išspausti max. O būsimus rezultatus puikiai realistiškai supranta, bet yra kaip yra. Pasiguoti kompanijoje kaip čia forume ir varai toliau.
                      Man asmeniškai dažnai susidaro toks įspūdis, kad Vilniuje besidomintys transportu ir/arba dirbantys VMS patys neturi ambicijų ir dažnai apsiginkluoja tais pačiais 'Vilnius per mažas', 'netinkamas relfjefas', 'Naujieji Vasiukai' ir pan. siekdami pateisinti savo apsileidimą ir provincialumą. Gal teko, pavyzdžiui, girdėti kokia buvo VMS transporto žmonių reakcija į tą absurdišką nesąmonę (vadinama 'studija'), kur buvo pateikti Taivano LRT linijų skaičiai kaip kažkas, ką reikia surinkti autobusais prieš tiesiant tramvajaus bėgius? Ar buvo kokia nors reakcija apskritai? Spėčiau, kad ne ir, kad dauguma per daug tos 'studijos' nenagrinėjo, bet intuityviai sutiko su ja, na nes 'tramvajus nesąmonė'. Žinau, kad Pakalnis tą absurdą smarkiai gynė - o jis nėra renkamas ir, mano supratimu, yra VMS transporto žmonių nuomonių aidas, nes pats VT sistemomis nesidomi. Tikrai galiu klysti - būtų įdomu toje aplinkoje bedirbančiųjų nuomonė. Tačiau daugumai žmonių VT yra visiškai neįdomus, daugumai politikų - irgi, tad jei net dirbantys šioje srityje palaiko dabartinį apsileidimą, šansų pokyčiams, praktiškai, nėra, nes nėra iš kur jiems ateiti.
                      Paskutinis taisė VLR; 2023.12.29, 23:14.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Nuo kada GMP mokama paslauga?



                        Nebūtinai bus ir dažnai taip nebūna.



                        Čia jau visiška nesąmonė.
                        Jeigu GMP atvykus nuspręs kad tau nereikėjo GMP o galėjai važiuoti pats - už iškvietimą susimokėsi.

                        Žiūrint kitų šalių pavyzdžiuis tai beveik visada taip būna.

                        Žinoma, žmonių mobilumas yra nesamonė.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          O kam tas privatininkas reikalingas? Jeigu vasltybė dengia kaštus, tai pigiau bus valstybinis vežėjas.
                          Beliko tokį surasti.
                          Gal Vadovybės apsaugos departamentas užsiimtų keleivių pervežimu?

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Beliko tokį surasti.
                            Gal Vadovybės apsaugos departamentas užsiimtų keleivių pervežimu?
                            Sakai valstybinės įmonės įsteigti neįmanoma? Nors beveik visi miestai turi po savo?

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Beliko tokį surasti.
                              Gal Vadovybės apsaugos departamentas užsiimtų keleivių pervežimu?
                              Vokietijoje tokias paslaugas teikė paštas.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                                Žinoma, žmonių mobilumas yra nesamonė.
                                Žmonių mobilumas VT nėra teisė, žmonių mobilumas VT yra paslauga, kuria valstybė suteikia savo piliečiams, nes ekonomiškai išgali. Tokios privilegijos turi kainą. Jokia nauda iš privilegijos, jei dėl to, kad VT važinėja kiaurą parą, tektų, tarkim 2x branginti bilietus. Bet ne, jūs bilietų branginti nenorėsite, tada teks nurėžti iš kažko kito, ir t.t.

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Jeigu GMP atvykus nuspręs kad tau nereikėjo GMP o galėjai važiuoti pats - už iškvietimą susimokėsi.
                                Toks GMP apmokestinimas padarytas ne be reikalo, o todėl, kad būdavo daug iškvietimų ne į temą. Jeigu jums tekdavo susimokėti, tai gal būdavo priežastis?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Sakai valstybinės įmonės įsteigti neįmanoma? Nors beveik visi miestai turi po savo?
                                  Tai aišku, kad įmanoma...

                                  Jau matome kaip puikiai veikia valstybinis vėžėjas LG su puikiai nebeveikiančia valstybine (fly)LAL. Būtų dar viena valstybės dotuojama kompanija, kuri vežtų 2x brangiau nei Petras nelegaliai, t.y. valstybė užuot skatinus individualius vėžėjus teikti paslaugas, t.y. smulkųjį verslą, kurs neefektyvias biurokratines mašinas su nk vadovų užmokesčiais ir PR kampanijomis. Viskas, aišku, iš biudžeto. Parodykite nors vieną efektyvią iš dotacijų gyvenančią valstybinę įmonę.
                                  Paskutinis taisė ifl; 2024.01.03, 10:41.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Tai aišku, kad įmanoma...

                                    Jau matome kaip puikiai veikia valstybinis vėžėjas LG su puikiai nebeveikiančia valstybine (fly)LAL. Būtų dar viena valstybės dotuojama kompanija, kuri vežtų 2x brangiau nei Petras nelegaliai, t.y. valstybė užuot skatinus individualius vėžėjus teikti paslaugas, t.y. smulkųjį verslą, kurs neefektyvias biurokratines mašinas su nk vadovų užmokesčiais ir PR kampanijomis. Viskas, aišku, iš biudžeto. Parodykite nors vieną efektyvią iš dotacijų gyvenančią valstybinę įmonę.
                                    Kažkada buvo nuspręsta pensijų pristatymą iš valstybinio pašto perduoti privačiam išnešiotojui. Kai jau pirmą mėnesį pensijų išmokėjimas ėmė strigti ir vėluoti daugiau kaip 3-4 savaites, tai sutartis buvo nutraukta ir vėl grįžta į valstybinį paštą. Štai tau ir privatus verslas.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                      Kažkada buvo nuspręsta pensijų pristatymą iš valstybinio pašto perduoti privačiam išnešiotojui. Kai jau pirmą mėnesį pensijų išmokėjimas ėmė strigti ir vėluoti daugiau kaip 3-4 savaites, tai sutartis buvo nutraukta ir vėl grįžta į valstybinį paštą. Štai tau ir privatus verslas.
                                      Palyginimai verslas vs valstybinė įmonė su šia situacija neturi nieko bendro. Verslas visada veiks efektyviau, bet reikia suprasti, kad verslas yra orientuotas į pelno siekimą ir nerealiai mažos kainos konkursuose, iš neatsakingų verslo atstovų, turėtų būtų iš karto atmetamos. O su pensijomis atsitiko tipinė klaida, kas dažnai padaroma pas mus: smulkiai įmonei, kuri tuo metu neturi pakankamo darbuotojų kiekio užtikrinti paslaugos įgyvendinimą, atiduota praktiškai visa darbų/paslaugos apimtis visoje Lietuvoje. Tas neturėtų būti daroma dėl dviejų priežasčių: rinkos nemonopolizavimas, kai valstybės rankomis sukuriamas vienas privatus monopolininkas; diversifikacija - rizikų suvaldymui, kai darbai turėtų būti paskirstomi bent kelioms nesusijusioms įmonėms, kad atsirastų bent keli paslaugos teikėjai galintys sveikai konkuruoti rinkoje.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Palyginimai verslas vs valstybinė įmonė su šia situacija neturi nieko bendro. Verslas visada veiks efektyviau, bet reikia suprasti, kad verslas yra orientuotas į pelno siekimą ir nerealiai mažos kainos konkursuose, iš neatsakingų verslo atstovų, turėtų būtų iš karto atmetamos. O su pensijomis atsitiko tipinė klaida, kas dažnai padaroma pas mus: smulkiai įmonei, kuri tuo metu neturi pakankamo darbuotojų kiekio užtikrinti paslaugos įgyvendinimą, atiduota praktiškai visa darbų/paslaugos apimtis visoje Lietuvoje. Tas neturėtų būti daroma dėl dviejų priežasčių: rinkos nemonopolizavimas, kai valstybės rankomis sukuriamas vienas privatus monopolininkas; diversifikacija - rizikų suvaldymui, kai darbai turėtų būti paskirstomi bent kelioms nesusijusioms įmonėms, kad atsirastų bent keli paslaugos teikėjai galintys sveikai konkuruoti rinkoje.
                                        Paslaugos teikimas turėtų būti išskaidomas per daug mažų įmonių. Nėra jokios priežasties, kodėl Marijampolėje ir Ukmergėje paslaugą turėtų teikti ta patį įmonė. Valstybės noras kuo lengviau administruoti, t.y. nenoras dirbti savo darbų, sukuria monopolines struktūras, kurios vėl neefektyvios, nes piktnaudžiauja privilegijomis.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Paslaugos teikimas turėtų būti išskaidomas per daug mažų įmonių. Nėra jokios priežasties, kodėl Marijampolėje ir Ukmergėje paslaugą turėtų teikti ta patį įmonė. Valstybės noras kuo lengviau administruoti, t.y. nenoras dirbti savo darbų, sukuria monopolines struktūras, kurios vėl neefektyvios, nes piktnaudžiauja privilegijomis.
                                          Nesutinku tik dėl "mažų".
                                          Nes ta "maža įmonė" yra ir LTG. Nes nėra riedmenų. Ir kai sugenda kelyje esantis traukinys, puikiai matome kaip greit atvažiuoja pakaitinis sąstatas. Ir jei tokia sistema pereis į visus VT, džiaugsimės, kad kelionė truo mažiau nei parą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X