Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nepsaisant tokios apklausos netobulumo, šiuo atveju kritika VVT keleiviams, kurie dėl vienokių ar kitokių socialinių aplinkybių neturi suvokimo, koks turėtų būti VT ar koks bent galėtų būti VVT su nedidelėmis bet svarbiomis pertvarkomis.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 13:27.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kalvarijų gatvė per kamščius. Autobusas turi savo juostą.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Konkretų maršrutą galima? Kur keliavimo laikas būtų sumažėjęs 25 minutėmis.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
1G važiuoja dažnai ir gerai (centrą pasieki greičiau nei su automobiliu). Vis tiek Kalvarijų gatvėje kamštis. Autobuse beveik visada pilna žmonių. Bet persodinus dar dalį, galėtų važinėti kas 5 min, vietoj dabartinių 8 - 10. Tas pats pasakytina ir apie 2G.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
- 1 patinka
Comment
-
Aš visiškai suprantu tuos, kurių ir namai, ir darbas, ir mokymo įstaigos yra šalia dažnai kursuojančių maršrutų. Tai tokius žmones apklausus, aišku, kad jie pasakys, jog viskas jiems gerai. Bet yra ir tie, kurie mielai naudotųsi VT, bet negali, nes elementariai gerbia save ir savo laiką. Man į/iš darbo automobiliu 15 min, viešuoju - minimum 50 minučių. Kitu maršrutu, kuriuo laikinai važinėju kasdien – į/iš objekto 30 min. automobiliu, viešuoju 1 h 10 min. minimum. Visi objektai nėra kur nors individualių namų kvartaluose, jie gana tankiai gyvenamose/daug įstaigų turinčiose vietose.
Tai visiškai pritariu mantasm – VT pirma turi būti patogus. Jei jis taps nemokamas, aš vis tiek važiuosiu automobiliu, nes man rūpi ne kaina, o laikas.Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą+ Ir mažas pajamas gaunantys žmonės Lietuvoje gali turėti ir išlaikyti privatų automobilį ir skųstis, kad su VT jiem nepatogu
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nes automobilis neapmokestintas pagal tai, kiek jis kenkia kitiems. Dabar visi supranta, kad pasyvus rūkymas daro žalą, bet kad va automobilis daro žalą priimti sunku.
Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ane?
Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jau rašiau, kad mokestis per mažas pagal sukeliamą taršą. Realiai valstybės subsidijuoja iškastinį kurą vartojančias transporto priemones, ypač automobilius.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Čia kam kritika? Miestiečiams, kuriems jau dabar patinka VT? Ar valdžiai, kuri padarė, kad tas VT, kuris yra dabar, pasirodo, būtų patrauklus juo besinaudojantiems?
Man labai džiugu, kad 80% žmonių, besinaudojančiu VT, juo džiaugiasi. Fenomenalus ir mane patį stebinantis rezultatas, sakyčiau.
Tuo metu realybėje, kaip Kecal pastebėjo, beveik nėra atvėjų, kai VT patogiau nei nuosavas automobilis. Pamenu, gyvenau Pašilaičiuose ir dirbau prie Lukiškių kalėjimo, kontora negalėjo suteikti parkingo visiems. Ir net tokiomis aplinkybėmis buvo patogiau vykti automobiliu ir medžioti vietas žvyro aikštelėje prie Seimo, nes 1) infrastruktūra nueiti iki stotelės Pašilaičiuose buvo netinkama; 2) autobusai važiavo rečiau nei turėtų; 3) važiuojant iš darbo autobusas Goštauto g. stringa į juodą kamštį. Kai net tokiame, sakyčiau, elementariame marštute VT susiduria su tokiomis problemomis - problema.Paskutinis taisė eigh; 2023.12.20, 22:41.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nes automobilis neapmokestintas pagal tai, kiek jis kenkia kitiems. Dabar visi supranta, kad pasyvus rūkymas daro žalą, bet kad va automobilis daro žalą priimti sunku.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ane?
Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Verčiantys kitus pasyviai rukyti nesupranta.
Baikit juokus. Registurojant mokamas mokestis padengtu gal vienos dienos taršos kaštus jeigu būtų įvertinami tokie dalykai kaip papildomi kaštai sveikatos apsaugai dėl taršos sukeltų negalavimų ir pan.
- 3 patinka
Comment
-
Daugiau nei šimto šios seniūnijos gyventojų pasirašytame rašte teigiama, kad Linkaučių, Butrimonių, Rabikių, Grąžčių ir kitų aplinkinių kaimų gyventojai ryte gali nuvažiuoti į rajono centrą ar Krekenavos seniūniją, ambulatoriją, tačiau sugrįžti į namus nebėra kuo. Autobusai veža tik iki Krekenavos, o galintis parvežti iš jos į atokius kaimus tekursuoja pirmadienį ir trečiadienį.
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ziuoti-namo-2/
Dar gerai, kad vienkryptis maršrutas į miestą, o ne su galine stotele "Kapinės"
- 2 patinka
Comment
-
French city of Montpellier makes public transport free for all residents | France | The Guardian
Before the initiative to make public transport free in Montpellier, just 86,000 people had paid subscriptions to use it, according to figures obtained by AFP. But that figure has tripled to 260,000 subscribers in recent days running up to the launch of the free pass, either in card or smartphone app form.
Paskutinis taisė ifl; 2023.12.22, 10:10.
- 2 patinka
Comment
-
Dėmesį pagavo Europos investicijų banko pranešimas apie skirtą finansavimą metro linijai Briuselyje. Čia visiems sakantiems, kad Vilniuje situacija su VT, taigi ir valdžios požiūris, yra neblogi.
Belgija, žinoma, nėra geriausias pavyzdys efekyviai įgyvendinant infrastruktūros projektus, bet apie priežasties (automobilizmas), pasekmės (kamščiai, tarša) ir sprendimo (geresnis VT) supratimą yra ko pasimokyti. Investicijos ir nauji esminiai projektai skatina žmones naudotis VT, o ne nauji autobusai sulūžusioje sistemoje.
Belgium: Brussels gets north-south metro line with backing from EIB
<...>
Brussels has long suffered economic losses due to traffic jams and the medical consequences of air pollution. Now, the regional government is attempting to tackle these problems by implementing the Good Move mobility plan, a cornerstone of which is increasing the public transportation offer. Once operational, the new M3 line will make public transport services more reliable, regular, frequent and accommodating. The ultimate aim is to make public transport more attractive than driving.
<...>
https://www.eib.org/en/press/all/202...nvestment-bank
- 11 patinka
Comment
-
Bollards and ‘superblocks’: how Europe’s cities are turning on the car | Cities | The Guardian
Due in part to her policies and those of her predecessor, Bertrand Delanoë, driving within Paris city limits has fallen by about 45% since the early 1990s, while public transport use has risen by 30% and cycle use by about 1,000%.
- 1 patinka
Comment
Comment