Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Aš Vilniuje kol kas dar turbūt nematęs, kad VT kur nors galėčiau nuvažiuoti greičiau nei automobiliu. Dažnesnė situacija, kad pėsčiomis nueinu greičiau, nei autobusu nuvažiuočiau.
    Kalvarijų gatvė per kamščius. Autobusas turi savo juostą.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

      Nepsaisant tokios apklausos netobulumo, šiuo atveju kritika VVT keleiviams, kurie dėl vienokių ar kitokių socialinių aplinkybių neturi suvokimo, koks turėtų būti VT ar koks bent galėtų būti VVT su nedidelėmis bet svarbiomis pertvarkomis.
      Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
      Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 13:27.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Kalvarijų gatvė per kamščius. Autobusas turi savo juostą.
        Teisingai, šitą pamiršau, o ir nelabai mano maršrutas. Dar anksčiau nusileisti Ukmergės gatve būdavo greičiau.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
          Konkretų maršrutą galima? Kur keliavimo laikas būtų sumažėjęs 25 minutėmis.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą

            Konkretų maršrutą galima? Kur keliavimo laikas būtų sumažėjęs 25 minutėmis.
            Santariškės - Stotis rytinio piko metu. Labai gaila, kad ne visur buvo pasinaudota Kalvarijų gatvės praktika ir kokioje Šeimyniškių gatvėje toliau tenka stovėti bendrame kamštyje.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              1G važiuoja dažnai ir gerai (centrą pasieki greičiau nei su automobiliu). Vis tiek Kalvarijų gatvėje kamštis. Autobuse beveik visada pilna žmonių. Bet persodinus dar dalį, galėtų važinėti kas 5 min, vietoj dabartinių 8 - 10. Tas pats pasakytina ir apie 2G.
              Kalvarijų gatvė užkišta pagrinde ne kalvarijų gatvės gyventojų.

              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
              Ne, būtent kurs spaudimą dėti ir važiuoti SUV'u. Apie asmeninę taršą beveik niekas niekada negalvoja. Visada teršia "kiti".
              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.
              Tai va, kai 2/10 (tas 1 balas tam, kad visgi važiuoja o ne vietoje stovi) VT yra vertinamas 7/10 tai net nesuvokiama problema.
              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
              Aš tai matau kad tiek maršrutų kiekis tiek dažnumasp rieš 5 metus buvo didenis, o VT priemonių amžius, ypač troleibūsų toliau sensta.

              Comment


                Labai didelę dalį tų kamštyje stovinčių automobilių sudaro atvykusieji ne iš Vilniaus ir nemažą dalį vykstančių už Vilniaus ribų. O vis intensyvėjanti vilnelizacija tik didins tuos kamščius, nes susisiekimas su užmiesčiu yra per daug nepatogus.

                Comment


                  Aš visiškai suprantu tuos, kurių ir namai, ir darbas, ir mokymo įstaigos yra šalia dažnai kursuojančių maršrutų. Tai tokius žmones apklausus, aišku, kad jie pasakys, jog viskas jiems gerai. Bet yra ir tie, kurie mielai naudotųsi VT, bet negali, nes elementariai gerbia save ir savo laiką. Man į/iš darbo automobiliu 15 min, viešuoju - minimum 50 minučių. Kitu maršrutu, kuriuo laikinai važinėju kasdien – į/iš objekto 30 min. automobiliu, viešuoju 1 h 10 min. minimum. Visi objektai nėra kur nors individualių namų kvartaluose, jie gana tankiai gyvenamose/daug įstaigų turinčiose vietose.

                  Tai visiškai pritariu mantasm – VT pirma turi būti patogus. Jei jis taps nemokamas, aš vis tiek važiuosiu automobiliu, nes man rūpi ne kaina, o laikas.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    + Ir mažas pajamas gaunantys žmonės Lietuvoje gali turėti ir išlaikyti privatų automobilį ir skųstis, kad su VT jiem nepatogu

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      + Ir mažas pajamas gaunantys žmonės Lietuvoje gali turėti ir išlaikyti privatų automobilį ir skųstis, kad su VT jiem nepatogu
                      Nes automobilis neapmokestintas pagal tai, kiek jis kenkia kitiems. Dabar visi supranta, kad pasyvus rūkymas daro žalą, bet kad va automobilis daro žalą priimti sunku.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Nes automobilis neapmokestintas pagal tai, kiek jis kenkia kitiems. Dabar visi supranta, kad pasyvus rūkymas daro žalą, bet kad va automobilis daro žalą priimti sunku.
                        Ane?

                        Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ane?

                          Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.
                          Jau rašiau, kad mokestis per mažas pagal sukeliamą taršą. Realiai valstybės subsidijuoja iškastinį kurą vartojančias transporto priemones, ypač automobilius.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Jau rašiau, kad mokestis per mažas pagal sukeliamą taršą. Realiai valstybės subsidijuoja iškastinį kurą vartojančias transporto priemones, ypač automobilius.
                            O koks mokestis būtų teisingas? Ar neribotai keltume jį tiek, kol realiai pradėtų mažėti kelionių automobiliu skaičius? Automobiliu važiuoti man apsimokėtų labiau net jei kuras būtų 3 kartus brangesnis nei dabar. Gaunantiems didesnes pajamas turbūt ir 5 kartai nebūtų riba. Tai kiek reiktų kelti kuro akcizą, kad gatvėse liktų tik pavieniai pačių turtingiausiųjų automobiliai? Smalsu, iki kiek eitumėte.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Čia kam kritika? Miestiečiams, kuriems jau dabar patinka VT? Ar valdžiai, kuri padarė, kad tas VT, kuris yra dabar, pasirodo, būtų patrauklus juo besinaudojantiems?

                              Man labai džiugu, kad 80% žmonių, besinaudojančiu VT, juo džiaugiasi. Fenomenalus ir mane patį stebinantis rezultatas, sakyčiau.
                              Ši statistika yra puiki galimybė savivaldybei sakyti, kad viskas yra gerai ir atmazas nieko nedaryti. Neseniai feisbuke mažiau vieno žmogaus pagyrimą Vilniaus VT, skambėjo jis maždaug taip: "Pirmą kartą po n metų pertraukos įsėdau į autobusą, nes automobilis buvo sugedęs. Ir ką jūs manot: atvažiavo (!) šiltas, naujas autobusas ir nuvežė mane į reikiamą vietą! Nesuprantu, kodėl žmonės skundžiasi Vilniaus VT." Kaip manote, koks būtų šio žmogaus vertinimas paskambinus apklausų bendrovei? Žinoma 10/10.

                              Tuo metu realybėje, kaip Kecal pastebėjo, beveik nėra atvėjų, kai VT patogiau nei nuosavas automobilis. Pamenu, gyvenau Pašilaičiuose ir dirbau prie Lukiškių kalėjimo, kontora negalėjo suteikti parkingo visiems. Ir net tokiomis aplinkybėmis buvo patogiau vykti automobiliu ir medžioti vietas žvyro aikštelėje prie Seimo, nes 1) infrastruktūra nueiti iki stotelės Pašilaičiuose buvo netinkama; 2) autobusai važiavo rečiau nei turėtų; 3) važiuojant iš darbo autobusas Goštauto g. stringa į juodą kamštį. Kai net tokiame, sakyčiau, elementariame marštute VT susiduria su tokiomis problemomis - problema.
                              Paskutinis taisė eigh; 2023.12.20, 22:41.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Nes automobilis neapmokestintas pagal tai, kiek jis kenkia kitiems. Dabar visi supranta, kad pasyvus rūkymas daro žalą, bet kad va automobilis daro žalą priimti sunku.
                                Verčiantys kitus pasyviai rukyti nesupranta.
                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Ane?

                                Registruojant mokamas mokestis pagal taršą. Be to kuro akcizas faktiškai irgi yra pagal taršą. Kuo daugiau ir kuo netaupiau važinėji - tuo daugiau sumoki.
                                Baikit juokus. Registurojant mokamas mokestis padengtu gal vienos dienos taršos kaštus jeigu būtų įvertinami tokie dalykai kaip papildomi kaštai sveikatos apsaugai dėl taršos sukeltų negalavimų ir pan.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Verčiantys kitus pasyviai rukyti nesupranta.


                                  Baikit juokus. Registurojant mokamas mokestis padengtu gal vienos dienos taršos kaštus jeigu būtų įvertinami tokie dalykai kaip papildomi kaštai sveikatos apsaugai dėl taršos sukeltų negalavimų ir pan.
                                  Tai tada ir VT turėtų nemažai kainuot. Ir elektra. Raukiam industrinę revoliuciją. Tik malkom šildomą krosnį irgi reiks atitinkamai apmokestinti.

                                  Comment


                                    Daugiau nei šimto šios seniūnijos gyventojų pasirašytame rašte teigiama, kad Linkaučių, Butrimonių, Rabikių, Grąžčių ir kitų aplinkinių kaimų gyventojai ryte gali nuvažiuoti į rajono centrą ar Krekenavos seniūniją, ambulatoriją, tačiau sugrįžti į namus nebėra kuo. Autobusai veža tik iki Krekenavos, o galintis parvežti iš jos į atokius kaimus tekursuoja pirmadienį ir trečiadienį.

                                    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ziuoti-namo-2/

                                    Dar gerai, kad vienkryptis maršrutas į miestą, o ne su galine stotele "Kapinės"

                                    Comment


                                      French city of Montpellier makes public transport free for all residents | France | The Guardian

                                      Before the initiative to make public transport free in Montpellier, just 86,000 people had paid subscriptions to use it, according to figures obtained by AFP. But that figure has tripled to 260,000 subscribers in recent days running up to the launch of the free pass, either in card or smartphone app form.


                                      Paskutinis taisė ifl; 2023.12.22, 10:10.

                                      Comment


                                        Dėmesį pagavo Europos investicijų banko pranešimas apie skirtą finansavimą metro linijai Briuselyje. Čia visiems sakantiems, kad Vilniuje situacija su VT, taigi ir valdžios požiūris, yra neblogi.

                                        Belgija, žinoma, nėra geriausias pavyzdys efekyviai įgyvendinant infrastruktūros projektus, bet apie priežasties (automobilizmas), pasekmės (kamščiai, tarša) ir sprendimo (geresnis VT) supratimą yra ko pasimokyti. Investicijos ir nauji esminiai projektai skatina žmones naudotis VT, o ne nauji autobusai sulūžusioje sistemoje.


                                        Belgium: Brussels gets north-south metro line with backing from EIB

                                        <...>

                                        Brussels has long suffered economic losses due to traffic jams and the medical consequences of air pollution. Now, the regional government is attempting to tackle these problems by implementing the Good Move mobility plan, a cornerstone of which is increasing the public transportation offer. Once operational, the new M3 line will make public transport services more reliable, regular, frequent and accommodating. The ultimate aim is to make public transport more attractive than driving.

                                        <...>

                                        https://www.eib.org/en/press/all/202...nvestment-bank

                                        Comment


                                          Bollards and ‘superblocks’: how Europe’s cities are turning on the car | Cities | The Guardian

                                          Due in part to her policies and those of her predecessor, Bertrand Delanoë, driving within Paris city limits has fallen by about 45% since the early 1990s, while public transport use has risen by 30% and cycle use by about 1,000%.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X