Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent. Ką pažistų iš žmonių su vidutinėmis pajamomis ir up, tai VT faktiškai nevažinėja, išskyrus atvejus kai neturi teisių. Pvz. aš pats asmeniškai su kolegomis paragavęs alaus Kauno senamiestyje, visais atvejais namo važiuoju ... Boltu Kai alaus neragauju - nuosavu automobiliu. Kodėl? Patogu ir dar galiu sau tai leisti.Show must go von!
Comment
-
Po ilgų svarstymų, aš priėjau išvadą, jog geriausia yra eiti pėsčiomis. Tada tu nesi priklausomas nuo nieko. Juk su tais autobusais gali būti taip - avarija, susidariusi milžiniška spūstis, bet vairuotojas dar gerą pusvalandį nesiteikė išleisti, mat pagal taisykles ne stotelėje negalima atidaryti durų. Kitaip sakant, įlipęs į viešojo transporto priemonę tu nebepriklausai sau. Esi priklausomas nuo kito malonės.
Dėl automobilio - esu gyvas pavyzdys to, kad manęs tai nedomino. Kaip yra sakiusi vienintelė Lietuvoje traukinio mašinistė moteris "Kam išvis prasidėti su tomis mažomis mašinytėmis?" Mokykloje klasiokams paklausdavus apie teises, aš net su kažkokiu pasididžiavimo jausmu atsakydavau, jog nesiruošiu laikytis.
Trečia - galite rasti mano įrašus Psichikos sveikatos temoje - kodėl aš asmeniškai nustojau važinėti viešuoju transportu. Žinoma, tokių kaip aš - vienetai...
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.
Nors kokia prasmė ginčytis, manau viskas priklauso nuo situacijos. Vilniuje pvz.: greitųjų autobusų tinklas išvystytas patogiai, piko metu važiuoja kas kelias minutes, didžiojoje dalyje trasos yra A juostos, tai pvz.: iš kokio Perkūnkiemio į Centrą tikrai nuvažiuosi greičiau nei su automobiliu. Bet kituose miestuose, ar tuose Vilniaus mikrorajonuose, kur nėra patogių į centrą vežančių greitųjų autobusų maršrutų, tai logiška kad situacija nėra tapati - tiesiog nėra tų veiksnių, kurie skatina žmones naudotis VT.
- 5 patinka
Comment
-
Užtat kitas momentas. Jau dabar ES pradėjo verkti, kad pagal apklausas, net ir pasibaigus visiems karantinams ir nugalėjus koroną, žmonės nežada grįžti į VT. Dalis žada keliauti VT mažiau, o apie 15 procentų buvusių VT keleivių iš viso naudotis automobiliais... Tai VT sistemai būtų didelis smūgis. Atsiritimas į 80-uosius... Lietuvoje atsiritimo jokio nebūtų, o dar vienas nuoseklaus VT nykimo etapas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOfiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...
- 1 patinka
Comment
-
Kažkokia keista dichotomija čia vystote. Jei turi automobilį tai nesunaudoja VT? Nesąmonė. Teises turiu nuo 18, automobilį tiek pat laiko. VT naudojuosi dažnai ir automobilis yra pagrinde užmiesčio kelionėms (karantino metu ir apsipirkimo kelionėms - prikrauni bagažinę ir užtenka pusantros savaitės).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...
Comment
-
Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
Mes irgi turim automobilį, bet juo irgi tik į užmiestį ar parduotuves važiuojam. Sakyti, kad visi, kas turi automobilį, juo važiuoja į darbą, yra netiesa. Yra tokių, ir daug, bet ne 99%.
- 6 patinka
Comment
Comment