Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Švedija. Šiandien pagrindinė Švedijos sostinės regiono viešojo transporto organizacija "Storstokholms lokatrafik-SL" pristatė svarbias naujienas artėjantiems naujiesiems metams.:

    - Nuo 2021 m. sausio 7 dienos piko metu privolamas apsauginių veido kaukių [šv. munskydd] dėvėjimas visų viešojo transporto priemonių (pmetro, lengvojo geležinkelio sistemų, autobusų, keltų ir priemiesčio traukinių) keleiviams. Kaip ir anksčiau, rekomenduojama nevykti miesto transportu nesant būtinybei. Šalies viešojo transporto bendrovės aktyviai dalyvauja socialinėje kampanijoje ir dėkoja potencieliams keleiviams, nesirenkatiems kelionių viešuoju transportu.



    Plačiau.: https://sl.se/munskydd.

    - Nuo sausio 5 dienos galios nauji transporto paslaugų kainų tarifai Stokholmo regione. Bendrai, kainos didėja 2.2%. Nauji kelionių viešuoju transportu įkainiai, galiosiantys nuo minėtosios datos.:

    Mėnesio bilietas, galiojantis 30 dienų - 950 SEK (apie 95 EUR)
    Mėnesio bilietas su nuolaida pensininkams, studentams ir moksleviams - 640 SEK (apie 64 EUR)
    Vienkartinio bilieto kaina vienoje zonoje - 38 SEK (apie 3.8 EUR).

    Kombinuotų bilietų kainos skiriasi.

    Plačiau.: https://sl.se.
    Dar atsimenu kai 25 SEK kainavo.

    Vis dar bus pigesni mokant iš pre-paid kortelės (reskassa)?
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Dar atsimenu kai 25 SEK kainavo.

      Vis dar bus pigesni mokant iš pre-paid kortelės (reskassa)?
      Su reskassa dabar bus 35 SEK ar pan. Šiek tiek pigiau, taip.

      Comment


        Švedija. Antrame pagal dydį Švedijos Geteborgo mieste nuo š.m. gruodžio 13 dienos kursuoja 150 naujų elektrinių autobusų. Gamintojas - lokalus koncernas "Volvo Buses". Kartu su jau eksploatuojamu elektrinių autobusų parku, šio miesto elektrinių autobusų flotilė tapo didžiausia Šiaurės Europos miestų bei viena didžiausių Europoje.



        Išskirtinai elektrinių autobusų linijos Geteborge ir regione (viso 34):

        • 58 Eketrägatan - Nordstan - Bergsjön
        • 82 Marklandsgatan - Brottkärr
        • 83 Frölunda - Sisjön
        • 84 Marklandsgatan - Flatås - Sisjön
        • 86 Frölunda - Sisjön - Bifrost - Kallebäck
        • 90 Frölunda - Majorna - Järntorget
        • 91 Frölunda - Påvelund - Järntorget
        • 92 Frölunda Torg - Åkered - Näset
        • 93 Frölunda Torg - Hults by - Näset
        • 94 Frölunda Torg - Önnered - Näset
        • 95 Marklandsgatan - Flatås - Frölunda Torg
        • 97 Frölunda Torg - Påvelund - Fiskebäck
        • 99 Frölunda - Eriksberg - Hjalmar Brantingsplatsen
        • 114 Saltholmen - Brunnsparken
        • 184 Arendal - Kungssten - Marklandsgatan
        • 185 Volvo Torslanda - Marklandsgatan - Frölunda
        • 193 Näset - Hults Bro - Operan
        • 194 Önnered - Operan
        • 196 Åkered - Önnered - Operan
        • 197 Fiskebäck - Påvelund - Operan
        • 501 Stärtered - Svingeln
        • 502 Furulund - Svingeln
        • 510 Partille - Utby - Heden
        • 513 Partille - Sävedalen - Heden
        • 514 Partille C - Vallhamra - Östra Sjukhuset
        • 515 Partille - Östra Sjukhuset - Gamlestaden
        • 517 Furulund - Partille C
        • 518 Jonsered - Stärtered - Partille C
        • 519 Jonsered - Kåhög - Partille C
        • 751 Mölnlycke - Mölndal - Frölunda
        • 753 Heden - Mölndal - Chalmers - Heden
        • 755 Kållered - Rävekärr - Mölndal
        • 757 Linnéplatsen - Mölndal
        • 758 Heden - Mölndal - Marklan dsgatan
        Plačiau.: https://www.vasttrafik.se/om-vasttra...orsta-elflotta.
        Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.29, 00:00.

        Comment


          O pajamų skirtumą palyginus, tai gaunasi, kad Vilniuje VT brangesnis.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O pajamų skirtumą palyginus, tai gaunasi, kad Vilniuje VT brangesnis.
            Pasidarė įdomu, pažiūrėkim.

            Pagal statistikos departamentą neto Vilniaus miesto atlyginimas yra 999,3 Eur Šaltinis
            30 dienų bilietas - 29 eurai - 2,9% atlyginimo.
            Švedų svetaines matyt aš perdurnas suprasti, radau tokią statistiką grafos formatu
            Bruto Atlyginimas Stockholme ~ 41500 SEK, atimam mokesčius - lieka 31784 kr = 3155 Eur.

            30 dienų bilietas - 950 SEK (apie 95 EUR) - 3% atlyginimo.

            Panašu, kad VT kaina atsižvelgiant į pajamas yra labai panaši.

            P.S. Bruto atlyginimo lyginti negalime, nes lietuvoje darbdavio mokesčiai perkelti darbuotojui, švedijoje ne, todėl švedijoje prie bruto dar reikėtu juos pridėti. Paskaičiuoti neto naudojau šitą kalkuliatorių.

            Comment


              Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.

              Comment


                O koks lyginimo tikslas? Bendrai, Stokholmo gyventojas turi daugiau galimybių vykti viešuoju transporto dėl pasiekiamumo ir transporto priemonių pasirinkimo. Tuo tarpu, Vilniuje galima rinktis tarp autobuso ir troleibuso bei minibusų. Iš esmės, Vilnius gyventojas kažkiek permoka, nes pajamų dalis, skirta transporto mėnesio bilietui panaši.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  O koks lyginimo tikslas? Bendrai, Stokholmo gyventojas turi daugiau galimybių vykti viešuoju transporto dėl pasiekiamumo ir transporto priemonių pasirinkimo. Tuo tarpu, Vilniuje galima rinktis tarp autobuso ir troleibuso bei minibusų. Iš esmės, Vilnius gyventojas kažkiek permoka, nes pajamų dalis, skirta transporto mėnesio bilietui panaši.
                  Iš esmės, taip. Stokholmas yra geras pavyzdys kokį gerą viešąjį transportą gali turėti miestas (ypač geras priemiestinių traukinių, metro, tramvajų integravimas su daug rajoninių hubų), o kaina irgi nėra siaubingai didelė.

                  Kita vertus, reiktų paminėti ir tą, kad Stokholmo viešasis transportas yra stipriai subsidijuojamas savivaldybės.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Kita vertus, reiktų paminėti ir tą, kad Stokholmo viešasis transportas yra stipriai subsidijuojamas savivaldybės.
                    Nuo to ir reiktų pradėti, bėgiai, traukiniai ir pan. dalykai kainuoja pan. visame pasaulyje, o Stokholmo miesto biudžetas vienam gyventojui spėju kokius 5-10 kartų didesnis nei Vilniuje. Kažkada buvo FB diskusija apie Vilniaus ir Helsinio palyginimo, tai Poderskis užsiminė, kad nors miestai pan. dydžio, Vilniaus biudžetas 6 kartus mažesnis.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
                      Kas per BS? Aš uždirbu daugiau negu čia skaičiavo Švedijoje, naudojuosi VT.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
                        Na tikrai pradeda panašėti, kad nesate 10 metų VT važiavęs. Dabar jau ir nežinote kas VT važinėja

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kas per BS? Aš uždirbu daugiau negu čia skaičiavo Švedijoje, naudojuosi VT.
                          Aš irgi nežinau, kas per BS.
                          Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.

                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Na tikrai pradeda panašėti, kad nesate 10 metų VT važiavęs. Dabar jau ir nežinote kas VT važinėja
                          Aš žinau, o kai kas tikrai nežino, koks kontingentas naudojasi VT pas mus ir koks Švedijoje.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš žinau, o kai kas tikrai nežino, koks kontingentas naudojasi VT pas mus ir koks Švedijoje.
                            Koks kontingentas Švedijoje tikrai nežinau, bet bent jau Vilniuje važiuoju dažnai ir matau pats.

                            Comment


                              Visiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Aš irgi nežinau, kas per BS.
                                Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.
                                BS. Mano dauguma pažįstamų naudojasi VT.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  BS. Mano dauguma pažįstamų naudojasi VT.
                                  Ne BS, o taip tikrai yra, ypač tarp gimusių 1990-2005. Manot, šiaip sau tiek BMW atsiranda?

                                  Comment


                                    Nesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Ne BS, o taip tikrai yra, ypač tarp gimusių 1990-2005. Manot, šiaip sau tiek BMW atsiranda?
                                      Irgi niekuo nepatvirtinta informacija.
                                      Mano vaikai važiuoja dažniausiai VT. O tėvas - kol kas automobiliu
                                      Draugas, užimantis solidžias pareigas kasdien į darbą nusileidžia į darbą Gedimino pr. nuo namų Šeškinėje, tikrai BMW (jis tikras autofanas), ir tai daro bemaž 25 metus.

                                      Comment


                                        Spėčiau, kad dauguma jūsų gyvena kažkur nepertoliausiai centro
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Visiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.
                                          Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.30, 14:39.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X