Siūlo įteisinti transporto lengvatą sergantiesiems onkologinėmis ligomis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Gal ir nebus naujiena, bet mane vakar labai nustebino šis atradimas:
https://www.stops.lt/kautra/
visi Lietuvos grafikai išskyrus dar nepridėtus traukinius, net ir tarptautiniai reisai. Tiesa, kai kur vietoj 06:00 val. rašo 30:00, bet čia matyt programavimo niuansai jau
- 3 patinka
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal ir nebus naujiena, bet mane vakar labai nustebino šis atradimas:
https://www.stops.lt/kautra/
visi Lietuvos grafikai išskyrus dar nepridėtus traukinius, net ir tarptautiniai reisai. Tiesa, kai kur vietoj 06:00 val. rašo 30:00, bet čia matyt programavimo niuansai jau
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąatvyksta 30:35val. Dar tokio laiko formato nebuvau matęs
Comment
-
Nauji Kauno troleibusai žiemai nepasiruošę? Dėl šerkšno stojo jų eismas, troleibusai vėlavo ir Vilniuje
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1276440Vairuotojas paaiškino, kad naujieji troleibusai yra „kompiuterizuoti“, todėl jautresni įtampos svyravimui. Jis pateikė pavyzdį su seniau veikusiu analoginiu televizijos signalu.„Seniau pakakdavo įkišti į televizorių vietoje antenos paprastą laidą ir vis tiek kažką matydavai, dabar, kai signalas skaitmenis, televizorius arba rodo labai gerai, arba nerodo nieko. Panašiai ir su šiais troleibusais“, – sakė vairuotojas.
BNS praneša, kad sostinėje šeštadienio rytą dėl šalčio taip pat buvo sutrikęs troleibusų judėjimas, galimi vėlavimai. „Šį rytą dėl užšalusio kontaktinio tinklo Vilniuje buvo sutrikęs dalies troleibusų judėjimas. Nuo 9 valandos eismas vyksta kaip įprastai, tačiau kai kur vis dar fiksuojami troleibusų vėlavimai“, – BNS sakė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė Miglė Bielinytė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Elektriniams autobusams didžiuosiuose miestuose siūloma dar 30 mln. eurų
Svarstoma galimybė didiesiems miestams papildomai skirti 30 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos elektriniams autobusams įsigyti. Lėšų gautų Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys ir Šiauliai.
„Susisiekimo sektoriaus tikslas – mažinti transporto keliamą triukšmą ir taršą, todėl planuojama, kad papildomas 30 mln. eurų ES finansavimas galėtų būti nukreiptas į elektrinių transporto priemonių įsigijimą“, – BNS nurodė Susisiekimo ministerija.
Anot jos, papildomų lėšų rasta, siūlant perskirstyti Energetikos ministerijai, energijos efektyvumo didinimui skirtą Europos regioninės plėtros fondo paramą, skiriant ją tam pačiam tikslui. Tačiau tokiam Finansų ministerijos siūlomam perskirstymui turėtų pritarti Vyriausybė, teigia Susisiekimo ministerija.
Tuo metu Finansų ministerija siūlymo BNS nekomentavo. Anot jos, kol kas rengiama ataskaita Vyriausybei, todėl „komentuoti dar per anksti.“
Apie ketinimus skirti 30 mln. eurų elektra varomiems autobusams praėjusią savaitę viešėdamas Klaipėdoje pranešė ministras Jaroslavas Narkevičius. Anot jo, ministerija ruošia ekologiško transporto projektą, o Klaipėda galėtų būti tokio transporto vystymo pavyzdžiu...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pinigų švaistymas niekams. Lietuvoje ypač mažuose miestuose iš viso VT nėra jokia alternatyva automobiliui, tai net ir su Euro 0 varikliu autobusas įtakos oro taršai jokios neturėtų, netgi bendra tarša būtų mažesnė, jei tik jie užtikrintų automobilinių kelionių sumažėjima bent ketvirčiu... Verčiau rajoniniams parkams už tuos pinigus užpirktų po 5 naujus miesto-priemiesčio dyzelinius midibusus, tai nauda būtų didesnė...
- 1 patinka
Comment
-
Pranešama, jog tarptautinė viešojo transporto bendrovė „Transdev" (anksčiau „Veolia Transdev“) prisijungia prie švedų bendrovės „Volvo Buses" inicijuoto projekto „ElectroCity", kuris apima transporto priemonių gamintoją, mokslo, verslo bei VT specialistų rengiamą programą tvaraus viešojo transporto sistemos plėtrai augančiuose miestuose, siekiant mažinti bendrąją taršą aplinkai. Anksčiau bendrovė dalyvavo projekte stebėtojo teisėmis. „Volvo Buses" Geteborgo mieste plėtoja bei vysto elektrinių viešojo transporto priemonių gamybos projektą nuo 2013 m.
Šaltinis.: Transdev är nu medlem i ElectriCity-samarbetet
- 1 patinka
Comment
-
Ignalinoje svarstoma autobusų stotį sujungti (o tiksliau perkelti į) su geležinkelio stotimi.
Kaip rašoma straipsnyje, vietiniais (priemiestiniais) maršrutais per dieną važiuoja apie 100 keleivių. Didesnė dalis jų tikriausiai moksleiviai. Jei įvertinti, kad keleivis važiuoja du kartus (ryte į miestą, o po pietų atgal į kaimą, tai važiuojančių žmonių tik apie 50). Iki ko nusirito viešasis transportas rajonuose... Tarpmiestiniai maršrutai čia neįskaičiuoti.
Taip pat minima, kad Plungėje jau sutarta ir baigiami projektavimo darbai perkelti autobusų stotį į geležinkelio stotį.
https://aina.lt/kalbetasi-del-gelezi...ciu-sujungimo/
Taip pat Panevėžyje nerasta viešų ir privačių interesų konflikto ir savivaldybė priims kaip dovaną verslininkų parengtą naujos autobusų stoties projektą bei verslininkų įsipareigojimą apmokėti (ar atlikti) naujos stoties statybos priežiūros paslaugas už 23 tūkst. eurų.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...es-973-1279750
Comment
-
Tai nieko blogo, jos ten ir dabar viena šalia kitos. Bet Ignalinoje VT užsilenkė visai, stotį gelbėja tik tarpmiestiniai autobusai... Tik įdomu, ką ten Ignalinoje galima įkišti į AS vietą? Šalia ten ir taip Maxima yra, vietinis PC priešais. Plungėje irgi nelabai aišku, ką ten vietoje AS galima pastatyti. Bet ten gal koks vietinis verslas gali prasisukti, o galbūt ir nedidelį PC įkišti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai nieko blogo, jos ten ir dabar viena šalia kitos. Bet Ignalinoje VT užsilenkė visai, stotį gelbėja tik tarpmiestiniai autobusai... Tik įdomu, ką ten Ignalinoje galima įkišti į AS vietą? Šalia ten ir taip Maxima yra, vietinis PC priešais. Plungėje irgi nelabai aišku, ką ten vietoje AS galima pastatyti. Bet ten gal koks vietinis verslas gali prasisukti, o galbūt ir nedidelį PC įkišti...
Maxima be to gan toli nuo stoties.Paskutinis taisė Ignalina; 2020.03.06, 13:48.
Comment
-
Problemos atkuriant autobusų eismą po karantino ir tuo pačiu laikantis "socialinio atstumo".
Delfi.lt 2020.04.25
Italija išbandys naują karantino etapą: darbuotojai galės eiti į darbus, bet kelionių į darbą sąlygos jau kitos
Kas laukia Italijos sostinės gegužės ketvirtosios rytą, kai prasidės antroji, sušvelninto karantino fazė? Aptarinėjamos dvi prieštaringos vizijos: pirmoji pasakoja apie džiaugsmingą Amžinojo miesto atgimimą. Antroji piešia sugrįžimą į niūrius pokario laikus, kai autobuso į centrą tekdavo laukti ne mažiau kaip valandą, o susigrūdusius keleivius aprėkdavo aršūs konduktoriai.
Pirmąjį gegužės pirmadienį Italijoje baigsis itin griežtas, aštuonias savaites trukęs karantinas. Šalies gyventojai galės išeiti iš namų be jokių specialių leidimų, be judėjimo deklaracijų ir be baimės užsidirbti baudą. Daugelis vidutinių ir stambių pramonės, paslaugų įmonių, municipalinių tarnybų po ilgos pertraukos pakvies darbuotojus sugrįžti į darbą. Svarbiausias klausimas, kurį karštligiškai bando išspręsti didžiųjų miestų savivaldybės, yra šis: grįžti į darbą? Kokiu būdu – asmeniniu automobiliu, autobusu, dviračiu?
Reikalavimas keleiviams visuomeniniame transporte naudoti apsaugines kaukes yra paprasčiausiai įvykdoma sąlyga. Kur kas sudėtingesniu ir sunkiau įvykdomu taps PSO reikalavimas laikytis 1,80 metro socialinės distancijos.
Itin dramatiška judėjimo iš namų į darbo vietą situacija prognozuojama Romoje. Čia yra tik dvi požeminio metro linijos, rytais ir po darbo kasdien susiburia minios žmonių bilietų kontrolės varteliuose, eskalatoriuose, peronuose, traukinių vagonuose. „Jeigu laikysimės PSO reikalavimų viename vagone galės važiuoti ne daugiau kaip 14 – 15 keleivių. (...)
Dar mažiau aiškumo prognozuojant keleivių pervežimą maršrutiniais autobusais. Viename autobuse galės važiuoti ne daugiau kaip 15 – 20 sėdinčių keleivių. Kas juos skaičiuos? Kas pasirūpins, kad keleiviai autobuso salone pasiskirstytų vienodais atstumais, užuot susigrūdę prie įlipimo ir išlipimo durų? Ir kas atsitiks tada, kai į autobusą žūtbūt norės įlipti į darbą vėluojantis dvidešimt pirmasis keleivis?
Karantino taisyklių prižiūrėtojai siūlo dvi išeitis.
Pirmoji: prisiminti pokario laikus ir kiekvienam autobusui skirti po konduktorių, kurio darbas būtų ne pardavinėti bilietus, o prižiūrėti keleivių srautą autobuso viduje: įleisti, išleisti keleivius, paskirstyti juos vienodais atstumais, tikrinti, kad visi būtų su kaukėmis.
Antroji: kiekvienoje autobuso stotelėje įdarbinti keleivių skaičiuotoją. Autobusas sustoja, skaičiuotojas įlipa, suskaičiuoja keleivius ir įsodina tiek, kad skaičius neviršytų 15 - 20.
Abu pasiūlymai susilaukė kritikos. Romoje iš viso yra 8500 autobusų stotelių. Ar tai reiškia, kad teks priimti į darbą ir mokėti algas mažiausiai 20 tūkstančių keleivių skaičiuotojų, kurie dirbtų dviem pamainom? Konduktorių reikėtų mažiau – keleto tūkstančių, tačiau stagnuojančiam miesto biudžetui tai būtų didelės išlaidos.Daugiau kaip milijardą eurų įsiskolinusi Romos viešojo transporto bendrovė „ATAC“ sprendžia ir kitą problemą: iš kur gauti autobusų? Du – tris kartus sumažinus vežamų keleivių kiekį reikės gerokai daugiau mašinų. Miesto maršrutuose savivaldybė planuoja „įdarbinti“ prabangius privačių turizmo kompanijų tolimojo susisiekimo autobusus.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=84122995
- 1 patinka
Comment
-
Lietuvoje tas negresia. Lietuvoje kitas klausimas - ar nebus po karantino dar vienas VT kolapsas. Labai didelė tikimybė, kad tarpmiestiniai pervežimai neatsisnaujins ta apimtimi, kokia buvo. Dalis maršrutų taip ir liks neatidaryta. Vietoj autobusų, kurių ir taip kasmet mažėja, išvažiuos dar daugiau mikrobų. Kai kurie rajoniniai autobusų parkai gali ir bankrutuoti, nes švonderiai savivaldybėse juos paskers, neišmokėdami lėšų už karantino metu negautas pajamas ir t.t. O paskui pasikvies privačias firmeles, kurioms mokės daugiau, nei reikėtų kompensacijų savam parkui...
- 2 patinka
Comment
Comment