Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMano supratimu šiuo metu geriausia yra pirkti vidaus degimo varikliais varomus autobusus, nes paprasčiausiai tai yra ganėtinai pigesnis būdas atnaujinti viešąjį transportą, nei perkant troleibusus. Jeigu troleibusams nebūtų alternatyvų - aš žinoma kad nesakyčiau 'palaukiam 5 metus' kol ateis naujos technologijos. Bet jos yra ir tos alternatyvos yra daug pigesnės, dėl to nesuprantu kam investuoti didesnius pinigus į nueinančias technologijas. Beje troleibusai buvo nueinanti technologija netgi tada, kai jokių kalbų apie elektrobusus nebuvo ir jie pataps visiškai žlugusia technogija, kai elektrobusai pradės plačiau plisti.
"Smotriu v knigu vizhu figu", kaip sako rusai. Ziurim ta pacia lentele ir matom ja visiskai skirtingai. Technologija nera "nueinanti". Naikintos tr linijos buvo tik keliose europos miestose (nes nelabai placiai ir buvo), o daugiausiai postsovietinese salyse, kur klesti korupcija ir nera pinigu transporto sistemos atnaujinimui. Dar tose salyse daug kur pagrindinis miesto transportas tapo "marsrutkes" - tai gal mum irgi siulai toki varianta?
Analizuojant ta lentele matosi, kad nauju liniju tikrai nera daug (bet yra kelios atidarytos ir po 2000) ir dauguma atsirado gan senai. Dabar gi pagrindine ju islikimo priezastis yra ekologija. Ir esamos linijos yra priziurimos. YPAC tokiose miestose kurie neturi elektriniu tramvaju, kaip Vilnius, jos turetu buti puoselejamos kaip auksas.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPigesnes alternatyvos troleibusams? Ar tie pakraunami autobusai yra pigesni, kiek?
"Smotriu v knigu vizhu figu", kaip sako rusai. Ziurim ta pacia lentele ir matom ja visiskai skirtingai. Technologija nera "nueinanti". Naikintos tr linijos buvo tik keliose europos miestose
Comment
-
Vat tik nereikia čia kaišioti to, kas buvo Vakaruose po Antrojo pasaulinio karo iki maždaug devintojo dešimtmečio pabaigos - masinis viešojo transporto pogromas ir automobilizacija be alternatyvų keliauti kitaip. Pagaliau atsitokėjo ir VT vėl tapo prioritetu. Ir ne bet koks, o ekologiškas, kuriuo gali būti tik elektrinis VT.
Talinas joks rodiklis. Irgi kirmėlės smegenis graužia. Ir dar kaip pateikiama jų spaudoje - troleibusus keičiame ekologiškesnėmis transporto priemonėmis... Autobusas, tegul ir hibridas, po velnių, ekologiškesnis? Tramvajų plėtros nenusimato, išskyrus neilgą 2-3 km ilgio atšaka į oro uostą nuo esamos linijos.
Talinas, deja, elektrinio (ir ekologiško) transporto plėtros požiūriu nėra joks rodiklis. Jau greičiau Ryga iš artimiausių miestų. Va į ją reikia lygiuotis. Tik mikrobus jei Rygoje išnaikintų, tai būtų iš viso gerai.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu lėtas augimas yra ~50% per metus - tai tokio 'lėto augimo' galėtų pavydėti sparčiausiai pasaulyje augančios sritis. Bet nebenoriu varyti į lankas ne tam skirtoje temoje, dar ir apie elektros generaciją ar net apie tai, kad pasauliniai karai vyko dėl naftos ir dujų Džiaugiuosi, kad bent jau daugiau mažiau sutikom ties tuo, kad ličio, kaip ir naftos ar dujų, pasaulis vargu ar kada pritrūks.
https://www.eia.gov/energyexplained/...us_energy_home
Iš ten JAV pirminės energijos sąnaudos pagal sektorius:
In 2016, the shares of total primary energy consumption for the five energy-consuming sectors were:
Electric power—39%
Transportation—29%
Industrial—22%
Residential—6%
Commercial—4%
Dabar žiūrim į tas JAV energetikos administracijos prognozes iki 40 metų ir ką matome?
Tai kuo labiau tikėti? Ar kažkokiais pseudoegzpertais iš geltonos spaudos, ar JAV valstybinių institucijų prognozėmis?
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKokias cia nesamones kalbate? Tipo darom prielaida kad po pvz 5-8 metu atsiras normalus akumuliatoriai ir troleibusus gales pakeist elektrobusai, tai nereikia investuoti i troleibusus? O i dyzelinius, matyt, reikia? Superine logika Po metu iseis naujas iphone /galaxy, kam tu perki dabar? Tai palauk to kuris bus po metu, o paskui dar palauk, nes vel naujas iseis
Jau yra elektromobiliai, tai dabar niekas neperka dyzeliniu ar benzino varomu? Nes auto lifetime irgi yra kokie 15 metu. Kam pirkt dabar, reikia palaukt kokius 5 metus.. taip?
LED diodas buvo israstas 1962 metais. Tai matyt nuo to laiko iki kokiu 2010 neverta buvo investuot i gatviu apsvietima.
Jau seniai buvo svaigstama apie tai vandeniliu varomus automobilius ir autobusus - kur jie? Apie gamtinėmis dujomis varomus? Kur jie masiškai paplito? Kol elektromobiliai ir elektrobusai nebus patikimi, tol niekas jų masiškai nediegs. Kol kas to nėra. Reikai naudotis tuo, kas yra. Atnaujinus troleibusus, būtų galima 20 metų nesukti galvos. Tai pakankamas laikas, per kurį taps aišku, ar elektromobiliai (ir elektrobusai) tapo patikimais ir pigiais (lyginant su vidaus degimo varikliais varomu transportu, atitinkamai, ir su troleibusais), ir tada jau pirmiausia keisti autobusus elektrobusais, o galiausiai troleibusus elektrobusais.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.23, 19:13.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTalinas joks rodiklis. Irgi kirmėlės smegenis graužia. Ir dar kaip pateikiama jų spaudoje - troleibusus keičiame ekologiškesnėmis transporto priemonėmis... Autobusas, tegul ir hibridas, po velnių, ekologiškesnis? Tramvajų plėtros nenusimato, išskyrus neilgą 2-3 km ilgio atšaka į oro uostą nuo esamos linijos.
Talinas, deja, elektrinio (ir ekologiško) transporto plėtros požiūriu nėra joks rodiklis.
Aš dar kartą kartoju, kad elektros energijos generacijos augimo neprgnozuoja. Tai kuo bus varomi tie elektromobiliai?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąCastrosua hybrido akumuliatoriai nelaikė nei dviejų metų, o seni dyzeliai lengvai sukasi tris dešimtmečius. Progresas žmonių labui, vadinasi...
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO tiesa, koks yra hybrido likimas? Jau seniai nematytas gatvėse ir nieko apie jį negirdėti.
Comment
-
Sveiki fanai. Kadangi kitos tinkamos vietos neradau, rašau čia. Turiu krūvą lankstinukų apie autobusus, jų modėlius, tipus ir pan. Medžiaga surinkta iš parodų. Nebeturiu vietos šios medžiagos saugoti, todėl gal atsiras žmogus, kuriam ta medžiaga įdomi ir nori ją priglausti. Jei ką sudominau, rašykit.
P.S. Medžiagos geras pirkinių maišas, todėl jį reikėtų pasiimti iš Šiaulių.
Comment
-
Ruošiasi sumažinti automobilių: turėsime pratintis prie viešojo transporto
Mūsų kraštui nebūdingos kaitros, nesiliaujančios liūtys, staigus ir stingdantis speigas – tik keletas pavyzdžių, kurie įrodo, kad ir Lietuvai nepavyksta išvengti klimato pokyčių. Specialistai svarsto, kaip sumažinti oro taršą, kad klimato kaita būtų kuo mažesnė. Apie tai diskutuota ir Aplinkos ministerijoje vykusioje konferencijoje „Tvaraus judėjimo mieste: klimatas, oras, sveikata“...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Troleibusu per istoriją
Senasis troleibusas trumpam sugrįžta į trasą! Kovo 25 d. „Gatvės gyvos“ kviečia riedėti legendiniu „Škoda 9Tr“ ir susipažinti su Vilniaus transporto, pramonės, architektūros istorija, sužinoti, kuo ypatingi kelionės metu pravažiuojami tiltai, gatvės, gyvenamieji ir pramoniniai kvartalai.
- 2 patinka
Comment
-
Lietuvoje keleiviai dar vežiojami kaip prieš penkiasdešimt metų
https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...otyje-5286006/
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kadangi metro skirta tema užrakinta, dalinuosi naujiena čia. Pirmasis naujos kartos (C30, Bombardier) metro traukinukas šiomis dienomis keliauja į Stokholmą.
Västerås miesto stotyje
Šaltinis
Šaltinis
Daugiau nuotraukų: Postvagnen
- 1 patinka
Comment
-
St. Peterburge paleistas privatus tramvajus pagal koncesijos sutarti (veikia iprasti miesto bilietai). Trasa 14km, dabar paleista dalis. Tiesa vietiniai marozai pacia pirma diena ji apsaude is traumatiniu ginklu.
Jau planuoja kita 20km trasa.
- 3 patinka
Comment
-
Viename iš postų, apie miestų keitimąsi ir VT tvarkymą rašiau ( bet dėl kažkokios priežasties jame neliko nuorodos ), kuriame parodyta kaip neypatingai turtingoje Almatoje pertvarkė VT judėjimą, įrengiant savotišką BRT, skyrus iš dviejų juostų viena VT. https://youtu.be/gYg0M_hhi_s?t=325Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Čia toks linksmas atradimas iš interneto platybių:
http://www.digitalmatatus.com/map.html
Nairobio matatu (mūsų mikrūškių atitikmuo) maršrutų žemėlapis. Įdomus tuo, kad maršrutai susiklostė stichiškai (vairuotojai važiuoja taip, kaip nori, t.y. ten kur yra keleivių) - bet visgi galima įžvelgti gan aiškią sistemą. Tiesa, visi maršrutai - iš pakraščių į centrą.
Comment
-
The U.S. Has a Fleet of 300 Electric Buses. China Has 421,000
In China, an electric bus wouldn’t be unusual at all. Out of almost 425,000 e-buses worldwide at the end of last year, some 421,000 were in China. The global e-bus fleet grew about 32% in 2018, according to a BloombergNEF report released Wednesday, with the vast majority hitting the road in China. Europe had only 2,250 electric buses, by BNEF’s count.
https://www.bloomberg.com/news/artic...bfHy9HPWbG1VRc
Comment
Comment