Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi rašė, kad tiktino stotyje ir tai užtruko valandą, dėl ko vėlavo autobusas. Kas ten per tikrinimas buvo? Kokie pažeidimai, kiek reikėjo jų įforminimui, kad taip ilgai užtruko? Ar gal pradėjo tikrinti likus 5 min. iki išvykimo?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taigi rašė, kad tiktino stotyje ir tai užtruko valandą, dėl ko vėlavo autobusas. Kas ten per tikrinimas buvo? Kokie pažeidimai, kiek reikėjo jų įforminimui, kad taip ilgai užtruko? Ar gal pradėjo tikrinti likus 5 min. iki išvykimo?
      Bet kad tikrino ne paskutinėj stotyje, o pradinėje. Tai yra visai nelogiška. Net jei ir būtų pradėje tikrint 10 min. iki išvykimo, vistiek būtų nespėje. Lenkijoje patikra užtrunka maždaug ~30 min., Lietuvoje spėju turėtu būti greičiau kadangi dokumentai Lietuviški. Tai reiškia kad tikrinti turėtų bent 40 min. prieš išvykima norint nesugadinti nustatyto tvarkaraščio. Kad vėlavo valanda yra labai keista, arba rado pažeidimų arba daug autobusų buvo kuriuos turėjo patikrint ir taip susidarė eilė.

      Keista ir tai kad autobusas atvyko į Marijampole 7:50 o išvykt turėjo 9:40, kas reiškia kad stotyje stovėjo 1.40 val. Nežinau kada VKTI atvyko į stotį, bet norisi tikėti kad ir jiem kažkokios tasyklės yra nustatytos. Nelabai tikėtina kad jie pradės tikrint autobusa kuris turi išvykt už 5 min. kada patikra užtrunka mažiausiai 30 minučių.
      Paskutinis taisė tomoxas; 2016.05.09, 22:44.

      Comment


        Kadangi vežėjas Lietuvos ir Lietuvoje, tai tikrinti turėtų tik tai, kas susiję su vairuotoju. O su įmone - turėtų tikrinti pačią įmonę. Tikrinant kelyje (stotis irgi kelias) turėtų tik fiksuoti pažeidimus, kurie susiję su įmone, o paskui užgriūti su patikrinimu pačią įmonę.

        Comment


          Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
          Bet kad tikrino ne paskutinėj stotyje, o pradinėje. Tai yra visai nelogiška.
          Siekė kyšių?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Siekė kyšių?
            Aš asmeniškai nemanau kad dėl kyšio. Kažkaip man jie neatrodo lengvai paperkami. Jie turi savo favoritus, žino ką tikrint ir kam teks susimokėt pasibaigus patikrai. Gal jiem kokie procentai mokami nuo baudos?
            Vis tik mes nežinom visų detalių. Kada jie tą patikra pradėjo? Gal vos tik autobusas atvažiavo iš Alytaus buvo pradėtas tikrint. Jeigu dar rado už ką nubaust tai kol viska patikrino, apiformino, kol pinigai suvaikščiojo ir gavosi 2-3 valandos.

            Comment


              Kyšio norėjo? Tikrinant ne įmonėje kyšio iš vairuotojo gali pareikalauti tik už tuos pažeidimus, kurie susiję su vairuotoju. Vairuotojas tikrai nemokės už įmonę. Vairuotojas kyšį greitai sumokės. Daugiausiai, ko reikės, palaukti , kol suvaikščios į bankomatą... O su įmone - ką, savo kurjerį su pinigais atsiuntė?

              Comment


                Kai sustabdę pradeda vaistinėlės galiojimo data žiūrėti supranti su kuo turi reikalą

                Comment


                  Vairuotojas vairuojantis įmonės mašiną už vaistinėles, gesintuvus, techninę būklę ir pan neatsako. Galiausiai jis viską gali suversti įmonei - verčia važinėti su netvarkinga nesukomplektuota mašina. Kas kita, kad po to jį išmes iš darbo, kas neteisėta, bet sunkiai įrodoma teisme, nes priekabių darbdavys visada gali surasti. Todėl bijo ir duoda kyšius...
                  Kas kita - užsienio transportas. Įmonę pasiekti sunku, o vairuotoją nubausti galima.

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Tai jie gali ir anuliuoti techninę apžiūrą.

                    Įdomu , kas butų jei koks "Ikarus" atriedėtų iki jų.
                    Manau, kad tikrai nebūtų nieko, jei to IKARUS-o ir jo vairuotojo visi dokumentai būtų tvarkingi. Kiek teko matyti, VKTI tikrintojai labiausiai žiūri dokumentus, o ne ką kita (neveltui ir biurokratais vairuotojai vadina). Tik kažin kaip toks autobusas-seniena kas pusmetis praeidinėtų technines apžiūras?
                    Beje, jei IKARUS-as atvažiuotų ne tarpmiestiniu, o vietinio susisiekimo maršrutu, VKTI tikrintojai gal nė nedirsteltų (arba žvilgtelėtų iš įdomumo), kadangi vietinio susisiekimo (miesto, priemiestiniai) maršrutai jiems nepriklauso. Gal būt todėl su tarpmiestiniais maršrutais neapsisunkina (jų neturi) ir nuo VKTI tikrinimų "atsifutbolino" tokie vežėjai kaip "Kėdbusas", "Jonavos autobusai", Ukmergės, Kaišiadorių, Radviliškio ir kiti autobusų parkai?

                    Comment


                      Norėčiau paklausti - Kalipėdoje, Vilniuje ir Kaune ar naudojasi vairuotojai atvažiuodami į stotelę transporto priemonės nuleidimo mygtuku, jeigu reikia įvažiuoti vaikų arba invalido vežimėliui?

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                        Norėčiau paklausti - Kalipėdoje, Vilniuje ir Kaune ar naudojasi vairuotojai atvažiuodami į stotelę transporto priemonės nuleidimo mygtuku, jeigu reikia įvažiuoti vaikų arba invalido vežimėliui?
                        Kaune ir Klaipėdoje mačiau, tik Kaune toks jausmas, kad Solaris troleibusai į vairuotojo puse nusileidžia
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Norėčiau paklausti - Kalipėdoje, Vilniuje ir Kaune ar naudojasi vairuotojai atvažiuodami į stotelę transporto priemonės nuleidimo mygtuku, jeigu reikia įvažiuoti vaikų arba invalido vežimėliui?
                          Klaipėdoje priklauso nuo vairuotojo. Mažuma yra supratingi ir naudoja šią sistemą. Ir ne visi autobusai turi tokią galimybę.

                          Comment


                            Įdomu sužinoti kokie autobusai pritūpimo galimybę turi o kurie - ne
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Solaris troleibusai į vairuotojo puse nusileidžia
                              O kam jiems leistis į vairutojo pusę? Ten gi nėra durų

                              Ir ne visi autobusai turi tokią galimybę.
                              Lyg jau MB O405 šeimoje ji jau buvo montuojama, ar aš klystu?

                              Comment


                                Lietuviško elektrinio autobuso prototipas – jau šių metų pavasarį
                                „Patalpose, kurias nuomojamės iš Klaipėdos universiteto, yra visos galimybės surinkinėti autobusus, taip pat juos išbandyti. Planuojame, kad pirmasis „Vėjo projektų“ sukurtas miesto žemagrindis prototipinis elektrinis autobusas „Dancer“ išriedės į gatves jau šių metų pavasarį“, – sako bendrovės „Vėjo projektai“ projekto vadovas Tadas Kubilius. Jo teigimu, iki 2019-ųjų planuojama pagaminti keturias dešimtis „Dancer“ elektrinių autobusų. Kokia bus jų kaina – gamintojai kol kas neskelbia.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  ebus.lt, panašu, buvo hack'intas:



                                  Neradau tinkamesnės temos, galbūt turėtų būti perkelta į kokią visuomenės skiltį.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    ebus.lt, panašu, buvo hack'intas:
                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas

                                    Neradau tinkamesnės temos, galbūt turėtų būti perkelta į kokią visuomenės skiltį.
                                    Koks motyvas? Reklamuojami turkiški autobusai?

                                    Comment


                                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                      Kaune ir Klaipėdoje mačiau, tik Kaune toks jausmas, kad Solaris troleibusai į vairuotojo puse nusileidžia
                                      Nusileidžia ir į durų pusę,teko matyt prie geležinkelio stoties,o ir autobusai Solaris taip pat leidžiasi į duris,su dėde darėm bandymą su keleiviais,kai sustojom stotelėję pradėjom kreipt į šoną autobusą.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Į Lietuvą atvyksta 2017-ųjų „Metų autobusas
                                        >>> http://ebus.lt/i-lietuva-atvyksta-20...etu-autobusas/
                                        Pagaliau džiugios naujienos.

                                        Comment


                                          Fainas dizainas tų naujųjų Solarių. Kuo toliau, tuo labiau man patinka

                                          Comment

                                          Working...
                                          X