Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSu laukiniais reikia elgtis laukinių metodais.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPasenęs požiūris. Atlikta daug socioliginių tyrimų, įrodančių, kad nehumaniškos, šiurkščios ar neadekvačiai griežtos bausmės ir baudos iššaukia visuomenėje agresiją, nepasitenkinimą, pesimizmą, o juk tai susiję su polinkiu nusikalsti. Štai tau ir uždaras ratas. Tiesiog siūlaigyventi nusikalstamumo ir baudžiamumo vartojimo visuomenėje. Kai Vakarai jau senokai eina humanizmo keliu.
O kur nuėjo vakarai tuo perdėto humanizmo keliu, matome. Bet čia jau kita tema.
Comment
-
Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
Comment
-
Neigiamas kuro kainų kritimo poveikis Kautrai:
Linas Skardžiukas, keleivių vežimo bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius, sako, kad vienareikšmiškai įvertinti pigusių degalų naudą sunku.
„Sąnaudų turėjome mažiau, bet sumažėjo ir mūsų pajamos – tikrai negalime pasakyti, kad vežėjams atpigę degalai buvo labai reikšmingi“, – sako p. Skardžiukas. 2014 m. „Kautros“ pajamos siekė 18,5 mln. Eur, praėjusių metų finansiniai rezultatai dar skaičiuojami. Vadovas užsimena, kad nors apyvarta augo, tikėtinas mažesnis pelnas nei 2014 m.
Anot jo, atpigę degalai turėjo atvirkštinį efektą – užuot keliavę autobusais, žmonės rinkosi keliones nuosavais automobiliais, tad „Kautros“ keleivių srautas susitraukė 5–10%.
Sparčiausiai keliones autobusais į važiavimą nuosavais automobiliais iškeitė tarpmiestinių maršrutų keleiviai. Tokiuose miestuose, kaip Druskininkai, p. Skardžiukas pastebi pasikeitusį poilsiautojų kontingentą. Anot jo, anksčiau į Druskininkų gydyklas panorę Rusijos ir Baltarusijos piliečiai važiuodavo autobusais, šiuos turistus pakeitę lietuviai į Dzūkijos kurortus važiuoja nuosavais automobiliais. Įtakos keleivių srauto mažėjimui turi ir bendrakeleivius į nuosavus automobilius priimti besisiūlantys vairuotojai.
Pašnekovas pabrėžia, kad pigesni degalai nepadėjo amortizuoti augusių išlaidų kitose srityse. Bendrovė atnaujino autobusus, įdiegė galimybę žiūrėti kino filmus autobusuose, sustiprino tarptautinių vežimų paslaugą „Eurolines“, tobulina bilietų pardavimo sistemas. Visgi „iškrapštyti“ lietuvius iš nuosavų automobilių sunku.
„Žmonės nusiperka automobilį, keičia padangas, važiuoja į servisą, bet viso šito išlaidomis nevadina, vertina tik degalų kainą. Ir kai ji nedidelė, atrodo, kad ir kelionė nuosavu automobiliu nebrangi, – aiškina p. Skardžiukas ir akcentuoja: – Puikiai žinome, kad ir nenauji automobiliai pernai brango, ir detalės, ir paslaugos. Viską skaičiuojant kelionė tikrai nebus pigesnė.“
Nuostolių bendrovė patiria ir iš keleivių vežimo tarptautiniais maršrutais. Visgi, anot p. Skardžiuko, šviesa tunelio gale matyti.
„Daugybę metų šioje srityje dirbame nuostolingai, šiemet irgi. Tačiau keleivių srautas auga – šiemet jis gerokai didesnis. Tiesa, bilietų kainos mažėjo, dėl to rezultatas kol kas neigiamas“, – skaičiuoja „Kautros“ vadovas.
Comment
-
Visa bėda, kad vienintelė "Kautra" stengiasi dar pakovoti dėl keleivių, ko nepasakysi apie visokius Busturus, Šilutės AP. Su privačiu transportu tikrai maloniau važiuot, nei rajoninių parkų kledarais. Manau ateityje pavežėjimo grupės dar labiau išpopuliarės, man tai atrodo normali evoliucija.
Comment
-
Nuostolių bendrovė patiria ir iš keleivių vežimo tarptautiniais maršrutais. Visgi, anot p. Skardžiuko, šviesa tunelio gale matyti.
„Daugybę metų šioje srityje dirbame nuostolingai, šiemet irgi. Tačiau keleivių srautas auga – šiemet jis gerokai didesnis. Tiesa, bilietų kainos mažėjo, dėl to rezultatas kol kas neigiamas“, – skaičiuoja „Kautros“ vadovas.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąManau ateityje pavežėjimo grupės dar labiau išpopuliarės, man tai atrodo normali evoliucija.
Jei studentas žino, kad tikrai kitos savaitės penktadienį 1700 važiuos namo, ir pirkdamas iš anksto gautų nuolaidą, o važiuojant būtų wi-fi, veiktų wc, tai didelis klausimas ar pavežėjimų grupė "mes čia dar iš Antakalnio ir Pašilaičių po vieną paimsime" būtų populiari. Bendradarbis nuolat arba pats veždavo, arba važiuodavo. Laikas kamščiuose ir visokie sustojam parūkyti būdavo ilgesni nei l.automobilio (130km/h) laimėjimas prieš ekspresą į Klaipėdą.
Deja, šiai dienai fiksuotos kainos ir loterija ką parkas atsiųs į reisą. Parkai negerbia keleivių, keleiviai keliauja tik kai nėra kaip kitaip.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąManau, kad pavežėjimų grupės apnyks kai bus kokybiškos paslaugos ir vakarietiška kainodara.
Jei studentas žino, kad tikrai kitos savaitės penktadienį 1700 važiuos namo, ir pirkdamas iš anksto gautų nuolaidą, o važiuojant būtų wi-fi, veiktų wc, tai didelis klausimas ar pavežėjimų grupė "mes čia dar iš Antakalnio ir Pašilaičių po vieną paimsime" būtų populiari. Bendradarbis nuolat arba pats veždavo, arba važiuodavo. Laikas kamščiuose ir visokie sustojam parūkyti būdavo ilgesni nei l.automobilio (130km/h) laimėjimas prieš ekspresą į Klaipėdą.
Deja, šiai dienai fiksuotos kainos ir loterija ką parkas atsiųs į reisą. Parkai negerbia keleivių, keleiviai keliauja tik kai nėra kaip kitaip.
Comment
-
Na kažkaip tiek aš tiek mano aplinkos žmonės naudojamės FB grupėm, tai net tokiam Kauno-Vilniaus maršrute daug pakeleivių ir visi palankiau keliones vertinam nei VT. Patogiau, greičiau, pigiau.. Manęs pavyzdžiui visai nejaudina, kad visokie apsileidę rajoniniai parkai dėl to gauna mažiau pajamų. Nenori keistis, reiškia turės išnykti.
Comment
-
Facebook grupės visa galva lenkia autobusus dviem atžvilgiais: pigiau (Kaunas - Vilnius 3 eurai) bei veža nuo durų iki durų (dažnu atveju). Pastaraisiais mėnesiais yra tekę keliauti ir autobusu ir pasidaryti išvadą, kad galimybė turėti patogią kelionę juo yra 50/50: tai žmonės netelpa, tai per karšta, tai per šalta...
Comment
-
Buvau vieną kartą kartą facebook grupėje susiradęs kelionę į Kauną (aišku, kol jaunas, reikia ir tokį keliavimo būdą pamėgint). Patiko, jokių problemų nebuvo iškilę.
Kadangi esu moksleivis (studentas), patyriau, ką reiškia būti keleivio vietoje pas nepažįstamąjį. Šiaip, jei rimtai, kai turėsiu mašiną, tai tikrai neatsisakysiu pasiūlyti žmonėms facebook grupėje kartu nukeliauti iki reikiamos vietos.
Comment
-
Manau čia tokia mada, net aišku, su poreikiu/paklausa. Kai VT lygis pakils, o žmonės pradės vertinti savo laiką, apnyks šios grupės. Be to, atsiras suvokimas apie draudimą ir atsakomybę. Tas kuris vairuoja, po eismo įvykio, gali tapti atsakingu už tokią žalą savo keleiviams, kad tie 3 eurai išlys per gerklę. Iš kitos pusės - vežamasis irgi nėra dėl nieko tikras. Neturės vairuotojas pajamų ir turto, nelabai ką išieškosi. Lietuvoje dar nemadinga į teismą kreiptis, bet suvakarėsime ir mes.
Dėl kainos. Didelis klausimas ar kas vežtų nuo Raudondvario pl. iki Naujosios Vilnios už 3 eurus. O jei reikia iki kažkur privažiuoti, ir po to nuo kažkur važiuoti - kyla klausimas ne tik dėl kainos, bet ir dėl greičio.
Beje, bendramokslių ar bendradarbių pavežėjimo nelaikyčiau "FB grupe".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąManau čia tokia mada, net aišku, su poreikiu/paklausa. Kai VT lygis pakils, o žmonės pradės vertinti savo laiką, apnyks šios grupės. Be to, atsiras suvokimas apie draudimą ir atsakomybę. Tas kuris vairuoja, po eismo įvykio, gali tapti atsakingu už tokią žalą savo keleiviams, kad tie 3 eurai išlys per gerklę. Iš kitos pusės - vežamasis irgi nėra dėl nieko tikras. Neturės vairuotojas pajamų ir turto, nelabai ką išieškosi. Lietuvoje dar nemadinga į teismą kreiptis, bet suvakarėsime ir mes.
Dėl kainos. Didelis klausimas ar kas vežtų nuo Raudondvario pl. iki Naujosios Vilnios už 3 eurus. O jei reikia iki kažkur privažiuoti, ir po to nuo kažkur važiuoti - kyla klausimas ne tik dėl kainos, bet ir dėl greičio.
Beje, bendramokslių ar bendradarbių pavežėjimo nelaikyčiau "FB grupe".
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKlysti dėl griečio. Su pakeleiviais žymiai greičiau pasieki tikslą.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSaugumas taip, bet čia niekas nėra nuo to apsaugotas. Žodžiu labai gera alternatyva dabartiniam VT.
Comment
-
Stokholmas: Nya Slussen
Kelios naujos būsimo Stokholmo autobusų terminalo "Slussenterminalen" (taip pat jungtis su metro (šv. tunnelbana) bei lengvojo geležinkelio sistema Saltsjöbanan) projekto vizualizacijos (projekto "Nya Slussen" dalis, arch.: N.Foster (JK)):
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Naujasis terminalas bus įrengtas kristalinio pamato oloje, esančioje Södermalm salos pakraštyje.
Comment
-
Klaipėdos pašonėje gamins elektrobusus
Uostamiesčio gyventojus gatvėse kurį laiką stebinusio elektrobuso kūrėjai žengia žingsnį ir netrukus Laisvojoje ekonominėje zonoje pradės kildinti eksperimentinę elektrinio autobuso gamybos laboratoriją. Projekto iniciatoriai turi didelių ambicijų: apsiuostinėjus ir įvertinus eksperimentinę veiklą galbūt bus atsigręžta ir į serijinę elektrobusų gamybą.
Comment
Comment