Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jūsų teiginio citata aš pasakiau, kad tikrai galima per valandą, bet kad žmonės tiek vaikščioti nebenori.

    Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.), Užupis, Verslo trikampis, Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
    Per valandą galima pereiti visą Senamiestį- iš vieno galo į kitą, bet tiek vaikščioti tikrai nereikia, nes VT centrą dengia tikrai neblogai. Daugiausia su vienu persėdimu galima bet kur nuvažiuoti (iš bet kurio centro taško į bet kurį kitą). O kad nevažiuoja visomis gatvelėmis-tai nėra ko stebėtis.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Paėmiau centrinės dalies NVKTA žemėlapį (VVT) ir pridėliojau 350 m. skersmens apskritimų aplink stoteles. Štai ką radau. Iš karto pastebiu, kad jei yra vienas maršrutas, kuris važiuoja kartą per valandą, aš užsimerkiau ir jo neskaičiavau. Vistiek jei reikia persėsti iš vieno važiuojančio kartą per valandą į kitą, važiuojantį kartą per valandą - laiko sąnaudos neadekvačios. Didžiosios salos:
      Senamiestis (tarp Vokiečių ir Šventaragio g.;
      Draugystės viešbutis (Crown Plaza) - VU GMF - Verslo trikampis;
      Užupis;
      Vingio parkas.

      Mažosios:
      Mindaugo-Naugarduko ir Algirdo-Naugarduko g. sankryžos ir aplink;
      Paribio g. šiaurinė dalis-Želvos g. Saltoniškių g. (Saltoniškių stotelėje visi stoja tik "žemyn");
      Santuokų rūmai-Profsąjungų rūmai;
      Barclays dangoraižis - senasis Žvėryno tiltas - DNB ofisas Lukiškių g.;
      Olimpiečių g;
      Žvėryno vak. dalis.
      Juozapavičiaus g.

      Todėl ir turime tiek mašinų, nes vilnietis iš Užupio iki biurų Saltoniškėse neturi kaip nusigauti.
      Užduotis stops.lt : Išvykimo taškas Polocko/Baltasis - Atvykimo taškas Saltoniškių Ukmergės. Atvykimo laikas 7:55. Rezultatas. Išvykti 7.12.
      Užduotis stops.lt : Išvykimo taškas Raitininkų/Sporto- Atvykimo taškas Naugarduko-Algirdo. Atvykimo laikas 7:55. Rezultatas. Išvykti 7.23

      Comment


        88-as piko metu važinėja 2-3 kartus per valandą, taigi Senamiestis atkrenta. 11-as galbūt kiek rečiau - 1-2 kartus per valandą, betgi čia grynai keleivių srautų dalykai, nes naudos leisti autobusą dažniau negu apsimoka nėra - kam leisti pustuštį VT vien dėl "varnelės" - kad būtų dažnas susisiekimas su Užupiu, kai jis yra geras toks, koks yra, 11-as tikrai prigrūstas nevažinėja. Bus daugiau keleivių, bus ir dažnesnis susisiekimas, kolkas jo tikrai nereikia. Taigi Užupis iš tavo sąrašo irgi atkrenta. Vingio parkas ? Nu čia dabar kas ? Autobusai po kemsynus važinėtų ar ratais aplink tą estradą ?
        Mindaugo-Naugarduko-Algirdo -> paeit iki Pylimo/Švitrigailos ten kokios 5 minutės. Miegamųjų rajonų gyventojai ir tai turi daugiau paeiti.
        Santuokų rūmai -> Čiurlionio st. čia pat. Ar autobusas turi iki pat laiptų privežti ?
        Saltoniškės -> Stoja tik žemyn, nes stoti aukštyn technines galimybes turi tik 24,40 ir 73 - bet ir tai, tokiu atveju turėtų praleisti Geležinio Vilko stotelę, nes norint stot Saltoniškėse aukštyn, negalima užsukt ant to žiedo viršuj, po to nėra kaip nusileisti. Taigi čia jau jokių techninių galimybių, be to Sąjūdžio Kelias ir Geležinio Vilko st. netoli
        Olimpiečių g. - kelios minutės iki 33-o ar 88-o. 33-as važiuoja 1-2 kartus per valandą, 88-as 2-3. Sumoje susidaro 3-5 kartai per valandą, taigi ~12-20min. laukti stotelėje. Sakai daug ? O aš sakau, kad Žvejų st. niekada niekas neįlipa, paprasčiausiai ten keleivių nėra, o dėl kokio vieno tikrai nebūtina leist transporto kas penkias minutes.
        Kita Olimpiečių g. dalis/Sporto g./Raitininkų - kiek ten paeit iki Šeimyniškių st.? Penkios minutės ? Visur žmonės tiek vaikšto iki savo stotelės
        Juozapavičiaus gatvė - ar tu juokauji ? 3min. ir tu jau Žaliajam, kur kaip visada eilė autobusų laukiančių savo eilės sustoti stotelėje

        Comment


          Pirmiausiai aš norėjau parodyti, kad VVT centro gyventojams yra nepatrauklus dėl reto stotelių tinklo ir reto dažnio. Tam pateikiau 2 pavyzdžius. 7.12 išeiti, kad 7.55 būti darbe? Todėl turime tiek mašinų centre.

          Dabar atsakysiu į kai kuriuos teiginius.
          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Vingio parkas ? Nu čia dabar kas ? Autobusai po kemsynus važinėtų ar ratais aplink tą estradą ?
          Vingio parkas yra populiari laisvalaikio vieta. Ne vietiniai (aplinkinių gatvių gyventojai) atvažiuoja mašinomis, nes susisiekimo kitaip nėra. Ar jo reikia? Posovietiniams miestams gal ne, bet ateities miestams, kurie propaguoja darnią aplinką, sveiką gyvenseną tikrai reikia. Beje, sovietinis Vilnius ten turėjo VT iki Draugystės viešbučio.

          Mindaugo-Naugarduko-Algirdo -> paeit iki Pylimo/Švitrigailos ten kokios 5 minutės. Miegamųjų rajonų gyventojai ir tai turi daugiau paeiti.
          Sužymėjau 350 m. skersmens žiedais visus Žirmūnus (stotelė - centre). Ir nėra tokios vietos, kur būtų toliau iki sustojimo. Algirdo/Naugarduko kaip ir dauguma kitų mano įvardytų salų yra toliau.
          Saltoniškės -> Stoja tik žemyn, nes stoti aukštyn technines galimybes turi tik 24,40 ir 73 - bet ir tai, tokiu atveju turėtų praleisti Geležinio Vilko stotelę, nes norint stot Saltoniškėse aukštyn, negalima užsukt ant to žiedo viršuj, po to nėra kaip nusileisti. Taigi čia jau jokių techninių galimybių, be to Sąjūdžio Kelias ir Geležinio Vilko st. netoli
          Ką reiškia nėra? Reikia padaryti. Nuo Ukmergės 124 iki Sąjūdžio kelio yra ~800 m.
          Juozapavičiaus gatvė - ar tu juokauji ? 3min. ir tu jau Žaliajam, kur kaip visada eilė autobusų laukiančių savo eilės sustoti stotelėje
          Juozapavičiaus g. 13 takime. Ir aplinkiniai pastatai. 600 m. atstumas. Tai, kad iš Žvejų stotelės niekas nevažiuoja nieko keisto. Kur su 33 galima nuvažiuoti ar normaliai persėsti? Niekur. Jei jis važiuotų Kalvarijų g. būtų kitaip.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Vingio parkas yra populiari laisvalaikio vieta. Ne vietiniai (aplinkinių gatvių gyventojai) atvažiuoja mašinomis, nes susisiekimo kitaip nėra. Ar jo reikia? Posovietiniams miestams gal ne, bet ateities miestams, kurie propaguoja darnią aplinką, sveiką gyvenseną tikrai reikia. Beje, sovietinis Vilnius ten turėjo VT iki Draugystės viešbučio.
            Renginių metu gal ir reikia, tačiau šiaip VT po Vingio parką - tikrai ne

            Ką reiškia nėra? Reikia padaryti. Nuo Ukmergės 124 iki Sąjūdžio kelio yra ~800 m.
            Kur tu tą stotelę padarysi ? Ant viaduko to ? Kaip tada reiktų nuo jo nulipti ? O jei jau nuvažiavus nuo jo, tai vėlgi - kur tu judriąją Ukmergės gatvę pereitum ?

            Juozapavičiaus g. 13 takime. Ir aplinkiniai pastatai. 600 m. atstumas. Tai, kad iš Žvejų stotelės niekas nevažiuoja nieko keisto. Kur su 33 galima nuvažiuoti ar normaliai persėsti? Niekur. Jei jis važiuotų Kalvarijų g. būtų kitaip.
            Pats skundiesi, kad Olimpiečių gatvei trūksta susisiekimo, o po to jau siūlai 33-ą paleist visiškai kita gatve, iki kurios reiktų eiti dar ~2km ir dar be VT liktų beveik visa Rinktinės gatvė, kur irgi beveik centras (na, toks pats Centras kaip Vingio parkas)

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Renginių metu gal ir reikia, tačiau šiaip VT po Vingio parką - tikrai ne
              Ten daug žmonių ir kitu metu. Sportuoja, mokosi, eina pasivaikščioti priklausomai nuo metų laiko. Bet VVT grafikai yra sezoniniai ir nesunkiai pritaikomi. Atvežti galėtų iki estrados nuo Gerosios vilties g. pusės. Taip atsirastų pagrindas išstumti mašinas iš Vingio parko.

              Kur tu tą stotelę padarysi ? Ant viaduko to ? Kaip tada reiktų nuo jo nulipti ? O jei jau nuvažiavus nuo jo, tai vėlgi - kur tu judriąją Ukmergės gatvę pereitum ?
              Galima 3 būdai:
              • Šviesoforas ties Paribio g. ir stotele. Radikaliausias būdas, bet jei atsisakoma panaikinti bent dalį iš kitų 10ies šviesoforų, tai ar bus 11 ar ne - tas pats. Be to, mėgstamas mero argumentas - "Tuoj atsidarys vakarinis ir Ukmergės g. pralaisvės".
              • Dalis maršrutų Konstitucijos ->Linkmenų->Žalgirio->Ukmergės Saltoniškių st.
              • Dalis maršrutų VPU/LEU tiltas -> Saltoniškių st.


              Pats skundiesi, kad Olimpiečių gatvei trūksta susisiekimo, o po to jau siūlai 33-ą paleist visiškai kita gatve, iki kurios reiktų eiti dar ~2km ir dar be VT liktų beveik visa Rinktinės gatvė, kur irgi beveik centras (na, toks pats Centras kaip Vingio parkas)
              33 neturi jokių jungčių su G maršrutais ir prastas jungtis su kitais mašrutais. Jo trasa yra visiškai nevykusi.

              Comment


                Antras ir trečias pasiūlymai - tai čia vienodi ? Nes nuo LEU žiedo į Saltoniškių st. niekaip kitaip nenuvažiuosi, tik pro Linkmenų g. Bet manau, gautųsi bereikšmis sukinėjimasis (dėl vieno ar kelių keleivių per visą dieną) ir stovėjimas Geležinio Vilko-Ukmergės gatvių sankryžos kamsčiuose.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Antras ir trečias pasiūlymai - tai čia vienodi ? Nes nuo LEU žiedo į Saltoniškių st. niekaip kitaip nenuvažiuosi, tik pro Linkmenų g. Bet manau, gautųsi bereikšmis sukinėjimasis (dėl vieno ar kelių keleivių per visą dieną) ir stovėjimas Geležinio Vilko-Ukmergės gatvių sankryžos kamsčiuose.
                  Antrasis 43, 46, 52, 56 nukreipti Konstitucijos ->Linkmenų g. Šnipiškių st. ->Žalgirio g. Linkmenų st. ->Ukmergės Saltoniškių st.
                  Žalgirio g. išplatinus kamščių neliko.
                  Trečiasis komplikuočiau. Arba nebevažiuoti pro Studetų st., bet sustoti Saltoniškių st. arba važiuoti Studentų st. tada Konstitucijos ->Linkmenų g. Šnipiškių st. ->Žalgirio g. Linkmenų st. ->Ukmergės Saltoniškių st.
                  Pridėčiau 4 variantą - didinti autobusų, važiuojančių GV->Ukmergės. Dabar ten tik A5.

                  Comment


                    Ai, aš biškį supainiojau Linkmenų ir Lvovo gatves. Galvojau, turit omeny nuo to žiedo nuvažiuot nuovaža į Lvovo g., tada Geležinio Vilko g., prie degalinės apsisukti, Geležinio Vilko g., Ukmergės g. Bet ar tikslinga įgyvendinti bent vieną iš šių pasiūlymų dėl tų kelių keleivių ? Kuro ir laiko sanaudos būtų didesnės

                    Comment


                      Sveiki,

                      Nerandau tinkamos temos, taigi paklausiu čia.

                      Kodėl troleibusai (apskritai) skleidžia tiek daug triukšmo? Kartais net daugiau už autobusus ir daug daugiau už elektrinius autobusus (nors veikimo principas yra toks pat)

                      Kalbu ne tik apie Vilniaus troleibusus, kurie yra tokie triukšmingi, turbūt, dėl elementaraus nusidevejimo.
                      Netgi užsienyje, visiškai nauji troleibusai, skleidžia daug daugiau triukšmo, nei nauji elektriniai autobusai.

                      Kodėl taip yra?

                      Comment


                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                        Sveiki,

                        Nerandau tinkamos temos, taigi paklausiu čia.

                        Kodėl troleibusai (apskritai) skleidžia tiek daug triukšmo? Kartais net daugiau už autobusus ir daug daugiau už elektrinius autobusus (nors veikimo principas yra toks pat)

                        Kalbu ne tik apie Vilniaus troleibusus, kurie yra tokie triukšmingi, turbūt, dėl elementaraus nusidevejimo.
                        Netgi užsienyje, visiškai nauji troleibusai, skleidžia daug daugiau triukšmo, nei nauji elektriniai autobusai.

                        Kodėl taip yra?
                        Ponas, neskleiskite melo prašau. Aš suprantu, kad iš neturėjimo ką veikti atsiranda tokių pranešimų forume. Yra kiti būdai, kaip galima jį išnaudoti. Ačiū.
                        My Flickr
                        My Trainpix

                        Comment


                          14/15tr iš tikrųjų skleidžia nemažą triukšmą, bet kiti troleibusai nėra labai garsesni už elektrinius autobusus. Net 9tr savo senatvėje nebuvo labai triukšmingi.

                          Comment


                            Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                            Ponas, neskleiskite melo prašau. Aš suprantu, kad iš neturėjimo ką veikti atsiranda tokių pranešimų forume. Yra kiti būdai, kaip galima jį išnaudoti. Ačiū.
                            Ignai ramiai
                            Skodos tikrai staugia ir gan garsiai. Žmogus tiesa sako. Skoda dirba garsiau nei Solaris Urbino 12 paprastas
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                              Skodos tikrai staugia ir gan garsiai. Žmogus tiesa sako. Skoda dirba garsiau nei Solaris Urbino 12 paprastas
                              14/15tr turbūt yra vieni garsiausių troleibusų pasaulyje, jei ne patys garsiausi

                              Comment


                                Patys garsiausi pasaulyje? Jūs nematėt kokius variklius įmontuoja į troleibusus rusai. Ten tai **** *****.
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                  Ponas, neskleiskite melo prašau. Aš suprantu, kad iš neturėjimo ką veikti atsiranda tokių pranešimų forume. Yra kiti būdai, kaip galima jį išnaudoti. Ačiū.
                                  Neisterikuok. Žmogus mandagiai, tvarkingai ir ramiai paklausė jį dominančio klausimo, vadinasi, reikia mandagiai, tvarkingai ir ramiai į jį atsakyti. Suprantu, kad kai kuriems laidabraukių fanatikams ima nervai, kai kažkas negatyvaus paliečiama apie jų garbinamuosius troleibusus, bet tiesa yra tokia kokia yra. Taip, tas garsumas - gal ir subjektyvus dydis, bet dėl to nebūtina taip aštriai reaguoti, vienam gali atrodyti vienaip, kitam kitaip, tačiau kas būtų, jei kiekvienas šitaip putotusį ir kitokią nuomonę turintį žmogų vadintų melo skleidėju. Suprantu, kad paauglystė ir hormonų audros.Be to, pats po to rašei, kad Rusijoje troleibusų variklių trukšmas yra dar didesnis nei pas mus, o elektriniai autobusai yra tylūs, kad ir kur jie bevažinėtų, net ir Rusijoje. Taip kad, vienareikšmiškai troleibusai yra triukšmingesni.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Neisterikuok. Žmogus mandagiai, tvarkingai ir ramiai paklausė jį dominančio klausimo, vadinasi, reikia mandagiai, tvarkingai ir ramiai į jį atsakyti. Suprantu, kad kai kuriems laidabraukių fanatikams ima nervai, kai kažkas negatyvaus paliečiama apie jų garbinamuosius troleibusus, bet tiesa yra tokia kokia yra. Taip, tas garsumas - gal ir subjektyvus dydis, bet dėl to nebūtina taip aštriai reaguoti, vienam gali atrodyti vienaip, kitam kitaip, tačiau kas būtų, jei kiekvienas šitaip putotusį ir kitokią nuomonę turintį žmogų vadintų melo skleidėju. Suprantu, kad paauglystė ir hormonų audros.Be to, pats po to rašei, kad Rusijoje troleibusų variklių trukšmas yra dar didesnis nei pas mus, o elektriniai autobusai yra tylūs, kad ir kur jie bevažinėtų, net ir Rusijoje. Taip kad, vienareikšmiškai troleibusai yra triukšmingesni.
                                    O jei žmogus nuo 2013 m. tėra parašęs tik vieną pranešimą jums nekyla mintys, kad tai visiškas trolis, kuriam jūsų atsakymai nerūpi?
                                    My Flickr
                                    My Trainpix

                                    Comment


                                      Jei jisai būtų norėjęs užtrolinti, jisai tą jau seniai būtų padaręs.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                                        Sveiki,

                                        Nerandau tinkamos temos, taigi paklausiu čia.

                                        Kodėl troleibusai (apskritai) skleidžia tiek daug triukšmo? Kartais net daugiau už autobusus ir daug daugiau už elektrinius autobusus (nors veikimo principas yra toks pat).

                                        Kalbu ne tik apie Vilniaus troleibusus, kurie yra tokie triukšmingi, turbūt, dėl elementaraus nusidevejimo.
                                        Netgi užsienyje, visiškai nauji troleibusai, skleidžia daug daugiau triukšmo, nei nauji elektriniai autobusai.

                                        Kodėl taip yra?
                                        1. Apskritai. Kaip suprasti apskritai? Ką šis žodis (juo labiau skliaustuose) šiame sakinyje turėtų reikšti?
                                        2. Tiek. Kiek „tiek“? Matavote kažkuo? Kuo ir kiek parodė?
                                        3. Kartais. Kartais! Tai čia labai retai, visai ne, ar kaip dažnai tas „kartais“?
                                        4. Net daugiau už. Vaje! Kuo matavote? Kiek išmatavote?
                                        5. Daug daugiau. Kiek daugiau? Kuo ir kokiomis sąlygomis matavote?
                                        6. Veikimo principas yra toks pat. Ar tikrai?
                                        7. Turbūt. Turbūt taip, turbūt ne!
                                        8. Nusidėvėjimo. Ar tyčinio nudėvėjimo dėl prasto finansavimo ir nepriežiūros iš išskaičiavimų?
                                        9. Daug daugiau. Tikrai? Kuo matavote, kaip? Jei ne, kokiais informacijos šaltiniais remiatės?
                                        10. Nei. Už ką dar „daug daugiau“ „skleidžia“, gal „Mars“ batonėlį?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Ten daug žmonių ir kitu metu. Sportuoja, mokosi, eina pasivaikščioti priklausomai nuo metų laiko. Bet VVT grafikai yra sezoniniai ir nesunkiai pritaikomi. Atvežti galėtų iki estrados nuo Gerosios vilties g. pusės. Taip atsirastų pagrindas išstumti mašinas iš Vingio parko.
                                          Na, čia dabar, su Vingio parku susisiekimas tikrai yra puikus. Juk pats minėjai, kad žmonės ten ateina/atvažiuoja tikrai ne dirbti, o ilsėtis- t.y. vaikščioti, sportuoti, skaityti ir tt. Nemanau, kad jie tikrai kažkur skuba. Tad jiems paeiti nuo šalia parko esančio stotelių tikrai nėra toli. Jei jau palaikome aplinkosaugą, tai derėtų pagalvoti, ar tikrai autobusas, važiuojantis parko alėjomis, yra gerai. Nepamirškime ir eismo saugumo- šiltuoju metų laiku ten daug pėsčiųjų, tame tarpe ir su vaikais, dviratininkų.
                                          Vingio parkas gerai pasiekiamas tiek nuo Geležinio Vilko g., tiek nuo Žvėryno pusės. Vienintelis dalykas, kurį būtų galima tobulinti- tai išnaudoti įvažas, esančias Geležinio Vilko g. ties Čiurlionio g. viaduku. 24 maršruto autobusai ten galėtų stoti visais reisais.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X