Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Žinau,dabar ne į tėma,bet per vėlai :-)
    Šiaip ką aš pastebėjau tai buvo taip,dauguma kurie ilipa pro galines duris buna „zuikiai”. Pastebėjau jnennenuskenuoji elektroninio tai ir varai be bilieto.
    Žinau bus juokinga ką pasakysiu. Galėtu autobuse gale buti kontrolierius ir atlikti tokius darbus:
    1. PAŽIURĖTI AR TURI BILIETĄ*
    2. SKIRTI BAUDAS KURIE VAŽIUOJA BE BILIETO*
    Klausimas:
    1. Kiek Kaune yra autobusų ir troleibusų? Pagal GN tai apie 1000 viską sudėjus.
    2. Kiek Kaune kontrolierių?
    3. Kiek apytiksliai Kaune yra stotelių?
    Kaune lipama per priekį. Kam dar autobusui konduktorius (jį manau turi omeny)?

    Comment


      Iš Kauno viešojo transporto temos atkelti 2,5 puslapio blevyzgų apie elektrinį BRT, dujinį maglevą, tarybines Šveicarijos atgyvenas ir pan.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Kaune lipama per priekį. Kam dar autobusui konduktorius (jį manau turi omeny)?
        Kalbėjo apie transporto priemonėje beveik visą dieną važinėjančius kontrolierius. Ne konduktorius. Sovietmečiu ir maždaug iki 2000 m. bent Kaune tai dar buvo tokie konduktoriai-kontrolieriai. Šiuo atveju, kaip suprantu, siūlomi tik kontrolieriai. Yra kai kuriuose Europos miestuose panaši praktika, tik tie kontrolieriai yra iš tiesų apsaugos darbuotojai, kurie dažniausiai būna vakarais ir savaitgaliais. Jie važinėja išlipinėdami. Prižiūri tvarką ir tuo pačiu tikrina bilietus. Bet ten prieš juos nepasišakotų niekas - turi ir elektros šoko įrankį, ir važinėja ne po vieną, bet po 2-4, kartais ir daugiau, jei būna mieste šventės, koncertai.
        Jie taip pat gali ir išrašyti baudas (ne už važiavimą be bilieto, bet ir, pvz., už užkeltas kojas ant sėdynių).
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Dar vienas projektas, vandeniliu varomi hibridiniai autobusai.
          Puikus įrodymas, kad pasaulis nestovi vietoje, o diegia naujus VT sprendimus...
          Attached Files
          Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.12.09, 18:02.

          Comment


            Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
            Dar vienas projektas, vandeniliu varomi hibridiniai autobusai.
            Puikus įrodymas, kad pasaulis nestovi vietoje, o diegia naujus VT sprendimus...
            Aha buvo kažkas panašaus Liuksemburge. Baigėsi, kad liko vienas ir tas nevažiuojantis...
            http://fotobus.msk.ru/photo/1379720/
            Nejauti, kad ir kiek tu čia siūlysi vistiek niekas tokių nepirks...
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
              Aha buvo kažkas panašaus Liuksemburge. Baigėsi, kad liko vienas ir tas nevažiuojantis...
              http://fotobus.msk.ru/photo/1379720/
              Nejauti, kad ir kiek tu čia siūlysi vistiek niekas tokių nepirks...
              Liuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pats gamintojas....

              O tamsta nejaučia, kad čia yra tik diskutuojama, o ne perkama?
              Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.12.09, 18:17.

              Comment


                Ballard & Van Hool Fuel Cell Bus wins Ecology Award at BusWorld Europe
                By 2014 the Company plans to have 27 buses powered by Ballard fuel cell modules operating in these European cities
                • Oslo, Norway (5 buses)
                • Cologne, Germany (2 buses)
                • San Remo, Italy (5 buses)
                • Flanders, Belgium (5 buses)
                • and Aberdeen, Scotland (10 buses)

                Comment


                  Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                  Liuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pati gamintojas....

                  O tamsta nejaučia, kad čia yra tik diskutuojama, o ne perkama?
                  Aišku. Bandymai tai bandymai. Beje apmokėjo gal "Pats" Gamintojas, o ne "Pati" Gamintojas
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Na pagal geografini išdėstyma, bei autobusu kieki puikiai matosi, kad atliks bandymus.

                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                    Aišku. Bandymai tai bandymai. Beje apmokėjo gal "Pats" Gamintojas, o ne "Pati" Gamintojas
                    Kai nebelieka argumentu, prasideda trukūmu paieškos, noras pašiepti... viskas tuo pasakyta.
                    Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.12.09, 18:19.

                    Comment


                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                      <...>
                      Topinis komentaras. Šitą tai jau tikrai prisiminsiu...

                      Išvardinti daugmaž Kauno dydžio miestai, kuriuose važinėja po 1-2 troleibusų maršrutus...... Tai ir mes po tiek galim sau pasilikinėti, kaip prisiminimą (važinėtų tarp Domeikavos ir Rokų kur nors)

                      Žinoma, top 3 šio puikaus kometaro:
                      Miestas Milan. Troleibusai nuo 1933m.
                      4 maršrutai

                      Miestas Napoli. Troleibusų yra 5+2=7 maršrutai
                      Miestuose, kur gyvena 3,2mln žmonių - 4 troleibusų maršrutai ? Oho, nu tikra troleibusų sistema... Čia tas pats, kas sakyti, kad Vilniuj išvystyta funikulierių sistema, gi yra vienas nuo Gedimino kalno

                      Ir ta vyšnaitė ant torto:
                      Miestas Roma (Sostinė) Troleibusai buvo 2 kartus. 1937–1972m. ir nuo 2005m.
                      1 maršrutas. Aptarnauja:
                      Solaris Trollino 18 Gamyba 2003m.
                      BredaMenarinibus Avancity HTB 2010m.
                      ... 4,5 milijono gyventojų - 1 troleibusų maršrutas. Taip, perveža kokią 1/10000 Romos gyventojų dalį


                      Irgi smagu:
                      Graikija
                      Miestas Athens/Atėnai (Sostinė). Troleibusai nuo ????
                      19 maršrutų.
                      Pas mus tiek maršrutų Vilniuj yra, o čia 8 kartus didesnis miestas <mažiesiems troleibusų fanatams aiškinu: 4 000 000 (tiek gyventojų gyvena Atėnuose) dalinate iš 500 000 (Vilniaus gyventojų skaičius) ir gaunate

                      Comment


                        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                        Lenkija, Čekija, Slovakija, Vengrija nera postsovietines valstybes, nes jos nebuvo sovietu sajungos sudetyje, ka per istorijos pamokas miegi?
                        Nesinori labai off topinti šitos temos, bet norisi apšviesti mažuosius šios temos skaitytojus: Postsovietinės valstybės dar gali būti laikomos ir tos, kurios buvo į rytus nuo gelžinės uždangos. De facto valdomos SSRS, VPO narės.

                        Comment


                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                          Romoje lygtais buvo viena linija kurią berods uždarė, o štai Šveicarijoje tai visuose didžiuosiuose miestuose važinėja troleibusai. Švedijos vienam mieste tik prieš kelis metus naują sistemą atidarė. Bet 10.000 matyt Švedija atsilikusi valstybė...
                          Vienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.

                          To sum up - vakarų Europoje troleibusai važiuoja suburbs miesto dalyse (vat dabar specialiai neversiu, kad mažieji troleibusininkai bent turėtų užsiėmimą ir bent trumpam nustotų spangti apie tuos troleibusus) bet tikrai ne centruose, ir jie yra periferinė VT rūšis. Tai vat va taip galim ir mes pasilikti, bet tikrai ne kaip vieną iš VT sistemos ašių.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Vienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.

                            To sum up - vakarų Europoje troleibusai važiuoja suburbs miesto dalyse (vat dabar specialiai neversiu, kad mažieji troleibusininkai bent turėtų užsiėmimą ir bent trumpam nustotų spangti apie tuos troleibusus) bet tikrai ne centruose, ir jie yra periferinė VT rūšis. Tai vat va taip galim ir mes pasilikti, bet tikrai ne kaip vieną iš VT sistemos ašių.
                            Troleibusai ir autobusai yra periferinė VT rūšis ten, kur pagrindine rūšimi yra kitos transporto rūšys.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Vienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.
                              Stokholme troleibusų sistema egzistavo anksčiau, bet maždaug XX a. viduryje buvo panaikinta. Juos pakeitė tramvajai, lengvasis geležinkelis, metro.
                              O Landskronos troleibusai yra gana eksperimentinis projektas.

                              Comment


                                Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                Liuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pats gamintojas....
                                Tas Citaro tikrai negrįžo į gamyklą - nuotraukoje yra valstybinio vežėjo autobusų parkas.

                                Ir tai, kad kažkas kažkur kažką testavo, nereiškia, kad reikia ir mums svaigti apie eksperimentines technologijas. Jau ne kartą buvo sakyta, kad Lietuva nėra ta šalis, kuri gali sau leisti bandyti pačias naujausias technologijas. Jau vien ko verti devėti švediški dujiniai autobusai su eksperimentine elektronika.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Ir tai, kad kažkas kažkur kažką testavo, nereiškia, kad reikia ir mums svaigti apie eksperimentines technologijas. Jau ne kartą buvo sakyta, kad Lietuva nėra ta šalis, kuri gali sau leisti bandyti pačias naujausias technologijas. Jau vien ko verti devėti švediški dujiniai autobusai su eksperimentine elektronika.
                                  Aš sakyčiau, kad viskas priklauso nuo įmonės. Jei ji tvarkinga, pažangi, pelninga, kodėl ne? Tarkim Kautra pvz.

                                  Comment


                                    Manau, kad šiuo metu troleibusai yra ekologiškiausia nebėginė transporto priemonė. Nereik brangių akumuliatorių pirkti ar utilizuoti. Neteršia oro miesto centre ir pan. Bent šiuo metu būtų protingiausia, kur yra elektromobilių (tiksliau troleibusų) linijos, panaikinti visą kitą VT su vidaus degimo varikliais.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Bent šiuo metu būtų protingiausia, kur yra elektromobilių (tiksliau troleibusų) linijos, panaikinti visą kitą VT su vidaus degimo varikliais.
                                      Vilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.
                                        Nepralošia, jei žiūri ne tik į savo varpinę, kurioje apstu problemų.

                                        Jei Vilniaus savivaldybė rūpintųsi VT ir Zuokas nebūtų engęs ir šokinėjęs ant troleibusų, tai atnaujinta infrastruktūra būtų efektyvi, leisti važiuoti greičiau negu dabar, o dėl patikimumo tai keliu klausimą - kodėl atnaujinami autobusai, bet troleibusai nauji pirkti jau seniai?

                                        Tai jei jau taip protingai nori pasisakyti, gal neveidmainiaukime, bet lyginkime sąžiningai ir lygiavertiškai?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Aš ir kalbu, kad Vilniuje pralošia dabartiniai troleibusai dabartiniams autobusams. Deja. Dėl Susisiekimo paslaugų ar Vilniaus savivaldybės kaltės. Užtenka vien pamatyti, kokios idonėlės naudojamos Oficialiame puslapyje ir akivaizdu, kad troleibusai nemylimi http://www.vilniustransport.lt/lt/



                                          Comment

                                          Working...
                                          X