Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Belgų fotografas Ričardas Hantjeras rado nebaigtame statyti metro tunelyje daug apleistų autobusų. Nebevažiuojančios transporto priemonės tiesiog paliktos tunelyje baigti savo amžių."
    Buvo laikas, kai Kėdainiai tokiu Vanhool turėjo...
    http://ebus.lt/tunelyje-apleisti-autobusai/

    Comment


      Sekmadienį pastebėjau, kad Toks vairuotojai nuo šiol uniformuoti, labai puikus pokytis, tačiau uniforma identiška Kautros uniformai tik vietoje Kautros logotipo "Toks" logotipas, taip pat "Toks" tai pat kaip ir Kautra, pradėjo naują kokybės standartą "Toks Neo" analogiškas kaip Kautra plius. (info iš Toks Facebook puslapio). Akcininkų pasikeitimas Toks'e panašu, kad tik į gerą, labai jaučiasi, kad naujasis akcininkas susijęs su Kautra. Tikiuosi, kad pasikeitimai palies ir vairuotojus, tikiuosi jie bus daug malonesni.

      Comment


        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
        Sekmadienį pastebėjau, kad Toks vairuotojai nuo šiol uniformuoti, labai puikus pokytis, tačiau uniforma identiška Kautros uniformai tik vietoje Kautros logotipo "Toks" logotipas, taip pat "Toks" tai pat kaip ir Kautra, pradėjo naują kokybės standartą "Toks Neo" analogiškas kaip Kautra plius. (info iš Toks Facebook puslapio). Akcininkų pasikeitimas Toks'e panašu, kad tik į gerą, labai jaučiasi, kad naujasis akcininkas susijęs su Kautra. Tikiuosi, kad pasikeitimai palies ir vairuotojus, tikiuosi jie bus daug malonesni.
        Prieš porą metų daug važinėjau su TOKS'o autobusais, vairuotojai tikrai pasitaikydavo malonesni nei Kautroje, netgi Wi-fi veikdavo puikiai, ko nepasakysi apie "Kautrą" Žodžiu viskas normaliai.

        Comment


          Berods šeštadienį vienoje iš Maximų pamačiau vairuotoją, kuris vilkėjo Toks'o megztinį su Eurolines logotipu. Tikrai solidžiai atrodo, nieko neprikiši.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Geteborgas: oro gondolų tinklas

            Iki 400 m. miesto jubiliejaus Geteborge bus įrengtos oro gondolų trasos, kurios papildys miesto viešojo transporto sistemą. Planuojama, kad per valandą kiekviena linija galės keliauti po 3000 keleivių arba po 25-30 keleivių vienoje kabinoje. Kai kuriuose ruožuose, kelionė tarp upės pakrančių sutrumpės nuo 41 iki 16 min. Oro gondolų tinklu bus dar glaudžiau susietos dvi Jotos upės pakrantės, kuriose įsikuręs miesto centras bei vystoma daug statybų projektų. Kiekvienos linijos kaina - daugiau 100 mln EUR. Idėją pasiūlė miesto gyventojai.
            Video klipe galima pamatyti ir būsimo aukščiausio dangoraižio ES "Karlatornet" maketą.



            Šaltiniai:

            http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....ras-i-goteborg
            www.goteborg.se/linbana
            Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.05, 21:13.

            Comment


              Kolegos noriu pasiteirauti, ar yra rudens sezonu maršrutas į Liepoją? KLAP'o puslapyje radau tvarkaraštį, jog iki rugsėjo 30 jisai galioja (tai yra sezoninis).
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Kolegos noriu pasiteirauti, ar yra rudens sezonu maršrutas į Liepoją? KLAP'o puslapyje radau tvarkaraštį, jog iki rugsėjo 30 jisai galioja (tai yra sezoninis).
                Kaip spėju iš konteksto, nori keliauti iš Klaipėdos. Žiemą keleivius šia kryptimi veža Liepajas ture ir Ecolines. Tvarkaraščiai jų puslapiuose.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Sukurta nauja kelionių viešuoju transportu maršruto paieškos ir planavimo elektroninė paslauga

                  Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos kartu su partnerėmis – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos – baigė įgyvendinti projektą „Viešojo transporto kelionių duomenų informacinės sistemos „Vintra“ sukūrimas“. Šiuo projektu buvo sukurta nauja patogi kelionių viešuoju transportu planavimo sistema „Vintra“ – jos pagrindu veikia keleiviams skirta kelionių viešuoju transportu maršruto paieškos ir planavimo elektroninė paslauga, leidžianti greitai sužinoti visą reikiamą planuojamos kelionės informaciją ir, palyginus kelionę viešuoju transportu ir automobiliu, pasirinkti tinkamiausią variantą. Ši sistema pasiekiama adresu: http://www.visimarsrutai.lt/. Informacinė sistema ,,Vintra“ iš kitų kelionių planavimo sistemų išsiskiria tuo, kad joje kaupiami visų viešojo transporto rūšių Lietuvoje – kelių, oro, vandens ir geležinkelių – maršrutai. Planuojant naują maršrutą sistema parinks trumpiausią atstumą, parodys trajektoriją, joje esančias stoteles, apskaičiuos važiavimo laiką. Sistema pritaikyta ne tik kompiuteriams, bet ir kitiems mobiliesiems įrenginiams (planšetėms, išmaniesiems telefonams), todėl visur, kur tik yra interneto ryšys, keleivis galės peržiūrėti aktualių maršrutų grafikus, žemėlapius, pasirinktos stotelės tvarkaraštį, rasti informaciją apie konkrečią transporto priemonę ir jos atvykimo bei išvykimo laiką. Šiuo metu informacinė sistema dar pildoma vietinio susisiekimo maršrutų duomenimis, kuriuos teikia savivaldybės, ir informacija apie važiavimo kainas (jas turi pateikti vežėjai, teikiantys paslaugas keleiviams tolimojo susisiekimo maršrutais), todėl informacija apie vietinio susisiekimo maršrutus ir kainas yra nepilna. Informacinė sistema ,,Vintra“ sukurta įgyvendinant projektą, finansuotą Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

                  Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33343535
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Įdomus pasirinkimas stotelių kryptis įvardinti kairė/dešinė. Jei žmogus nebuvęs tai ir nežinos. Galėtų šalia jų dar būti bendra stotelė visoms kryptims.

                    Comment


                      Čia kur taip?
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
                        Įdomus pasirinkimas stotelių kryptis įvardinti kairė/dešinė. Jei žmogus nebuvęs tai ir nežinos. Galėtų šalia jų dar būti bendra stotelė visoms kryptims.
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Čia kur taip?
                        http://www.visimarsrutai.lt/ paieškoje. Išties keista mintis...

                        Pavyzdžiui, dvi "Baltupiai (kairė)" – tai stotelės "Baltupiai" Kalvarijų gatvėje priešingomis kryptimis. Ką tuo norėta pasakyti, nesuprantu

                        Comment


                          Čia truputi klausimas ne į temą:

                          Kokios daugiausiai autobusų markės autobusų yra Lietuvoje?

                          Comment


                            Parašė Tycka03 Rodyti pranešimą
                            Čia truputi klausimas ne į temą:
                            O kas tamstai trukdo atsidaryti temų rodyklę ir parinkti reikiamą temą?

                            Kokios daugiausiai autobusų markės autobusų yra Lietuvoje?
                            Fotobus.msk.ru duomenys yra ganėtinai tikslūs. Daugiausia yra Ford Transit bei MB Sprinter 311CDI.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Atradau labai įdomu projekta EBE-EUROPA. tai elektrobusu EKOVA, SOLBUS SM ir t.t. diegimo programa Europos šalyse. Manau tokiu principu visus Kauno troleibusus galima pakeist elektrobusais, visa tai yra remiama Europos sąjungos. Juolab ieina pilnas aptarnavimas, garantija 15 metu ir t.t. Plačiau apie tai - http://www.ebe-europa.com/?lang=en

                              Visa tai yra mano nuomone, manau bus įdomu visiems padiskutuoti šia tema.

                              Comment


                                Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                Atradau labai įdomu projekta EBE-EUROPA. tai elektrobusu EKOVA, SOLBUS SM ir t.t. diegimo programa Europos šalyse. Manau tokiu principu visus Kauno troleibusus galima pakeist elektrobusais, visa tai yra remiama Europos sąjungos. Juolab ieina pilnas aptarnavimas, garantija 15 metu ir t.t. Plačiau apie tai - http://www.ebe-europa.com/?lang=en

                                Visa tai yra mano nuomone, manau bus įdomu visiems padiskutuoti šia tema.
                                Lietuvoje ne vienas bandomasis važiavimas elektrobusu įrodė, kad ši brangi technoligija pridarytų daugiau problemų negu duotų naudos. Vien dėl to, kad yra projektas, pulti pirkti elektrobusus būtų kvaila. Geriau palaukti, kada ši technologija bus patobulinta ir tinkama naudoti mūsų sąlygomis, o eksploatacija pigesnė.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Retoriškai klausiu- kuo mes skiriames nuo Estų? Salygos tiek klimato tiek politines ir t.t. yra vienodos? tai kam bereikalo investuot į tarybini realikta, jei galima kloti pamatus elektrobusu eksploatacijai? Palaipsniui keisti troleibusus maršrutuose -elektrobusais.

                                  Comment


                                    Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                    Retoriškai klausiu- kuo mes skiriames nuo Estų? Salygos tiek klimato tiek politines ir t.t. yra vienodos? tai kam bereikalo investuot į tarybini realikta, jei galima kloti pamatus elektrobusu eksploatacijai? Palaipsniui keisti troleibusus maršrutuose -elektrobusais.
                                    Retoriškai perklausiu - kodėl tamsta nesiūlote dyzelinių autobusų keisti šiais elektrobusais, jeigu jau iš tikrųjų miestas turi per daug pinigų bandomosioms technologijoms? Juk būtent vidaus degimo variklius turinčio transporto (dyzelinių, dujinių, taip pat ir hibridinių autobusų) miestuose turi nelikti.
                                    Garantija 15 metų _kam_ - įsigilinote? Ir gal galvojate, kad ES sumokės už pora šimtų autobusų vienam Lietuvos miestui?
                                    Ai, beje, gal dar pasvaigsite, kad troleibusus išrado TSRS?
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      kam investuot į kažka, ko po 5-6 metų visi atsisakys, juolab kaune troleibusams liko +- 10 metų, kol viskas galutinai susidevės, o elektrobusai jau čia, jie yra diegiami ir nereikia demagogijos..

                                      Comment


                                        Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                                        po 5-6 metų visi atsisakys
                                        Ane?

                                        juolab kaune troleibusams liko +- 10 metų
                                        Rimtai?
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Matau, jog neverta testi diskusijos.

                                          O čia tik pavyzdys- http://www.technologijos.lt/n/techno...ai-troleibusai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X