Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dvikova be taisyklių: automobiliai vs viešasis transportas

    Jei paklaustume, kas geriau – viešasis transportas ar nuosavas automobilis, ką atsakytumėte? Turbūt dauguma nė nesuabejoję bestų pirštu į automobilį. Tačiau neskubėkime! Čia slypi daug daugiau įdomių dalykų, nei iš pirmo žvilgsnio galima pamatyti.
    Plačiau: http://www.technologijos.lt/n/visuom...is-transportas
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Nebegaišk laiko ir nerašinėk nesąmonių, nei tu žinai kaip organizuojamas verslas, nei čia skiesk sovietmečio demagogijas. Jei rimtą privatininką, kuris supranta kas yra kokybė ir aptarnavimas parems valdžia, nuo to visiems bus geriau. Emtra, Kautra tą įrodo. Pastarųjų parkų prasčiausi autobusai, kai kuriuose parkuose būtų patys geriausi, taigi vėl tavo argumentai 0 vertės.
      Mažiau "gąsdink" čia sovietmečiu. Tai, kas dabar liko iš VT, tai tik nedidelė dalis to, kas buvo...
      Ir neskiesk čia liberalų pseudoekonominių paistalų. Pirma, Lietuvoje nėra jokio rimto privatininko VT srityje. Net "Kautra" yra mikrobėjanti VT įmonė. Antra, gal liaukis skleisti demagogiją ir lyginti "Kautrą", kuri buvo ir didžiausia VT įmonė Lietuvoje nuo seno su kažkokiais rajoniniais parkais, kurie teturi kelioliką moksleivius vežiojančių priemiestinių maršrutų ir vieną kitą tarpmiestį (jei turi). Už ką atsinaujinti, jei savivaldybė laiku nemoka, o savų lėšų bukai nepakanka, nes apyvartos mastai maži. Ar gali tas, kad uždirba 500 eurų įpirkti gerą automobilį? Emtra irgi ne pavyzdys. Korupciniai ryšiai -pervežimo kainos išpūstos. Kadangi savivaldybė pagal ją moka už pervežtus keleivius, tai galima pirkti ir geresnius autobusus. Tik kyla klausimas, kodėl kai parkas buvo savivaldybės, tokių išpūstų pervežimo tarifų nebuvo patvirtinta savo parkui? Visa ta koncesija tėra tik pavyzdys, kaip prisisiurbus kai kam prie savivaldybės galima gerai gyventi. Ir naujesni autobusai toli gražu nėra joks argumentas už VT prichvatizaciją.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.07.22, 23:15.

      Comment


        Idealus viešasis transportas Lietuvoje: 4 paprastos taisyklės

        Idealaus viešojo transporto tema gimė po įdomių ir karštų diskusijų su Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) įkūrėjais ir pagrindiniais vedliais. Šis ilgokas asociacijos pavadinimas jau dabar savivaldybių politikams kelia šiurpuliukus – už asociacijos vairo stovinčiam jaunimui netrūksta nei entuziazmo, nei idėjų, tad jie nenutrūkstamu srautu siunčia užklausas apie viešojo transporto rūpesčius, o ir nevengia pasidalinti praktiškais patarimais.
        http://www.technologijos.lt/n/visuom...stos-taisykles
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Idealus viešasis transportas Lietuvoje: 4 paprastos taisyklės
          Straipsnis patiko dėl mėginimo atrasti tikrai svarbius taškus.

          Tačiau argumentai nuvylė. "plačiosios gatvės" nėra blogis savaime.
          Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.25, 11:27. Priežastis: Pataisytas citatos atvaizdavimas

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Idealus viešasis transportas Lietuvoje: 4 paprastos taisyklės

            Straipsnis patiko dėl mėginimo atrasti tikrai svarbius taškus.

            Tačiau argumentai nuvylė. "plačiosios gatvės" nėra blogis savaime.
            Tekstas buvo orientuotas į Delfi lygio auditoriją. Sveikinu, jei argumentai nuvylė, vadinasi esate kažkiek mąstantis žmogus.
            Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.25, 11:27. Priežastis: Pataisytas citatos atvaizdavimas
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Net delfi nepriimtų. Na tarkime
              4 taisyklė: saugi kelionė!

              Ne tik galima, bet ir reikia pasidžiaugti, jog Lietuvos viešajame transporte yra ganėtinai saugu. Dabar nei muša, nei prievartauja, kaip kad dažnai rašoma apie liūdnus nutikimus Indijos traukiniuose ir autobusuose. Labiausiai, turbūt, skriaudžia keleivius ne vieni kitus, bet viešojo transporto įmonės ir maršrutus bei tvarkaraščius sudarančios savivaldybės ar joms pavaldžios įstaigos.
              Man čia akivaizdus sąskaitų suvedinėjimas nes nesisieja su taisyklės pavadinimu. Skaitom toliau

              Tačiau čia ne Indija, o Europa, tad reikalavimų saugumui yra kur kas daugiau. Ir vienas iš jų, labai aktualus, – sumažinti avarijų skaičių. Dėl jų keleiviai be reikalo patiria stresą, vėluoja, nusivilia viešuoju transportu.

              Ir ne vairuotojus reikia barti ar keisti, o tiesiog sutvarkyti pavojingus transporto mazgus, kuriuose kartais įvyksta eismo nelaimės. Pavyzdžiui, Vilniaus mieste tai yra Stoties žiedas, plačiųjų miesto gatvių didžiosios sankryžos.
              Nesu patyręs avarijos su VT. Ir nesu girdėjęs, kad kas nevažiuotų VT dėl to, kad bijotų avarijų. Žinau žmonių, kurie privengia lėktuvų dėl avarijų. Bet ne autobusų. Ir žinau labai daug žmonių, kurie nevažiuoja VT dėl saugumo. Bet tas saugumas susijęs su chuliganizmais ir nusikaltimais, o ne avarijomis.

              Teiginiai apie plačiąsias gatves ir didžiąsias sankryžas skamba provincialiai. Tam jos ir plačios, o ne siauros, ir didelės, o ne mažos, nes intensyvus eismas vyksta.

              Taigi vietoje šito papilstymo apie plačias gatves ir skaitytojui nežinomų sąskaitų su grafikų sudarinėtojais, "kurie priverčia keleivius jaustis nesaugiai", būtų užtekę parašyti, kad "vairuotojai apie bet kokius nusižengimus turi pranešti už saugumą atsakančiai institucijai", "benamiai asmenys turi būti nukreipiami į nakvynės vietas vietoje važinėjimo ratais" ir "autobusuose turi būti sumontuotos vaizdo kameros".

              Apibendrinat - kadangi nėra identifikuotos smulkesnės problemų dalys, straipsnis truputį diskredituoja asociaciją. Vienas žmogus negali visko žinoti, bet straipsnį skaitė ne vienas ir ne du asociacijos žmonės prieš paskelbiant.

              Tačiau, kaip jau sakiau, pati idėja aiškinti sudėtingus dalykus per paprastus ir vengiant specifinės terminijos yra sveikintina. Pataisius argumentus galėtų naudotis kandidatai į miesto tarybą prieš rinkimus
              Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.25, 14:48.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Net delfi nepriimtų. Na tarkime


                Man čia akivaizdus sąskaitų suvedinėjimas nes nesisieja su taisyklės pavadinimu. Skaitom toliau



                Nesu patyręs avarijos su VT. Ir nesu girdėjęs, kad kas nevažiuotų VT dėl to, kad bijotų avarijų. Žinau žmonių, kurie privengia lėktuvų dėl avarijų. Bet ne autobusų. Ir žinau labai daug žmonių, kurie nevažiuoja VT dėl saugumo. Bet tas saugumas susijęs su chuliganizmais ir nusikaltimais, o ne avarijomis.

                Teiginiai apie plačiąsias gatves ir didžiąsias sankryžas skamba provincialiai. Tam jos ir plačios, o ne siauros, ir didelės, o ne mažos, nes intensyvus eismas vyksta.

                Taigi vietoje šito papilstymo apie plačias gatves ir skaitytojui nežinomų sąskaitų su grafikų sudarinėtojais, "kurie priverčia keleivius jaustis nesaugiai", būtų užtekę parašyti, kad "vairuotojai apie bet kokius nusižengimus turi pranešti už saugumą atsakančiai institucijai", "benamiai asmenys turi būti nukreipiami į nakvynės vietas vietoje važinėjimo ratais" ir "autobusuose turi būti sumontuotos vaizdo kameros".

                Apibendrinat - kadangi nėra identifikuotos smulkesnės problemų dalys, straipsnis truputį diskredituoja asociaciją. Vienas žmogus negali visko žinoti, bet straipsnį skaitė ne vienas ir ne du asociacijos žmonės prieš paskelbiant.

                Tačiau, kaip jau sakiau, pati idėja aiškinti sudėtingus dalykus per paprastus ir vengiant specifinės terminijos yra sveikintina. Pataisius argumentus galėtų naudotis kandidatai į miesto tarybą prieš rinkimus
                Neteisingai susiejai, ne visur gerai supratai tekstą. Asociacijos tekstas nediskredituoja, nes net teksto pradžioje nurodyta, kad NVTKA nėra rengėja, bet yra inspiratorė. Gale nurodytas rengėjas. NVTKA įtakos tekstui negalėjo turėti. Tai ką tik parodei kokio lygio skaitytojas esi ir kokie tavo gebėjimai suprasti tekstą, jo tikslą, kokiai auditorijai jis skirtas ir pan. Negaišk laiko nagrinėdamas tekstus, nes tau tai nesiseka.
                Jei VT tau rūpėtų, tai čia taip beatodairiškai nesistengtum tuščiai bandyti išspausti kažką panašaus į kritiką NVTKA atžvilgiu. Kalbėjimo tikslai ir stilius būtų kitokie. Kol kas neprisistatei kam atstovauji, todėl darau prielaidą, kad kalbi nuo savęs, VT entuziastas irgi taip nekalbėtų. Tad klausimas, kas per trolis būsi?
                Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.26, 04:59.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Neteisingai susiejai, ne visur gerai supratai tekstą. Asociacijos tekstas nediskredituoja, nes net teksto pradžioje nurodyta, kad NVTKA nėra rengėja, bet yra inspiratorė. Gale nurodytas rengėjas. NVTKA įtakos tekstui negalėjo turėti. Tai ką tik parodei kokio lygio skaitytojas esi ir kokie tavo gebėjimai suprasti tekstą, jo tikslą, kokiai auditorijai jis skirtas ir pan. Negaišk laiko nagrinėdamas tekstus, nes tau tai nesiseka.
                  Užtat yra žmonių, kuriems nesiseka rašyti tekstus. Visą tą ilgą straipsnį galima sutalpinti į vieną eilutę: patogios transporto priemonės, patogus tvarkaraštis, patraukli bilieto kaina. Viskas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Užtat yra žmonių, kuriems nesiseka rašyti tekstus. Visą tą ilgą straipsnį galima sutalpinti į vieną eilutę: patogios transporto priemonės, patogus tvarkaraštis, patraukli bilieto kaina. Viskas.
                    Tu domiesi VT, tad ta žinutė buvo suprantama ir be detalesnių aiškinimų. Bet nejaugi taip susitaikyti su mintimi, kad tekstas akivaizdžiai taikomas masei, kuriVT domisi ar apie tai supranta mažai? Juolabiau, net paaiškinau. Tai ar čia noras pareguliuoti, ar nesugebėjimas susitaikyti, kad nesi tos auditorijis dalis, kuriai tekstas taikytas? Juk net mokykloje mus mokė teksto suvokimo, atpažinti adresantą ir pan.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Net delfi nepriimtų. Na tarkime
                      Skubotos išvados? Tiesiog dabar vasara, portalų apsukos lėtesnės.
                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68527248

                      Į sveikatėlę.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Nauji vėjai Lietuvos keleivių pervežime tarpmiestiniais maršrutais?
                        1. Pastebėjome, kad atsinaujino „Kautros“ tinklalapis.
                        2. Akį patraukė tinklalapio dešinėje esanti nuoroda „Kautra+“, kur rašoma:
                        „Su Kautra plus autobusu Lietuvoje keliaukite dar patogiau ir kelionės metu patirkite dar daugiau įspūdžių bei pramogų. Tai naujas paslaugos standartas kelionėms autobusu Lietuvoje. Kautra plius – tai nauji, patogūs, vokiški Setra autobusai su nemokamais filmais, muzika, e-žurnalais, 4G internetu, elektros lizdais, tualetu ir daugeliu kitų paslaugų kelionės metu“.
                        Jau greitai! Sekite informaciją mūsų svetainėje ir sužinokite kada pradės važiuoti naujieji Kautra plius autobusai!
                        Tinklalapio adresas sufleruoja, kad jis dar gali būti nebaigtas kurti.
                        http://kautra-lt.digitalcaps.lt/kautra-plius/
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          2. Akį patraukė tinklalapio dešinėje esanti nuoroda „Kautra+“, kur rašoma:
                          „Su Kautra plus autobusu Lietuvoje keliaukite dar patogiau ir kelionės metu patirkite dar daugiau įspūdžių bei pramogų. Tai naujas paslaugos standartas kelionėms autobusu Lietuvoje. Kautra plius – tai nauji, patogūs, vokiški Setra autobusai su nemokamais filmais, muzika, e-žurnalais, 4G internetu, elektros lizdais, tualetu ir daugeliu kitų paslaugų kelionės metu“.
                          Būtų smagu, jei tai įvyktų. Bent ilgesniuose maršrutuose. WC autobuse iš dalies leistų sutrumpinti stovėjimą stotyse ir lemti didesnį vidutinį judėjimo greitį.
                          Tiesa, Lietuvoje Kautra artėja prie monopolio, kas savaime nėra gerai.

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Jei VT tau rūpėtų, tai čia taip beatodairiškai nesistengtum tuščiai bandyti išspausti kažką panašaus į kritiką NVTKA atžvilgiu.
                            Aš nekritikuoju NVTKA kaip asociacijos ir neneigiu jos poreikio. Atvirkščiai, jos veikla ir metodai yra pozityvūs, kaip jau rašiau. Pasisakiau, kad straipsnyje ne visos problemos yra tinkamai detalizuotos. Tas matosi ir Delfi komentaruose.

                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Kol kas neprisistatei kam atstovauji, todėl darau prielaidą, kad kalbi nuo savęs, VT entuziastas irgi taip nekalbėtų. Tad klausimas, kas per trolis būsi?
                            VT entuziastas. Nieko neatstovauju, o dalyvavimo NVTKA veikloje ateityje neišsižadu.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Būtų smagu, jei tai įvyktų. Bent ilgesniuose maršrutuose. WC autobuse iš dalies leistų sutrumpinti stovėjimą stotyse ir lemti didesnį vidutinį judėjimo greitį.
                              Tiesa, Lietuvoje Kautra artėja prie monopolio, kas savaime nėra gerai.
                              Tai kad Lietuva nėra tokia didelė šalis ir nėra tokių autobusų maršrutų, kad reikėtų ilgo sustojimo dėl tualeto. O šiaip jau sustoti kelyje ir leisti keleiviams 5-10 min. pavaikščioti ilgame maršrute yra teigiamas dalykas. Vieni prasibezda, kiti nueina į tualetą, kiti pasimankština, nusiperka ko nors, parūko (nors geria to nedarytų). Tačiau tokių maršrutų Lietuvoje nėra daug, pagrindiniai yra Vilnius - Kaunas - Klaipėda - Palanga (Šventoji). Todėl papildomas sustojimo Kryžkalnyje nieko iš esmės nekeičia, 5 min. nieko nereiškia, o keleiviams patogumas didesnis.
                              O sustojimai stotyje ir taip minimalūs. Galiausiai jie leidžia išlyginti grafiką, jei atsiliekama ar šiek tiek skubama.

                              Comment


                                WC autobuse yra gerai ir taškas. Tarkim, važiuoji su mažu vaiku, kuris negali iškentėti iki sustojimo.

                                Comment


                                  Ne apie tai kalba.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O sustojimai stotyje ir taip minimalūs. Galiausiai jie leidžia išlyginti grafiką, jei atsiliekama ar šiek tiek skubama.
                                    Yra reisų, kur Kaune stovima 20 min. (Vilnius-Palanga).
                                    Vilnius - Šilalė visi reisai po 15 min. Kaune.

                                    Comment


                                      Tai ne dėl tualetų tiek stovima, tiesiog blogai sudaryti tvarkaraščiai arba dėl vairuotojo darbo ir poilsio režimo tai daroma.

                                      Comment


                                        Gal kur nors yra informacija, kuriuose Lietuvos miestuose dar tebėra miesto maršrutai?
                                        Taisyta: radau. http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=27
                                        Paskutinis taisė taccido; 2015.07.31, 12:13.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Tai tik ši apibendrinta ir yra. Tuose miestuose, kurie nepaminėti, nėra jokio VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X