Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Švedijos bendrovės "Scania", "Skanska" bei "WSP" pristatė "Vision Stockholmsbåge". Tai projektas, kuriuo siekiama maksimaliai išnaudoti būsimojo Stokholmo apvažiuojamojo kelio, kuris bus ilgiausiu greitkeliu tunelyje po urbanistine teritorija pasaulyje, naudą susisiekimui tarp kelių Stokholmo priemiesčių. Kol kas žinoma, jog bendrovės ketina pristatyti dviaukščius regioninam susisiekimui tinkamus autobusus, kurie bus draugiški aplinkai bei bus susieti vienas su kitu nuotoliniu būdu. Daugiau projekto detalių bus paviešinta kitąmet.
Šaltinis
Projekto koncepcija:
Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.10, 20:51.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąO koks argumentas naudoti keleiviui nepatogius dviaukščius, jei taip paprasta kabinti į traukinį?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ar ten juos sukabina? - tiesiog važuoja vienas paskui kitą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNematau prasmės. Jei jau toks srautas, kad didžiuliai autobusai kas 1-2 minutes turi važiuoti, tai gal reikėjo galvoti apie geležinkelį ar metro, o ne automobilių kelią?
Beje, kitas kelias, Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias su ilgiausia tunelių sistema Europoje, jau beveik visas pabaigtas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokia prasmė skirtingų maršrutų autobusams važiuoti vienam paskui kitą ar kažkaip koordinuotis? Na važiuoja kiekvienas sau ir tiek. Yra maršrutas gi.Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.10, 21:48.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKartais į Vilkaviškį "Kautra" siunčia ir normalų autobusą. Bet tai nereškia, kad, pavyzdžiui, penktadienį toks važiuos. Į Panevėžį, tai, kiek pastebėjau, per Labūnavą dažniausiai mikrobai, per Cinkiškius įvairiai. Ekspresai (tiek "Kautros", tiek Panevėžio AP) beveik 95 proc. mikrobai, nors kartais būna ir koks midibusas. Užtat Panevėžio AP į Vilkaviškį kol kas siunčia tik autobusus, bent aš mikrobų nemačiau.
Comment
-
Premjeros Stokholme
Trumpa Stokholmo miesto geležinkelio riedmenų atnaujinimo plano apžvalga:
2015 m. pab.: naujų tramvajų CAF A36 (modifikuota kitoje linijoje eksploatuojamų tramvajų A35 versija) premjera lengvojo geležinkelio linijoje Ropsten-Gåshaga (Lidingöbanan).
Šaltinis
2017 m.: naujų, automatinei metro sistemai skirtų, metro sąstatų Bombardier MOVIA (C30) premjera. Metro sistema (tunnelbana) atnaujinama palaipsniui.
Šaltinis
Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=70.
2017 m.: naujų priemiesčio traukinių (pendeltåg) Alstom X60B premjera. Tai naujesnė šiuo metu eksploatuojamų Alstom X60 (arba SL60) traukinių versija.
Alstom SL60
Šaltinis
Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=505.
2018 m.: naujų regioniniam susisiekimui skirtų traukinių (regionaltåg) Stadler Kiss double-decker EMU premjera.
Šaltinis
Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=510.
Taip pat palaipsniui keičiami kitų lengvojo geležinkelio, tramvajų bei priemiesčio lengvojo geležinkelio sistemų sąstatai.Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.19, 03:12.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO , kad kaip vienas forumietis minėjo gauna per kuprą iš veidrodėlio , tai patys kalti , kad stovi per arti važiuojamosios dalieswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.26, 19:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
Dėl baudų tai visiškai nesutinku - griežtumu ir bausmėmis nieko neišspręsime.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLeidžia. Autobusų aukščio užtenka. Darbščių rankų būreliai veikia, nes tingi kai kurie vairuotojai pakelti galvą žiūrint į veidrodį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pasakos. Su žemagrindiškumui tai neturi nieko bendro. Gamintojai kabina aukštai. Nes žemai pakabintas veidrodis - garantija numušti keleivį stotelėje. O Europoje saugumui skiriamas didelis dėmesys ir tokių nesąmonių nedaro. Veidrodis šiais laikais ne vienas daromas. Tiksliau dviejų stiklų, kad vairuotojas geriau matytų kas dedasi šone autobuso. Todėl žemai pritvirtintas veidrodis yra saviveiklos rezultatas. Bausti ir tik bausti.
Comment
Comment