Daug triukšmo dėl nieko. Nei kas kada atsidarinėjo tuos švediškus linkus, nei kas kada juos skaitė [vertė su Google Translate]. Atsiprašau už galbūt nemandagų toną, bet tie švediški linkai iki šiol buvo įdomūs tik pačiam autoriui. Silber418, tikrai būtų smagu, jei ateityje dėdamas linką, kur tekstas švedų kalba, jį ir išverstum (bent esmę. Tada gal sudomintum tolesniam savarankiškam viso teksto vertimui)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad ateityje dar daugiau pravažiuojančių autobusų atsisakys sustojimo Rumšiškėse. Anksčiau sustojimo buvimas grafike nieko nekainavo. Nėra keleivių - nestoja. Dabar tai laiko ir kuro švaistymas. Į Vilnių susidaro apie 500 m, o į Kauną - 1,3 km.
Dar keltas stambesnių pakeitimų tarpmiestyje:
- Busturas pradėjo į Jurbarką važinėti vietoj 07:40 sekmadieniais, 11:30 Pn.Š.S. Grįžtant atgal, laikai nekeisti.
- Taip pat atnaujintas Busturo maršruto Vilnius-Klaipėda per Šiaulius kursavimas.
- Vilniaus Kautra atnaujino maršrutą iš Vilniaus į Anykščius per Giedraičius, Želvą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal čia dar niekas nerašė. Dar nuo pernai rudens panaikintos stotelės kelyje A1 Rumšiškėse. Į Kauną ir Vilnių važiuojantys autobusai užsuka į Rumšiškes iki žiedo. Ortofotonuotrauka dar sena, žiedo nėra, tai pažymėjau jį apskritimu. Vilniaus krypties stotelė pažymėta V raide, o Kauno - K. Deja, ne visi Vilniun važiuojantys autobusai, stojantys Rumšiškėse, užsuka į Rumšiškes. Vairuotojas sulėtina greitį sukimo juostoje į Rumšiškes ir pažiūri, ar yra keleivių stotelėje į Vilnių. Jei nėra, tai neužsuka. Į Kauną važiuojantys turėtų užsukti visi, nes nuo A1 nesimato, yra keleivių, ar nėra.
Atvaizdas
Nueiti į ankstesnę Kauno krypties stotielės vietą arba nuo jos į miestelį patogu per viaduką...
Elektrėnuose nuo greitkelio į stotelės žiedą važinėjama ir sukinėjamasi daugiau, bet keleivių randama ne visada... Žinoma, čia slypi pavojai einant per greitkelį, nes viadukas nėra patogioje vietoje, tai stotelę perkelti į miestą prie žiedo privertė įvykusios eismo nelaimės...
Įdomu, ką darys su Žiežmarių stotele.
O kad Rumšiškėse ir Elektrėnuose sustojančių autobusų mažės, natūralu. Autobusų iš sostinės į Kauną važiuoja daug, keleivių Rumšiškėse ir Elektrėnuose būna ne visada.
Comment
-
Kretingoje autobusų stotis jau apie dveji metai kaip perkelta į geležinkelio stotį. T.y. nuomojamos patalpos geležinkelio stotyje. Veikia autobusų bilietų kasa keleivių laukimo salėje. Autobusų stoties aikštė irgi pertvarkyta. Peronai įrengti pusėje artimesnėje geležinkelio stočiai (buvo atvirkščiai).
Neaišku, ar priemiestiniai autobusai į Palangą, Klaipėdą, kurie važiuoja nuo "Tuopos" stotelės, užsuka į stotį, ar ir toliau stoja miesto autobusų stotelėje prie stoties.
Naujas peronas.
Paskutinis taisė Al1; 2015.04.01, 19:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeaišku, ar priemiestiniai autobusai į Palangą, Klaipėdą, kurie važiuoja nuo "Tuopos" stotelės užsuka į stotį, ar ir toliau stoja miesto autobusų stotelėje prie stoties.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąApie Vilniaus autobusus pasakyčiau ne ką geriau, ypač žiurint į vidutinį autobusų amžiaus vidurkį kuris Kaune mažėja , ir Vilniuje kaip keista daugėja margučių , kas Kaune bus visi autobusai perdažyti raudonai arba didžioji dalis. O senuosius ilgus autobusus pakeis naujesni.
Comment
-
Mano nuomone, Kaunas ir Klaipėda kitiems didiesiems miestams(ypač Vilniui)yra pavyzdys, kaip galima gerinti viešojo transporto būklę, daryti jį patogesnį, tokį, kuriuo žmonės norėtų naudotis, pasiekti kompromisą tarp valstybinio ir privačių vežėjų(Klaipėdoje). Vilnius turėtų mokytis iš mūsų, o ne išradinėti savo dviratį ir žlugdyti VT
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai jos jug ten pertraukoje stovi. Vairuotojai jose būna.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTaigi, kad nebūna. Ką vairuotojas veiks autobuse, jei jam kokių 4val. pertrauka?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąBiški nukrypstam nuo temos. 3G kaip tik turėtų važinėti ilgi Volvo, o ne Karosos, kadangi užsieniečiams iš kart sudarom neigiamą transporto įspūdį. Säffle dar pusė velnio.
Comment
-
Jus palyginkit Karosas Čekijoje, Slovakijoje ir pas mus. Skirtumas yra? Taip. Ten vos ne naujos važinėja, o čia su supuvusiais rėmais ir t.t. Geriau Vilniaus Škoda troleibusai laiko, nors puse jų yra senesni už Karosus. Säffle dar normaliai laikosi (kalbu apie 5000), kaikuriose Švedijos miestuose dar važinėja ganėtinai gerai. O kame esmė? Esmė yra ne parko meistrų darbas, o jų darbo kokybė, kurią "duoda" Vilniaus miesto valdžia.Paskutinis taisė Arelis; 2015.04.02, 14:32.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąMano nuomone, Kaunas ir Klaipėda kitiems didiesiems miestams(ypač Vilniui)yra pavyzdys, kaip galima gerinti viešojo transporto būklę, daryti jį patogesnį, tokį, kuriuo žmonės norėtų naudotis, pasiekti kompromisą tarp valstybinio ir privačių vežėjų(Klaipėdoje). Vilnius turėtų mokytis iš mūsų, o ne išradinėti savo dviratį ir žlugdyti VT
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąJus palyginkit Karosas Čekijoje, Slovakijoje ir pas mus. Skirtumas yra? Taip. Ten vos ne naujos važinėja, o čia su supuvusiais rėmais ir t.t. Geriau Vilniaus Škoda troleibusai laiko, nors puse jų yra senesni už Karosus. Säffle dar normaliai laikosi (kalbu apie 5000), kaikuriose Švedijos miestuose dar važinėja ganėtinai gerai. O kame esmė? Esmė yra ne parko meistrų darbas, o jų darbo kokybė, kurią "duoda" Vilniaus miesto valdžia.
Čekijoje ir Švedijoje (tikriausiai) autobusai atnaujinami specializuotose gamyklose ar paties gamintojo, o ne parkų jėgomis. Todėl ir darbų kokybė bei galimybė kai kuriuos mazgus pakeisti visiškai naujais lemia, kad autobusai tarnauja ilgiau ir atrodo geriau.Paskutinis taisė Al1; 2015.04.02, 15:17.
Comment
Comment