Tas maršrutas turi būti priemiestinis. "Autovelda" važiuoja tarpmiestiniu maršrutu Panevėžys - Anykščiai - Utena asfaltuotais keliais nuo Anykščių iki Utenos Nr. 119 ir 262.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
šiandien nustebino Kautra, pabrango kelionė, šimtui kilometrų kaina pakilo 50 ct.
Taip pat Kautra pradėjo naują veiklą Druskininkuose. Kels keltuvais į Snow areną. Įkurta nauja įmonė UAB Kautra Keltuvai. http://www.manodruskininkai.lt/2014/...tros-keltuvai/
Comment
-
Brangiausio viešojo transporto kainos gerokai lenkia lietuviškas
Dejuojantiems, kad važiavimas viešuoju transportu Lietuvoje kainuoja brangiai, siūlome susipažinti su brangiausiomis pasaulyje viešojo transporto sistemomis. Visuose išvardintuose miestuose galioja gana sudėtingos bilietų tarifų sistemos. Sąraše nurodytos vidutinės vienos kelionės kainos.
Miunchenas - trečiasis pagal dydį Vokietijos miestas. Viešojo transporto sistema čia puikiai išplėtota. Keleivius veža priemiesčio traukiniai, taip pat priemiesčio-miesto traukiniai (S-Bahn), metro, tramvajai, autobusai. 1972-aisiais pradėjusi veikti „S-Bahn" sistema kasdien veža 800 tūkst. keleivių. Viešuoju transportu kasdien važinėja beveik pusė Miuncheno gyventojų.
Frankfurtas, Vokietija. Kelionės kaina - 8.27 Lt
Šiame Vokietijos mieste gyvena 700 tūkst. žmonių. Transporto sistemą sudaro „S-Bahn", „U-Bahn", devynios tramvajaus linijos bei autobusų maršrutai. Populiariausia transporto rūšis - tramvajus, kuris gali pasiekti iki 140 km/val. greitį.
Helsinkis, Suomija. Kelionės kaina - 8.38 Lt
Helsinkyje gyvena 610 tūkst. žmonių. Transporto sistemą sudaro tramvajai, elektriniai traukiniai, metro, autobusai bei jūrų keltai. Helsinkis - vienintelis Suomijos miestas, kur važinėja tramvajai ir metro. Metro linija čia nutiesta 1982 m.
Sidnėjus, Australija. Kelionės kaina - 8.38 Lt
Sidnėjus - vienintelis ne Europoje esantis miestas, patekęs į šį sąrašą. Tai - didžiausias Australijos miestas. Transporto sistemą sudaro autobusai, traukiniai ir vandens transportas. Nors ir brangi, šio miesto viešojo transporto sistema laikoma viena iš prasčiausių pasaulyje.
Ženeva, Šveicarija. Kelionės kaina - 9.37 Lt
Ženevoje gyvena vos 200 tūkst. gyventojų, tačiau miestas gali pasigirti viena iš geriausiai išplėtotų transporto sistemų Vakarų Europoje. Čia keleivius veža tramvajai, troleibusai ir autobusai. Mieste yra šešios tramvajaus linijos, 38 miesto ir tarpmiesčio autobusų maršrutai, naktimis keleiviai vežami 12 naktinių autobusų maršrutų.
Londonas, Didžioji Britanija. Kelionės kaina - 9.45 Lt
Londono viešojo transporto sistema - viena iš sudėtingiausių ir labiausiai apkrautų Europoje. Londono metro veža keleivius ne tik sostinėje, bet ir Bakingempšyro, Hartfordšyro ir Essekso grafystėse. Kasdien garsiaisiais raudonaisiais Londono autobusais vežama apie 6 mln. keleivių.
Stokholmas, Švedija. Kelionės kaina - 11.55 Lt
Stokholme gyvena apie 22 proc. visų Švedijos gyventojų. Keleiviai mieste vežami metro, geležinkelio sistemomis „Roslagsbanan" ir „Saltsjobanan", priemiesčio traukiniais, taip pat „Nockebybanan", „Lidingobanan" ir „Tvarbanan", tramvajais, autobusais ir vandens transportu. Pasaulyje garsėja įspūdingas Stokholmo metro stotelių dizainas.
Ciurichas, Šveicarija. Kelionės kaina - 11.90 Lt
Didžiausiame Šveicarijos mieste viešojo transporto sistema puikiai išplėtota. Ją sudaro „S-Bahn", tramvajai bei autobusai, kuriuos galima pavadinti ir troleibusais, kadangi jie važiuoja naudodami ir dyzeliną, ir elektrą. Be to, keleiviai vežami upių transportu, funikulieriumi. Daugiau nei 70 proc. miesto gyventojų važinėja traukiniais bei autobusais.
Kopenhaga, Danija. Kelionės kaina - 12.47 Lt
Kopenhagos viešojo transporto sistema puikiai išplėtota. Sistemą sudaro pagrindinė geležinkelio linija, priemiesčio traukiniai, metro, autobusai ir upių transportas. Danijos sostinėje keleivių viešuoju transportu vežama 50 proc. daugiau nei vidutiniškai Europoje.
Oslas, Norvegija. Kelionės kaina - 13.08 Lt
Oslas - vienas iš brangiausių pasaulio miestų. Nenuostabu, jog ir viešasis transportas čia brangiausias. Osle yra šešios metro linijos, šešios tramvajaus linijos, taip pat aštuoni elektrinių traukinių maršrutai. Keleiviai vežami ir autobusais. Tai sudaro gerai išplėtotą ir patrauklią keleiviams Norvegijos sostinės viešojo transporto sistemą.
Įdomu, kokiais duomenimis remtasi apskaičiuojant vidurkius.
Comment
-
Lietuvas pasažieru pārvadātāju kompānija VILNEJA UAB gada laikā iegādājusies jau otru jaunu komforta klases autobusu SETRA S 515 HD.
Pārliecinājušies par teicamo vācu produkta kvalitāti, drošību un ekonomiskajiem ekspluatācijas rādītājiem, Lietuvas klienti pasūtīja un saņēma autobusu aprīkotu pēc savām vēlmēm. Jaunai SETRAi uzstādīts EURO 6 dzinējs, mehāniskā ātrumkārba un kalnu bremze – retarders SWR. Visas 48 pasažieru sēdvietas aprīkotas ar drošības jostām, individuālām LED gaismām un ventilāciju.
Šaltinis: http://www.melatlux.lv/jaunumi/iegad...17-04-2014/43/
Comment
-
Nebunu pasiruoses padaryti foto, bet jei neklystu "Toks'o" pati "pirmutine", garazinis nr. 4, buvusi tarptautine Rygos masina, pakeite pries tai buvusias masinas nr. 41 ir 156, prirasytas prie reiso Vilnius-Plunge, per Kauna, Kryzkalni, Rietava. Kur vairuotojai Plungiskiai ir masina "nakvoja" Plungeje.
Keista tik tai, jog ne taip seniai buves pasipuoses GoBaltic logotipu, sis autobusas pakankamai geros bukles ir vienas naujesniu (o buves prestizinis) patapo visas baltas ir "atsisake" tarptautiniu reisu, bei "pasirinko" Plunge. Aisku, Vilnius-Plunge yra pakankamai tolimas reisas.
Dar keistas dalykas, jog pakalbejus su pazistamu "Toks'o" vairuotoju, jis paminejo jog visi vairuotojai vengia siu Neoplanu ir labai nenoriai vaziuoja jais (gal ir tas itakojo jog perdave Plungiskiams).Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.04.28, 22:25.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNebunu pasiruoses padaryti foto, bet jei neklystu "Toks'o" pati "pirmutine", garazinis nr. 4, buvusi tarptautine Rygos masina, pakeite pries tai buvusias masinas nr. 41 ir 156, prirasytas prie reiso Vilnius-Plunge, per Kauna, Kryzkalni, Rietava. Kur vairuotojai Plungiskiai ir masina "nakvoja" Plungeje.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNeklystate - dviejose paskutinėse nuotraukose Fotobus-e Nr. 4 būtent Plungės maršrute. Nors nuotraukoje Vilniaus stotyje ir nesimato, tačiau jis irgi su šio maršruto lentele, be to, stovi "standartinėje Plungės" atstovos vietoje, kur anksčiau prieš reisą dažnai stovėdavo Nr. 156
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas čia keisto? Paseno, apsitrynė. Nebetinka tarptautiniams reisams. TOKS'as turi geresnių autobusų tarptautiniams maršrutams.
Si masina turi maziau sedimu vietu (33 vt.) nei nr. 4 ir turi odines sedynes.
Reisams i Ryga gal but ir tiko, o kokiais dabar reisais ja naudoja, nezinia...
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąTriperiai ten sudrožti, o ne autobusai. Jau Rygos reisuose iš jų prestižiškumo nulis buvo, visas girgžda, braška, salonai suvaryti...
O vengia, del ju valdymo savybiu.
Barska didele dalis ir Setru 315, teko vaziuoti i Klaipeda "Toks'o" Setra GN 173 kuri aptarnauja tolimus tarptautinius reisus, pagrinde Lvova, Kijeva tai viduje irgi nuolat barskejo plastmases.
Comment
-
Nuo gegužės Vilnius-Kaunas maršrute sutrupintas didžiosios dalies TOKS autobusų važiavimo laikas, kiek anksčiau tas pats buvo su Kautra ir Transreviu. Šiandien ekspresas iš Vilniaus į Kauną atvažiuoja per 1 h. 25 min.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlausimas - ar dar yra likęs koks nors tarpmiestinis maršrutas, kurio dalis trasos eina žvyrkeliais. Man atrodo, kad paskutinis buvo "Kautros" (perimtas iš "Autoturo") Vilnius - Anykščiai per Dapkūniškį, Balninkus, Želvą, Giedraičius. Keliasdešimt kilometrų buvo važiuojama gan prastos kokybės rajoniniais žvyrkeliais 1225, 1201, 2804. važiavo tik penktadieniais ir sekmadienias (ar tik sekmadieniais). Panaikintas pernai gruodžio pradžioje. Teko progos išbandyti kelios savaitės iki likvidacijos. Tai Temsai sulūžo priekinis amortizatorius. Žvyrkeliu važiuojant nelabai jautėsi, bet ant asfalto kratė ir siūbavo labiau nei važiuojant žvyrkeliu. Keleivių iki Vilniaus susirinko apie 18-20, daugiausia studentų. Dar apie 5-7 įlipo ir išlipo pakeliui. Iš Anykščių važiavo apie 7. Kokia gera "Kautra", kaip ji rūpinasi keleiviais. Net savo "gerųjų" mikrobų nepaleido šiuo maršrutu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlausimas - ar dar yra likęs koks nors tarpmiestinis maršrutas, kurio dalis trasos eina žvyrkeliais.
Comment
Comment