Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąGalvoju, kad didiesiems TOKS'o autobusams rezervuota 3XX numeracija - kažkaip netikėtai ji buvo "peršokta", naujas Temsas numeruojant 4XX. Otokar ir Turquise gali gauti 29X, 28X ar pan. numerius, nes 2XX numeriais Kautra žymi savo midibusus.
Na is dalies logiskas paaiskinimas, ziuresim kaip bus is tikro.
P.S. Dar reikia nepamirsti, jog yra ir "Toks'o" ukinio transporto numeracija, kuri "Toks'e" buvo numeruojama 3XX. Kazkur ir ja tures ikisti.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąĮdomu kaip tai paveiks Vilniaus autobusų stotį. Gal pagaliau sutvarkys ją.
Comment
-
Iš esmės yra kiek jau apšepusi ir koks rimtesnis remontas nepakenktų. Pastatas pasenes, manau reiktų kažko modernesnio jau, nors čia mano subjektyvi nuomonė.
Objektyviau kalbant, tai iš esmės reiktų sutvarkyti tvarkaraščius, jie yra padriki, ypač priemiestinio transporto. Nenurodyti maršrutų numeriai. Pora ekranų rodančių išvykimus/atvykimus "gyvai" nepakenktų.
Comment
-
Taryba spręs, ar „Kautra“, susijungusi su TOKS, nepiktnaudžiaus dominavimu
Keleivių vežimo autobusais rinkoje bręsta rimtos permainos. Didžiausia šio verslo bendrovė „Kautra“ ketina nusipirkti kitą stambią tolimojo keleivių vežimo kompaniją TOKS. Tačiau sandorio baigtis – Konkurencijos tarybos rankose. Ši turi nuspręsti, ar susijungusios įmonės neturės galimybės piktnaudžiauti dominuojama padėtimi rinkoje.
Kasmet apie 5 milijonus keleivių pervežanti „Kautros“ bendrovė bando įgyvendinti maždaug prieš 10 metų kilusią idėją – įsigyti didžiausią konkurentą – Vilniuje įsikūrusią tolimojo keleivių vežimo kompaniją TOKS.
„Mes tiesiog pasiekėm susitarimą su TOKS`o akcininkais dėl 100 procentų akcijų įsigijimo su tam tikromis išlygomis. Išlygos tokios, kad pirmiausia turime gauti Konkurencijos tarnybos sutikimą. Gavus sutikimą, vystysime sandorį toliau“, – aiškina įmonės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Konkurencijos tarybos leidimo įsigyti TOKS`ą „Kautra“ prašė dar 2006 metais. Ir jį gavo, bet sandoris neįvyko. Dabar, patikslinus kai kuriuos duomenis ir detales, reikia sulaukti tarybos sprendimo, ar leidimas dar galioja. „Kautros“ skaičiavimu, net ir sujungus dvi stambias keleivių vežimo įmones, naujoji tikrai neužimtų daugiau kaip 40 procentų rinkos.
Susisiekti su TOKS`o savininkais ir sužinoti, kodėl jie nusprendė parduoti kompanijos akcijas, nepavyko. Rinkos specialistai įžvelgia ir teigiamų, ir neigiamų būsimo sandorio aspektų.
„Tokios dvejopos mintys – iš vienos pusės gerai, kad toks stiprus vežėjas, kuris pastoviai investuoja, ieško naujų rinkų, bus dar stipresnis ir tikrai pateiks keleiviams gerą paslaugą. Iš kitos pusės – gaila, kad Lietuvoje nebeturės jokio rimto konkurento“, – teigia asociacijos „Linava“ keleivių vežimo skyriaus vedėjas Jevgenijus Stolovickis.
Jis nemato pagrindo ir keleivių nuogąstavimams, esą sujungus bendroves brangs bilietai. Jo teigimu „Kautra“ ir dabar daugiausiai investuoja į aptarnavimo kokybę, o keleivius veža ne brangiau negu kiti. Pasak „Kautros“ vadovo, įmonė kasmet perka 10–15 naujų, po milijoną litų kainuojančių, autobusų. Įsigijus TOKS`ą, jų pirkti reikės maždaug po 20, nes abiejų bendrovių techninis lygis smarkiai skiriasi. Vienodinti, anot L. Skardžiuko, reikėtų ir kitas veiklos sritis.
„Keleivių vežimas tai nėra tik autobusai, tai yra ir visa infrastruktūra, duomenų bazės, internetiniai pardavimai, nuolaidų sistemos, lojalumo sistemos, kurias galvojame įdiegti netrukus. Maršrutų optimizavimas – vienas iš klausimų: tam tikrose vietose gal bus peržiūrimi maršrutai, gal kur ir atsisakysim, gal kur reikės laikus perstumdyti. Tiesiog šiandien sunku dar komentuot, ką mes darysime“, – sako L. Skardžiukas.
„Kautros“ vadovas neprognozuoja, kiek laiko – mėnesį ar ilgiau – reikės laukti sandorio, o tiksliau – Konkurencijos tarybos sprendimo. Konkurencijos įstatymas nedraudžia vienai įmonei užimti dominuojamos padėties rinkoje. Draudžiama tik piktnaudžiauti ta padėtimi.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNei 40% rinkos neužima Kautra su Toks kartu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNieko keisto, juk kiekvienas didesnis rajoninis miestas turi savo didesnį ar mažesnį autobusų parką.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNei 40% rinkos neužima Kautra su Toks kartu?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąĮdomu, kaip paskaičiuoti tie 40 proc. Pagal maršrutų ir reisų skaičių ar pagal pervežamų keleivių kiekį?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa, čia klausimas apie kokią rinką kalbama - apskritai keleivių pervežimo, keleivių pervežimo autobusais, keleivių pervežimo tolimojo susisiekimo maršrutais.
Čia galima bet kokius procentus padaryt priklausomai nuo to kaip skaičiuojama bus
Comment
-
Talinas ketina atsisakyti troleibusų
Jame cituojamas savivaldybės įmonės "Talino miesto transportas" vadovas Enno Tammas (Enas Tamas) mano, kad troleibusai, kurie yra visiškai priklausomi nuo troleibusų linijų, miestui yra našta, nes elektros tiekimo nutraukimo arba avarijos atveju troleibusų eismas būna paralyžiuotas.
Jeigu įprastus troleibusus pakeis autobusai, taip pat hibridiniais ir elektros varikliais varomos transporto priemonės, tai jos sėkmingai išvengs tokių problemų.
Be to, troleibusų eksploatavimas yra beveik dukart brangesnis už autobusų, o troleibusų linijų išlaikymas yra nenaudingas, rašo laikraštis.
Comment
-
Sausio/vasario tarpmiesčio naujienos kurios visai neblogos.
Kautra atidarė naujus reisus iš Kauno į Vilnių 06:50 (stoja visur), 15:15 (ekspresas). Ir iš Vilniaus 10:15 (stoja visur), 20:15 (stoja beveik visur). Kažin ar ne su TOKS'o įsigijimu susiję, jog tokių maršrutų atsiradimui neprieštarauja konkurentai.
Popietis maršrutas (14:00 iš Kauno) į Tauragę pratęsiamas iki Šilalės. Analogiškai ryte autobusas į Vilnių išvyksta iš Šilalės (07:45), tvarkaraštis kitose stotelėse nesikeičia.
Kiek senesnė naujiena, bet Kautros Kaunas-Linkuva, pratęstas iki Joniškio.
TOKS'o naktiniai Palanga-Vilnius (23:55 iš Palangos) ir Vilnius-Palanga (23:00 iš Vilniaus) stos ir Grigiškėse, Vievyje, Elektrėnuose, Žiežmariuose, taigi, šie miesteliai turės naktinį susisiekimą.Paskutinis taisė Raikkonen; 2014.02.23, 10:58.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąS
Kautra atidarė naujus reisus iš Kauno į Vilnių 06:50 (stoja visur), 15:15 (ekspresas). Ir iš Vilniaus 10:15 (stoja visur), 20:15 (stoja beveik visur). Kažin ar ne su TOKS'o įsigijimu susiję, jog tokių maršrutų atsiradimui neprieštarauja konkurentai.
Kodėl TOKS turėtų prieštarauti? Įlindo į tarpą tarp "Transrevio" (iš Vilniaus), o iš Kauno ryte ir tokiu metu ir taip vien tik "Kautra" važiuoja. Rytinis į Vilnių tai geru laiku. O iš Vilniaus vargu ar TOKS į tą tarpą būtų kišęs kokį autobusą į Kauną, nes po to grįžti iš Kauno apie 13-14 val nėra kaip autobusai važiuoja kas 10-15 minučių.
Comment
-
Krokuva pradeda įgyvendinti savo seniai skelbtą norą turėti metropoliteną. Kaip pranešama, miesto valdžia su parengtu pirmosios metro linijos projektu jau kreipėsi į Infrastruktūros ir plėtros ministeriją dėl finansinės paramos šiam projektui iš Lenkijai naujajam septynmečiui pripažintų ES lėšų. Skaičiuojama, kad pirmosios metro linijos statyba kainuos apie 3 mlrd. eurų. Jei pusę šios sumos padengs ES, antrą pusę pridėtų privatus investuotojas.
Kaip čia taip išeina? Kai kurie dievagojosi pas mus, kad Vilnius nieku gyvu negaus ES paramos naujos TP rūšies diegimui mieste, o čia pat Krokuva prašys pinigų įdiegti naujai rūšiai - metro. Kas galit patikslinti?
Comment
-
Galbūt pasikeitė ES finansavimo sąlygos. Be to įtariu, kad po metro linija gali būti pakišta esamojo greitojo tramvajaus su jau esamu tuneliu po centru konversija. Arba pakišta po oro taršos programa, nes Krokuva yra 3 labiausiai užterštas miestas Europoje. ES lėšomis buvo pertvarkyta apšildymo sistema pačiame miesto centre, nes vis dar labai daug žmonių pačiame Krokuvos centre šildėsi akmens anglimis. Nuo pernai rudens anglimis kūrenti uždrausta. Bet iki to laiko buvo atlikta centro dujofikacija ir t.t. Lygiai taip pat, kaip Olštyne tramvajus pakištas po bendra infrastruktūros plėtros programa. Vilniui nėra ko svaigti apie tokias programas, kol skolos milijardo su viršum.Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 11:45.
Comment
-
Klausimas - ar dar yra likęs koks nors tarpmiestinis maršrutas, kurio dalis trasos eina žvyrkeliais. Man atrodo, kad paskutinis buvo "Kautros" (perimtas iš "Autoturo") Vilnius - Anykščiai per Dapkūniškį, Balninkus, Želvą, Giedraičius. Keliasdešimt kilometrų buvo važiuojama gan prastos kokybės rajoniniais žvyrkeliais 1225, 1201, 2804. važiavo tik penktadieniais ir sekmadienias (ar tik sekmadieniais). Panaikintas pernai gruodžio pradžioje. Teko progos išbandyti kelios savaitės iki likvidacijos. Tai Temsai sulūžo priekinis amortizatorius. Žvyrkeliu važiuojant nelabai jautėsi, bet ant asfalto kratė ir siūbavo labiau nei važiuojant žvyrkeliu. Keleivių iki Vilniaus susirinko apie 18-20, daugiausia studentų. Dar apie 5-7 įlipo ir išlipo pakeliui. Iš Anykščių važiavo apie 7. Kokia gera "Kautra", kaip ji rūpinasi keleiviais. Net savo "gerųjų" mikrobų nepaleido šiuo maršrutu.Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 13:54.
Comment
Comment