Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Atsakingas, kruopstus pernumeravimas-nelengvas procesas. Jei numeruoti ne "bet kaip" reikia ir i masinu klases atsizvelgti, ju talpa, galinguma ir daug kitu kriteriju. Del kuriu abejoju ar jau bus taip atsizvelgta, greiciausiai galiu pasakyti, jog ne. Bet ne tame esme. Esme-idomu kaip "Kautra" numeruos buvusias "Toks'o" masinas ir kokius jiems GN suteiks ir kada.
    Galvoju, kad didiesiems TOKS'o autobusams rezervuota 3XX numeracija - kažkaip netikėtai ji buvo "peršokta", naujas Temsas numeruojant 4XX. Otokar ir Turquise gali gauti 29X, 28X ar pan. numerius, nes 2XX numeriais Kautra žymi savo midibusus.

    Comment


      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
      Galvoju, kad didiesiems TOKS'o autobusams rezervuota 3XX numeracija - kažkaip netikėtai ji buvo "peršokta", naujas Temsas numeruojant 4XX. Otokar ir Turquise gali gauti 29X, 28X ar pan. numerius, nes 2XX numeriais Kautra žymi savo midibusus.
      "Kautros" garazine numeracija 3XX buvo persokta del to, jog numeracija 4XX jau buvo "atejusi" is AP laiku ir taip buvo numeruojami Ikarus autobusai.
      Na is dalies logiskas paaiskinimas, ziuresim kaip bus is tikro.
      P.S. Dar reikia nepamirsti, jog yra ir "Toks'o" ukinio transporto numeracija, kuri "Toks'e" buvo numeruojama 3XX. Kazkur ir ja tures ikisti.

      Comment


        Įdomu kaip tai paveiks Vilniaus autobusų stotį. Gal pagaliau sutvarkys ją.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Įdomu kaip tai paveiks Vilniaus autobusų stotį. Gal pagaliau sutvarkys ją.
          O kas blogai su Vilniaus autobusų stotimi?
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Iš esmės yra kiek jau apšepusi ir koks rimtesnis remontas nepakenktų. Pastatas pasenes, manau reiktų kažko modernesnio jau, nors čia mano subjektyvi nuomonė.

            Objektyviau kalbant, tai iš esmės reiktų sutvarkyti tvarkaraščius, jie yra padriki, ypač priemiestinio transporto. Nenurodyti maršrutų numeriai. Pora ekranų rodančių išvykimus/atvykimus "gyvai" nepakenktų.

            Comment


              Is esmes tai sutinku del ekranu. Nes paciu stociu paskirtis jau kiek pasikeitus: nekalbu uz visus, bet daugelis atvaziuoja i stoti kelios ar keliolika minuciu iki isvykimo ir nelabai kreipia demesio i viska

              Comment


                Taryba spręs, ar „Kautra“, susijungusi su TOKS, nepiktnaudžiaus dominavimu

                Keleivių vežimo autobusais rinkoje bręsta rimtos permainos. Didžiausia šio verslo bendrovė „Kautra“ ketina nusipirkti kitą stambią tolimojo keleivių vežimo kompaniją TOKS. Tačiau sandorio baigtis – Konkurencijos tarybos rankose. Ši turi nuspręsti, ar susijungusios įmonės neturės galimybės piktnaudžiauti dominuojama padėtimi rinkoje.

                Kasmet apie 5 milijonus keleivių pervežanti „Kautros“ bendrovė bando įgyvendinti maždaug prieš 10 metų kilusią idėją – įsigyti didžiausią konkurentą – Vilniuje įsikūrusią tolimojo keleivių vežimo kompaniją TOKS.

                „Mes tiesiog pasiekėm susitarimą su TOKS`o akcininkais dėl 100 procentų akcijų įsigijimo su tam tikromis išlygomis. Išlygos tokios, kad pirmiausia turime gauti Konkurencijos tarnybos sutikimą. Gavus sutikimą, vystysime sandorį toliau“, – aiškina įmonės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

                Konkurencijos tarybos leidimo įsigyti TOKS`ą „Kautra“ prašė dar 2006 metais. Ir jį gavo, bet sandoris neįvyko. Dabar, patikslinus kai kuriuos duomenis ir detales, reikia sulaukti tarybos sprendimo, ar leidimas dar galioja. „Kautros“ skaičiavimu, net ir sujungus dvi stambias keleivių vežimo įmones, naujoji tikrai neužimtų daugiau kaip 40 procentų rinkos.

                Susisiekti su TOKS`o savininkais ir sužinoti, kodėl jie nusprendė parduoti kompanijos akcijas, nepavyko. Rinkos specialistai įžvelgia ir teigiamų, ir neigiamų būsimo sandorio aspektų.

                „Tokios dvejopos mintys – iš vienos pusės gerai, kad toks stiprus vežėjas, kuris pastoviai investuoja, ieško naujų rinkų, bus dar stipresnis ir tikrai pateiks keleiviams gerą paslaugą. Iš kitos pusės – gaila, kad Lietuvoje nebeturės jokio rimto konkurento“, – teigia asociacijos „Linava“ keleivių vežimo skyriaus vedėjas Jevgenijus Stolovickis.

                Jis nemato pagrindo ir keleivių nuogąstavimams, esą sujungus bendroves brangs bilietai. Jo teigimu „Kautra“ ir dabar daugiausiai investuoja į aptarnavimo kokybę, o keleivius veža ne brangiau negu kiti. Pasak „Kautros“ vadovo, įmonė kasmet perka 10–15 naujų, po milijoną litų kainuojančių, autobusų. Įsigijus TOKS`ą, jų pirkti reikės maždaug po 20, nes abiejų bendrovių techninis lygis smarkiai skiriasi. Vienodinti, anot L. Skardžiuko, reikėtų ir kitas veiklos sritis.

                „Keleivių vežimas tai nėra tik autobusai, tai yra ir visa infrastruktūra, duomenų bazės, internetiniai pardavimai, nuolaidų sistemos, lojalumo sistemos, kurias galvojame įdiegti netrukus. Maršrutų optimizavimas – vienas iš klausimų: tam tikrose vietose gal bus peržiūrimi maršrutai, gal kur ir atsisakysim, gal kur reikės laikus perstumdyti. Tiesiog šiandien sunku dar komentuot, ką mes darysime“, – sako L. Skardžiukas.

                „Kautros“ vadovas neprognozuoja, kiek laiko – mėnesį ar ilgiau – reikės laukti sandorio, o tiksliau – Konkurencijos tarybos sprendimo. Konkurencijos įstatymas nedraudžia vienai įmonei užimti dominuojamos padėties rinkoje. Draudžiama tik piktnaudžiauti ta padėtimi.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Nei 40% rinkos neužima Kautra su Toks kartu?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Nei 40% rinkos neužima Kautra su Toks kartu?
                    Nieko keisto, juk kiekvienas didesnis rajoninis miestas turi savo didesnį ar mažesnį autobusų parką.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Nieko keisto, juk kiekvienas didesnis rajoninis miestas turi savo didesnį ar mažesnį autobusų parką.
                      A1 gąsdino, kad viena Kautra jau beveik monopilis, o pasirodo net Kautra + Toks neturi nė 40%.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Nei 40% rinkos neužima Kautra su Toks kartu?
                        Įdomu, kaip paskaičiuoti tie 40 proc. Pagal maršrutų ir reisų skaičių ar pagal pervežamų keleivių kiekį?

                        Comment


                          Na, čia klausimas apie kokią rinką kalbama - apskritai keleivių pervežimo, keleivių pervežimo autobusais, keleivių pervežimo tolimojo susisiekimo maršrutais.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kaip paskaičiuoti tie 40 proc. Pagal maršrutų ir reisų skaičių ar pagal pervežamų keleivių kiekį?
                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Na, čia klausimas apie kokią rinką kalbama - apskritai keleivių pervežimo, keleivių pervežimo autobusais, keleivių pervežimo tolimojo susisiekimo maršrutais.
                            Aš apie šiuos dalykus ir galvojau nuo vakar.

                            Čia galima bet kokius procentus padaryt priklausomai nuo to kaip skaičiuojama bus

                            Comment


                              Talinas ketina atsisakyti troleibusų

                              Jame cituojamas savivaldybės įmonės "Talino miesto transportas" vadovas Enno Tammas (Enas Tamas) mano, kad troleibusai, kurie yra visiškai priklausomi nuo troleibusų linijų, miestui yra našta, nes elektros tiekimo nutraukimo arba avarijos atveju troleibusų eismas būna paralyžiuotas.

                              Jeigu įprastus troleibusus pakeis autobusai, taip pat hibridiniais ir elektros varikliais varomos transporto priemonės, tai jos sėkmingai išvengs tokių problemų.

                              Be to, troleibusų eksploatavimas yra beveik dukart brangesnis už autobusų, o troleibusų linijų išlaikymas yra nenaudingas, rašo laikraštis.

                              Comment


                                Sausio/vasario tarpmiesčio naujienos kurios visai neblogos.

                                Kautra atidarė naujus reisus iš Kauno į Vilnių 06:50 (stoja visur), 15:15 (ekspresas). Ir iš Vilniaus 10:15 (stoja visur), 20:15 (stoja beveik visur). Kažin ar ne su TOKS'o įsigijimu susiję, jog tokių maršrutų atsiradimui neprieštarauja konkurentai.

                                Popietis maršrutas (14:00 iš Kauno) į Tauragę pratęsiamas iki Šilalės. Analogiškai ryte autobusas į Vilnių išvyksta iš Šilalės (07:45), tvarkaraštis kitose stotelėse nesikeičia.

                                Kiek senesnė naujiena, bet Kautros Kaunas-Linkuva, pratęstas iki Joniškio.

                                TOKS'o naktiniai Palanga-Vilnius (23:55 iš Palangos) ir Vilnius-Palanga (23:00 iš Vilniaus) stos ir Grigiškėse, Vievyje, Elektrėnuose, Žiežmariuose, taigi, šie miesteliai turės naktinį susisiekimą.
                                Paskutinis taisė Raikkonen; 2014.02.23, 10:58.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  S
                                  Kautra atidarė naujus reisus iš Kauno į Vilnių 06:50 (stoja visur), 15:15 (ekspresas). Ir iš Vilniaus 10:15 (stoja visur), 20:15 (stoja beveik visur). Kažin ar ne su TOKS'o įsigijimu susiję, jog tokių maršrutų atsiradimui neprieštarauja konkurentai.
                                  Kol kas dėl įsigijimo neaišku. Konkurecijos taryba nedavė atsakymo. Realiai "Kautra" užima apie pusė tarpmiestinių autobusų rinkos, todėl jai neturėtų būti leidžiama pirkti TOKS'o. Na bet mūsų įstatymai "lankstūs" ir pritaikomi pagal poreikius. Paims ir įvertins visą pervežimų rinką (kas nėra teisinga), o joje "Kautra", aišku, kad neužima nei penktadalio.
                                  Kodėl TOKS turėtų prieštarauti? Įlindo į tarpą tarp "Transrevio" (iš Vilniaus), o iš Kauno ryte ir tokiu metu ir taip vien tik "Kautra" važiuoja. Rytinis į Vilnių tai geru laiku. O iš Vilniaus vargu ar TOKS į tą tarpą būtų kišęs kokį autobusą į Kauną, nes po to grįžti iš Kauno apie 13-14 val nėra kaip autobusai važiuoja kas 10-15 minučių.

                                  Comment


                                    Krokuva pradeda įgyvendinti savo seniai skelbtą norą turėti metropoliteną. Kaip pranešama, miesto valdžia su parengtu pirmosios metro linijos projektu jau kreipėsi į Infrastruktūros ir plėtros ministeriją dėl finansinės paramos šiam projektui iš Lenkijai naujajam septynmečiui pripažintų ES lėšų. Skaičiuojama, kad pirmosios metro linijos statyba kainuos apie 3 mlrd. eurų. Jei pusę šios sumos padengs ES, antrą pusę pridėtų privatus investuotojas.
                                    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63886990


                                    Kaip čia taip išeina? Kai kurie dievagojosi pas mus, kad Vilnius nieku gyvu negaus ES paramos naujos TP rūšies diegimui mieste, o čia pat Krokuva prašys pinigų įdiegti naujai rūšiai - metro. Kas galit patikslinti?

                                    Comment


                                      Galbūt pasikeitė ES finansavimo sąlygos. Be to įtariu, kad po metro linija gali būti pakišta esamojo greitojo tramvajaus su jau esamu tuneliu po centru konversija. Arba pakišta po oro taršos programa, nes Krokuva yra 3 labiausiai užterštas miestas Europoje. ES lėšomis buvo pertvarkyta apšildymo sistema pačiame miesto centre, nes vis dar labai daug žmonių pačiame Krokuvos centre šildėsi akmens anglimis. Nuo pernai rudens anglimis kūrenti uždrausta. Bet iki to laiko buvo atlikta centro dujofikacija ir t.t. Lygiai taip pat, kaip Olštyne tramvajus pakištas po bendra infrastruktūros plėtros programa. Vilniui nėra ko svaigti apie tokias programas, kol skolos milijardo su viršum.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 11:45.

                                      Comment


                                        Klausimas - ar dar yra likęs koks nors tarpmiestinis maršrutas, kurio dalis trasos eina žvyrkeliais. Man atrodo, kad paskutinis buvo "Kautros" (perimtas iš "Autoturo") Vilnius - Anykščiai per Dapkūniškį, Balninkus, Želvą, Giedraičius. Keliasdešimt kilometrų buvo važiuojama gan prastos kokybės rajoniniais žvyrkeliais 1225, 1201, 2804. važiavo tik penktadieniais ir sekmadienias (ar tik sekmadieniais). Panaikintas pernai gruodžio pradžioje. Teko progos išbandyti kelios savaitės iki likvidacijos. Tai Temsai sulūžo priekinis amortizatorius. Žvyrkeliu važiuojant nelabai jautėsi, bet ant asfalto kratė ir siūbavo labiau nei važiuojant žvyrkeliu. Keleivių iki Vilniaus susirinko apie 18-20, daugiausia studentų. Dar apie 5-7 įlipo ir išlipo pakeliui. Iš Anykščių važiavo apie 7. Kokia gera "Kautra", kaip ji rūpinasi keleiviais. Net savo "gerųjų" mikrobų nepaleido šiuo maršrutu.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 13:54.

                                        Comment


                                          Toks maršrutas dar yra. Iš Anykščių į Uteną per Rubikius. Nuo Rubikių prasideda žvyrkeliai. Žiema tai dar nieko baisaus, bet vasara bjauru. Visas autobusiukas būna pilnas dulkių (kalbama apie autoveldos mikroautobusus).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X