Kas liečia monopolijų - geriau jau tokio lygio monopolija, nei atskiros regioninio AP lygio įmonėlės, kurių vairai visai dienai savo "mandagumu" sugeba sugadinti nuotaiką. Bent jau man negaila sumokėti keliais litais brangiau už paslaugą, kuri bus suteikta tinkamai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Leidimas jau seniai duotas: "LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS TARYBA
NUTARIMAS
DĖL LEIDIMO UAB „KAUTRA” VYKDYTI KONCENTRACIJĄ ĮSIGYJANT 100 PROC. UAB „TOLIMOJO KELEIVINIO TRANSPORTO KOMPANIJA” AKCIJŲ
2006 m. rugsėjo 21 d. Nr. 1S-100
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 14 str. 1 d. 1 p.,
Konkurencijos taryba n u t a r i a:
Leisti UAB “Kautra” vykdyti koncentraciją įsigyjant 100 proc. UAB “Tolimojo keleivinio transporto kompanija” akcijų pagal pateiktą pranešimą."
http://kt.gov.lt/index.php?show=nut_view&nut_id=375
Comment
-
Klauskite p. Paleičiko
Vykstant sandoriui, būtinas Konkurencijos tarybos leidimas, o p. Paleičikas primena, kad kartą tokį leidimą taryba jau suteikė. „Kautra“ dar 2006 m. gavo leidimą vykdyti koncentraciją įsigyjant 100% TOKS akcijų.
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/1/9/bresta...#ixzz2pw9yHTMG
Comment
-
Netiketa naujiena, verta metu pirkinio vardo. Nors tokius gandus jau esu girdejes is vieno "Kautros" vairuotojo jau 2008m. Tuo metu buvo sunku patiketi.
Reziume-monopolininkai toliau valdo, Kaunieciai jau pereme Vilniu.
Bus kaip tarybiniais laikais, viena imone su atskiru miestu ATI kolonomis.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNetiketa naujiena, verta metu pirkinio vardo. Nors tokius gandus jau esu girdejes is vieno "Kautros" vairuotojo jau 2008m. Tuo metu buvo sunku patiketi.
Reziume-monopolininkai toliau valdo, Kaunieciai jau pereme Vilniu.
Bus kaip tarybiniais laikais, viena imone su atskiru miestu ATI kolonomis.Show must go von!
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTai Vilniaus autobusų stotis priklausys Kautrai? O kam priklausė prieš tai, TOKS'ui?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąDabar Vilniaus autobusų stotį valdo TOKS, o po sandėrio tai yra po pirkimo Vilniaus autobusų stotį valdys Kautra. Kautra perima viską ką turėjo ir valdė TOKS.
Juk vien dubliai.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąO tai kokios gali kilti problemos su garažiniais numeriais? Jie ne kokie nors etalonai, kad jų nebūtų galima pakeisti. Per kelias dienas pernumeruos iš naujo jei iš viso pernumeruos.
Juk pagal visus reglamentus, vezeju tikrinimo inspekcijas ir tarnybas, ju dokumentus nustatyta, jog masinos, aptarnaujancius tarpmiestinius reisus, privalo tureti garazinius numerius.
Anktesniame mano pranesime jau parasyta, kodel jie turetu buti pernumeruojami. Viena is pagrindiniu priezasciu-dubliai.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąToks gali būti kaip Kautros filialas. Tada būtų kaip atskira įmonė, kurios savininkė Kautra. Jei tai bus atskira įmonė, tai garažinė numeracija nesikartos. Todėl ir nebus poreikio pernumeruoti.
Juk ir logotipus manau "Kautra" tikrai uzdes savo, o tuomet jau ir GN tures buti pernumeruojami, nes bus is vien dubliai.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO kodel turetu buti kaip atskira imone? Su kitais savo filialais taip juk nepadare.
Juk ir logotipus manau "Kautra" tikrai uzdes savo, o tuomet jau ir GN tures buti pernumeruojami, nes bus is vien dubliai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu tai ims ir pernumeruos. Ar čia kažkoks be galo sudėtingas procesas, reikalaujantis naujų priemonių registracijų kur nors?
Comment
Comment