Parašė ArtEGO
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąNečiaupčiau, jei atsakytum už bazarą. Bet šneki nesąmones. Į tolimiausius reisus geriausią techniką? Vilnius-Mažeikiai supuvusi Setra S315, kur važiuojant durys pačios atsidaro, dalis sėdynių sulūžę ir šimtas metų nevalytas salonas? Vilnius - N.Akmenė su legendiniu Neoplan N122, kurį jau net Panevėžio AP nurašęs? Kur viso kelio metu kažkuo degančiu dvokė, vairai stodavo pakelėj kas kažkiek laiko. Vilnius - Ryga visas klerantis ir traškantis Neoplan Starliner, kur vairas visą kelią prarūkė kabinoj, kas antras žodis - rusiškas keiksmažodis, ir išvažiuojant iš Rygos tris kartus avarinę situaciją sukėlė per savo temperamentą? Tai pasakyk, "kolega", kur čia matai modernumą ir pagarbą keleiviui? Toksynui šimtas metų iki Kautros, ir keleiviai jau mieliau renkasi KAUTROS MD9 naują TEMSA, negu afigennai modernią ir komfortišką perpuvusią 20 metų senumo 315 Setrą pirmų laidų. Asmeniškai nesu nei Kautros, nei Temsų fanas, bet aš važinėju, ir matau, kas dedasi šalies keliuose.
Nieko nesakau, buna isimtinu atveju su rezervu kaip ir visur, bet tai retas dalykas.
Reisu Vilnius-N.Akmene, rieda dviaukstes masinos. Tad jos priklauso kitai kategorijai, klasei, yra tikrai komfortiskos ir minkstos. Be to jusu paminetas dviaukstis Neoplanas vaizuoja retai, dazniausiai vasaros sezono metu, kuomet geresnes dviaukstes masinos lekia i pajuri.
Klausite kodel dviaukstes masinos priklauso kitai kategorijai-atsakysiu pavyzdziu, "Kautros" dviaukste Scania-Ikarus, iki siol aptarnauja reisa Vilnius-Roma per Viena.
Is jusu komentaru ir pasisakymu, suprantu jog palaikote VT nuzmogejima ir mikrobizavimasi. Jei sakote kad mazai keleiviu-todel reikalingas mazos talpos autobusas. Tai prastas VT organizavimas. Ir pats kaip keleivis galiu pasakyti jog rinkciausi senesni, bet komfortiskesni ir didesni autobusa nei midibusa ar juolabiau mikroba.
O vairuotoju elgesys ir rukymas ar mentalitetas tai jau i masinu komplektacija ir dydi neieina.Paskutinis taisė Buss fanas; 2013.10.25, 22:47.
Comment
-
Visi mano pateikti faktai yra iš asmeninės patirties, iš reisų - o važinėju aš daug. Puvėsių maršrutuose tikrai yra, ir tą Neoplaną dabar tenka išvysti taip pat gan dažnai Esmė tame, kad keleivių vežimas - tai socialinė paslauga, kuri apima savyje ne vien tai, koks autobusas veža. Daug kas priklauso nuo ekipažo - vairuotojai lemia taip pat didelį vaidmenį. Nemanau, kad keleiviui malonu prarūkytoje kabinoje sėdintis senis su kelias dienas neplauta galva (Taip, tai taip pat iš kitos apipuvusios S315 į Mažeikius, praeitas pavasaris). Važinėja ne vien techniniai žmonės, žinantys, kad Setra geriau už Temsa. Važinėja ir studentės bei pensininkai, kuriems svarbiau tai, kaip vairuotojas juos aptarnaus bet tai, kad nuo mašinos dvelkia naujumu ir tvarka. Ir nesvarbu, Setra, Temsa, ar koks MAZ tai...
Comment
-
Mikroautobusai tolimiems reisams tikrai nėra gerai, ypač jei tai dažnas reiškinys. Šiuo konkrečiu atveju, Temsa visai nėra prastas autobusas, juo labiau, kai keleivių visai mažai. Vis dėlto, reisas Kaunas - Nida ne sezono metu yra tikrai mažai apkrautas, tad nematau tragedijos, jei kada važiuoja ir mikroautobusas. Kodėl generuoti milžiniškus nuostolius? Ar geriau, kad iš viso nevažinėtų žiemą tas maršrutas? Lėktuvai sezoniniais reisais žiemą taip pat dažnai pakeičiami mažesniais arba iš viso nebeskraido. Teko komfortišku mikroautobusu važiuoti iki Vokietijos vakarinės dalies (ne su uždarbiautojais, nesijaudinkit, su pakankamai turtingais žmonėmis ir ši kelionė tikrai ypatingai nevargino.
Comment
-
Buss fanas, nustok skųstis. Geriau pats įkurk bendrovę ir siųsk 70 vietų autobusus į reisus, kuriais važiuoja kokie 10 žmonių. Pažiūrėsim kiek laiko tavo įmonė išsilaikys.
Įdomu būtų palyginti įsigytų visiškai naujų Kautros ir TOKS autobusų per paskutinius penkerius metus. Man atrodo, kad vežėjas, kuris skaičiuoja, kokią transporto priemonę leisti į reisą, jų įsigijo daug daugiau.
P.S. Naujuose, kad ir mažuose autobusuose bent jau veikia kondicionieriai ir šildymas. Taip pat vietos kojoms dažniausiai daugiau, negu senuose autobusuose.
Comment
-
Kai žmonės nesupranta ekonomikos pagrindų, tai tada šneka nesąmones. Jei "Kautrai" būtų pelningas tik Kaunas, tai tada ji nesiplėstų į kitus rajonus. Su gera vadyba, galima beveik bet kuriame rajone vežimą autobusais padaryti pelningą. Pagal A|1 filosofiją, Ukmergės autobusų parkas turėtų būti pelningas. Nes iš Ukmergės vyksta daug autobusų į visas kryptis. Bet kažkodėl pats parkas neturi nei vieno tarpmiestinio reiso.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKai žmonės nesupranta ekonomikos pagrindų, tai tada šneka nesąmones. Jei "Kautrai" būtų pelningas tik Kaunas, tai tada ji nesiplėstų į kitus rajonus. Su gera vadyba, galima beveik bet kuriame rajone vežimą autobusais padaryti pelningą. Pagal A|1 filosofiją, Ukmergės autobusų parkas turėtų būti pelningas. Nes iš Ukmergės vyksta daug autobusų į visas kryptis. Bet kažkodėl pats parkas neturi nei vieno tarpmiestinio reiso.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKai žmonės nesupranta ekonomikos pagrindų, tai tada šneka nesąmones. Jei "Kautrai" būtų pelningas tik Kaunas, tai tada ji nesiplėstų į kitus rajonus. Su gera vadyba, galima beveik bet kuriame rajone vežimą autobusais padaryti pelningą. Pagal A|1 filosofiją, Ukmergės autobusų parkas turėtų būti pelningas. Nes iš Ukmergės vyksta daug autobusų į visas kryptis. Bet kažkodėl pats parkas neturi nei vieno tarpmiestinio reiso.
O Ukmergė, nors ir yra stambioje kryžkelėje, jos AP niekada neturėjo daugybės tolimojo susisiekimo maršrutų. Išlaikyti bent kelis tolimojo susisiekimo maršrutus šiais laikais nėra galimybės, nes keleivių yra mažai, o pro Ukmergę pravažiuojančių autobusų pakankamai daug. Ir jie nuveža visus esamus keleivius.
Antra, su gera vadyba esant dabartinei valstybės VT politikai ir totalinei automobilizacijai, joks rajoninis parkas nedirbs pelningai. Rajoniniai parkai laikosi tik iš moksleivių pervežimų, o tolimojo susisiekimo maršrutų yra nedaug ir jų vis mažėja. Jau ne kartą kartoju, kad "Kautra" išsiplėtė į kai kuriuos rajonus ne labdaros daryti. Tų rajonų savivaldybės nustekeno savo parkus ir galiausiai buvo priverstos už tai brangiai sumokėti - atiduoti parkus privatininkams (kalbu ne tik apie "Kautrą"). Kiek už tai sumokama privatininkams aš nežinau. Bet tikrai nemanau, kad mažiau, nei rajonų savivaldybės skiria savo parkams. Jei yra atitinkamas finansavimas, gera vadyba, tai galima ir neturėti nuostolių. Bet netgi su gera vadyba ir prastu finansavimu iš savivaldybės, pelningai dirbti neįmanoma.
P.S. ši diskusija ne toje temoje. Gal galima būtų pranešimus perkelti į temą apie viešąjį transportą Lietuvoje?Paskutinis taisė Al1; 2013.10.28, 13:36.
Comment
-
Faktas, nebutu buve "Kautros", dar neaisku, kas dabar butu per situacija. Ir tuomet, kai buvo privatizuota, paskui parduota, tikrai investuota palygint milziniskos lesos su pakankamai didele rizika. Tuo tarpu pvz "Toks'as" tik dabar pradejo taisytis. Net KLAP'as sakyciau toliau pazenges. Apie kitus parkus isvis nera snekos. Pinigai jautrus dalykas Lietuvoj, bet jau ne kart minejau, kad yra labai aki rezianciu dalyku, kuriuos butu nebrangu istaisyt.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEkonomikos čia nekaišiok. Pirma, Kaunas buvo ir yra stambiausias autobusų susisiekimo transporto mazgas Lietuvoje. Vilnius, tokiu nebuvo ir nėra. Ir vien dėl to, jei "Kautros" lygio politika ir vadyba būtų pritaikyta Vilniuje, rezultatas nebūtų toks pats. Aš kalbu ne apie dabartines dienas, bet apie "Kautros" ekspansijos pradžią. Jei, tarkime, TOKS būtų pirmasis Vilniuje pritaikęs "Kautros" tipo politiką ir vadybą anksčiau nei "Kautra" Kaune, jis nebūtų užėmęs tiek rinkos, kiek užima "Kautra".
TOKS'o savo maršrutais ne tiek, kiek Kautra orientuojasi į kaimo gyventojus, dėl to važiuoja greičiau, kas jiems suteikia konkurencinį pranašumą. Be to kas TOKS'ui trukdo naudotis Kaunu kaip maršrutų centru? Kauno Kautroje vairuotojai dirba iš įvairių miestų, tuo tarpu TOKS'as linkęs išlaidauti siųsdamas po du vairuotojus.
Comment
-
Išvyka į Lietuvos pajūrį: kaip paprasta sugadinti atostogas
Kai autobusas atvyko į uostamiestį, keleiviai bagažo skyriuje pasigedo vieno lagamino.
„Autobuso vairuotojas pareiškė, kad jokių lagaminų autobuse daugiau nėra, net nepaaiškino, kur mums derėtų kreiptis su pretenzijomis“, – teismui nurodė ieškovai.
Bendrovė TOKS nesutiko su jai pareikštu ieškiniu ir teismo prašė keleivių ieškinį atmesti kaip nepagrįstą.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKone kiekvienas miestas turėjęs savo autobusų parką turėjo maršrutus ne į Kauną, o sostinę, taigi, svarbiausias mazgas turėjo būti Vilnius, o ne Kaunas. Tačiau Vilnių liečiantys maršrutai nyko sparčiau nei Kauną.
TOKS'o savo maršrutais ne tiek, kiek Kautra orientuojasi į kaimo gyventojus, dėl to važiuoja greičiau, kas jiems suteikia konkurencinį pranašumą. Be to kas TOKS'ui trukdo naudotis Kaunu kaip maršrutų centru? Kauno Kautroje vairuotojai dirba iš įvairių miestų, tuo tarpu TOKS'as linkęs išlaidauti siųsdamas po du vairuotojus.
Pats mini, kad į Vilnių maršrutai nyko sparčiau. Visiškai teisingai, nes Kaunas yra Lietuvos centre, geriau išvystytas transporto mazgas (t.y. galima važiuoti įvairiomis kryptimis). O dabar pats paskaičiuok, kiek Lietuvoje yra AP, ir jei bent vienas iš jų bent vieną kartą per dieną leistų savo autobusą į Vilnių, kiek iš jų nori nenori važiuotų per Kauną. Štai tau ir atsakymas būtų, kodėl Kaunas yra stambesnis mazgas už Vilnių.
Sakai, kas trukdo TOKS-ui naudoti Kauną kaip maršrutų centrą. O kas trukdo "Kautrai" naudoti Vilnių kaip maršrutų centrą? Rinka užpildyta, o keleivių nedaugėja. Taip, TOKS su dviem vairuotojais galėtų ir optimizuotis, bet tam nereikia Kauno laikyti savo centru.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIšvyka į Lietuvos pajūrį: kaip paprasta sugadinti atostogas
Ir ką? Lėktuvu skrendant bagažas nedingsta?
Čia labai tinka prie to pačio, jog TOKS'as dirba prasčiau už Kautrą tik dėl to, jog nėra Lietuvos centre.Paskutinis taisė Al1; 2013.10.29, 07:38.
Comment
Comment