Biurokratizmo siautėjimas. Kiek laiko užtrunka autobusų pirkimas? Ogi beveik 3 metus! Taigi, nėra ko stebėtis, kad tiek Lietuva, tiek ir visa ES beviltiškai žlunga. Taip dirbant neįmanoma ilgai atsilaikyti ir tuo labiau konkuruoti prieš kylančią Aziją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBiurokratizmo siautėjimas. Kiek laiko užtrunka autobusų pirkimas? Ogi beveik 3 metus! Taigi, nėra ko stebėtis, kad tiek Lietuva, tiek ir visa ES beviltiškai žlunga. Taip dirbant neįmanoma ilgai atsilaikyti ir tuo labiau konkuruoti prieš kylančią Aziją.
Comment
-
Jau kelinti metai kai turiu tarptautinį studento pažymėjimą (ISIC). Niekad problemų nekildavo nei traukiniuose ar autobusuose. Vakar važiavau liaudyje vadinamu "mikriuku" beveik 30 km. Šiuo maršrutu tenka dažnai važiuoti, tad jau ir vairuotojai būna matyti.kaip visada paprašiau pusę bilieto iki Panevėžio, parodžiau ISIC, deja jis vairuotojui netiko, nes reikėjo jam parodyti iš MIGRACINĖS tarnybos PAŽYMĄ, kad esu ES pilietė. Tada liepė parodyti pasą, kurio, deja, neturėjau. Paaiškinus, kad jau kelinti metai su ISIC važinėju, vairuotojo neįtikino, nes jam REIKIA PAŽYMOS, nes taip pas jį dokumentuose rašoma. Pareikalavus parodyti tuos "dokumentus", kur taip rašoma, vairuotojas nepateikė, nes atrėžė, kad po ranka neturįs. Dar paburnojęs, vis dėl to suteikė nuolaidą ir pareiškė,kad kitą kartą turėčiau su savim kažkokią mistinę pažymą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei tramvajaus viena maždaug 10 km linija kainuotų grubiai tariant apie milijardą litų, įskaitant riedmenis, eismo iškėlimą iš Pylimo g., kapitalinę visų gatvių, kuriomis važiuotų tramvajus rekonstrukcija pakeičiant, iškeliant visas komunikacijas, apsaugos nuo vibracijos įrengimą, tramvajų depą ir t.t. ir pan., tai jau esamos troleibusų sistemos KT remontas NEGALI kainuoti 300 mln. litų. Nes už kokią sumą tikriausiai pavyktų visiškai pakeisti visą KT nauju. Bet juk to nereikia! Nereikai keisti visų atramų, nereikia keisti visų KT gatvėse, visų transformatorinių, nereikia komunikacijų atnaujinimo gatvėse ir gatvės dangos atnaujinimų ir t.t. Galiausiai tai galima daryti kelių metų bėgyje palaipsniui arba u ES pinigus. O miestas (VVT) savo dalį surastų iš kur pridėti.
Pirma, kuo reikėtų užsiimti - pagrindiniu sankryžų, žiedų ir kai kurių kreivių sutvarkymu. Po to visų likusių. Taip pat palaipsniui atnaujinant po transformatorinę.
Beje, kiek Vilniuje yra troleibusų transformatorinių???
Koks kontaktinio tinklo ilgis Vilniuje šiuo metu? Kažkaip nepavyko susirasti tokios informacijos. "Iš akies" primetus turėtų būti kažkas apie 50 km. Tuomet lyginant su žiniasklaidoje minėta 6 km linijos tiesimo kaina į Santariškes (~42 mln.) galbūt išties už ~300 mln. pavyktų pilnai (prilygstant naujos linijos tiesimui) atnaujinti visą kontaktinį tinklą mieste. Čia sutinku, kad nereikia visiškai visko keisti ir ši suma būtų mažesnė. Tačiau lieka aktualus klausimas kiek ji būtų mažesnė? Juk darbai būtų daromi su 15-20 metų perspektyva. Todėl manau ir kažkokią dalį atramų reikėtų keisti, iš esmės atnaujinti pastotes ir pan. Jeigu gavus ES paramą, tai būtų daromas esminis atnaujinimas (rekonstrukcija), nes po kelių metų tam pačiam tikslui paramos tikrai niekas nebeduos.
Net jeigu tai sudarytų tik 1/3 šios kainos, vis tiek suma sieks 100-120 mln. ir toli gražu nebus tik ~35 mln.
Comment
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąJau kelinti metai kai turiu tarptautinį studento pažymėjimą (ISIC). Niekad problemų nekildavo nei traukiniuose ar autobusuose. Vakar važiavau liaudyje vadinamu "mikriuku" beveik 30 km. Šiuo maršrutu tenka dažnai važiuoti, tad jau ir vairuotojai būna matyti.kaip visada paprašiau pusę bilieto iki Panevėžio, parodžiau ISIC, deja jis vairuotojui netiko, nes reikėjo jam parodyti iš MIGRACINĖS tarnybos PAŽYMĄ, kad esu ES pilietė. Tada liepė parodyti pasą, kurio, deja, neturėjau. Paaiškinus, kad jau kelinti metai su ISIC važinėju, vairuotojo neįtikino, nes jam REIKIA PAŽYMOS, nes taip pas jį dokumentuose rašoma. Pareikalavus parodyti tuos "dokumentus", kur taip rašoma, vairuotojas nepateikė, nes atrėžė, kad po ranka neturįs. Dar paburnojęs, vis dėl to suteikė nuolaidą ir pareiškė,kad kitą kartą turėčiau su savim kažkokią mistinę pažymą
Daugiau informacijos Transporto lengvatų įstatyme. Iš esmės, vairuotojas nėra teisus, nes vadovaujasi senomis nuostatomis, naujos yra lankstesnės.
Vis tik rekomenduočiau su savimi turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą šalia ISIC.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei vairuotojui kelia abejonių, ar esate ES šalyje studijuojantis asmuo, jis turi teisę prašyti paso, kuriame turėtų būti nurodyta, kurios šalies pilietė esate.
Daugiau informacijos Transporto lengvatų įstatyme. Iš esmės, vairuotojas nėra teisus, nes vadovaujasi senomis nuostatomis, naujos yra lankstesnės.
Vis tik rekomenduočiau su savimi turėti asmens tapatybės kortelę ar pasą šalia ISIC.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPamirškim bent kuriam laikui tą tramvajų, esmė ne troleibusai vs tramvajus, bet kiek kainuotų kontaktinio tinklo atnaujinimas.
Koks kontaktinio tinklo ilgis Vilniuje šiuo metu? Kažkaip nepavyko susirasti tokios informacijos. "Iš akies" primetus turėtų būti kažkas apie 50 km. Tuomet lyginant su žiniasklaidoje minėta 6 km linijos tiesimo kaina į Santariškes (~42 mln.) galbūt išties už ~300 mln. pavyktų pilnai (prilygstant naujos linijos tiesimui) atnaujinti visą kontaktinį tinklą mieste. Čia sutinku, kad nereikia visiškai visko keisti ir ši suma būtų mažesnė. Tačiau lieka aktualus klausimas kiek ji būtų mažesnė? Juk darbai būtų daromi su 15-20 metų perspektyva. Todėl manau ir kažkokią dalį atramų reikėtų keisti, iš esmės atnaujinti pastotes ir pan. Jeigu gavus ES paramą, tai būtų daromas esminis atnaujinimas (rekonstrukcija), nes po kelių metų tam pačiam tikslui paramos tikrai niekas nebeduos.
Net jeigu tai sudarytų tik 1/3 šios kainos, vis tiek suma sieks 100-120 mln. ir toli gražu nebus tik ~35 mln.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimą''Busturo'' dovana Elektrėnų miesto gyventojams nuo 08.01-08.31 bilieto kaina iš Elektrėnų į Vilnių tik 5 litai.Kai kiti vežėjai ima 10-12 litų.
Comment
-
Šiandien Švedijos dienraštyje "Metro" paskelbta naujiena apie tai, kad miesto valdžia pritarė siūlymams leisti daugiau keleivinių keltų didelio Mälaren ežero, kuris miesto centre įteka į Baltijos jūrą, vandenimis. Planuojama vykdyti reguliarius keleivinių keltų reisus devyniomis kryptimis tarp miesto centro ir gyvenviečių Mälaren ežero salyne (Ekerö (salynas) - Gamla stan, Ulvsunda - Södersjukhuset (ligoninė) su tarpiniais sustojimais).
Kartu kitąmet bus pristatyta partija naujų, elektra varomų, keltų (žr. paveikslėlį).
Vandens transportas (vandens taksi (pagal iškvietimą), kateriai, kt.) yra viena svarbesnių susisiekimo priemonių Stokholmo mieste bei tarp miesto ir gyvenviečių salynuose. Šiomis dienomis intesyviausias keleivinių keltų ir katerių eismas tarp miesto centro bei Stokholmo salyne esančių gyvenviečių bei kai kurių miesto rajonų. Reguliariais reisais vykstančiuose vandens transporto priemonėse atsiskaitymo tvarka tokia pati kaip ir visose kitose viešojo transporto priemonėse.
Stokholmo elektra varomo keleivinio kelto koncepcija:
Šaltinis
Senesni straipsniai: Stockholm kan få nio nya båtpendlarlinjer, Stockholm får eldriven pendelbåt.Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 17:41.
Comment
-
Naujienos iš tarpmiesčio:
Varėnos AP į Kauną važinės visomis darbo dienomis, iki šiol važiavo tik penktadieniais. Iš Varėnos AS 05:50; iš Kauno AS 11:50. Kiek mačiau važinėja mikroautobusai, kol kas pustuščiai, bet Varėnos AP užpildo beveik valandos skylę tarp Kaunas-Alytus, todėl neturėtų būti nuostolingas. Bent iki Kautrai sumažinant bilietų kainas, Varėnos AP veždavo pigiau.
Busturas į Jurbarką važiuos tik sekmadieniais. Iki šiol važinėjo dar ir penktadieniais, šeštadieniais.
Rokiškio AP apkarpė reisų skaičių į Šiaulius. 09:30 iš Rokiškio ir 12:50 iš Šiaulių važiuos tik penktadieniais, šeštadieniais. Iki šiol važiavo dar ir pirmadieniais bei sekmadieniais.
Pasvalio AP numarino savo vienintelį reisą į Vilnių. Pabaigoje važiavo tik penktadieniais, o dabar nebevažiuos išvis...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNaujienos iš tarpmiesčio:
Varėnos AP į Kauną važinės visomis darbo dienomis, iki šiol važiavo tik penktadieniais. Iš Varėnos AS 05:50; iš Kauno AS 11:50. Kiek mačiau važinėja mikroautobusai, kol kas pustuščiai, bet Varėnos AP užpildo beveik valandos skylę tarp Kaunas-Alytus, todėl neturėtų būti nuostolingas. Bent iki Kautrai sumažinant bilietų kainas, Varėnos AP veždavo pigiau.
Busturas į Jurbarką važiuos tik sekmadieniais. Iki šiol važinėjo dar ir penktadieniais, šeštadieniais.
Rokiškio AP apkarpė reisų skaičių į Šiaulius. 09:30 iš Rokiškio ir 12:50 iš Šiaulių važiuos tik penktadieniais, šeštadieniais. Iki šiol važiavo dar ir pirmadieniais bei sekmadieniais.
Pasvalio AP numarino savo vienintelį reisą į Vilnių. Pabaigoje važiavo tik penktadieniais, o dabar nebevažiuos išvis...
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO tai dabar bus koks nors reisas iš Vilniaus, kuris pervažiuoja Pasvalį, ar su šiuo miestu jau be persėdimų nenuvažiuosi?
Comment
Comment