Taip pat labai žino, kad "CycloCity" projektas Vilniui nieko nekainuoja, tačiau vis tiek visi ant visų kampų šaukia, kaip Zuokas varo miestą į bankrotą. Taip pat bus ir su bet kokiu projektu Lietuvoje, kol nepradings visi dabartiniai "ašaruotojai" (emigruos, numirs ar taip po*ujistais).
Tai įdomu : Vilnius kiša vos ne miliardą į tramvajų, kuriuo naudosis 1/4 Vilniaus, užuot kišęs tiek pat į troleibusų KT atnaujinimą (~35 mln. litų), nors dvejų šimtų Amberių surinkimą (vienas su akumoliatoriumį +25 kainuotų ~800 tūkst. litų)(160 mln. litų), troleibusų parkų atnaujinimą (pastatai, dirbtuvės ir pan.), ir už likusius pinigus (tai yra ~ 600 mln. litų) plėsti KT, tad troleibusais naudotusi visas Vilnius, nes būtų ~ 100 nauji KT km.
Tai įdomu : Vilnius kiša vos ne miliardą į tramvajų, kuriuo naudosis 1/4 Vilniaus, užuot kišęs tiek pat į troleibusų KT atnaujinimą (~35 mln. litų), nors dvejų šimtų Amberių surinkimą (vienas su akumoliatoriumį +25 kainuotų ~800 tūkst. litų)(160 mln. litų), troleibusų parkų atnaujinimą (pastatai, dirbtuvės ir pan.), ir už likusius pinigus (tai yra ~ 600 mln. litų) plėsti KT, tad troleibusais naudotusi visas Vilnius, nes būtų ~ 100 nauji KT km.
Iš kur paryškintas skaičius paimtas? Kiek aš gyvai esu girdėjęs, tai ta atnaujinimo kaina buvo bemaž 10 kartų didesnė. Ir pataisykit mane jeigu klystu, bet ar tik ne ~30 mln. turėjo kainuoti kontaktinio tinklo pratęsimas Ateities g., o šioje gatvėje jau sustatytos atramos, tinkamos kontaktiniam troleibusų tinklui. Vadinasi darbai apimtų tik patį kontaktinį tinklą ir pastotes (t.y. daugiau ar mažiau tą patį, ką reikėtų daryti ir modernizuojant/atnaujinant likusį miesto tinklą), tik vat kažkaip viso miesto tinklo atnaujinimas ir ~3 km atkarpos tiesimas kainuoja labai panašiai
Tai įdomu : Vilnius kiša vos ne miliardą į tramvajų, kuriuo naudosis 1/4 Vilniaus, užuot kišęs tiek pat į troleibusų KT atnaujinimą (~35 mln. litų), nors dvejų šimtų Amberių surinkimą (vienas su akumoliatoriumį +25 kainuotų ~800 tūkst. litų)(160 mln. litų), troleibusų parkų atnaujinimą (pastatai, dirbtuvės ir pan.), ir už likusius pinigus (tai yra ~ 600 mln. litų) plėsti KT, tad troleibusais naudotusi visas Vilnius, nes būtų ~ 100 nauji KT km.
Baik tu mane cituoti. Aš seniai jau pasakiau, kad man nerūpi kuo važiuoti. Svarbu:
1) Greitis
2) Patogumas
3) Modernumas
4) Dažnumas.
Iš kur paryškintas skaičius paimtas? Kiek aš gyvai esu girdėjęs, tai ta atnaujinimo kaina buvo bemaž 10 kartų didesnė. Ir pataisykit mane jeigu klystu, bet ar tik ne ~30 mln. turėjo kainuoti kontaktinio tinklo pratęsimas Ateities g., o šioje gatvėje jau sustatytos atramos, tinkamos kontaktiniam troleibusų tinklui. Vadinasi darbai apimtų tik patį kontaktinį tinklą ir pastotes (t.y. daugiau ar mažiau tą patį, ką reikėtų daryti ir modernizuojant/atnaujinant likusį miesto tinklą), tik vat kažkaip viso miesto tinklo atnaujinimas ir ~3 km atkarpos tiesimas kainuoja labai panašiai
Aha, laidai supuvę . Vilniuje kontaktinis tinklas atnaujintas. Reikia tik pakeisti iešmus, kryžmes, vingius, atnaujinti pastotes. Išmontuoti nereikalingas linijas bei KT Titnago gatvėje ir viskas. A, dar nurėžti grafikus, nes dabar troleibusai šliaužioja.
30 milijonų? Negali būti. Už 60 milijonų buvo planuota pastatyti KT Kalavarijų, Ateities bei Naugarduko gatvėse(link ligoninės).
Aha, laidai supuvę . Vilniuje kontaktinis tinklas atnaujintas. Reikia tik pakeisti iešmus, kryžmes, vingius, atnaujinti pastotes. Išmontuoti nereikalingas linijas bei KT Titnago gatvėje ir viskas. A, dar nurėžti grafikus, nes dabar troleibusai šliaužioja.
30 milijonų? Negali būti. Už 60 milijonų buvo planuota pastatyti KT Kalavarijų, Ateities bei Naugarduko gatvėse(link ligoninės).
Aš tai nežinau ar jie supuvę, tiesiog periodiškai tenka pastebėti atkarpų (nelabai ilgų) su pakeistais laidais, todėl ir darau prielaidą, kad bent kažkokią dalį laidų reikėtų atnaujinti vykdant rekonstrukciją/modernizavimą.
Tik man įdomu kiek pagrįsti tokie skaičiai ir kas juos pateikia, nes kitur girdėtos sumos gerokai skiriasi.
Dėl naujo KT įrengimo kainos galbūt ir suklydau. Ačiū, kad patikslinote
Aš tai nežinau ar jie supuvę, tiesiog periodiškai tenka pastebėti atkarpų (nelabai ilgų) su pakeistais laidais, todėl ir darau prielaidą, kad bent kažkokią dalį laidų reikėtų atnaujinti vykdant rekonstrukciją/modernizavimą.
Tik man įdomu kiek pagrįsti tokie skaičiai ir kas juos pateikia, nes kitur girdėtos sumos gerokai skiriasi.
Dėl naujo KT įrengimo kainos galbūt ir suklydau. Ačiū, kad patikslinote
Gali pateikti šaltinį? Aš skaičiau Delfyje, kur buvo Zuoko interviu, tai sakė pats Zuokas apie 35 mln. litų.
KT rekonstrukcijos (kurios pusė jau atlikta) kainos šaltinis?
Niekur neminėjau apie KT rekonstrukcija, kažkokią jau įvykusią dalį ir juo labiau nebuvo nieko kalbėta apie kažkokią kainą (kurią nebent susapnuoti galėčiau). Taigi nelabai suprantu pageidavimo gauti nuorodą į kažkokį šaltinį.
Dar viena įdomybė -
160 mln. litų už 200 Amberių už 800 tūkst. litų (nes su 25 KM akumoliatoriais)+40 milijonų rekonstruoti KT/pastotes/pakeisti iešmus/kryžmes/vingius+ 3 mln. litų nutiesti naujas KT tinklo atkarpelės ir padaryti automatinius iešmus kai kuriuose stotelėse (kad pakeisti greituosius autobusus greitasiais troleibusais(kur nėra KT troleibusas važiuos akomuliatoriaus dėka) - 3 mln. litų (na, gal mažiau) už parduotus į laužą blogiausius troleibusus/autobusus, išmontuota KT Naugarduko ir Titnago gatvėse, kai kurias ala avarines linijas.
Skaičiuojam : 160 mln. + 40 mln.+3 mln.-~3 mln. - 85 % (nes juos finansuos ES) = ~30 mln. litų!!!
Niekur neminėjau apie KT rekonstrukcija, kažkokią jau įvykusią dalį ir juo labiau nebuvo nieko kalbėta apie kažkokią kainą (kurią nebent susapnuoti galėčiau). Taigi nelabai suprantu pageidavimo gauti nuorodą į kažkokį šaltinį.
Sakei, kad KT rekonstrukcija kainuotų ne 35 mln. litų, o dešimt kartų daugiau. Klausiu šaltinio.
Sakei, kad KT rekonstrukcija kainuotų ne 35 mln. litų, o dešimt kartų daugiau. Klausiu šaltinio.
Tai nebuvo teiginys, o tik nusistebėjimas tokia žema kaina.
Kiek aš gyvai esu girdėjęs, tai ta atnaujinimo kaina buvo bemaž 10 kartų didesnė.
O šaltinio nėra, nes tai privačiame pokalbyje sakė žmogus (niekur tai nebuvo skelbta), kuris kažkiek domėjosi šiais dalykais. Ir tai skambėjo maždaug taip: "kaina tikriausiai būtų daugiau nei 250 mln., o gal net viršytų 300 mln.". Todėl ir paklausiau konkrečiai skelbtos 35 mln. kainos šaltinio, kad galėčiau suabejoti savo "nuogirdomis" ir įvertinti tai kaip klaidą, nes kaina atrodo didoka.
O šiaip Zuokas tikriausiai pats tikrai neskaičiavo ir išvis abejoju ar kažkas yra tiksliai skaičiavęs kiek tai galėtų kainuoti. Tačiau 35 mln., bent jau man, kelia abejonių, nes pvz. norint atlikti "kreivių/vingių, pakeitimą, ištiesinimą" neužtenka pažiūrėti į dabar jau kabančius laidus, o reikia keisti atramų vietas, jų pastatyti daugiau, pakeisti laidų tvirtinimo taškus, ko pasekoje gali prireikti ir keisti pačius laidus (kinta ilgis ar pan.). Ūkiškai darant gal užtektų ir tokios sumos, bet jos miestas neturi. Tą darytų tik su kokia nors ES parama, o jau tada būtų skelbiami konkursai viešiesiems pirkimams ir viskas labai ūkiškai nesigautų.
Tai nebuvo teiginys, o tik nusistebėjimas tokia žema kaina.
O šaltinio nėra, nes tai privačiame pokalbyje sakė žmogus (niekur tai nebuvo skelbta), kuris kažkiek domėjosi šiais dalykais. Ir tai skambėjo maždaug taip: "kaina tikriausiai būtų daugiau nei 250 mln., o gal net viršytų 300 mln.". Todėl ir paklausiau konkrečiai skelbtos 35 mln. kainos šaltinio, kad galėčiau suabejoti savo "nuogirdomis" ir įvertinti tai kaip klaidą, nes kaina atrodo didoka.
O šiaip Zuokas tikriausiai pats tikrai neskaičiavo ir išvis abejoju ar kažkas yra tiksliai skaičiavęs kiek tai galėtų kainuoti. Tačiau 35 mln., bent jau man, kelia abejonių, nes pvz. norint atlikti "kreivių/vingių, pakeitimą, ištiesinimą" neužtenka pažiūrėti į dabar jau kabančius laidus, o reikia keisti atramų vietas, jų pastatyti daugiau, pakeisti laidų tvirtinimo taškus, ko pasekoje gali prireikti ir keisti pačius laidus (kinta ilgis ar pan.). Ūkiškai darant gal užtektų ir tokios sumos, bet jos miestas neturi. Tą darytų tik su kokia nors ES parama, o jau tada būtų skelbiami konkursai viešiesiems pirkimams ir viskas labai ūkiškai nesigautų.
Jei tramvajaus viena maždaug 10 km linija kainuotų grubiai tariant apie milijardą litų, įskaitant riedmenis, eismo iškėlimą iš Pylimo g., kapitalinę visų gatvių, kuriomis važiuotų tramvajus rekonstrukcija pakeičiant, iškeliant visas komunikacijas, apsaugos nuo vibracijos įrengimą, tramvajų depą ir t.t. ir pan., tai jau esamos troleibusų sistemos KT remontas NEGALI kainuoti 300 mln. litų. Nes už kokią sumą tikriausiai pavyktų visiškai pakeisti visą KT nauju. Bet juk to nereikia! Nereikai keisti visų atramų, nereikia keisti visų KT gatvėse, visų transformatorinių, nereikia komunikacijų atnaujinimo gatvėse ir gatvės dangos atnaujinimų ir t.t. Galiausiai tai galima daryti kelių metų bėgyje palaipsniui arba u ES pinigus. O miestas (VVT) savo dalį surastų iš kur pridėti.
Pirma, kuo reikėtų užsiimti - pagrindiniu sankryžų, žiedų ir kai kurių kreivių sutvarkymu. Po to visų likusių. Taip pat palaipsniui atnaujinant po transformatorinę.
Beje, kiek Vilniuje yra troleibusų transformatorinių???
Comment