Ne tarptautinis, nes 118.lt tarptautinių neskelbia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Lietuvos keleivių vežėjai pajėgūs teikti aukščiausio lygio paslaugas
Šią vasarą Lietuvoje kaip niekada gausu pasaulinio masto renginių, sutraukiančių į šalį daugybę garbingų svečių.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Rašau čia, nes čia labiau tinka.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKai kurie žmonės renkasi bolidus arba sportines mašinas, todėl nepasakyčiau, kad visi ieško vien tylos. Ir išvis šis tavo argumentas netinka, nes tos pačios Škoda, kai įsibėgėja, atrodo, kad tuoj pakils į dangų.
Nežinau, būtent Škoda važinėjau gal trys mėnėsius atgal, tačiau tada tokio tikrai nebuvo.
Kodėl kai troleibusai stabdo, jie išskyria garsą? Regeneracinis stabdymas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKodėl kai troleibusai stabdo, jie išskyria garsą? Regeneracinis stabdymas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai jau ir troleibusai garsą leidžia, ane? Tai kame replės tada? Nėra jokios transporto priemonės, kuri būtų be garso. Taip kad teigti, kad "nevažiuosiu autobusu, nes jis garsiai važiuoja" - vaikiška.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš kalbu apie Škodas, tačiau joms kiek metų? Solariai važiuoja tyliai net sėdint gale.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKodėl kai troleibusai stabdo, jie išskyria garsą? Regeneracinis stabdymas.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš kalbu apie Škodas, tačiau joms kiek metų? Solariai važiuoja tyliai net sėdint gale.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNe ir dar kartą ne. Teigdamas, kad Solaris važiuoja tyliai, tu tiesiog dar kartą patvirtini mano teiginį, kad dėl meilės troleibusams nematai kas vyksta tikrovėje.
Kas vyksta? Nieko nevyksta, išskyrus tai, kad Vilniaus troleibusai specialiai dirbtinai sunaikinami (nes neperkamos naujos TP, neremontuojamas KT), nors troleibusai pilnavertė transporto priemonė. Ne aš vienas pastebėjau, kad VGTU studija, kuria remiamasi, specialiai paruošta tramui, žeminant kitas transporto priemonės. Juk jiems aiškiai sumokėta. Ta pati Burinskienė Šiauliams siulė troleibusus kaip liuksinis transportas, o štai apie Vilniaus troleibusus pasakė kaip atgyvena, kad jų niekas negamina, juos masiškai naikina ir keičia į tramvajų. Juk tai visiškas melas. Štai tramvajus tikrai nedaug kas gamina (kiek žinau). Kodėl Kaunas, Liublinas, berods Gdynė plečia KT už ES pinigus? Ryga ir Liublinas už ES pinigus perka naujus troleibusus, tačiau mes GALIME patys juos gaminti. Ypač kai Amberį surinkti kainavo 720 tūkst. litų, kai MAN kainavo netgi daugiau (~10 tūkst. daugiau).
Be to, mūsų Amberius planuota padaryti su akumoliatoriumi, su kurio troleibusas važiuotų be KT ~ 25 Km. Tad beliktų rekonstruoti KT bei pakeisti Škodas Amberiais. Ne tik trumpais, bet ir ilgais (MAZ gamina ir ilgus troleibusus).
Europoje yra daugiau nei 150 troleibusų sistemų, dar apie 5 statomos.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJokios meilės troleibusams neturiu. Tesiog esu už troleibusų išsaugojimą. Kodėl? Nes jie ekologiški, palyginus pigūs. Man jie tesiog patinka, netgi nežinau kodėl.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMeilės neturi, bet patinka, todėl sieki juos išsaugoti? Taip, čia ne meilė .
Tai ir sakau, kad dėl šito noro nenori vertinti viską objektyviai. Bet ką čia diskutuoti, vis vien aš busiu kaltas, kad esu objektyvus, o tu, A/1 ir Marius būsite teisūs, nes palaikote "geriausią transporto priemonę pasaulyje". Diskusija šiuo klausimu baigta.
Nesakau, kad už troleibusą nieko nėra geresnio. Tačiau Vilniaus atveju - taip.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMeilės neturi, bet patinka, todėl sieki juos išsaugoti? Taip, čia ne meilė . Tai ir sakau, kad dėl šito noro nenori vertinti viską objektyviai. Bet ką čia diskutuoti, vis vien aš busiu kaltas, kad esu objektyvus, o tu, A/1 ir Marius būsite teisūs, nes palaikote "geriausią transporto priemonę pasaulyje". Diskusija šiuo klausimu baigta.
Comment
-
Pilaitis, kam šimta kartu pasakoti savo tuos argumentus, viena karta pasakei ir laisvas, gali eiti.
Dauguma renkasi transportas kuris atitinka kriterijams: patogus, greitas, šildomas žiemą, vėsinamas vasarą, švarus. Viskas, eiliniam keleiviui daugiau nieko nereikia. Bet vienas iš svarbiausiu argumentu skubančios visuomenės yra greitis (todėl tarkim dabar Žirmūnai reikalauja greitųjų autobusų, nes jiems niekam tikęs tas ekologiškumas, kaip ir 98% keleiviams). Šio metų VVT yra ant bankroto ribos, todėl tokios permainos tiesiog buvo reikalingos kad išlįsti iš duobės, kadangi atėjo laikas kai jau savivaldybė nesugeba skirti lėšas net panaudotiems autobusams pirkimui. O atnaujinti reikia viską parką, geriausia autobusus, jau toks momentas kai svarbus būtent kiekis o ne troleibusai ar autobusai. Jeigu savivaldybė sugebės pritraukti investicijas, ir gauti iš ES finansavimą tai tegul stato ir perka riedmenis.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.08.02, 21:48.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPilaitis, kam šimta kartu pasakoti savo tuos argumentus, viena karta pasakei ir laisvas, gali eiti.
Dauguma renkasi transportas kuris atitinka kriterijams: patogus, greitas, šildomas žiemą, vėsinamas vasarą, švarus. Viskas, eiliniam keleiviui daugiau nieko nereikia. Bet vienas iš svarbiausiu argumentu skubančios visuomenės yra greitis (todėl tarkim dabar Žirmūnai reikalauja greitųjų autobusų, nes jiems niekam tikęs tas ekologiškumas, kaip ir 98% keleiviams). Šio metų VVT yra ant bankroto ribos, todėl tokios permainos tiesiog buvo reikalingos kad išlįsti iš duobės, kadangi atėjo laikas kai jau savivaldybė nesugeba skirti lėšas net panaudotiems autobusams pirkimui. O atnaujinti reikia viską parką, geriausia autobusus, jau toks momentas kai svarbus būtent kiekis o ne troleibusai ar autobusai. Jeigu savivaldybė sugebės pritraukti investicijas, ir gauti iš ES finansavimą tai tegul stato ir perka riedmenis.
Atnaujinti reikia visą parką, bet mąstant tik apie šią dieną, pamirštama, kad troleibusai tarnauja ilgiau. Todėl investicijos atsipirks tolimesniame laikotarpyje. Tuo labiau, kad dar galinčius važiuoti troleibusus keičiant autobusais net ir trumpame laikotarpyje reikia daugiau investicijų.
Tačiau pagrindinis dalykas troleibusai yra kliūtis tramvajui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad tu nesi objektyvus.
O bandymas vaizduoti "žaliuką" - tik noras pasirodyti. Jeigu jau saugai aplinką, tai ir gyvenk deramai. Duodu 100 procentų, kad nei vienas iš čia esančių "kovotojų už ekologiškus troleibusus" nėra įrengęs namus, kad jie būtų ekologiški, nenaudoja ekologiškas prekes, netausoja gamtos ir t.t. Tai kam ta "pokazucha"? Tos visos sukurtos grupės "Už ekologišką transportą" tėra tik žaidimas. Bijote, kad naikins troleibusus ne todėl, kad saugote ekologiją, o todėl, kad bijote, jog jūsų pamėgtomis gatvėmis ir maršrutais nevažinės taip dažnai autobusai, kaip dabar važinėja troleibusai. Vat ir viskas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtnaujinti reikia visą parką, bet mąstant tik apie šią dieną, pamirštama, kad troleibusai tarnauja ilgiau.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTurbūt su savo įsitikinimais pamiršai ką reiškia objektyvumas. Man jokio skirtumo, ar troleibusas, ar tramvajus, ar autobusas, ar mikroautobusas. Kaip ką tik minėjo Simonov, paprastam keleiviui svarbūs kiti aspektai, o ne ekologija, variklio garsas ir t.t. O vat būtent Pilaitis teigia, kad žmonės nenori naudotis autobusais, nes jie "skleidžia didesnį garsą nei troleibusai". Tik kažkodėl tai nematau jo argumento pagrindimo - visi kaip naudojosi autobusais, taip ir naudojasi; visi kaip naudojosi troleibusais, taip ir naudojasi.
O bandymas vaizduoti "žaliuką" - tik noras pasirodyti. Jeigu jau saugai aplinką, tai ir gyvenk deramai. Duodu 100 procentų, kad nei vienas iš čia esančių "kovotojų už ekologiškus troleibusus" nėra įrengęs namus, kad jie būtų ekologiški, nenaudoja ekologiškas prekes, netausoja gamtos ir t.t. Tai kam ta "pokazucha"? Tos visos sukurtos grupės "Už ekologišką transportą" tėra tik žaidimas. Bijote, kad naikins troleibusus ne todėl, kad saugote ekologiją, o todėl, kad bijote, jog jūsų pamėgtomis gatvėmis ir maršrutais nevažinės taip dažnai autobusai, kaip dabar važinėja troleibusai. Vat ir viskas.
O štai kad autobusai kursuos rečiau už troleibusus, tai faktas. Taip buvo yra ir taip bus.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŠkodos tarnauja jau kiek metų? Keleiviams jie patinka? Ne.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŠkodos tarnauja jau kiek metų? Keleiviams jie patinka? Ne.
Kur dar yra pasaulyje 30 metų dirbančių troleibusų?
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŠkodos tarnauja jau kiek metų? Keleiviams jie patinka? Ne.
Comment
Comment