Joo, pakalbėjo tai super...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Šiek tiek apie naujausią 5 kartos Setrą
Lietuvos keleiviniame transporte - naujų ekologinių standartų era
Comment
-
Naujienos iš mažo miestelio Rokiškio
Visuomeniniu transportu važiuosime brangiau
Rugsėjį brangs miesto ir priemiesčio autobusų bilietai. Taip pagerinęs finansinę padėtį UAB Rokiškio autobusų parkas tikisi įsigyti keletą ekonomiškų autobusų.[...]
Nuostolingai dirbančios bendrovės administracija ir valdyba nusprendė prašyti rajono tarybos didinti paslaugų kainas: priemiesčio maršrutų - nuo 0,30 iki 0,33 Lt/km, miesto - nuo 1,40 Lt iki 1,60 Lt/km.
Nesu ekspertas, bet mano manymu, kol ne tik čia, bet ir šiaip apskritai Lietuvos viešajame transporte nebus pradėta naudoti vienokai ar kitokia forma skatinamas keliavimas didesnėmis grupėmis (pvz., keliaujant 2 suaugusiems ir vaikui, vienas suaugusysis keliauja nemokamai, ir pan.), tol apie žmonių pritraukimą į viešąjį transportą, o ne atvirkštinį procesą sunku būtų svajoti... o imtis kažkokių priemonių būtina, ir kuo greičiau... kol dar bent kažkoks transportas liko, ir kol dar yra kažkiek keliaujančių viešuoju transportu.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRajonuose jau per vėlu ką nors daryti. Keleivių susigrąžinti nėra šansų.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKauno ar Vilniaus tikrai yra.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGalimybių visada yra, tik noro, iniciatyvos ir kitokio požiūrio į viešąjį transportą labai trūksta savivaldybėms ir daugeliui autobusų parkų vadovų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus rajonų gyventojai turtingesni nei kitų rajonų, todėl persėsti į VT mažiau paskatų.
Savivaldybės nepajėgios išspręsti VT problemų. Tą įrodė VT sunaikinimas, kai AP buvo perduoti iš valstybės rankų į savivaldybių rankas. Reikia valstybinės politikos.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip istiesu yra del veikainciu WC autobusuose, kas dazniau vazineja, gal gali pakomentuoti? Vaziavau pries savaite viena is naujuju "TOKS'o" Setru, tai jis veike, bei pasitaike normalus vairuotojai, isleido ten kur prasiau.
Lietuvoje yra susiklosčiusi tokia situacija, kad daugelyje tarpmiesčio maršrutų važinėja turistiniai autobusai su tualetais. Užsienyje taip nėra, todėl ir problemos nėra. Tualetai yra visose stotyse, todėl tikrai įmanoma pakentėti vienos valandos kelionėje, tarkim tarp Kauno-Alytaus. Žinoma ilgesniems maršrutams tai būtų didelis vežėjų privalumas, ypač į pajūrį, kur važiuoja daug keleivių, kurie VT naudojasi labai retai arba išvis pirmą kartą. Jei jiems bus pasiūloma patraukli paslauga yra daug šansų, jog jie kažkur kitur keliaus naudodamiesi VT.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąGal žino kas nors koks turi būti atstumas iki viešojo transporto stotelių Vilniaus mieste? Gal yra kokie reglamentai ar nuostatos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąLR Susisiekimo ministro įsakyme dėl STR 2.06.01:1999 Miestų, miestelių ir kaimų susisiekimo sistemų yra nurodytas atstumas miestuose, priemiestyje.
4.4. Minimaliai būtinojo tinklo tankis turi būti toks, kad maksimalus ėjimo pėsčiomis iki viešojo susisiekimo linijų atstumas būtų ne didesnis kaip:
- 500 m - daugiaaukščio intensyvaus užstatymo teritorijose;
- 600 m - mažaaukščio užstatymo didelių ir didžiausiųjų miestų teritorijose;
- 800 m - mažų ir vidutinių miestų, miestelių, kaimų užstatytose teritorijose, sporto, rekreacinėse zonose.
Įvertinus reljefo nuolydį, kiekvienam 10 m aukščių skirtumui maksimalaus ėjimo pėsčiomis atstumai mažinami 100 m.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr galima sužinoti: maždaug kiek kainuotų važiuoti rajono maršrutais (pvz. 101) Vilniaus mieste?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBent Kauno rajone maždaug 20-30 proc. keleivių yra važiuojantys į darbus, o ne tik moksleiviai ir pensininkai, ko praktiškai nėra kituose rajonuose.
Savivaldybės yra pajėgios išspręsti savo savivaldos transporto problemas. Valstybinė politika gali pasireikšti nebent to finansavimu, kontrole iš šalies.
Savivaldybės nėra pajėgios išspręsti VT problemų savarankiškai. Dar kartą kartoju, kad VT ėmė degraduoti būtent perdavus parkus savivaldybėms ir valstybei atidavus vietinio VT organizavimo funkciją savivaldybėms. Būtent po to kelių metų bėgyje išnyko miestų VT daugelyje mažesnių miestų ir rajonų centrų, priemiestiniai maršrutai ėmė trauktis ir nebeperžengti rajonų ribų (išskyrus jungiančius rajonų centrus su gretimais didmiesčiais), kai kurie parkai bankrutavo, buvo parduoti, kiti merdėja. Savivaldybės valdžiažmogiams VT yra bereikalingas galvos skausmas. Jei savivaldybės būtų pajėgios išspręsti VT problemas, tai VT būtų gerai veikiantis ir nebūtų tokios pagalvinės automobilizacijos.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŽinoma ilgesniems maršrutams tai būtų didelis vežėjų privalumas, ypač į pajūrį, kur važiuoja daug keleivių, kurie VT naudojasi labai retai arba išvis pirmą kartą. Jei jiems bus pasiūloma patraukli paslauga yra daug šansų, jog jie kažkur kitur keliaus naudodamiesi VT.
Comment
-
Sveiki, nežinau, ar buvo šis dalykas aptartas, bet man kilo klausimas, kodėl Google Maps Vilniuje rodo tik troleibusų stoteles, o Kaune ir tų pačių nėra? Ar čia Google kaltė, ar eilinis Lietuvos fail'as?Paskutinis taisė kalabacharka; 2013.07.06, 13:36.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGaliu pasakyti, kad senutės Škodos laisvai perspajuna Amberius Gamyba jų jau nutraukta, kadangi Vilniuje po 5 metų nebebus troleibusų
Comment
Comment