Visgi problemos sprendimas. Tokiu metu ten pats lektuvu nusileidimo pikas, o grizt i Kauna nera kaip. Reikia stoty laukt gera valanda autobuso is Minsko, kad butu galima kaip nors parsigaut namo. Dazniausiai jau tingisi, reikia prasyt artimuju, kad is Kauno vaziuotu pasiimt. Absurdas, bet as uz tokius dusmanus(gaila, kad nesu ju mates tokiu metu)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVakar prie Vilniaus oro uosto apie 22:30 val.:
http://imageshack.us/a/img199/8717/img1413d.jpg
Ford Transit, valst. nr. ZLO777, registruotas kaip lengvasis automobilis. Užrašas ant lentelės Klaipėda - Kaunas - Vilnius (oro uostas) - Kaunas - Klaipėda.
Kas čia per maršrutas toks, kad net su lentelėmis?
Tačiau nepaneigsi, kad egzistuoja ir kiti (daugiau ar mažiau legalūs) analogiški "maršrutai".
Comment
-
Autobusai, gimstantys tankų kaimynystėje
Štai po apsilankymo gamykloje Sakarya, du autobusus jau užsisakė bendrovė TOKS.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąĮdomu kaip Otokar seksis Lietuvos keliais važinėti
Comment
-
Šiandien reikėjo nuvykti iš Ukmergės į Kaunas, pasirinkau autobusą. Pagal mano suplanuotą kelionę iš Ukmergės stoties turėjau išvykti 9.25 val. maršrutu Zarasai - Kaunas kurį aptarnauja Zarasų AP. Tačiau į stotį 9.17 val. visiškai tuščias atvyko Kautros Neoplan N316Ü Transliner (Gar. Nr. 147) su maršrutu ant lentelės Visaginas - Kaunas, nors šis autobusas turėjo iš Ukmergės stoties išvykti 7.55 val. Vairuotojas iš kart keleiviams pasakė, kad labai vėluoja ir niekur nestos išskyrus Jonavos autobusų stotį. Tik pajudėjus iš aikštelės atvyko Zarasų AP Hyundai.
Kaune buvome 10.40 min, taigi kelionė trūko 1.20 val. Taigi įskaitant, kad Jonavos tiltas uždarytas ir reikia važiuoti aplinkeliu, tai autobusas visą kelią viršijo listiną greitį. Visą kelią lijo lietus, asfalto danga buvo šlapia, taigi vairuotojas nesaugiai vairavo, taip rizikuodamas keleivių saugumu.
Taigi reziume, kad Kautra nuvogė iš Zarasų kaip minimum 8 keleivius į Kauną ir 1 į Jonavą iš Ukmergės. Vairuotojas nesilaikė KET, taip rizikuodamas keleivių saugumu.
Ir dar kilo klausimas:
Ar gali, jei labai vėluoja, imti keleivius stotyse?
Ir kam prirašytas šitas Neoplan nes prie vairuotjo buvo el. bilieto komposteris?
Prisegu kelionės bilietą, kaip įrodymą. Grafikus galite pasižiūrėti: www.autubusubilietai.lt
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąGeras. Tokiai progai ir tokiems žmonėms autobusą turbūt blizgino visą savaitę
Comment
-
Šių metų gegužės mėnesį Švedijos Geteborgo mieste įvyko naujų "Volvo" miesto autobusų pasaulinė premjera:
Naujieji hibridiniai autobusai gali būti pakraunami per 5 minutes bei yra projekto "Hyper Bus" dalis.
Daugiau informacijos: http://www.businessregion.se/mappfor...89d60b736.html.Paskutinis taisė Silber418; 2013.06.11, 16:38.
Comment
-
Ir kam to reikia? Bet jei rimčiau paanalizavus, tai praktiškai beveik visiems tarpmiestinius maršrutus turintiems parkams kerta. Ypač per mikrobus. Gal tik "Kautrai", TOKS, klius mažiausiai, o KLAPui iš viso neaktualu. "Kautra" kelis seniausius VW mikrobus permes į priemiestį arba parduos. O rajoniniams AP teks perdarinėti duris. Šiaip dauguma autobusų turi automatines duris. Rankinės durys yra tik dalyje MB T2 arba Vario, taip pat daugumoje rajoninių ir privatininkų mikroautobusų. Teks perdarinėti mikrobų duris.
Comment
-
Taip, rajoniniams tai netaikoma. Labiausiai turėtų nukentėti Transrevis. Nors tie durų atidarymo mechanizmai būna ir labai paprasti, tad brangiai neturėtų kainuoti. Manau, tai yra labai gera pradžia siekiant pagerinti suteikiamų paslaugų kokybę. Galbūt sekantis žingsnis galėtų būti atstumai tarp sėdynių, klimato kontrolės būtinybė ar transporto priemonių amžiaus ribojimas
Comment
-
Dar vienas klausimas - ar tik priekines duris, ar ir antrąsias, jei jos yra. Nes yra nemažai autobusų, kurių antrosios durys yra atidaromos rankomis, nors priekinės ir automatinės.
Bet kokiu atveju automatinių durų reikalavimas yra tik veiklos imitacija iš VKTI pusės. Geriau uždraustų mikroautobusus naudoti kaip VT priemones.Paskutinis taisė Al1; 2013.06.27, 06:02.
Comment
-
Kelionė tarpmiestiniu autobusu: tualetas skirtas ne visiems
Nuo liepos pradžios įsigaliojusios viešojo transporto reformos sostinėje, jų iniciatorių teigimu, skatins žmones persėsti į viešąjį transportą. Tačiau autobusą pasirinkus ilgai kelionei, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Klaipėdą, galima ir nusivilti. Daugumoje jų neveikia kondicionieriai, tualetai yra užrakinami, o paklausti apie reklamuojamą belaidį internetą, vairuotojai tik skėsteli rankomis.
TOKS vadovo komentaras
Vilniaus autobusų stoties generalinis direktorius Arūnas Indrašius, paklaustas, kaip žada kovoti su tokiomis nuolat iškylančiomis problemomis patikino, kad problemų jis neįžvelgia. Anot jo, vasara ar ne vasara, sąlygas stengiamasi gerinti kas dieną, o skundų kyla tik dėl to, kad visiems keleiviams neįmanoma įtikti.
„Palyginus su Europa, galime pasakyti, kad Lietuvoje yra teikiami aukščiausios klasės autobusai atitinkantys aukščiausius standartus šiai dienai. Taip, kad nekiršinkim Dievo, kad tokiuose autobusuose, kokiais važiuoja į pajūrį, yra blogos sąlygos. Pažiūrėjus į Lenkiją, kur šalis yra dešimt kartų didesnė už mus, jie važiuoja prastesniais autobusais. Jeigu ne ta krizė, tai turbūt mes skraidytumėme lėktuvais šiai dienai“, - patikino A. Indrašius, paklaustas, kaip vertina keliavimo sąlygas ilgų maršrutų autobusuose.
Jis pripažino, kad bene daugiausiai skundų vasaros metu gaunama dėl šiltomis dienomis autobusuose tvyrančio karščio. Tačiau patikino, kad „niekada 70 žmonių vienoda temperatūra netiks“.
„Patalpa yra labai uždara, ten važiuoja 50-70 žmonių. Kondicionierius dirba pilnu pajėgumu, pradeda atsirasti kondensatas. Net laša vanduo, kiek jis dirba, norėdamas išvėdinti patalpas. Yra gamintojai, kurie yra numatę kondicionierių, bet nėra numatę, kad iš 30 ar 40 padaryti 15-16 laipsnių šioje patalpoje. Būna, kad sugenda išvažiuojant, bet kai sulipa 70 žmonių į dviejų aukštų autobusą ir jis pradeda šaldyti, jis apšąla. Bet jis dirba pilnu pajėgumu“, - teisinosi A. Indrašius.
Tualetai – ne visiems
Paklaustas apie galimybę keliaujant viešuoju transportu pasinaudoti tualetais, jis patikino, kad autobusas – nėra tualetas, tad jų rakinimas yra vairuotojų apsisprendimo reikalas.
„Tai nėra viešoji įstaiga, kur gali eiti visi be perstojo. Autobusas yra skirtas keleivių ir bagažo vežimui, tai nėra tualetas. Autobusuose tualetai yra naudojami tada, kai žmogų iš tikrųjų prispyrė bėda. Pasitaiko, kad vos išvažiavus iš Vilniaus stoties, kas antras žmogus prašo atidaryti tualetus. Kitiems žmonėms ir kvapas nemalonus, juk atidarinėjamos durys. Tualetai autobusuose skirti ekstra atveju. Kažkada važiavome visi be tualetų. Galėjome nuvažiuoti ir į Klaipėdą, ir į Palangą. O ne taip, kad visi prie Gariūnų jau prašo. Na, atleiskite, turėkite sąžinės“, - supratingumo prašė A. Indrašius.
Comment
Comment