Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Galima uždaryti duris prieš keleivio nosį, bet jau beveik įlipusį į autobusą keleivį tiesiog suspausti, keliant grėsmę jo sveikatai jau yra nežmoniška, žiauru. Bet kaip rodo praktika, dažniausiai vairuotojai tiesiog "nesiparina" ir atidaro ir uždaro visas 2-3 TP duris vienu metu.\
    O tai kaip tau atrodo, kaip turi matytis? Žmogaus nervai nematomi. O jei ir nervinsiesi, tai kas iš to pasikeis? Klaida. Žmonės nuo robotų tuo ir skiriasi, kad jie klysta. Ir nereikia čia teisti ar aiškinti, kad vairuotojai yra blogi ir šaltais nervais - jiems niekas nerūpi.

    Šiaip, praeivis minėjo, kad tos permatomos reklamai skirtos pakabinamos rankenos užstoja vairuotojui matomumą salone prie durų.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Nežinau kur ten kas ir ką užstoja, bet Volvo autobusuose viskas puikiai matosi.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Vežėjai teisme kovoja dėl teisės vežti keleivius

        Teismas stabdo Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) prie Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą parinkti bendroves vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais iš Marijampolės į Palangą ir Zarasus bei iš Vilniaus į Visaginą. Laikinosios apsaugos priemonės iki teismo sprendimo įsiteisėjimo buvo pritaikytos išnagrinėjus bendrovės „Kautra“ atskirąjį skundą.
        Lietuvos apeliacinis teismas paskelbė, kad panaikina Vilniaus apygardos teismo (VAT) nutartį, kuria buvo atmestas Kauno bendrovės prašymas uždrausti VKTI vykdyti konkurso procedūras pagal liepos 8-osios skelbimą. Juo buvo paskelbtas konkursas parinkti vežėjus vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais: Marijampolė – Palanga, Marijampolė – Zarasai, Vilnius – Visaginas.
        VAT buvo nusprendęs, kad negalima taikyti laikinųjų apsaugos priemonių vien dėl viešojo intereso.
        „Kalba eina apie viešojo pobūdžio (tolimojo reguliaraus transporto) paslaugų teikimą nemažos Lietuvos Respublikos dalies gyventojams, todėl, užsitęsus šioje byloje sprendžiamam ginčui, galėtų susiklostyti situacija, kad ilgą laikotarpį, atsižvelgiant į maršrutų mastą, didelė gyventojų dalis neturėtų galimybės naudotis naujai nustatytais maršrutais, o ieškinio atmetimo atveju susitrukdytų viešojo pirkimo procedūros“, – VAT konstatavo, kad tokia situacija neigiamai paveiktų nemažos Lietuvos gyventojų dalies gyvenimo kokybę.

        Su šia nutartimi „Kautra“ nesutiko – kaip teismui nurodė bendrovės teisininkai, laikinųjų apsaugos priemonių pritaikymas gyventojams nesukeltų jokių neigiamų pasekmių, nes šiuo metu esami maršrutai pilnai patenkina keleivių paklausą, o nauji tik dubliuotų esamus.
        „Viešasis interesas reikalauja išsiaiškinti, ar iš tiesų sprendimą skelbti konkursą priėmęs atsakovas (VKTI) pagrįstai ir teisėtai, laikydamasis teisės aktuose įtvirtintų reglamentavimų, priėmė sprendimą skelbti konkursą atrinkti vežėjus vežti keleivius naujais maršrutais“, – „Kautra“ skunde teismui nurodė, kad dėl atsiradusių papildomų maršrutų gali nukentėti vežimais užsiimančių įmonių finansinė padėtis dėl sumažėjusio keleivių srauto ir dėl maršrutinio tinklo perteklinio tankumo.
        Bendrovės teigimu, VKTI nurodyti maršrutai negali būti laikytini naujais, nes „jų trasos daugiau kaip 50 proc. sutampa su jau esamų maršrutų trasomis“. Be to, esą jau esantys maršrutai patenkina keleivių poreikius.
        „Konkursas parinkti vežėjus vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais yra organizuojamas neteisėtai“, – įsitikinę „Kautros“ atstovai.
        Prie šio bendrovės atskirojo skundo prisidėjo ir Vilniaus bendrovė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“. Bylą dėl VKTI sprendimo panaikinimo taip pat yra iškėlusios bendrovės „Marijampolės autobusų parkas“ ir „Klaipėdos autobusų parkas“, bet jos savo pozicijos apeliacinės instancijos teismui neišdėstė.
        Atskirąjį skundą išnagrinėjęs Lietuvos apeliacinis teismas konstatavo, kad privalo būti taikomos laikinosios apsaugos priemonės – kol byla neišnagrinėta teisme ir sprendimas neįsiteisėjo, konkursas neturėtų būti vykdomas.
        Pasak teismo, neretai susidaro situacijos, kai šalia viešojo intereso „iškyla konkuruojantis viešasis interesas, pasireiškiantis tuo, jog perkamos prekės, paslaugos ar darbai yra susiję su visuomenės ar jos dalies teisių ar teisėtų interesų tenkinimu, o viešojo pirkimo sutarties operatyvus sudarymas yra būtinas, siekiant, kad nebūtų pažeistos tam tikros šių asmenų ar jų grupės Konstitucijoje įtvirtintos, jos saugomos ir ginamos vertybės“.
        Teismo teigimu, nors VAT nurodytas viešasis interesas ir yra susijęs su visuomenės dalies teisėtų interesų tenkinimu, tačiau, atsižvelgiant į tai, kad šio intereso įgyvendinimu nebūtų tiesiogiai užtikrinta jokia Konstitucijoje įtvirtintos vertybės apsauga, teismas neturėjo teisinio pagrindo, remdamasis šio intereso egzistavimu, atmesti „Kautros“ prašymo dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo, sustabdant viešojo pirkimo procedūras.
        Teismas pažymėjo, kad jeigu ateityje bus patenkintas „Kautros“ ir kitų vežėjų ieškinys bei teismas pripažins, jog konkursas buvo paskelbtas ir viešojo pirkimo procedūros pradėtos vykdyti neteisėtai, išnyks viešojo pirkimo vykdymo teisinis pagrindas.

        Šaltinis: http://verslas.delfi.lt/automoto/vez....d?id=39157321
        Tenka pritarti Kautrai, nes šie maršrutai (Galbūt išskyrus Marijampolė-Zarasai) nėra reikalingi. Įdomu, kad čia kilo noras aptarnauti Vilnius-Visaginas
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Naujiena tai, kad VKTI ėmė pati organizuoti vežimus tarpmiesčio maršrutais, paskelbdama konkursą. Iki tol visi parkai patys organizuodavo tarpmiestinius maršrutus, o VKTI juos tik tvirtindavo. Iš vienos pusės tokia valstybinio masto tarpmiestinių maršrutų organizacija yra teigiamas dalykas. Nes jei viską protingai suorganizavus, turėtų bent jau grafikai būti normalesni, suderinti ne tik su kai kurių kitų maršrutų grafikais, bet ir su traukinių grafikais. Galbūt atsirastų tikrai reikalingų keleiviams marštutų, tačiau kurių dabar vežėjai tiesiog kratosi, nes jie yra nepelningi. Visgi, tuomet valstybė tokius maršrutus turėtų dotuoti.
          Blogai tai, kad skelbiant konkursus atrinkti vežėjus daugeliui mažųjų rajoninių parkų būtų visiškas galas, praktiškai bankrotas. Nes jie tiesiog prarastų ir taip nedaug turimų pelningų maršrutų, kadangi tokie rykliai, kaip "Kautra", TOKS bandytų apžioti visą Lietuvą. Jiems konkurenciją galėtų sudaryti nebent koks Busturas, KLAP'as, Panevėžio AP. Gal dar vienas kitas parkas viename kitame maršrute. O ant bankroto ribos atsidūrusius rajoninius parkus supiktų ta pati "Kautra", TOKS'as. Žodžiu, tiesu kelias į oligopoliją.

          Comment


            Nepervertinčiau VKTI indėlio, nes manau, jog čia greičiausi tam tikri parkai yra suinteresuoti organizuoti šiuos naujus maršrutus, o konkursas skelbiamas, kad viskas atrodytų gražiau ir teisingiau.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Kad tarp Vilniaus ir Kauno viskas iš eilės važiuoja- traukiniai, autobusai, midibusai, mikroautobusai bei "dušmanai". tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų. Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.
              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Nepakankamai.
              Taip jau nutiko, kad pastarąjį šeštadienį (lapkričio 27d.) teko neplanuotai palėkt iki Kauno. Kaip visada, nuvažiavau į Vilniaus geležinkelio stotį. Pagal e-svetainę www.118.lt, traukinys į Šeštokus per Kauną turėjo išvažiuoti 12:00h, tačiau internete nebuvo pranešta, kad šis išvykimas yra paankstinamas 10min. Taigi vos įžengęs į stotį girdžiu balsinį pranešimą, kad iš to perono ir iš to kelio išvyksta traukinys į Šeštokus. Pamaniau, kad praneša apie netrukus išvykstantį traukinį, bet dėl visa ko prilėkiau prie lango ir matau, kad... traukinys realiai išvyksta. Et, tiek to, pražiopsojau šitą. Kada kitas. Ogi už 2h, tik 13:50h!!! Blemba, aš per visą miestą į stotį važiavau ne tam, kad joje 2h čeburėkus valgyčiau Tada nuėjau į autobusų stotį. Oba — autobusai ir mikroautobusai darbo dienomis į Kauną važiuoja kas ~35 minutės... Užtaikiau ant Transrevio mikroautobuso (16 vietų), išvyksta 12:10. Nu, pagalvojau, kątik išvažiavo traukinys, todėl važiuosiu poniškai, bus daug erdvės... Kur tau — kiekviena vieta buvo užimta, nors bilieto be lengvatos kaina net 20Lt (studentams 10Lt), kai traukinio bilietas be lengvatos tėra tik 16,30Lt, traukinys važiuoja greičiau ir jame daugiau erdvės. Tiesa, 3 keleiviai išlipo Elektrėnuose, nors maršrutas yra ekspresas (išleido autostradoje šalia viaduko), o mano kelionė iš stoties iki Kalniečių užtruko 1:16h
              Nedarau išvadų ar apibendrinimų. Patys mastykite...
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Taip jau nutiko, kad pastarąjį šeštadienį (lapkričio 27d.) teko neplanuotai palėkt iki Kauno. Kaip visada, nuvažiavau į Vilniaus geležinkelio stotį. Pagal e-svetainę www.118.lt, traukinys į Šeštokus per Kauną turėjo išvažiuoti 12:00h, tačiau internete nebuvo pranešta, kad šis išvykimas yra paankstinamas 10min. Taigi vos įžengęs į stotį girdžiu balsinį pranešimą, kad iš to perono ir iš to kelio išvyksta traukinys į Šeštokus. Pamaniau, kad praneša apie netrukus išvykstantį traukinį, bet dėl visa ko prilėkiau prie lango ir matau, kad... traukinys realiai išvyksta. Et, tiek to, pražiopsojau šitą. Kada kitas. Ogi už 2h, tik 13:50h!!! Blemba, aš per visą miestą į stotį važiavau ne tam, kad joje 2h čeburėkus valgyčiau Tada nuėjau į autobusų stotį. Oba — autobusai ir mikroautobusai darbo dienomis į Kauną važiuoja kas ~35 minutės... Užtaikiau ant Transrevio mikroautobuso (16 vietų), išvyksta 12:10. Nu, pagalvojau, kątik išvažiavo traukinys, todėl važiuosiu poniškai, bus daug erdvės... Kur tau — kiekviena vieta buvo užimta, nors bilieto be lengvatos kaina net 20Lt (studentams 10Lt), kai traukinio bilietas be lengvatos tėra tik 16,30Lt, traukinys važiuoja greičiau ir jame daugiau erdvės. Tiesa, 3 keleiviai išlipo Elektrėnuose, nors maršrutas yra ekspresas (išleido autostradoje šalia viaduko), o mano kelionė iš stoties iki Kalniečių užtruko 1:16h
                Nedarau išvadų ar apibendrinimų. Patys mastykite...
                Kitąkart siūlau naudotis ne 118.lt, o bet marsrutai.lt, nes pastarajame naujausi pakeitimai parašyti prie reiso pastabų.

                O išvados: jei ekspreso autobusai nuvažiuoja visada taip greit, tai iki Kalniečių greičiau autobusu, o iki centro - traukiniu.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.01, 23:30.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Transrevio maršrutai tik ekspresiniai, niekur nestoja. Taip kad veždamas keleivius iki Elektrėnų, vairuotojas pinigus įsidėjo į kišenę.

                  Comment


                    Troleibusų vairuotojai: darbe – kaip šaldytuve

                    Speigo gniaužtuose atsidūrė visas miestas. Tačiau kai kurie vilniečiai šąla labiau už kitus. Bene smarkiausiai – troleibusų vairuotojai. Jiems kartais tenka dirbti vos iki 3 laipsnių įšilusiose kabinose.

                    Montuoja krosneles

                    Apsimuturiavę striukėmis ir liemenėmis, pirštinėtomis rankomis – troleibusų vairuotojams ši žiema gerokai šaltesnė nei ankstesnės. Dėl to kalta naujoji tvarka, kad keleiviai į viešąjį miesto transportą įleidžiami tik pro priekines duris. Dabar arčiausiai vairuotojų esančios durys nuolat darinėjamos, be to, daugelyje troleibusų buvo panaikintos vairuotojo kabiną nuo salono skiriančios pertvaros.

                    Vairuotojams pradėjus skųstis, kad dėl šalčio nebeįmanoma dirbti, bendrovės "Vilniaus troleibusai" vadovybė suskubo ieškoti išeities. Vairuotojų kabinose montuojamos papildomos krosnelės, į troleibusus grąžinamos stiklinės pertvaros.

                    Bet ne visuose troleibusuose tai galima padaryti. Paradoksalu, tačiau labiausiai kenčia naujausiais – "Solaris" markės – troleibusais važinėjantys vairuotojai.

                    Sostinės autobusų vairuotojams lengviau, nes autobusų kabinos prišyla nuo variklio.

                    Daugiau - diena.lt
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Patys mastykite...
                      O ko tikėjaisi? Kad tame mikroautobuse bus apie dešimt sėdynių, taip paliekant labai daug vietos keleiviams, interneto ryšys ir nemokami karštieji gėrimai? Tokia situacija yra visuose tarpmiestiniuose maršrutuose ir kažką keisti dabar nei galimybių, nei poreikio nėra.

                      Iš Vilniaus į Kauną ekspresas turi atvykti per 1:30 val., o dėl sustojimo Elektrėnuose, tai žinoma, kad pinigai nubyrėjo vairuotojui, jei Tau tai labai nepatiko, gali kreiptis į VKTI...

                      Kalbant apie mikroautobusą, tai jei būtum nusprendęs palaukti kito reiso, beveik garantuoju, kad būtų važiavęs autobusas, nes iš eilės mikroautobusai nevažinėja.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        O ko tikėjaisi? Kad tame mikroautobuse bus apie dešimt sėdynių, taip paliekant labai daug vietos keleiviams, interneto ryšys ir nemokami karštieji gėrimai? Tokia situacija yra visuose tarpmiestiniuose maršrutuose ir kažką keisti dabar nei galimybių, nei poreikio nėra.
                        Iš Vilniaus į Kauną ekspresas turi atvykti per 1:30 val., o dėl sustojimo Elektrėnuose, tai žinoma, kad pinigai nubyrėjo vairuotojui, jei Tau tai labai nepatiko, gali kreiptis į VKTI...
                        Kalbant apie mikroautobusą, tai jei būtum nusprendęs palaukti kito reiso, beveik garantuoju, kad būtų važiavęs autobusas, nes iš eilės mikroautobusai nevažinėja.
                        Nerašiau, kad nepatiko. Man tik buvo netikėta, kad tiek daug žmonių važiuoja brangesniu mikroautobusu, kada per tą patį laiką (keliom minutėm greičiau) ir pigiau galima nuvykti traukiniu. Traukinys išvyko 11:50 (turėjo išvykti 12:00), o mikroautobusas — 12:10. Nejaugi žmonės nežino apie galimybę keliauti traukiniu, ar yra ~20 tokių kaip aš, kurie tiesiog pavėlavo į traukinį?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Nerašiau, kad nepatiko. Man tik buvo netikėta, kad tiek daug žmonių važiuoja brangesniu mikroautobusu, kada per tą patį laiką (keliom minutėm greičiau) ir pigiau galima nuvykti traukiniu. Traukinys išvyko 11:50 (turėjo išvykti 12:00), o mikroautobusas — 12:10. Nejaugi žmonės nežino apie galimybę keliauti traukiniu, ar yra ~20 tokių kaip aš, kurie tiesiog pavėlavo į traukinį?
                          Man atrodo pas mus, net nežinau kaip apibūdinti...mentalitetas gal toks, kad traukiniu tai tik į labai tolimą kelionę ir dažniausiai rytų kryptimi, nežinau kodėl taip nusistovėjo, gal todėl, kad Lietuvos geležinkelių tinklas gan keistas, gal dėl to, kad autobusai retai stoja tarpinėse stotelėse nes ten retai kad būna keleivių tai susidaro iliuzija, kad važiuojama greičiau. Bet net neabejoju, kad gatvėje atlikus apklausą 80 procentų į klausimą kaip nuvykti iš Vilniaus į Kauną atsakytų, kad autobusu.

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Nerašiau, kad nepatiko. Man tik buvo netikėta, kad tiek daug žmonių važiuoja brangesniu mikroautobusu, kada per tą patį laiką (keliom minutėm greičiau) ir pigiau galima nuvykti traukiniu. Traukinys išvyko 11:50 (turėjo išvykti 12:00), o mikroautobusas — 12:10. Nejaugi žmonės nežino apie galimybę keliauti traukiniu, ar yra ~20 tokių kaip aš, kurie tiesiog pavėlavo į traukinį?
                            Galbūt autobusą renkasi dėl to, kad nereikia sukti galvos dėl tvarkaraščių ir atėjęs į autobusų stotį visada rasi laukiantį autobusą...

                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            Man atrodo pas mus, net nežinau kaip apibūdinti...mentalitetas gal toks, kad traukiniu tai tik į labai tolimą kelionę ir dažniausiai rytų kryptimi, nežinau kodėl taip nusistovėjo, gal todėl, kad Lietuvos geležinkelių tinklas gan keistas, gal dėl to, kad autobusai retai stoja tarpinėse stotelėse nes ten retai kad būna keleivių tai susidaro iliuzija, kad važiuojama greičiau. Bet net neabejoju, kad gatvėje atlikus apklausą 80 procentų į klausimą kaip nuvykti iš Vilniaus į Kauną atsakytų, kad autobusu.
                            Aš kaip tik manau atvirkščiai. Dėka kelionių autobusu ant vienos kojos, greitai išparduodamų bilietų, nepatogių transporto priemonių daugelis vyresnio amžiaus žmonių net negalvoja apie alternatyvą traukiniams (Vilnius-Kaunas maršrute), tuo tarpu jaunesnio amžiaus keleiviai žiūri į mažesnę kainą, kas juos taip pat paskatina rinktis traukinį.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Bet net neabejoju, kad gatvėje atlikus apklausą 80 procentų į klausimą kaip nuvykti iš Vilniaus į Kauną atsakytų, kad autobusu.
                              O aš net neabejoju, kad gatvėje atlikus apklausą, 80 procentų į klausimą kaip nuvykti iš Vilniaus į Kauną, atsakytų, kad automobiliu.

                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Galbūt autobusą renkasi dėl to, kad nereikia sukti galvos dėl tvarkaraščių ir atėjęs į autobusų stotį visada rasi laukiantį autobusą...
                              Nuuuu, perskaitęs tokį komentarą pasijutau kaip autizmu sergantis pensininkas Tam ir yra internetas, informaciniai telefono numeriai ir kitos priemonės, leidžiančios sužinoti tikslų tvarkaraštį. O kaip žmonės sužino maršrutinių autobusų/troleibusų tvarkaraščius? Taip pat galima sužinoti ir traukinių tvarkaraščius. Tačiau tenka sutikti, kad autobusų šiame maršrute važiuoja daugiau nei traukinių. bet svarstykles traukinio naudai atsveria pigesnis bilietas ir didesnis greitis. Komfortas kaip ir panašus.

                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Dėka kelionių autobusu ant vienos kojos, greitai išparduodamų bilietų, nepatogių transporto priemonių daugelis vyresnio amžiaus žmonių net negalvoja apie alternatyvą traukiniams (Vilnius-Kaunas maršrute), tuo tarpu jaunesnio amžiaus keleiviai žiūri į mažesnę kainą, kas juos taip pat paskatina rinktis traukinį.
                              Vat vat, labai geras pastebėjimas. Neseniai nustebau išsiaiškinęs, kad mano 87 metų močiutė dažnai važiuoja į Kauną, ir visada autobusu. Klausiu jos — kodėl? Ji atsako, kad jai į traukinį labai aukštai įlipti, ir ji savarankiškai nesugebėtų pati įlipti. Tada jai sakau, kad jau 2 metai važiuoja dviaukščiai elektriniai žemagrindžiai traukiniai, ir į juos įlipti dar paprasčiau negu į autobusą. Tada ji nustebo, kad Lietuvoje jau važinėja dviaukščiai traukiniai. Tai ką tada kaltinti, kad didelė dalis žmonių vis dar nežino apie tokius traukinius, kurie jau 2 metus važinėja Lietuvoje? Gal kai kurie žmonės turi imunitetą naujienoms?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Nerašiau, kad nepatiko. Man tik buvo netikėta, kad tiek daug žmonių važiuoja brangesniu mikroautobusu, kada per tą patį laiką (keliom minutėm greičiau) ir pigiau galima nuvykti traukiniu. Traukinys išvyko 11:50 (turėjo išvykti 12:00), o mikroautobusas — 12:10. Nejaugi žmonės nežino apie galimybę keliauti traukiniu, ar yra ~20 tokių kaip aš, kurie tiesiog pavėlavo į traukinį?
                                Žmonės inertiški, kaip pats pastebėjai vėlesniam pranešime. O traukiniai pradėjo važiuoti greičiau sąlyginai ne taip ir seniai - labai ilgą laiką autobusu buvo greičiau jei gerai pamenu.

                                Comment


                                  Visgi geležinkeliams dar reikia pasistengti. Vien keli langai tvarkaraštyje yra didelis minusas.

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Nerašiau, kad nepatiko. Man tik buvo netikėta, kad tiek daug žmonių važiuoja brangesniu mikroautobusu, kada per tą patį laiką (keliom minutėm greičiau) ir pigiau galima nuvykti traukiniu. Traukinys išvyko 11:50 (turėjo išvykti 12:00), o mikroautobusas — 12:10. Nejaugi žmonės nežino apie galimybę keliauti traukiniu, ar yra ~20 tokių kaip aš, kurie tiesiog pavėlavo į traukinį?
                                    Rašei kad išlipai Kalniečiuose? Gal nemažai jų (minus 3 išlipę Elektrėnuose) ir į tą galą Kauno reikėjo. Keli pažįstami tuose kraštuose gyveno - dėl šios priežasties dažniau rinkdavosi mikro/autobusą nes nuo stoties iki ten dar geras kelio galas. Savu laiku man Vilniuj į Lazdynus/Panerius reikėdavo dažnai - važiuodamas iš Kauno rinkdavausi kas išleidžia prie Gerosios Vilties ar dar arčiau, ir su dušmanu pasiderėdavau prieš įlipdamas kur išleis
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                      Rašei kad išlipai Kalniečiuose? Gal nemažai jų (minus 3 išlipę Elektrėnuose) ir į tą galą Kauno reikėjo. Keli pažįstami tuose kraštuose gyveno - dėl šios priežasties dažniau rinkdavosi mikro/autobusą nes nuo stoties iki ten dar geras kelio galas. Savu laiku man Vilniuj į Lazdynus/Panerius reikėdavo dažnai - važiuodamas iš Kauno rinkdavausi kas išleidžia prie Gerosios Vilties ar dar arčiau, ir su dušmanu pasiderėdavau prieš įlipdamas kur išleis
                                      Net ir įvertinus greičio ir kainos skirtumus, vis tiek traukiniu, o ne autobusu/mikroautobusu iš Vilniaus centro į Kauno šiaurinę/šiaurrytinę dalį greičiau ir net šiek tiek pigiau. Na nebent Kaune tokie patys kamščiai kaip ir Vilniuje, tada piko metu šiam maršrutui šiek tiek patogiau rinktis autotransportą.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Paklausiu gal ne į temą, bet gal turit kokių žinių apie CEGELEC autobusų ir troleibusų surinkimą Lietuvoje? Jau nuo rugpjūčio žada žada bet rezultato nesimato?

                                        Comment


                                          Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                          Paklausiu gal ne į temą, bet gal turit kokių žinių apie CEGELEC autobusų ir troleibusų surinkimą Lietuvoje? Jau nuo rugpjūčio žada žada bet rezultato nesimato?
                                          Tokie reikalai paprastai greitai nejuda. Kažkur jau buvo rašyta, kad pasirinkta vieta šalia Vilniaus, net girdėjau, jog jie ir darbuotojų Lietuvoje ieškojo, o daugiau ir nieko...

                                          Beje, gamyklą žada statyti ne Cegelec, o Bogdan. Cegelec tik elektroninės įrangos gamintojas.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X