Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąbe poilsio galima vaziuoti tik 4.30 val,o ne tiek kiek tu sakai.
Pagal nustatytas taisykles, du kartus per savaitę galima važiuoti 10 val., o kitomis dienomis atitinkamai mažiau.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAtidžiau pasiskaityk mano komentarą, daromos dvi pertraukos - 15 min. ir 30 min.
Pagal nustatytas taisykles, du kartus per savaitę galima važiuoti 10 val., o kitomis dienomis atitinkamai mažiau.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąrasei reisas 4.50, klaipedoje daroma 15 m pertrauka-jau pazeidimas. Gali buti tik 4.45 val:-)
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa galbūt jie formina Palangoje ilgą sustojimą, nors šiaip ten stovi neilgai. Nėra taip lengva paleisti naują maršrutą ar reisą, todėl Vlasava tikrai turėjo viską nepriekaištingai sutvarkyti...
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąo galbut vis del to ta "Vlasavos" masina nakvoja Vilniuje..?? O is Vilniaus AS 0.10h isvaziuoja kita masina,pries tai atvykusi.Dar keistas dalykas kuri pastebejau tai tas,jog paleides keleivius,autobusas nestovi Vilniaus AS nors iki isvykimo lieka tik valanda..jis vaziuoja ratu pro gelezinkelio stoti ir nuvaziuoja tiesiai gelezinkelio gatve link ausros vartu. Nejau ir vakariene vairuotojui uzsakyta kokiam bariuke ?
Jei 14:40 arba 15:30 Palanga - Vilnius aptarnauja Vlasava, tada tikrai vienas autobusas ir vasarą nakvojo Vilniuje.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGalimas ir toks variantas. Blogiausia, jog neturiu šios vasaros tvarkaraščių...
Jei 14:40 arba 15:30 Palanga - Vilnius aptarnauja Vlasava, tada tikrai vienas autobusas ir vasarą nakvojo Vilniuje.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPaziurejus autobusu grafikus toks.lt susidare dar didesne mistika is Palangos i Vilniu vaziuoja tik 2 "Vlasavos" masinos,o grizta jau 3
Variantai yra tik tokie:
1. Vasarą buvo nuimtas vienas ekspresas iš Vilniaus į Šventąją (dieną), nes jis važiuodavo naktiniu.
2. Buvo paleistas papildomas reisas iš Šventosios į Vilnius, kaip minėjau tai gali būti 14:40 arba 15:30, nes tai vieninteliai sezoniniai. Tada išeitų, kaip tu sakiai, naktis iš Vilniaus važiuotų ne tas, kuris iš Šventosios 18.20.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
UAB „Žiemgalos automobiliai", Vilniuje rinkusi ir pardavinėjusi baltarusiškus „MAZ" sunkvežimius, jų pardavimams sustojus, nusprendė imtis kiniškos sunkiosios technikos - sunkvežimių ir elektros baterijomis varomų autobusų surinkimo.
Comment
-
Ką manote apie nemokamą viešąjį transportą? Pvz.:
Hasselt In Belgium made its bus system free. The mayor rejected plans for a third ring highway, converted one existing ring highway into a pedestrian and bicycle street, and made the buses free. Since then, bus ridership has increased by 800%. This initiative has been so successful in attracting new business to Hasselt that taxes have been cut and the city's debt is down. To celebrate the first anniversary of the changes, the mayor announced free bicycles.
...
Sedert 1 juli 1997 kan iedereen in Hasselt gratis de stadsbussen gebruiken (= de H-bussen). In juli 2007 vierden we dan ook 10 jaar gratis openbaar vervoer!
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKą manote apie nemokamą viešąjį transportą? Pvz.:
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKą manote apie nemokamą viešąjį transportą? Pvz.:I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKą manote apie nemokamą viešąjį transportą? Pvz.:
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVertinčiau neigiamai, nes tai visiškai iškreipią dabar esančią tvarką. Maža to, jog savivaldybėms būtų užkraunama milžiniški mokesčiai, smarkiai nukentėtų privatūs miesto ir priemiesčio vežėjai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąManau labai teigiamai. Taip panaikinama nelygybė, kai skirtingų socialinių sluoksnių atstovai už tą pačią paslaugą moka skirtingą kainą.
Tačiau kaip ten su keleivių kontrole? Ar įleidžiami ir bomžai, neblaivūs, agresyvūs keleiviai?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAbejoju, kad Lietuvoje tokia tvarka turėtų pastebimą įtaką eismui mieste, nes tie, kurie važinėja su savo transportu, o ne visuomeniniu, taip daro ne dėl kainų ir vargu ar persėstų į visuomeninį transportą.
a) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VT
b) brangesnis parkavimas
c) lengvojo automobilio mokestis
d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
e) mokamas įvažiavimas ne tik į Senamiestį, bet ir į Centrą, Stotį
f) sugriežtintos bausmės ir kontrolė KET pažeidėjams
g) sugriežtinta medicininė ir įgūdžių atranka siekiantiems įgyti vairuotojo pažymėjimą
h) šviesoforų perreguliavimas, t.y. visiškas pritaikymas VT poreikiams
i) įvesti NT mokestį asmeniniams garažams, tuo pačiu PC ir kitos įmonės mokėtų tam tikrą mokestį, priklausantį nuo šalia esančių parkavimo vietų skaičiaus (atsirastų interesas mažinti parkavimo vietų skaičių iki minimumo)
j) kitos teisėtos priemonėsI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąSakyčiau, tokiu būdu viešasis transportas tampa infrastruktūros elementu -- kaip nėra atskiro mokesčio už gatves, šaligatvius, tiltus ir kt., taip būtų ir su transportu. Bet abejoju, kad Lietuvoje tokia tvarka turėtų pastebimą įtaką eismui mieste, nes tie, kurie važinėja su savo transportu, o ne visuomeniniu, taip daro ne dėl kainų ir vargu ar persėstų į visuomeninį transportą.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąd) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTam yra poveikio priemonės, nors ne visos jos gali būti morališkai teisingos:
a) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VT
b) brangesnis parkavimas
c) lengvojo automobilio mokestis
d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
e) mokamas įvažiavimas ne tik į Senamiestį, bet ir į Centrą, Stotį
f) sugriežtintos bausmės ir kontrolė KET pažeidėjams
g) sugriežtinta medicininė ir įgūdžių atranka siekiantiems įgyti vairuotojo pažymėjimą
h) šviesoforų perreguliavimas, t.y. visiškas pritaikymas VT poreikiams
i) įvesti NT mokestį asmeniniams garažams, tuo pačiu PC ir kitos įmonės mokėtų tam tikrą mokestį, priklausantį nuo šalia esančių parkavimo vietų skaičiaus (atsirastų interesas mažinti parkavimo vietų skaičių iki minimumo)
j) kitos teisėtos priemonės
Comment
Comment