Trafi.net net ir Entuziastai yra
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?Paskutinis taisė Mettal; 2010.09.02, 22:36.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju, kaip Kauno, Šiaulių ar Palangos VT veikla ima "rūpintis" ministerija iš Vilniaus. Rūpintis - tai ir spręsti dėl maršrutų, grafikų, bilietų kainų, mikriukų ir t.t.
margumyno neišvengsi, bet tos savivaldybių=valstybinės įmonės mokesčių mokėtojams kainuotų pigiau ir lengviau būtų užtikrinti pirkimų skaidrumąPaskutinis taisė nepolitikas; 2010.09.03, 09:13.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?
Kokia trafi.net svetainės ateitis - niekas nežino.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.09.03, 15:57.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąne maršrutai ir grafikai, o transporto priemonių unifikavimas.
margumyno neišvengsi, bet tos savivaldybių=valstybinės įmonės mokesčių mokėtojams kainuotų pigiau ir lengviau būtų užtikrinti pirkimų skaidrumą
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJau 2012 metais Pietų Švedijos grafystėje, Skåne, ir Malmö mieste darbą pradės nauji superautobusai:
Atvaizdas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Idomi situacija su "Vlasavos" paskutiniu reisu is Sventosios i Vilniu 18.20h. Vilniuje sis autobusas buna 23.10h,bet klausimas ar jis nakvoja nes 0.10h jau isvyksta "Vlasavos" masina atgal link Palangos.Kazkaip nepavydziu vairuotojui jei jis isvaziaves is "Vlasavos" parko Palangoje pries 18h i ji vel sugrizta tik po 6h kitos dienos ryte..vaziuoja visa vakara ir visa nakti VIENAS su 1 valandos pertrauka Vilniuje. Gal zinote ar tai tikrai gali taip buti?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIdomi situacija su "Vlasavos" paskutiniu reisu is Sventosios i Vilniu 18.20h. Vilniuje sis autobusas buna 23.10h,bet klausimas ar jis nakvoja nes 0.10h jau isvyksta "Vlasavos" masina atgal link Palangos.Kazkaip nepavydziu vairuotojui jei jis isvaziaves is "Vlasavos" parko Palangoje pries 18h i ji vel sugrizta tik po 6h kitos dienos ryte..vaziuoja visa vakara ir visa nakti VIENAS su 1 valandos pertrauka Vilniuje. Gal zinote ar tai tikrai gali taip buti?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimątas tai aisku kad sezoninis,bet ar tai taip ir budavo su tokiu kruviu vairuotojui?
Comment
-
per Kauna jis nevaziuodavo (pats esu vaziaves),nebent tik nakti kai vaziuodavo marsrutu Vilnius-Palanga,tuomet i Kauna galbut uzsukdavo.Siaip tikrai nerealus kruvis vairuotojui,nuo 17.30h iki 6.30h dirbti vienam vakare ir per nakti.Jis ilsedavosi nebent tik valanda Vilniuje (jei tai realu ir nenakvodavo) taip pat 10 min. stovedavo Sujainiuose.Vairuotojas visuomet uzsukdavo i kavinuke salia stoteles ir dar spedavo suvalgyti silkes,atsigerti kavos su spurga ir paziureti telika apie si reisa zinau tikrai daug isskyrus grizima atgalios..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąper Kauna jis nevaziuodavo (pats esu vaziaves),nebent tik nakti kai vaziuodavo marsrutu Vilnius-Palanga,tuomet i Kauna galbut uzsukdavo.Siaip tikrai nerealus kruvis vairuotojui,nuo 17.30h iki 6.30h dirbti vienam vakare ir per nakti.Jis ilsedavosi nebent tik valanda Vilniuje (jei tai realu ir nenakvodavo) taip pat 10 min. stovedavo Sujainiuose.Vairuotojas visuomet uzsukdavo i kavinuke salia stoteles ir dar spedavo suvalgyti silkes,atsigerti kavos su spurga ir paziureti telika apie si reisa zinau tikrai daug isskyrus grizima atgalios..
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKrūvis nemažas, bet dieną, kada, ypač vasaros metu, būna labai karšta jis gali ilsėtis. Taip, jis į Kauną užvažiuodavo tik grįždamas. Tiksliai nepamenu, bet be ilgesnio poilsio galima važiuoti keturias su puse valandos, taigi šis reisas pirmyn ir atgal su nedidelėmis ir didesnėmis pertraukom telpa į visus rėmus.
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
Del sustojimo Sujainiuose nemanau jog gauna pinigu is tos kavines,nes ta kavine manau nemokamai maitina vairuotoja..numatyta vakariene:silke su bulvemis,kava,spurga..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen,manau nelabai telpa i remus..juolabiau tai vienas vairuotojas ir vaziavimas nuo ankstyvo vakaro per nakti iki paryciu. Is Sventosios i Vilniu jis jau vaziuoja beveik 5h o atgal irgi taip pat-sumoje 10 valandu,is ju 7,5h nakti.
Del sustojimo Sujainiuose nemanau jog gauna pinigu is tos kavines,nes ta kavine manau nemokamai maitina vairuotoja..numatyta vakariene:silke su bulvemis,kava,spurga..
Šventoji-Palanga-Klaipėda-Vilnius (trukmė 4 val. 50 min.)
Klaipėdoje daromas penkiolikos minučių sustojimas, taigi reisas į Vilnių įtelpa į rėmus.
Vilniuje valanda poilsio, net viršija minimalų poilsį - 45 min.
Antra atkarpa:
Vilnius-Kaunas-(Klaipėda???)-Palanga-Šventoji (trukmė 6 val.)
Kaune ilsisi pusvalandį ir dar penkiolika minučių kuriame nors sustojime.
Išvis gaunasi apie dešimt valandų vairavimas, ką du kartus per savaitę leidžia taisyklės.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPirma atkarpa būtų
Šventoji-Palanga-Klaipėda-Vilnius (trukmė 4 val. 50 min.)
Klaipėdoje daromas penkiolikos minučių sustojimas, taigi reisas į Vilnių įtelpa į rėmus.
Vilniuje valanda poilsio, net viršija minimalų poilsį - 45 min.
Antra atkarpa:
Vilnius-Kaunas-(Klaipėda???)-Palanga-Šventoji (trukmė 6 val.)
Kaune ilsisi pusvalandį ir dar penkiolika minučių kuriame nors sustojime.
Išvis gaunasi apie dešimt valandų vairavimas, ką du kartus per savaitę leidžia taisyklės.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen,gal tuomet teko tau girdeti ar numanai kokia masina "Vlasavoje" turi maziausia garazini numeri ir kokia didziausia..zinau kad cia ne ta tema,bet labai aciu,nes Tu daug ka zinai
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKrūvis nemažas, bet dieną, kada, ypač vasaros metu, būna labai karšta jis gali ilsėtis. Taip, jis į Kauną užvažiuodavo tik grįždamas. Tiksliai nepamenu, bet be ilgesnio poilsio galima važiuoti keturias su puse valandos, taigi šis reisas pirmyn ir atgal su nedidelėmis ir didesnėmis pertraukom telpa į visus rėmus.
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
Comment
Comment