Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu tai ką tu išvardinai turėsim po šimto metų ar net daugiau.

    Comment


      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
      Nu tai ką tu išvardinai turėsim po šimto metų ar net daugiau.
      Arba juokauji, arba gyveni užsidaręs oloje ir nematai, kas vyksta ir kas planuojama. Arba tiesiog esi nepataisomas pesimistas.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Beveik juokauju. Bet dar Lietuva neišlindo iš šimtamilijoninių skolų...

        Comment


          Kameros yra gerai. Vakaruose net ir esant įlaipinimui pro priekines duris, kameros sumontuotos autobusuose ir kaip minimum po dvi - priekyje ir gale. Tik kitas klausimas - iš kokių lėšų jas pas mus įrenginės? Dar daugiau parkus į skolą įvarinės? Manau, kad nereikia skubėti, nes pradžioje reikia parkams išbristi iš skolų. Kadangi vis tiek artimiausiu metu bus perkami nauji autobusai ir troleibusai, būtų paprasčiau iš karto užsakyti juos su kameromis. Tuomet paeksperimentuoti. Praeis kiek laiko, tikėkimės, finansinė situacija pagerės, atsiras galimybių sumontuoti kameras visuose autobusuose ir troleibusuose.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kameros yra gerai. Vakaruose net ir esant įlaipinimui pro priekines duris, kameros sumontuotos autobusuose ir kaip minimum po dvi - priekyje ir gale. Tik kitas klausimas - iš kokių lėšų jas pas mus įrenginės? Dar daugiau parkus į skolą įvarinės? Manau, kad nereikia skubėti, nes pradžioje reikia parkams išbristi iš skolų. Kadangi vis tiek artimiausiu metu bus perkami nauji autobusai ir troleibusai, būtų paprasčiau iš karto užsakyti juos su kameromis. Tuomet paeksperimentuoti. Praeis kiek laiko, tikėkimės, finansinė situacija pagerės, atsiras galimybių sumontuoti kameras visuose autobusuose ir troleibusuose.
            Įdomu, kiek Vilniuje ir Klaipėdoje šiuo metu yra autobusų ir troleibusų, kuriuose yra įmontuotos vaizdo stebėjimo kameros. Kaune yra 5 Solaris autobusai, kuriuose yra gaublio formos kameros autobuso priekyje ir gale. Jos yra vietinės ir nesujungtos su vaizdo perdavimu į išorės stebėjimo centrus, tačiau filmuota medžiaga įrašoma ir saugoma apie savaitę. Jų buvimas jau pasitarnavęs apiplėšimu atvejais, kai atpažįstami vagys.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Vilniuje nėra nei vieno.

              Comment


                Vilniuj nėra ?Nei Solaris troleibusuose ir/ar autobusuose....

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kiek Vilniuje ir Klaipėdoje šiuo metu yra autobusų ir troleibusų, kuriuose yra įmontuotos vaizdo stebėjimo kameros. Kaune yra 5 Solaris autobusai, kuriuose yra gaublio formos kameros autobuso priekyje ir gale. Jos yra vietinės ir nesujungtos su vaizdo perdavimu į išorės stebėjimo centrus, tačiau filmuota medžiaga įrašoma ir saugoma apie savaitę. Jų buvimas jau pasitarnavęs apiplėšimu atvejais, kai atpažįstami vagys.
                  Jei tos kameros "gaublio formos" ir nesujungtos su stebėjimo centru, tai tuomet kas jas valdo, sukioja ir reguliuoja ?

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Jei tos kameros "gaublio formos" ir nesujungtos su stebėjimo centru, tai tuomet kas jas valdo, sukioja ir reguliuoja ?
                    Ne visos gaublio formos kameros yra valdomos. Šios yra gaublio formos dėl to, kad yra mažesnės ir mažiau pastebimos.

                    Jų siunčiamą vaizdą per LCD ekraną mato vairuotojas, kuris dažniausiai juo naudojasi uždarydamas duris - tiesiog vietoj veidrodėlio. Kameros aprėpia ne tik salono vaizdą, bet ir apie pusmetrį nuo durų, neblogai matyti ir vaizdas lauke pro autobuso langus.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      O tai „gaublio“ formos kameros kartais ne omnidirekcinės (360°C matymo laukas, gaunamas su išgaubtu veidrodžiu ir tada „ištiesinamas“ su kompiuteriu)? Apie kokį valdymą, sukiojimą ir reguliavimą kalbame?

                      Comment


                        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                        Tikiuosi nepyksit, kad išreikšiu nuomonę apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos autobusus ir troleibusus.
                        Buvau Vilniuj, Kaune ir Klaipėdoj:
                        Vilniuj man patiko, kad atnaujintas AP. Nauji autobusai Volvo, troleibusai ir autobusai Solaris. Mažai liko senų troleibusų IR dabar dar nauji bandomieji
                        -----
                        Kaune kiek prastesnė situacija. Nors važinėja nauji autobusai ir troleibusai Solaris, dar daug važinėja senų aukštagrindžių troleibusų(kelia didelį triukšmą) ir seni aukštagrindžiai autobusai.
                        -----
                        Klaipėdoj....Klaipėdoj nieko neturiu paprieštaraut. Važinėja nauji ir senesni autobusai. Ir dar yra išlikę dvigubai ilgesnių autobusų(Kaune beveik nėra, Vilniuj dar yra)

                        Kituose miestuose "mikrobai" važinėja...
                        tiesiog verkti norisi, kaip mūsų valstybė netaupo pinigų, miestų viešasis transportas turi būti susisiekimo ministerijos, o ne savivaldybių rūpestis. centralizuotai (urmu) perkami daiktai visada pigesni.
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                          miestų viešasis transportas turi būti susisiekimo ministerijos, o ne savivaldybių rūpestis.
                          Ir taip, ir ne. Jeigu visų miestų VT būtų tik SM (ta prasme visos valstybės) rūpestis = finansavimas, už tai turėtų mokėti absoliučiai visi mokesčių mokėtojai, o naudotis galėtų tik didesnių miestų gyventojai. Tarkime Zarasuose, Ramygaloje, Vilkijoje ar Kretingalėje nėra jokio VT. Na taip, nepatogumas gyventojams, tačiau sutaupomos lėšos (nes VT paprastai nuostolingas), kurias galima panaudoti kitoms reikmėms (pvz gatvių ir kiemų asfaltavimui, miesto želdinių tvarkymui, kultūros renginiams, vietinio ir atvykstamojo turizmo propagavimui ir t.t.); panašiai kaip lifto nebuvimas daugiabutyje.
                          Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            O tai „gaublio“ formos kameros kartais ne omnidirekcinės (360°C matymo laukas, gaunamas su išgaubtu veidrodžiu ir tada „ištiesinamas“ su kompiuteriu)? Apie kokį valdymą, sukiojimą ir reguliavimą kalbame?
                            Gaublio formos kameros yra trejopos: paprasta kamera, paslėpta po gaubliu, tavo minima, aprėpianti visą matymo lauką aplink, bei įprastinė, su galimybe valdyti, kamera.
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Ir taip, ir ne. Jeigu visų miestų VT būtų tik SM (ta prasme visos valstybės) rūpestis = finansavimas, už tai turėtų mokėti absoliučiai visi mokesčių mokėtojai, o naudotis galėtų tik didesnių miestų gyventojai. Tarkime Zarasuose, Ramygaloje, Vilkijoje ar Kretingalėje nėra jokio VT. Na taip, nepatogumas gyventojams, tačiau sutaupomos lėšos (nes VT paprastai nuostolingas), kurias galima panaudoti kitoms reikmėms (pvz gatvių ir kiemų asfaltavimui, miesto želdinių tvarkymui, kultūros renginiams, vietinio ir atvykstamojo turizmo propagavimui ir t.t.); panašiai kaip lifto nebuvimas daugiabutyje.
                            Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.
                            Nu visai nekvailai čia susakei
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Ir taip, ir ne. Jeigu visų miestų VT būtų tik SM (ta prasme visos valstybės) rūpestis = finansavimas, už tai turėtų mokėti absoliučiai visi mokesčių mokėtojai, o naudotis galėtų tik didesnių miestų gyventojai. Tarkime Zarasuose, Ramygaloje, Vilkijoje ar Kretingalėje nėra jokio VT. Na taip, nepatogumas gyventojams, tačiau sutaupomos lėšos (nes VT paprastai nuostolingas), kurias galima panaudoti kitoms reikmėms (pvz gatvių ir kiemų asfaltavimui, miesto želdinių tvarkymui, kultūros renginiams, vietinio ir atvykstamojo turizmo propagavimui ir t.t.); panašiai kaip lifto nebuvimas daugiabutyje.
                              Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.
                              teisybė, negalima užkrauti kauno visuomeninio transporto finansavimą balbieriškio gyventojams. gal ne taip išsireiškiau, valstybė turėtų numatyti kokie autobusai, troleibusai, greitosios pagalbos automobiliai, šiukšlių surinkimo automobiliai ir t.t. turi būti įsigyjami, o miestai, pagal savo poreikius, skiria lėšas.
                              stipri ir tvarkinga valstybė turi unifikuoti visuomeniniame ūkyje naudojamas priemones, manau, kad taip būtų pigiau ir technikos remontas bei atnaujinimas keltų mažiau problemų
                              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                              Comment


                                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                teisybė, negalima užkrauti kauno visuomeninio transporto finansavimą balbieriškio gyventojams. gal ne taip išsireiškiau, valstybė turėtų numatyti kokie autobusai, troleibusai, greitosios pagalbos automobiliai, šiukšlių surinkimo automobiliai ir t.t. turi būti įsigyjami, o miestai, pagal savo poreikius, skiria lėšas.
                                stipri ir tvarkinga valstybė turi unifikuoti visuomeniniame ūkyje naudojamas priemones, manau, kad taip būtų pigiau ir technikos remontas bei atnaujinimas keltų mažiau problemų
                                Valstybė turi sugalvoti, paskirti, o savivaldybė savo lėšomis nusipirkti? Turbūt nejauti, kaip tai dvelkia sovietiniu mąstymu, kai viskas vyksta centralizuotai ir visur viskas vienoda...
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment



                                  Municipalinė transporto įmonė "Rigas satiksme" testuos Lietuvoje prancūzų koncerno "Cegelec" pagamintą troleibusą.
                                  Transporto priemonė bus bandoma rugsėjį, taip pat kaip ir kitas troleibusas, pagamintas Baltarusijoje, naujienų agentūrai LETA sakė įmonės atstovas spaudai Viktoras Zakis.
                                  Lietuvoje, Vilniaus apylinkėse, "Cegelec" surinks originalaus dizaino troleibusus ir autobusus, varomus gamtinėmis dujomis.
                                  Vieno troleibuso kaina sieks 300 tūkst. eurų. Juos numatoma tiekti Europos Sąjungos šalims.
                                  Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Jau taip greitai surinko?

                                    Comment


                                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                      tiesiog verkti norisi, kaip mūsų valstybė netaupo pinigų, miestų viešasis transportas turi būti susisiekimo ministerijos, o ne savivaldybių rūpestis.
                                      Jau įsivaizduoju, kaip Kauno, Šiaulių ar Palangos VT veikla ima "rūpintis" ministerija iš Vilniaus. Rūpintis - tai ir spręsti dėl maršrutų, grafikų, bilietų kainų, mikriukų ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Jau įsivaizduoju, kaip Kauno, Šiaulių ar Palangos VT veikla ima "rūpintis" ministerija iš Vilniaus. Rūpintis - tai ir spręsti dėl maršrutų, grafikų, bilietų kainų, mikriukų ir t.t.
                                        Iki 1995 m. taip ir buvo. Ir Vt daugelyje miestų, žinoma, pradėjęs nykti nuo pat 1990 m., po 1995 m. sparčiai nunyko, nes savivaldybės nei mokėjo, nei norėjo, nei galėjo deramai rūpintis VT.

                                        Comment


                                          Norėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
                                          Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
                                          Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X