Nu tai ką tu išvardinai turėsim po šimto metų ar net daugiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąNu tai ką tu išvardinai turėsim po šimto metų ar net daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kameros yra gerai. Vakaruose net ir esant įlaipinimui pro priekines duris, kameros sumontuotos autobusuose ir kaip minimum po dvi - priekyje ir gale. Tik kitas klausimas - iš kokių lėšų jas pas mus įrenginės? Dar daugiau parkus į skolą įvarinės? Manau, kad nereikia skubėti, nes pradžioje reikia parkams išbristi iš skolų. Kadangi vis tiek artimiausiu metu bus perkami nauji autobusai ir troleibusai, būtų paprasčiau iš karto užsakyti juos su kameromis. Tuomet paeksperimentuoti. Praeis kiek laiko, tikėkimės, finansinė situacija pagerės, atsiras galimybių sumontuoti kameras visuose autobusuose ir troleibusuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKameros yra gerai. Vakaruose net ir esant įlaipinimui pro priekines duris, kameros sumontuotos autobusuose ir kaip minimum po dvi - priekyje ir gale. Tik kitas klausimas - iš kokių lėšų jas pas mus įrenginės? Dar daugiau parkus į skolą įvarinės? Manau, kad nereikia skubėti, nes pradžioje reikia parkams išbristi iš skolų. Kadangi vis tiek artimiausiu metu bus perkami nauji autobusai ir troleibusai, būtų paprasčiau iš karto užsakyti juos su kameromis. Tuomet paeksperimentuoti. Praeis kiek laiko, tikėkimės, finansinė situacija pagerės, atsiras galimybių sumontuoti kameras visuose autobusuose ir troleibusuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąĮdomu, kiek Vilniuje ir Klaipėdoje šiuo metu yra autobusų ir troleibusų, kuriuose yra įmontuotos vaizdo stebėjimo kameros. Kaune yra 5 Solaris autobusai, kuriuose yra gaublio formos kameros autobuso priekyje ir gale. Jos yra vietinės ir nesujungtos su vaizdo perdavimu į išorės stebėjimo centrus, tačiau filmuota medžiaga įrašoma ir saugoma apie savaitę. Jų buvimas jau pasitarnavęs apiplėšimu atvejais, kai atpažįstami vagys.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJei tos kameros "gaublio formos" ir nesujungtos su stebėjimo centru, tai tuomet kas jas valdo, sukioja ir reguliuoja ?
Jų siunčiamą vaizdą per LCD ekraną mato vairuotojas, kuris dažniausiai juo naudojasi uždarydamas duris - tiesiog vietoj veidrodėlio. Kameros aprėpia ne tik salono vaizdą, bet ir apie pusmetrį nuo durų, neblogai matyti ir vaizdas lauke pro autobuso langus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąTikiuosi nepyksit, kad išreikšiu nuomonę apie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos autobusus ir troleibusus.
Buvau Vilniuj, Kaune ir Klaipėdoj:
Vilniuj man patiko, kad atnaujintas AP. Nauji autobusai Volvo, troleibusai ir autobusai Solaris. Mažai liko senų troleibusų IR dabar dar nauji bandomieji
-----
Kaune kiek prastesnė situacija. Nors važinėja nauji autobusai ir troleibusai Solaris, dar daug važinėja senų aukštagrindžių troleibusų(kelia didelį triukšmą) ir seni aukštagrindžiai autobusai.
-----
Klaipėdoj....Klaipėdoj nieko neturiu paprieštaraut. Važinėja nauji ir senesni autobusai. Ir dar yra išlikę dvigubai ilgesnių autobusų(Kaune beveik nėra, Vilniuj dar yra)
Kituose miestuose "mikrobai" važinėja...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąmiestų viešasis transportas turi būti susisiekimo ministerijos, o ne savivaldybių rūpestis.
Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO tai „gaublio“ formos kameros kartais ne omnidirekcinės (360°C matymo laukas, gaunamas su išgaubtu veidrodžiu ir tada „ištiesinamas“ su kompiuteriu)? Apie kokį valdymą, sukiojimą ir reguliavimą kalbame?Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr taip, ir ne. Jeigu visų miestų VT būtų tik SM (ta prasme visos valstybės) rūpestis = finansavimas, už tai turėtų mokėti absoliučiai visi mokesčių mokėtojai, o naudotis galėtų tik didesnių miestų gyventojai. Tarkime Zarasuose, Ramygaloje, Vilkijoje ar Kretingalėje nėra jokio VT. Na taip, nepatogumas gyventojams, tačiau sutaupomos lėšos (nes VT paprastai nuostolingas), kurias galima panaudoti kitoms reikmėms (pvz gatvių ir kiemų asfaltavimui, miesto želdinių tvarkymui, kultūros renginiams, vietinio ir atvykstamojo turizmo propagavimui ir t.t.); panašiai kaip lifto nebuvimas daugiabutyje.
Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr taip, ir ne. Jeigu visų miestų VT būtų tik SM (ta prasme visos valstybės) rūpestis = finansavimas, už tai turėtų mokėti absoliučiai visi mokesčių mokėtojai, o naudotis galėtų tik didesnių miestų gyventojai. Tarkime Zarasuose, Ramygaloje, Vilkijoje ar Kretingalėje nėra jokio VT. Na taip, nepatogumas gyventojams, tačiau sutaupomos lėšos (nes VT paprastai nuostolingas), kurias galima panaudoti kitoms reikmėms (pvz gatvių ir kiemų asfaltavimui, miesto želdinių tvarkymui, kultūros renginiams, vietinio ir atvykstamojo turizmo propagavimui ir t.t.); panašiai kaip lifto nebuvimas daugiabutyje.
Kita vertus, SM galėtų kažkiek dalyvauti ir miestų transporte, tarkim valdyti bent 1/10 akcijų. Gal tai padėtų sostinėms klerkams matyti situaciją iš vidaus, o itin nuostolingai dirbančius parkus dažniau audituoti, paraginti konkrečią savivaldybę sumokėti parkui kompensacijas už lengvatas, t.p. dotacijas.
stipri ir tvarkinga valstybė turi unifikuoti visuomeniniame ūkyje naudojamas priemones, manau, kad taip būtų pigiau ir technikos remontas bei atnaujinimas keltų mažiau problemų
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąteisybė, negalima užkrauti kauno visuomeninio transporto finansavimą balbieriškio gyventojams. gal ne taip išsireiškiau, valstybė turėtų numatyti kokie autobusai, troleibusai, greitosios pagalbos automobiliai, šiukšlių surinkimo automobiliai ir t.t. turi būti įsigyjami, o miestai, pagal savo poreikius, skiria lėšas.
stipri ir tvarkinga valstybė turi unifikuoti visuomeniniame ūkyje naudojamas priemones, manau, kad taip būtų pigiau ir technikos remontas bei atnaujinimas keltų mažiau problemųwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Municipalinė transporto įmonė "Rigas satiksme" testuos Lietuvoje prancūzų koncerno "Cegelec" pagamintą troleibusą.
Transporto priemonė bus bandoma rugsėjį, taip pat kaip ir kitas troleibusas, pagamintas Baltarusijoje, naujienų agentūrai LETA sakė įmonės atstovas spaudai Viktoras Zakis.
Lietuvoje, Vilniaus apylinkėse, "Cegelec" surinks originalaus dizaino troleibusus ir autobusus, varomus gamtinėmis dujomis.
Vieno troleibuso kaina sieks 300 tūkst. eurų. Juos numatoma tiekti Europos Sąjungos šalims.
Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątiesiog verkti norisi, kaip mūsų valstybė netaupo pinigų, miestų viešasis transportas turi būti susisiekimo ministerijos, o ne savivaldybių rūpestis.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju, kaip Kauno, Šiaulių ar Palangos VT veikla ima "rūpintis" ministerija iš Vilniaus. Rūpintis - tai ir spręsti dėl maršrutų, grafikų, bilietų kainų, mikriukų ir t.t.
Comment
-
Norėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?
Comment
Comment